Mhd. Gesamtlemmaliste/Belegarchiv
  Kontextlänge: Wortformen  

  Belegarchiv/Konkordanz

Die hier aus dem elektronischen Belegarchiv ausgegebenen Stellen bilden den durch halbautomatische Lemmatisierung von digitalisierten Volltexten gewonnenen Kern einer umfassenderen Beleggrundlage, die für die Ausarbeitung des Mittelhochdeutschen Wörterbuchs verwendet wird. Bei der Benutzung des elektronischen Belegarchivs ist stets zu beachten, dass es Stellen enthalten kann, die anderen Stichwörtern zuzuordnen sind.

vîant stM. (584 Belege) Lexer Lexer-Nachtr. BMZ Findeb.  

Lanc 33, 1 mit mir ußfúrest.’ @@s@//Der knapp antwurt im das er synem fynde nymer tag me wolt gedienen als lang als er gelebte.
Lanc 41, 1 und @@s@helffen die vertriben sint uß landen und von irn fynden gejaget syn. Das er mich$/ selber schlug, daroff achte ich
Lanc 44, 32 ob irs gethun mögent durch gott, ob er under synen fynden ist!’ ‘Frauw, wißent furware’, sprach er, ‘die yn da heltet
Lanc 44, 33 im als nöt geschehen arg als irselb detet, und syn fynd enmogen keynen gewalt úber yn han da er ist, so
Lanc 62, 15 mynne one falsch als synselbes lip, und das er synen fynt haßse on gnad und on allerhande barmherczikeit, es sy dann
Lanc 62, 16 und on allerhande barmherczikeit, es sy dann das yn syn fynt mit allerhand gúte und mit syner miltikeit so sere uberwinde
Lanc 64, 1 ob @@s@er under den heiden dot belieb, die unsers herren fynt sint.’ Da sich Phariens gewapent hett und alle syn gesellschafft,
Lanc 67, 3 das er sich sere verblutet hett. Er ging gegen sym fynde da ern komen sah, und gedacht wie im lieber were,
Lanc 69, 5 enweiß auch nicht wie mirs kómet, ich han hut myner fynde ein michel teyl funden.’ Da hieß er dru roß wol
Lanc 76, 20 wint wad fast sere und treib das fuer off syn fynde, das sie musten fliehen, sie wolten oder enwolten. Da blieben
Lanc 79, 35 ob er yn also ließ von im ryten, das sin fynd zuhant nach im ritten und yn zu tode schlugen. Er
Lanc 81, 7 hett. //Alsus wart der fried gemacht zwúschen Claudas und synen fynden. Er reyt mit gutem frieden hein und syn lut mit
Lanc 83, 32 er gefangen hett. //Alsus bleib Phariens im thurn, und sin finde waren hinweg geritten ettlich unfro das sie Pharien nit zu
Lanc 86, 32 sie weren, ob sie Claudas habe oder keyn ander ir fynt.’ ‘So viel mag ich uch wol sagen’, sprach die jungfrauw,
Lanc 92, 33 ir aber nicht das ir sie beschirmen mögent vor yrn fynden noch behalten, so laßent sie mit mir farn und mit
Lanc 93, 3 geschlecht da von sie komen sint, sie sollent noch ir fynde mit angsten thun siczen. Sie mögen wol sicherlich in ir
Lanc 93, 23 guter ritterschafft solt irs bevesten, das irs behaltent vor uwern fynden. Alsus mögent ir uwer lant wiedder gewinnen und darzu werlichen
Lanc 99, 32 ‘Herre’, sprach Phariens, ‘uwer man enbin ich nicht, uwer dotschlagende fynd sint sie noch nicht. Wann hútent wol das sies icht
Lanc 99, 36 ich wil auch das ir wißent das ir keynen argern fynt hant dann ich bin; wo ich uch geschaden @@s@mag an
Lanc 100, 18 ir die lösent, und wißent wol das ir dheynen argern fynt hant dann mich, waran es ye gehe. Ir enkument auch
Lanc 101, 18 Ungetruwer verreter, wann beytent ir myn nu nicht, uwers dötigen findes, ich wil uch thun versuchen ob myn sperysen dheynen halßberg
Lanc 108, 6 dieß sahen, und begunden zu weynen die im vor als fynt waren das sie syn hercz wolten han gessen. Lambegus $t
Lanc 121, 10 muß er wesen wiedder die heilige kirche, das sie ir fynd nicht zurstörn noch das ir nemen, es syn reuber oder
Lanc 121, 36 syns volckes. Mit der eynen syten muß er slagen gottes fynde und die an yne nicht glauben wollen, mit der andern
Lanc 123, 19 gefreischen das er ye zu eim male den rucken den fynden gekert zu fliehen da er mit den ungleubigen streyt. Dasselb
Lanc 179, 17 mit den wapen wolt thun; und wer sie größlich sin fynt, das sie syn frunt must werden, sprach er, und gedacht
Lanc 183, 20 unwert, und sprach: ‘Herre ritter, ir fúrt da des konigs fynt, und ich bin sin geschworn helffer und syn ritter; ließ
Lanc 220, 34 wunte, dann den gewunten ritter. Der gewunt was myn todig fynt, und der yn wůnte was myn der liebste frunt den
Lanc 240, 20 den roten wapen, was haltent ir nu? Seht wo der fynd eyner ist! Warumb ritent ir wiedder yn nit?’ Alsus rieffen
Lanc 244, 29 vertriben und mochtest nů schier din ere verliesen. Wústens din finde als wol als ich es weiß, also mußen dich diße
Lanc 258, 4 mir gesagt, het ich den ritter, das er myner nifftel fynt wol uberwunde. Nu bitt ich uch, herre, durch mynes dinstes
Lanc 262, 5 sie das sie sich werten unverzagt. Mit dem kamen ir fynde under sie schlahende; die bestunden sie wiedder gar manlich, wann
Lanc 262, 20 Ywan reit mit yn vergatern mit großer gewalt an die fynde. Der konig von Uber den Marcken vergatert anderhalb wol mit
Lanc 263, 1 volget im manch stolcz ritter. @@s@Er kam wiedder under die fynde und fand mynen herren Gawan sere vehten, er was geschlagen
Lanc 271, 26 der schwarcz ritter mit synen großen theten erfert alle syn fynde und bracht sie darzu das sin nymand getorst erbeiten; $t
Lanc 274, 10 volherten möcht das er des tages tet, und alle syn fynde erferten sichs. Also det er biß in die nacht, das
Lanc 274, 27 ‘Herre’, sprach der ritter, ‘ir sint myns herren des konigs fynt und bittent mich das ich mit uch fare herbergen? Mit
Lanc 294, 20 hat mich beschirmet in allen mynen nöten vor allen mynen finden, das wort hat mich ußer allen mynen sorgen bracht, es
Lanc 298, 23 konigin, ‘ir möchtent mir des nicht gesagen darumb ich uwer fint wolt syn, wann ich uch so gůt und so húbsch
Lanc 371, 24 Da saget yn der herre wie yn wol zwenczig syner finde hetten bestanden. ‘Da halff mir gott’, sprach er, ‘das mir
Lanc 373, 17 mir viel und qwetscht mich fast sere. Da waren myn fynde under der burg und warten myn. Nu ist myn frau
Lanc 377, 2 leyt, und hann es haß und nyt. Ich han starck finde allumb mich siczende. //Der konig Tradelinains von Norgales ist myn
Lanc 377, 4 allumb mich siczende. //Der konig Tradelinains von Norgales ist myn fint, und der konig Malagwins, den man heißet mit den Hundert
Lanc 377, 23 ich han getan bißherre. Und wolt ich sie under myn fynde han gegeben, sie mocht nu ein richen man han biederben.
Lanc 377, 24 han biederben. Ich wills aber thun nicht, wann ich myn fynde nit geminnen mag. Sie han mir großen schaden getan an
Lanc 378, 35 groß gerúff hie nyden by der brúcken, und waren unser fynde komen und begunden fast stúrmen. Da diß myn herre Ywan
Lanc 378, 37 und Segremor sprach, er wolt auch swern, dwil das ir fynde so nahe weren. Da sie da beid geswurn hetten, da
Lanc 379, 5 kúne ritter, und wolt yn nit urlobes geben, wann unser fynde vil was, und forcht, wie gůt ritter sie weren, das
Lanc 379, 25 der herre, ‘sie baten mich das ich sie an die finde ließ vergatern, und Segremors sprach, er fur zuhant ußer sim
Lanc 380, 13 geruff wart aber groß uber all die statt das die fynd kemen. Da wapent sich der herre und die ritter allsament

Ergebnis-Seite: << 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 >>
Seite drucken