Mhd. Gesamtlemmaliste/Belegarchiv
  Kontextlänge: Wortformen  

  Belegarchiv/Konkordanz

Die hier aus dem elektronischen Belegarchiv ausgegebenen Stellen bilden den durch halbautomatische Lemmatisierung von digitalisierten Volltexten gewonnenen Kern einer umfassenderen Beleggrundlage, die für die Ausarbeitung des Mittelhochdeutschen Wörterbuchs verwendet wird. Bei der Benutzung des elektronischen Belegarchivs ist stets zu beachten, dass es Stellen enthalten kann, die anderen Stichwörtern zuzuordnen sind.

ie adv_k (1871 Belege) MWB   Lexer BMZ Findeb.  

Lanc 379, 14 wol das der ein der best jostierer was den ich ie gesah und der sicherst. Ieglicher kose den synen, und myn
Lanc 381, 33 herre komen, und syn lip múß selig syn der uch ie gelert sper verthun!’ Sie blieben also halten innerhalb der barbekanien,
Lanc 382, 23 vergeßen des das er dem herren gelobet het. Da er ie wolt uber die brucken riten, da rieff im der herre
Lanc 387, 13 er solt yn doch mit dem schwert uberwinden, wann er ie so biederbe was gewesen und so manlich $t und so
Lanc 389, 35 umb yn was růfft: ‘Wilkomen der liebste ritter den wir ie gesahen!’ sprachen sie, und die jungfrauwe leite yn mit der
Lanc 395, 5 ich dir innwendig drien tagen me lasters und unwirde dann ie keim ritter geschah.’ ‘Warumb wiltu das thun?’ sprach Hestor. ‘Darumb
Lanc 395, 13 er, ‘das die stund unselig muß sin das ich dich ie gesah, ich gewann nie mer schande dann mir dirre gezwerg
Lanc 395, 15 dir noch me thun’, sprach das gezwerg, ‘dann du ir ie gewúnt, und blib ich noch dry tag lebende.’ ‘Ich han
Lanc 401, 6 von dem Crucz, dahien wart das erst crucz gesaczt das ie in Großen Britanien gesehen wart, das sagent uns wise lút.’
Lanc 401, 30 sprach myn herre Gawan, ‘ich such den besten ritter der ie schilt umb hals gehing.’ Da fraget yn der einsiedel ob
Lanc 402, 36 wilkomen’, sprach der einsiedel, ‘ob allen den rittern die mir ie zu kamen! Nu ist mir sere @@s@leit das ich uch
Lanc 403, 6 das er den besten jungen ritter alda solt finden der ie schilt umb hals gehinge. ‘Gut herre’, sprach der einsiedel, ‘wie
Lanc 408, 22 volgen, ich gib uch die schönsten jungfrauwen die uwer augen ie gesahen, und ist edel und riche.’ ‘Ach jungfrau, was sprechent
Lanc 409, 28 und sah ein das herlichst bette da gemacht das er ie me gesehen hete; er wůndert sich sere durch wes willen
Lanc 410, 27 das ich ir alles das nim das sie des mynen ie gewan." Da sprach er der jungfrauwen vil @@s@bößlicher dann es
Lanc 413, 13 der ritter gefangen lag; sie machten yn fröer dann er ie me wart. Myn herre Gawan trost die jungfrauw und batt
Lanc 413, 34 das sie nit erschreck, er were der best ritter der ie schilt gefúrt. Die frau was fro das sie ir nifftel
Lanc 414, 14 gewest, er hett yn underwegen thun ermorden, $t wann er ie ein morder was gewesen. Myn herre Gawan was bereit und
Lanc 415, 14 er mym herren Gawan das best roß bringen da er ie off was komen. Da nam myn herre Gawan das roß
Lanc 419, 3 Er stalt großen jamer und flucht der stunde das er ie geborn wart; er batt unsern herren got das er im
Lanc 420, 13 zu herberge $t mit uch!’ sprach er, ‘wann ich wil ie dem knappen volgen.’ ‘So bevilhe ich uch got!’ sprach sie
Lanc 421, 27 ‘Werlich’, sprach der ander, ‘er ist der best ritter der ie gesehen wart, er hatt hůt gevohten wedder Glodoain des herczogen
Lanc 425, 25 uns gefangen’, sprach Segremors, ‘und ein der frumst betschilier der ie gesehen wart der halff uns dannen. Der det des tages
Lanc 425, 27 man sagt uns das er baß jostierte und sicherlicher dann ie man getete. Er uberwant des koniges truchsessen, der ein ußermaßen
Lanc 427, 13 werlich, herre’, sprach er, ‘ich bitt uch, ob ir mich ie lieb gewůnnent, das ir mir zu eßsen gewinnet oder bringent
Lanc 428, 8 syner schönen amien. ‘Sie ist schoner’, sprach sie, ‘dann ir ie frauwen oder jungfrauwen gesahent, und ist diße burg irs vatters
Lanc 429, 1 das herlichste bette mitten in der kamern stunt das er ie gesah; daroff lag ein hermynin deckelachen, das herlich was. Under
Lanc 436, 22 saget ir das ich sie gerner sehe dann ich sie ie gesah, und das ich mich sere rúme von ir! Ir
Lanc 436, 33 sie, ‘die ein die schönst frau ist die uwer augen ie gesahen, und alle die die sie sehent sprechent das sie
Lanc 438, 14 syn. ‘Got lon uch, frau, die schonsten die myn augen ie gesahen! Frau, ich wen wol das die welt nit ein
Lanc 439, 35 zurhúw im beide, schilt und helm. Er r#;vumte das felt ie me und me. Da schampt sich Hestor das er im
Lanc 445, 30 der besten passaien ein ist die ir mit uwern augen ie gesahent. $t Ich sah das er vaht wiedder einen ritter
Lanc 449, 29 burg ist diß! Sie ist die best burg die ich ie gesah und die hohfertigeste von herlichem waßer, das wit und
Lanc 450, 22 der ferre bevor beßer ritter ist dann kein den ich ie zuhurd gesah in allem Britanie, und haben des konig Artus
Lanc 451, 35 der biderbekeit gedenck und aller der guten ritterschafft die ir ie mit uwerm lib begingent, des wart uns nie me so
Lanc 452, 22 was myn herre Gawan in den meisten nöten da er ie me yn komen was, sin halßberg was in maniger stat
Lanc 453, 19 myn geselle’, sprach Galahot. ‘Zur unseligen zitt wart der stritt ie begunden’, sprach Lionel und reyt furbas zu Lancelot. Lancelot sah
Lanc 455, 24 hant vil me durch mich gethan dann ich durch uch ie gethet, wann ich bitte uch durch gott das ir mir
Lanc 458, 5 hett Galahot ein das herlichst pavilun thun off riechten das ie kein man gesah; er hett wol zehen knappen da mit
Lanc 458, 18 er des tages mit den wapen me dete dann er ie me gethan hett, durch der jungfrauwen willen die off der
Lanc 463, 1 von dem Lac den @@s@schilt gesant hett und wie er ie und ie gespalten was gewest biß an die stunt. Da
Lanc 463, 1 Lac den @@s@schilt gesant hett und wie er ie und ie gespalten was gewest biß an die stunt. Da besahen sie
Lanc 468, 7 sich und macht den meisten jamer alle nacht durch, den ie keyn frau gemacht. Diß det sie so lang das es
Lanc 469, 23 sich nit wol, und ist das der meist schade das ie von keim ritter wart. Er was blům aller der ritter
Lanc 469, 23 ritter wart. Er was blům aller der ritter die ich ie bekant verre bevor.’ ‘Heißet mirn herre bringen, frau!’ sprach sie.
Lanc 471, 11 dinst zu förderst, darnach hant ir den besten ritter der ie geborn wart und den schönsten verre bevor, des mögent ir
Lanc 472, 27 sich fast wol. Er was der schonst ritter gewapent der ie gesehen wart. Uber ein kurcze wil darnach kam ein gewunt
Lanc 476, 26 ob got wil noch leit das irn uß der gefengniß ie geließent!’ ‘Wie herre’, sprach der ritter, ‘hant ir mich heißen
Lanc 477, 26 Das was ein blum von aller der ritterschafft $t die ie geborn wart. Sitt ich syn auch nit haben mag, mir
Lanc 478, 12 thůnt nit! Ir hant mir den liebsten man getödet den ie frau gewan.’ ‘Nu heiß mir bald den meisten thorn off

Ergebnis-Seite: << 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 >>
Seite drucken