Mhd. Gesamtlemmaliste/Belegarchiv
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  Belegarchiv/Konkordanz

Die hier aus dem elektronischen Belegarchiv ausgegebenen Stellen bilden den durch halbautomatische Lemmatisierung von digitalisierten Volltexten gewonnenen Kern einer umfassenderen Beleggrundlage, die für die Ausarbeitung des Mittelhochdeutschen Wörterbuchs verwendet wird. Bei der Benutzung des elektronischen Belegarchivs ist stets zu beachten, dass es Stellen enthalten kann, die anderen Stichwörtern zuzuordnen sind.

ër prn (23817 Belege) MWB   Lexer Lexer-Nachtr. BMZ Findeb.  

BdN 123, 10 DEM AURRINT. /Bubalus haizt in ainem däutsch ain aurrint und in dem andern däutsch ain waltrint. daz hât ainen ainvaltigen sänften
BdN 164, 30 geprechen. er spricht auch, daz under allem gefügel gemaincleich der er lenger leb danne diu si. er spricht auch, wenne die
BdN 181, 1 die tauben gepernt alle zeit zwai täubel, des êrsten ainen er und dar nâch an dem dritten tag ain si. si
BdN 182, 33 die pœsen gaist. wizz auch, daz under den wahteln mêr ern sint denn sien, und under den vischen, die ze latein
BdN 183, 2 den vischen, die ze latein pectines haizent, sint auch mêr ern wann sien; aber under den menschen werdent mêr dirnkint geporn
BdN 195, 10 ai perhaft sei denn der gevogelten sien air, dâ des ern sâm zuo gemischet ist. er spricht auch, daz daz hüendl
BdN 200, 3 in dem lenzen, und in der selben zeit speist der er die sien vor rehter lieb. der jungen ruochen flaisch ist
BdN 290, 33 flug. si beschirment auch irn künig gar vleizicleich und achtent inz zuo ainr frümchait, ob si umb iren küng sterbent. Aristotiles
BdN 337, 9 ander aigenchait ist, daz under der lai paumen si und er ist, und der er pringt nümmer kain fruht, man muoz
BdN 337, 9 under der lai paumen si und er ist, und der er pringt nümmer kain fruht, man muoz si paid nâhent zu
BdN 337, 11 sô dann diu reht zeit kümt, sô naiget sich der er zuo der sien und schrenket sein este zwischen ir este
BdN 337, 14 der sien zwên este druckent sich zesamen und umbvâhent des ers ainen ast. dar nâch rihtent si sich wider auf, wan
BdN 383, 9 die weinrebeste. under dem kraut ist ainz si, daz ander er. seineu pleter smeckent wol und habent ain scherpf in dem
BdN 406, 31 dem menschen, sam Avicenna spricht, und ist zwairlai: si und er, und der er hât pleter geleich piezenpletern; aber diu si
BdN 406, 31 Avicenna spricht, und ist zwairlai: si und er, und der er hât pleter geleich piezenpletern; aber diu si hât pleter sam
BdN 419, 11 si seudet. die gesoten ruoben waichent den leip und machent in$/ geng. //VON DEM REIS. /Risum haizt reis. daz ist ain
BenGeb 9 enphahe, wise vaterheit,/ dines Christes sunhait./ bedenche bi dir selben in/ unde bedenche ouch uns an im;/ in bi diner gothait,/
BenGeb 10 bedenche bi dir selben in/ unde bedenche ouch uns an im;/ in bi diner gothait,/ uns bi siner mennischait./ sin gothait
BenGeb 11 bi dir selben in/ unde bedenche ouch uns an im;/ in bi diner gothait,/ uns bi siner mennischait./ sin gothait diu
BenGeb 13 gothait,/ uns bi siner mennischait./ sin gothait diu ist mit im din,/ unser ist diu liche sin;/ unde ist iedoch daz
BenGeb 17 daz unser din,/ du la daz din daz unser sin./ //Er samenot unser mennischait/ an sich zuo diner gothait,/ daz wir
BenGeb 19 mennischait/ an sich zuo diner gothait,/ daz wir sin mit im gemaine,/ als er ist mit dir al aine./ unser bilde
BenGeb 20 zuo diner gothait,/ daz wir sin mit im gemaine,/ als er ist mit dir al aine./ unser bilde er an sich
BenGeb 21 gemaine,/ als er ist mit dir al aine./ unser bilde er an sich nam:/ da bi er dich an uns erman./
BenGeb 22 al aine./ unser bilde er an sich nam:/ da bi er dich an uns erman./ er gab uns ze wandeln sich,/
BenGeb 23 an sich nam:/ da bi er dich an uns erman./ er gab uns ze wandeln sich,/ daz wir bi im manen
BenGeb 24 erman./ er gab uns ze wandeln sich,/ daz wir bi im manen dich./ daz er des unsern nam an sich,/ im
BenGeb 25 ze wandeln sich,/ daz wir bi im manen dich./ daz er des unsern nam an sich,/ im ze libe unde ouch
BenGeb 26 im manen dich./ daz er des unsern nam an sich,/ im ze libe unde ouch ze lich,/ daz gab er uns
BenGeb 27 sich,/ im ze libe unde ouch ze lich,/ daz gab er uns ze niezen wider,/ daz im niht entwuohsen siniu lider./
BenGeb 28 ze lich,/ daz gab er uns ze niezen wider,/ daz im niht entwuohsen siniu lider./ wir sin mit samt im ain/ vlaisch,
BenGeb 29 wider,/ daz im niht entwuohsen siniu lider./ wir sin mit samt im ain/ vlaisch, lih unde gebain,/ unde daz, daz von im
BenGeb 31 im ain/ vlaisch, lih unde gebain,/ unde daz, daz von im muoze leben,/ dem ruoche er sinen gaist ze geben./ also
BenGeb 32 gebain,/ unde daz, daz von im muoze leben,/ dem ruoche er sinen gaist ze geben./ also samnot er chunnescaft/ zwiscen im
BenGeb 33 leben,/ dem ruoche er sinen gaist ze geben./ also samnot er chunnescaft/ zwiscen im und siner gescaft./ da von die rehten
BenGeb 34 er sinen gaist ze geben./ also samnot er chunnescaft/ zwiscen im und siner gescaft./ da von die rehten sint/ sine bruoder
BenGeb 37 von die rehten sint/ sine bruoder unde siniu chint,/ mit im ain gaist unde ain muot,/ vlaisch, gebaine unde bluot,/ erben
BenGeb 58 wege./ enphahe ez von des priesters hant/ unde wis bi im dar an gemant,/ daz ez dir gename si./ durch die
BenGeb 67 guote mach gezurnen niht,/ so si solhe masen siht,/ die er ze phande trait,/ der durch uns die martere lait./ bliche
BenGeb 71 vrische wunden an/ unde bedenche uns wol dar an,/ daz er durch daz din gebot/ uns ze helfe lait den tot./
BenGeb 75 uns solhe salicheit,/ daz wir mit rehter innercheit/ sine marter im gehugen,/ wande wir an dich nine mugen./ ouch bite wir
Capsula 20 unde ob er iſt alſo der doub si. unde ove ime wirret der wize vleche ove mit din anderen $p chen.
Cranc Jes 19,17 im. und daz lant Juda wirt Egypto eine vorchte. wer sinir gedenket, der wirt irschrecken des ratis des herren der engil,
Eckh 5:8, 7 sînen mâgen und an sînen vriunden. Daz dritte ist an im selben an smâcheit, an ungemache und an smerzen des lîbes
Eckh 5:9, 8 und gebirt den guoten, und der guote, als verre sô er guot ist, ist ungemachet und ungeschaffen und doch geborn kint
Eckh 5:9, 15 wesen, ein leben. Allez, daz des guoten ist, daz nimet er beidiu von der güete und in der güete. Dâ ist
Eckh 5:9, 16 und in der güete. Dâ ist und lebet und wonet er. Dâ bekennet er sich selben und allez, daz er bekennet,
Eckh 5:9, 16 güete. Dâ ist und lebet und wonet er. Dâ bekennet er sich selben und allez, daz er bekennet, und minnet allez,
Eckh 5:9, 17 wonet er. Dâ bekennet er sich selben und allez, daz er bekennet, und minnet allez, daz er minnet, und würket mit
Eckh 5:9, 17 selben und allez, daz er bekennet, und minnet allez, daz er minnet, und würket mit der güete in der güete und

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