Mhd. Gesamtlemmaliste/Belegarchiv
  Kontextlänge: Wortformen  

  Belegarchiv/Konkordanz

Die hier aus dem elektronischen Belegarchiv ausgegebenen Stellen bilden den durch halbautomatische Lemmatisierung von digitalisierten Volltexten gewonnenen Kern einer umfassenderen Beleggrundlage, die für die Ausarbeitung des Mittelhochdeutschen Wörterbuchs verwendet wird. Bei der Benutzung des elektronischen Belegarchivs ist stets zu beachten, dass es Stellen enthalten kann, die anderen Stichwörtern zuzuordnen sind.

erkennen swV. (1178 Belege) MWB   Lexer Lexer-Nachtr. BMZ Findeb.  

Lanc 289, 17 das etschlich ritter yn besehen von uwerm hofe die yn erkennent.’ ‘Und erkennen yn unser ritter?’ sprach sie. ‘Etschlich erkennen yn,
Lanc 289, 17 ritter yn besehen von uwerm hofe die yn erkennent.’ ‘Und erkennen yn unser ritter?’ sprach sie. ‘Etschlich erkennen yn, frauw’, sprach
Lanc 289, 18 yn erkennent.’ ‘Und erkennen yn unser ritter?’ sprach sie. ‘Etschlich erkennen yn, frauw’, sprach er. ‘Herre got’, sprach sie, ‘wer mag
Lanc 290, 12 mit ir gewesen $t was. Sie enwolte sich nit laßen erkennen und kart sich zu der jungfrauw Loren wert, biß sie
Lanc 296, 4 ir keyne mynne, er forchtet licht das yn ir etschlich erkenne, und ist darumb unfro.’ ‘Laßen wir allerley rede bliben’, sprach
Lanc 311, 24 mit den sporn; und da sie yczunt zuhauff wolten, da erkante der ritter myn herren Gawan und wiedderhielt $t sin roß
Lanc 312, 2 were zwúschen den rittern. Da sie hienzu $t kamen, da erkanten sie myn herren Gawan wol und waren sin sere fro;
Lanc 331, 18 wann er mich ein der biederbste man duncket den ich erkenne. Enpfahent yn, ob er uberal in uwer gnad wil komen
Lanc 343, 8 von eim stuck werden, das man des spaltes nit mag erkennen noch gemercken. Zu derselben stunt sag ich uch furware das
Lanc 343, 12 jungfrauwen groß ere, sie gedacht auch in yrm herczen und erkant wol wer der ritter was und was es alles dute
Lanc 345, 37 ritter so wol bekanten, oder das sie selb sin tete erkanten, oder das sie selb sin tete gesehen hetten und sin
Lanc 354, 28 wie ern me gesehen hett, er kund sin aber nit erkennen, wann es finster in der kamern was. Er ging hinweg
Lanc 371, 6 dem er zu hilff was komen, wann er Hestors nit erkant noch syner wapen. Sie volgeten yn, und Hestor bereit ir
Lanc 401, 31 einsiedel ob er synen herren den herczogen von Cambenick icht erkente. ‘Nein ich, herre’, sprach myn herre Gawan. Da besah yn
Lanc 407, 21 fast fro. //Underdes das sich myn herre Gawan und Giflet erkennen wurden, da waren des koniges lút von Norgales wiedder gekeret
Lanc 421, 12 yn gebunden, und des knappen pfert was auch da; das erkant myn herre Gawan wol. Er reit zu den rittern da
Lanc 424, 13 sint von Norgales, und han groß angst das sie mich erkennen, darumb rat ich das wir einhalb ab ritten und laßen
Lanc 435, 36 das sin mocht. Synados, der biederbe was, sah Hestorn und erkant yn. ‘Ir @@s@herren’, sprach er zu synen gesellen, ‘haltent schon!
Lanc 436, 1 ‘Ir @@s@herren’, sprach er zu synen gesellen, ‘haltent schon! Ich erkenne jhenen ritter der dort ritet, so mich duncket.’ Er reit
Lanc 436, 2 so mich duncket.’ Er reit zu Hestor wert, und Hestor erkant yn zuhant. ‘Nu sy gott gelobet, herre’, sprach Sinados, ‘das
Lanc 439, 5 sol haben die mag man an ir wol sehen und erkennen. Wo ein gut ritter ist als ir wollent sin, der
Lanc 439, 6 manige tugent an sim libe, der man an uch wenig erkennen mag. Ein gut ritter der muß hubsch sin; des ensit
Lanc 442, 3 ‘Ich sol im ein zeichen senden da ich yn mit erkenne.’ Da gab sie Lionel ein poniol von rotem samid. ‘Diß
Lanc 446, 33 was. Das sah Hestor und wúschet auch das sin. Da erkant myn herre Gawan Hestors schwert mit dem knopff und mit
Lanc 447, 3 scheide. Er det den helm von dem heubt, und Hestor erkant yn zuhant wol. ‘Ay lieber herre’, sprach er, ‘vergebent mir
Lanc 447, 16 ist an uch, die allermeniglich wol forchten sol der uch erkennet.’ Da nam ern mit der hant und fúrt yn zu
Lanc 453, 16 da kam Lionel darzu ritend, als es gott wolt, und erkant myn herren Gawan by synen wapen. Er sah sie beide
Lanc 454, 5 willen nit, ob er sich myn herren Gawan wolt laßen erkennen oder nit, und wust nit was er thun solt, wann
Lanc 456, 18 sprach Galahot, ‘wir wollen also dar komen das uns nyman erkennet, mit fremden wapen und mit fremden schilden.’ ‘Also wolt ich
Lanc 457, 15 gab unser yglich dem andern worczeichen $t wie wir uns erkennen solten. Nu wil ich hinweg riten und wil sehen ob
Lanc 457, 18 unser gezelt off slagen zwuschen dem here und Arestoil, da erkennet uns nyman dann ir; so mögen wir allnaht unders here
Lanc 457, 19 mögen wir allnaht unders here riten das uns nymer nymant erkennet!’ Also lobten sie alle. //Myn herre Gawan und Hestor ritten
Lanc 457, 27 alles das ich sucht, ich wil mich aber nit laßen erkennen ee das here scheide.’ Da sprach er zu mym herren
Lanc 458, 29 Lionel syn neve reit bi im gewapent, und die konigin erkant yn, und er erkant auch sie wol. Sie sant bald
Lanc 458, 29 bi im gewapent, und die konigin erkant yn, und er erkant auch sie wol. Sie sant bald ein jungfrauw zu im
Lanc 465, 9 mit im von aller der welt, der ich einen nit erkenne dann einen der mich ußer gefengniß erloßt und gewan mich
Lanc 469, 2 by uch alhie.’ Da det er sin augen off und erkant sie. ‘Das weiß got, frau’, sprach er, ‘nu gesche das
Lanc 469, 8 ‘bekent ir mich icht?’ ‘Ja ich, frau’, sprach er, ‘ich erkennen uch wol, ir hant mir viel zu$/ leit gethan und
Lanc 471, 20 farn. Mit dem kam Lionel in die kamer gegangen und erkant die frauwen von dem Lack. Da wart er so fro
Lanc 473, 31 stym: ‘Weiß got’, sprach er, ‘hůt sol man gute ritter erkennen! Sint allesamen fro und sicher, ich siehe myner frauwen der
Lanc 475, 25 gefreischet; ir sint von blut so rot das uch nymant erkennen kan, wedder uch noch uwer roß.’ ‘Was dann?’ sprach er,
Lanc 477, 23 waren die einen der andern ußermaßen fro da sie sich erkanten; man bracht ir wapen, und sie wapenten sich. //‘Eya herre
Lanc 484, 36 so vil unsinnes an uch, sit ich uch zu allererst erkante, @@s@als ich hut an uch han gesehen. Darumb wust ich
Lanc 566, 16 schamte sich Lancelot ußermaßen sere da er myn herren Ywan erkant, und sprang off und ging zu dem altar und kůßt
Lanc 570, 13 ander ritter viel waren. Und etschlich waren da die yn erkanten, die auch gesellen waren gewesen von der tavelrunde: das was
Lanc 595, 21 yn. Des was Lancelot sere zu ungemach da er sie erkant, und begund $t synen jamer noch mere machen. ‘Ich bitt
Lanc 608, 15 die yn mit gewalt inne dunsen. Und myn herre Gawan erkant yn zuhant und sprach das er durch got sichselben nit
Lanc 612, 22 und sagten bizeichen und ir wapen, da bi man sie erkennen solt als sie zun passaien qwemen. Also was mere uber
Lanc 632, 20 sy?’ ‘Nein ich’, sprach er, ‘er wil sich nit laßen erkennen. Da wolt ichs nit thun wiedder sinen willen und ließ
Lanc 632, 33 das uch nymant keyn unrecht dete, noch umb uch zu erkennen, $t das han ich uch auch geleistet. Wann ich bitt

Ergebnis-Seite: << 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 >>
Seite drucken