Mhd. Gesamtlemmaliste/Belegarchiv
  Kontextlänge: Wortformen  

  Belegarchiv/Konkordanz

Die hier aus dem elektronischen Belegarchiv ausgegebenen Stellen bilden den durch halbautomatische Lemmatisierung von digitalisierten Volltexten gewonnenen Kern einer umfassenderen Beleggrundlage, die für die Ausarbeitung des Mittelhochdeutschen Wörterbuchs verwendet wird. Bei der Benutzung des elektronischen Belegarchivs ist stets zu beachten, dass es Stellen enthalten kann, die anderen Stichwörtern zuzuordnen sind.

ie adv_k (1871 Belege) MWB   Lexer BMZ Findeb.  

Lanc 46, 26 reden; und so me hoher lut da ist, so mir ye lieber ist. Nochdann weiß ich wol vorware das der konig
Lanc 47, 15 den frumsten man und den besten der bi denen zyten ye geborn wart, wann ein ding alleyn!’ Der konig besah den
Lanc 47, 23 yn groß ere. Du bist milt und gut, me dann ye kein konig wart, beide gegen got und gegen der welt.
Lanc 47, 25 treg bist zu rechen einen den meysten schaden der dir ye geschah sitther das du geborn wúrt. Da thut man dir
Lanc 47, 29 so frevelich. $t Du hast gar vergeßen der die dir ye getrúlichen und wol dienden, das sie vertriben sint und hant
Lanc 51, 3 auch gestern me gutes hinweg und me richeyt dann er ie getet by allem synem leben, wann syn son ist zu
Lanc 51, 13 die beste die in der welt lebet! Sie hatt dich ie geprúfet fur alle die lebent biß an dißen tag hut,
Lanc 53, 2 wann er was der unsinnigste mensch in sim zorn der ye geborn wart, ane Lancelot alleyn. Das wiste wol Galahůt der
Lanc 59, 6 darzu zwen die besten winde und die schönsten döten die ye keyn man gewan.’ Da sah der konig off die kint,
Lanc 60, 38 gewon was großen ruwen zu haben. Er was stolczes gemutes ye gewesen und achtet off ein clein ding nicht vil, wann
Lanc 62, 31 das hort ich uch sprechen, vil lieber sun, das ich ye kint hort gesprechen. Vil liebes kint, doch ich herticlich wiedder
Lanc 63, 8 mir fremd lút machen mit ir gút. So ich auch ye me fremder lut, die gůt sint, sampt siehe, so myn
Lanc 63, 8 fremder lut, die gůt sint, sampt siehe, so myn leit ye stercker und mere ist. Des libes mag ich nymer me
Lanc 63, 9 Des libes mag ich nymer me gebeßsert werden, wann furwert ye erger ye erger. Min leit ist hut angegangen. Hůt am
Lanc 63, 9 mag ich nymer me gebeßsert werden, wann furwert ye erger ye erger. Min leit ist hut angegangen. Hůt am morgen waren
Lanc 67, 23 man, der anders mannes nöten nicht gedecht, ob er im ye keyn lieb gethete, und diende im wiedder als viel.’ ‘Wie’,
Lanc 72, 13 in anders nymands, wann ich uch getruwer funden han dann ye keynen man, biß ir wol gefreischent das ich unschuldig bin.
Lanc 75, 8 ich das man mir myn heubt abschlag, $t sie verliesen ye zwen man wiedder uch eyner.’ ‘Sitherr ir mir das ratent,
Lanc 83, 10 der best under yn was, wann er und Phariens waren ye und ie gut frunt gewesen. Der was herre von einer
Lanc 83, 10 under yn was, wann er und Phariens waren ye und ie gut frunt gewesen. Der was herre von einer burgk die
Lanc 83, 28 ir Phariens holder und hete sie lieber dann er sie ye gewann, und gedacht das ers ir nymmer me vergessen mocht;
Lanc 89, 37 nů stet es mir wol, und bin fröer dann ich ye wart als mich duncket’, und hett die jungfrauw@@s@ $t allweg
Lanc 92, 22 eins des túersten mannes kint und des getruwesten mannes der ye gesehen wart, on den konig Ban von Bonewig alleyn, der
Lanc 95, 2 worden syn ob irs nicht gesprochen hettet; wann das was ye sitherre das ich vierjerig was aller myn gedanck, das ich
Lanc 95, 17 zweyn nefen viel mer eren solt thun dann sie yn ye gethan hett, und solt sie vil deste lieber han durch
Lanc 100, 18 das ir dheynen argern fynt hant dann mich, waran es ye gehe. Ir enkument auch nymer vor Gaune, ir findent die
Lanc 100, 29 in myner hant. Ob ir den herren von Sant Zirren ye lieb gewůnnent, so thunt syner selen icht gutes, der lip
Lanc 105, 16 und sah zu eyner zinnen uß das meiste here das ye wart, und das felt was alles mit lúten bedeckt. Er
Lanc 107, 11 ir farent in uwern dott. Ir solt ersameclicher ersterben dann ye keyn ritter erstarb, ich wil das ir uwere bicht thút
Lanc 110, 3 lieb gethan und me dienstes dann ich uch mit myme ie liebes oder dienstes getete. Darumb ist wol recht das ich
Lanc 111, 16 der getruwest man ist und der best ritter ist der ye schilt umb synen hals getet. Stúnde er alhie vor uch
Lanc 112, 17 wiß hemd klein. Sie wart nie so siech das sie ye me geße dann zu einem mal des tages. Es was
Lanc 113, 21 kint das allerschönst kint were das ich mit mynen augen ye gesah.’ Die koniginn von Bonewig was ußermaßen fro. ‘Viel liebe
Lanc 113, 24 icht lenger lebe. Er hatt mir gegeben alles das ich ye und ye begerte, ich befilhe im hut mynen geist.’ Sie
Lanc 113, 24 lebe. Er hatt mir gegeben alles das ich ye und ye begerte, ich befilhe im hut mynen geist.’ Sie deth ir
Lanc 116, 29 gedacht das mir die meist schand ist geschehen die mir ye geschah sitherre das ich zu erst krone trug. Das ist
Lanc 117, 27 und hett einen hircz funden, der großer was dann er ye keynen gesehen hett. Er spien synen bogen und saczt einen
Lanc 117, 33 so freischlich groß was vor allen den hirczen die sie ye gesehen hett. Sie was syn sere fro und macht groß
Lanc 123, 18 geleuckent hett und verzigen. Man kund nye gefreischen das er ye zu eim male den rucken den fynden gekert zu fliehen
Lanc 124, 19 uch geleyt alle die mynne und alle die fruntschafft die ye mutter an kint geleit. Darumb weiß ich nit wie myn
Lanc 124, 31 Sant Johans verdienet mit syner arbeit den höhsten lone den ye keyn heilig verdienet: also gewerlich muß gott geben das ir
Lanc 128, 11 by yn. Sie saßen all off wißen pferden und ritten ye zwen und zwen. Die frauwe und Lancelot kamen zu letst
Lanc 129, 28 die seumer beid und zwey die schönsten zeltenden pferd die ye dheyn man gesah. Sie gab im vier knappen, die sin
Lanc 132, 7 herre Ywan, ‘er ist ein der schönst knappe den ir ye mit uwern augen gesahett’, und saget ir wie yn die
Lanc 132, 8 yn die hochfertigiste $t frauwe dar bracht het die er ye gesehe. ‘Wie’, sprach die koniginn, ‘kam er nechten erst zu
Lanc 133, 2 frau von dem Lack und alle die frauwen die er ye gesah möchten nit geglichen der konigin mit schöne. Er hett
Lanc 137, 29 der knappe, ‘diß ist die erst beth der ich uch ye gebat $t sither das ir mich ritter machtent. Sehent uwerselbs
Lanc 142, 18 unser frauwen nicht gesah, die das schönst wip ist die ye von mutterlip geborn wart, so sere forchtet er den großen
Lanc 146, 2 groß ritter, ‘die stund múß unselig syn das ich sie ye gesach, $t ich sol syn werlich sterben!’ ‘Nu mußent ir
Lanc 149, 12 mocht, und gewann im der nůw ritter das felt an ye me und me. Er můst entwichen und dackte sich so

Ergebnis-Seite: << 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 >>
Seite drucken