Mhd. Gesamtlemmaliste/Belegarchiv
  Kontextlänge: Wortformen  

  Belegarchiv/Konkordanz

Die hier aus dem elektronischen Belegarchiv ausgegebenen Stellen bilden den durch halbautomatische Lemmatisierung von digitalisierten Volltexten gewonnenen Kern einer umfassenderen Beleggrundlage, die für die Ausarbeitung des Mittelhochdeutschen Wörterbuchs verwendet wird. Bei der Benutzung des elektronischen Belegarchivs ist stets zu beachten, dass es Stellen enthalten kann, die anderen Stichwörtern zuzuordnen sind.

ie adv_k (1871 Belege) MWB   Lexer BMZ Findeb.  

Lanc 282, 34 er alle die nacht den meisten jamer hett gemacht den ie kein mensch gehort. Des was Galahot ußermaßen unfro und ging
Lanc 283, 25 das dut mir myn hercz, das mynner krafft hatt dann ye keyns menschen hercz gewann, und forcht ich sere das mich
Lanc 285, 3 dem ritter zu reden und fragt den konig ob er ie einen so byederben man gesehen hett. ‘Werlich’, sprach der konig,
Lanc 285, 14 ‘ich wolt das ich ein die schönst jungfrau were die ie geborn wart, off das das er mich must minnen als
Lanc 288, 23 wol wiedder komen, und was nehelich als schön als er ie wart. Des was Galahot ußermaßen fro und sprach: ‘Herre’, sprach
Lanc 292, 11 hant, und ich wuste es im großen undanck das ers ie wiedder uch gesprach, da es nichts enwas.’ ‘Nu sagent mir,
Lanc 292, 15 enweiß ich nit darumb.’ ‘Wißent ir icht ob ir mich ie da gesehent?’ ‘Ich han uch me dann zu einer stunt
Lanc 293, 32 wes willen datent ir alle die guten ritterschafft die ir ie hant gethan?’ ‘Durch uwern willen, frauw’, sprach er. ‘Hant ir
Lanc 295, 30 welt, er hat auch me durch uwern willen gethan dann ie keyn ritter getete, und wil uch bescheiden wie: er macht
Lanc 297, 20 fast sere. Galahot der was es aber fröwer dann er ye me wart, er hett dick von im gehort sagen, als
Lanc 299, 20 mir: wen ich minnende wird, den mynne ich me dann ie kein frau getete.’ ‘Ich wil mit uch syn, frau’, sprach
Lanc 301, 25 herre hie ist. So me lút da ist, so man ie minre darzu mag gedencken.’ ‘Ir hant wol gesprochen’, sprach Galahot.
Lanc 308, 17 nefe’, sprach die koniginne, ‘ich sieh, ir wollent diße reise ye riten.’ ‘Ja ich, frau’, sprach er. ‘So bitt ich uch’,
Lanc 308, 27 und laßt uwern öheim in den meisten unfreuden die er ye gewann, so thut doch so wol und beitent biß all
Lanc 310, 23 er, ‘wir farn in der hohsten suchung da unser keyner ie inn kam, wir mußen sicherlich daroff also gedencken das wir
Lanc 312, 31 den schilt und begund den meisten jamer zu machen den ie kein man gemacht; er zwang sin hende und sprach dick
Lanc 313, 4 Key, ‘mich duncket wie dißer der meist schnudel sy der ie wart, ein wil weint er, ein wil lacht er, die
Lanc 313, 28 detent sagen myn gedenck. Ich han auch nit gefreischet das ie zwen ritter umb solche ding gestritten; auch siehe ich noch
Lanc 321, 14 aber an sin stat einen den fulsten ritter senden der ie schilt umb synen hals gedete, das ist dißer der hie
Lanc 331, 12 herre’, sprach sie, ‘die stund muß selig syn das ir ie geborn wurdent, ir hant mir hut groß freud gegeben!’ ‘Geent
Lanc 334, 3 wol da im Grohadains das geczwerg me schande sprach dann ie keim ritter gesprochen wart, als mir syn gesellen sagten die
Lanc 335, 20 mechtent, wann ir mich der best ritter dúnckent den ich ie gesah.’ ‘Ich wils gern thun’, sprach myn herre Gawan, ‘ist
Lanc 336, 12 nefe ritter hab gemacht!’ Da wart Helains fröer dann er ie wart, und danckt unserm herren gott das er im sin
Lanc 336, 16 bitt uch, herre, eyner bete, der ersten der ich uch ie gebat nach myner ritterschafft, das ir mir die gebent!’ ‘Ich
Lanc 336, 23 Gawan besah den halsberg, und ducht yn beßer dann er ye keynen gesehen hett. Der schilt was wiß als ein schne,
Lanc 337, 17 hett, dem er das meist laster gesprochen $t hett das ie keim ritter gesprochen wart. ‘Derselb ritter facht fur mich wiedder
Lanc 343, 9 ir erlößt solt werden von dem grösten jamer den ir ie gewůnnent, und solt fröwer werden dann ir ie wurdent in
Lanc 343, 10 den ir ie gewůnnent, und solt fröwer werden dann ir ie wurdent in allem uwerm leben.’ //Dießer mere was die konigin
Lanc 344, 8 die cleynot beide eyner der schönsten jungfrauwen $t die er ie gesah, wann er nach ir nicht lenger wolt gedencken, wann
Lanc 345, 1 dieß horten, und hetten sie fur @@s@ein snůken das sies ie gesprach; sie respeten sie darumb allsament, und des enkund alles
Lanc 345, 2 darumb allsament, und des enkund alles gehellffen nicht, sie wolt ie mit im. Die kónigin und die frau von Maloaut namen
Lanc 348, 23 heißet. Das was das erst closter von schwarczen mönchen das ie in der Großen Britanien gestifftet wart. Da vor hett man
Lanc 349, 12 verdienet han.’ ‘Darumb gebe uch got gute abenture!’ und ging ie mere hinweg. Er reit mit ir, das er gern gesehen
Lanc 352, 7 einen den schonsten ritter darunder den yn ducht das er ie gesehen hett, und baß geschaffen uber alle syne glieder. Er
Lanc 352, 23 herre’, sprach sie. ‘Geuneret muß er syn der den zoll ie gesaczt, er were ritter oder jungfrau, wann der ritter niergent
Lanc 354, 31 und ducht yn wies die allerschonst kamer were die er ie gesah, und ducht yn auch die jungfrauw vil schöner dann
Lanc 354, 34 sere wunt was, da macht er den meisten jamer der ie gesehen wart; er kam fur den siechen ritter da man
Lanc 355, 25 mich der best man duncket und der byderbst den ich ie gesah; er hatt uch generet’, sprach sie und saget im
Lanc 359, 5 da von.’ Also was Egrevaim, sit er sich icht vermocht, ie und ie hochvertig und unbarmherczig. //Mynem herren Gawan was ein
Lanc 359, 5 Also was Egrevaim, sit er sich icht vermocht, ie und ie hochvertig und unbarmherczig. //Mynem herren Gawan was ein roß bracht,
Lanc 362, 13 der me tot ist dann lebende. Der túfel macht uch ie ritter, ir endút anders nit dann slafen!’ Des schamte sich
Lanc 363, 28 augen slagen, so were er sere böse. ‘Wie getorstent irs ie gethun’, sprach er, ‘und ir ungewapent sint und ich gewapent?’
Lanc 368, 24 im das er den besten ritter mit im brecht der ie gesehen wurde. ‘Ist das uwer herre, lieber sun?’ sprach er.
Lanc 371, 4 falte ritter und roß und stalt den grösten mort der ie gesehen wart; sie fluhen allesament, wann sie yrn herren verlorn
Lanc 372, 15 sprach Hestor, ‘ich súch einen den besten ritter den ich ie gesah, und weiß nit wie er heiße oder were er
Lanc 373, 3 uns got das wir den raub beschútten, doch hetten sie ie wol zehen an unser eynen. Da kamen wir mit großen
Lanc 376, 20 Hie ist das böst volck in dirre statt das ich ie gesah, sie enwellent joch wiedder edel lút nit sprechen; ich
Lanc 377, 13 der hatt mir vil me leides gethan dann der herre ie getete. Er ist genant Margenor und kompt alle tag hie
Lanc 378, 16 ‘Es ist mir werlich leit’, sprach der herre, ‘das ichs ie geschwur. Nu muß ichs myns undancks halten. Doch rieten sie
Lanc 378, 29 alhie und sprachen das sie den besten ritter súchten der ie schilt umb sin halß geneme, und wústen nicht wo sie

Ergebnis-Seite: << 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 >>
Seite drucken