Mhd. Gesamtlemmaliste/Belegarchiv
  Kontextlänge: Wortformen  

  Belegarchiv/Konkordanz

Die hier aus dem elektronischen Belegarchiv ausgegebenen Stellen bilden den durch halbautomatische Lemmatisierung von digitalisierten Volltexten gewonnenen Kern einer umfassenderen Beleggrundlage, die für die Ausarbeitung des Mittelhochdeutschen Wörterbuchs verwendet wird. Bei der Benutzung des elektronischen Belegarchivs ist stets zu beachten, dass es Stellen enthalten kann, die anderen Stichwörtern zuzuordnen sind.

aleine adv_k (650 Belege) MWB   Lexer BMZ Findeb.  

Lanc 242, 4 konig hieß sin gesellen hinder sich wichen, und reit er allein mit dem guten manne. ‘Lieber meister’, sprach der konig, ‘nu
Lanc 254, 20 da er ye yn kam, one die von dem gral allein, den neme ich zu gesellen; und dem got das gluck
Lanc 254, 27 sprach er, ‘ir thút mir sere zorn das ir mich alleyn wolt laßen und wollent mir myn ritter alle hinweg furen.
Lanc 255, 1 ensprich ich nit, wann yn gesuchet niemer man @@s@dann ich allein. Wolt ir auch das yn meniglich such, so sol unser
Lanc 261, 16 Er was me geminnet dann alle Galahotes ritter. Er vergattert allein an einer schare wol von hundert rittern. Er kam mit
Lanc 262, 8 macht syn gesellen kúne mit der großen ritterschafft die er alleyn det, er macht yn allen groß hercze; große tete enmochten
Lanc 266, 12 in konig Artus hof synt, dann myn frau die konigin alleyn die grúß syn nicht. Saget im das wir im enbieten
Lanc 270, 9 viel das nymands synes schlagens erbeiten torst, und dethe nahelich alleyn das syn gesellen alle solten thun, und was ir aller
Lanc 271, 35 ist ein ritter der alles uwer here entschumpffieret und es alleyn úberwindet; yn enkan kein man verdulden den er trifft, er
Lanc 274, 26 Logres behalten, das ich hut sicherlich behalten hette, det ir alleyne.’ ‘Herre’, sprach der ritter, ‘ir sint myns herren des konigs
Lanc 275, 19 Gawan da er lag uff der louben, wie der ritter alleyn hinweg reyt zwuschen dem waßer und dem gebirge. Er sah
Lanc 285, 10 geben das ich han in dißer welt, on diße frauwen alleyn, an der ich nymand teil wil geben.’ ‘Intruwen’, sprach Galahot,
Lanc 287, 7 auch lieber das alle die welt erzörnet wer dann ir alleyn, und alle die uch lieb hant die sint gewißlichen myn
Lanc 299, 9 nit lang bliben, das wißent irselb wol. So blibent ir alleyne und mußent die burden alleyn tragen, die uch ein ander
Lanc 299, 9 irselb wol. So blibent ir alleyne und mußent die burden alleyn tragen, die uch ein ander frau mocht helffen tragen ob
Lanc 311, 8 herging. //Nu saget uns die history das myn herre Gawan allein fure und was mit großen engsten begriffen wo er den
Lanc 314, 35 lebende wust. ‘Nu enhatt er nymand me nyderzustechen dann mich allein, sie getragent ob got wil ir schande dalang allein, ich
Lanc 314, 36 mich allein, sie getragent ob got wil ir schande dalang allein, ich helff sie yn tragen oder ich rechen sie allesament.’
Lanc 344, 34 suchung schwert als es recht ist.’ ‘Er geschwert sie nymer alleyn’, sprach sin amie, ‘ich wil sie mit im schweren.’ Des
Lanc 348, 17 saget uns die recht history das myn herre Gawan reit alleyn allen den tag on abenture, da er von Helaine geschieden
Lanc 371, 14 und was das nit wunder, wann er wiedder zwenczig ritter allein gůte wil gevohten hett. Zwene ritter waren im zu hilff
Lanc 374, 16 und wie groß angst das sie hett darumb das Hestor allein was. Alle die in der burg waren die machten groß
Lanc 378, 1 nit, sie wolten mir die stat rumen und wolten mich allein daroff laßen, sie hetten lang gnug mit sorgen mit mir
Lanc 382, 29 mit syner ritterschafft das yn dalang man berurte dann er alleyn. ‘Ach, wie keme ich als gern dar, verlúre ich myner
Lanc 382, 34 herren und bat yn urlobes zu jostiern wiedder eyn ritter alleyn. ‘Er hat mir mit syner trúw das gesichert das mich
Lanc 382, 35 trúw das gesichert das mich dalang man berure dann er alleyn.’ ‘Mit mym urlob koment ir da hien nit’, sprach der
Lanc 383, 6 nymant keyn angst dúrff haben dann vor dem einen ritter alleine.’ ‘Also gib ich im urlob’, sprach der herre, ‘und anders
Lanc 383, 17 syner ritterschafft das yn dalang man berúrte dann ein ritter allein. ‘Des gebt mir uwer truwe!’ sprach Hestor, und Margenor sichert
Lanc 384, 9 im das yn anders nymant dalang $t berúre dann ir alleyne!’ ‘Ich wils gern thun’, sprach Margenor, ‘er muß aber ee
Lanc 395, 27 werestu by yn, so múst du wiedder sie alle vehten alleyn; kerestu aber wiedder, so must du es sagen, wann du
Lanc 405, 7 geritten kam und bleib alda haltende by eim ritter der allein von den andern hielt, wann er nit enwust wo er
Lanc 417, 7 und sprach: ‘Herre ritter’, sprach er, ‘nu sehent den kampff aleine! Des gan ich uch wol, ich sehe dick beßer ritter
Lanc 424, 15 ich dann dem ritter nit helffen, jungfrau’, sprach er, ‘der alleyn wiedder dry vihtet?’ ‘So helff mir got, herre’, sprach sie,
Lanc 435, 27 das all die jungfrauwen sturben von dißem lande dann ir alleyn.’ ‘So helff mir gott, herre’, sprach Hestor, ‘ich wil gern
Lanc 436, 25 die ich bekennen, $t on myn frauw die konigin Jenoviern alleyn, wann ich nye frauwen biederber gesah von ir maßen!’ Der
Lanc 451, 21 ergee.’ ‘So mir myn lip!’ sprach Galahot, ‘ir koment nymer alleyn da hien, ich wil das der konig mit den Hundert
Lanc 453, 12 freischlich, und alle die yn sahen forchten yn, wann Hestor alleyn der was des ußermaßen fro. ‘So helff mir gott, herre’,
Lanc 457, 23 Alda fant myn herre Gawan alle syn gesellen, on Segremors allein, der was mit syner amien bliben, die yn so lieb
Lanc 464, 23 enwolte. Da sprachen sie, so must er in einen kerker alleyn, da er nymer me uß keme. ‘Ich han den dot
Lanc 468, 1 enwolte durch nymant@@s@ $t nit thun wann durch die konigin allein; sie schuff mit im was sie wolt, sie sant nach
Lanc 468, 10 willen gethan hett, wann er gefangen was, dann die frau alleyn von Maloant die wust wol was ir was. //Da diß
Lanc 473, 6 ein ander kamer; sie fraget yn was er schaffen wolt alleyn under so vil luten. ‘Nu freget yn, frauw, den ritter,
Lanc 475, 23 wol das sie geschůmpffirt sint!’ ‘Neyn’, sprach Lionel, ‘ir sint alleyn hie, und ir ist wol zwölff hundert, und hant so
Lanc 476, 14 qwem der allen den tag mit dem here gestritten hett alleyn. Sie grußten yn von ferren, und er gnadet yn. Mit
Lanc 481, 22 mit aller miner macht uch zu hilffe: das ist er allein! Wolt ir mirn dann nemen?’ Des was die konigin ußermaßen
Lanc 483, 21 Galahot ließ sin zobel uber sin augen hangen. Er reit allein und sprach zu Lancelot nicht noch spielt mit im nicht
Lanc 501, 7 $t und kert den von westerwert zu, er bracht sie allein in eyner cleynen wile darzu das sie alle bocken musten;
Lanc 503, 9 sprach meister Helies, ‘das das geschehen muß! Ich muß uch alleyn besprechen, thut diße meister allesamet uß gan und den ritter
Lanc 510, 3 das were gerecht gesellschafft nit das ich mir die ere allein geben solt und uch nit!’ ‘Es ist ein ungeteilt ding,
Lanc 512, 26 das es nymant nach sim recht geritten enkunde dann Galahut allein und Lancelot. Er begreiff ein sper und stach wiedder den

Ergebnis-Seite: << 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 >>
Seite drucken