Mhd. Gesamtlemmaliste/Belegarchiv
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  Belegarchiv/Konkordanz

Die hier aus dem elektronischen Belegarchiv ausgegebenen Stellen bilden den durch halbautomatische Lemmatisierung von digitalisierten Volltexten gewonnenen Kern einer umfassenderen Beleggrundlage, die für die Ausarbeitung des Mittelhochdeutschen Wörterbuchs verwendet wird. Bei der Benutzung des elektronischen Belegarchivs ist stets zu beachten, dass es Stellen enthalten kann, die anderen Stichwörtern zuzuordnen sind.

aleine adv_k (650 Belege) MWB   Lexer BMZ Findeb.  

MarlbRh 125, 30 můder $’s wisen Jhesu!/ du lerds si manich heimlicheit,/ d#;ei alein wist dine heilicheit./ du erl#;iuchtes der apostoln sinne,/ wis ind
MarlbRh 126, 15 //Dis dragent eine kron alsamen,/ si dragent ein schöne kron aleine,/ si enis engeinen l#;iuden gemeine/ dan den reinsten godes brüden,/
MarlbRh 127, 11 in got d#;ei megtliche sinne,/ dat si irn l#;eiven minnen aleine,/ der andrer minnen r#;eurt si $’n geine,/ an d#;ei, d#;ei
MarlbRh 129, 12 an warn ouch andre l#;iude reine,/ sin můder weres du aleine./ //Ümb dat gemach, ümb d#;ei raste,/ d#;ei du dů gefs
MarlbRh 131, 20 noch nacht?/ //W#;ei schins du, godes můder, da,/ da du alein bis god als na,/ dat engeine creat#;iure/ dich scheit van
MarldA 7 slahte ser iz van dir quam,/ als iz godes kinde alleineme gezam./ //Van der sunnen geit daz dageliet,/ si newirdet umbe
MarldA 11 daz du dunkelere niet./ nog bewollen ward din megedlicher lif,/ allein gebære du daz kint, heiligez wif./ //Sint du daz kint
MarldA 71 bit den blumen/ erounede die mandelen./ //Du porce beslozzen,/ gode alleineme offene,/ du Ezechieli erschein,/ si was oug diner ceichen ein./
MarseqM 34 und wurde iedoch/ dar undir niet zi wibe./ //Du bist allein der sælde ein porte./ ja wurde du swangir von worte:/
Mechth 1: Prol. 5 vallent, so mag das werk nút gestan, und ez bezeichent alleine mich und meldet loblich mine heimlichkeit. Alle, die dis bůch
Mechth 1: Prol. 10 nút enthalten mag.» «Eya herre, wie sol dis bůch heissen alleine ze dinen eren?» «Es sol heissen ein vliessende lieht miner
Mechth 1: 2, 15 můs si fúr nieman bitten noch fragen, wan er wil alleine mit ir spilen ein spil, das der lichame nút weis
Mechth 1: 22, 42 enkein creature noch miner edelen nature getr#;eosten noch entginnen denne allein die minne.» «Vr#;vowe Sant Maria, dis wunders bist du ein
Mechth 1: 22, 48 mich der helig geist ze einer trútinne. Do was ich alleine brut der heligen drivaltekeit und můter der weisen und trůg
Mechth 1: 27, 7 dem wege, das im allú ding ze danke sint ane alleine die súnde. Das dritte machet den menschen vollekomen in dem
Mechth 1: 35, 4 minnen das niht,/ du solt vliehen das iht,/ du solt alleine stan/ und solt zů nieman gan./ Du solt nit sere
Mechth 1: 43, 3 min g#;eotlich herze und an min mensclich (12#’v) brust. Da alleine wirst du getr#;eost und mit minem geiste gekustXLIV. Von
Mechth 1: 44, 86 legen beide vorhte und schame und alle uswendig tugent; mer alleine die ir binnen úch tragent von nature, (14#’v) der sont
Mechth 2: 3, 27 und mit libe, als si iemer sol beliben, an eht alleine die grossen zierde, die der himelsche vatter an dem jungesten
Mechth 2: 4, 6 armen dirnen, do si nit der messe komen mohte, alleine (19#’r) si doch leider zů sinem dienste nit endohte. $t
Mechth 2: 6, 18 wort,/ die von nieman sint gehort/ mer von der sele alleine,/ die sich von der erden enkleidet/ und leit ir ore
Mechth 2: 7, 13 únser herre: «Selig sint, die disen roten win trinkent; wand alleine ich bede schenke von gotlicher liebi, so ist doch der
Mechth 2: 12, 2 XII. Von siben hande vollekomenheiten Gerne ungeeret, gerne ungev#;eorhtet, gerne alleine,/ gerne stille, gerne nider, gerne hoch, gerne gemeine./ XIII. Zwúschen
Mechth 2: 14, 4 von der m#;eonscheit, swarheit des lichamen kumt von dem vleisch alleine, swinde gem#;eut kumt von der edelkeit der sele, egschberkeit $t
Mechth 2: 19, 23 #.[geborn und vri#.], ich můs nit ungeerot sin, des ich alleine minne; so můs ich gewinnen, das mich minnet, trútet und
Mechth 2: 19, 36 sol úch und allen creaturen iemer me verborgen sin sunder alleine mir.» «Vr#;vowe sele, úwer wundersch#;vowen und úwer hohú wort,
Mechth 2: 20, 32 vragete si manger dingen, der ich nu swigen wil. Wan alleine das himmelriche si minnevar, so ist doch leider das ertriche
Mechth 2: 23, 35 herre me, der zemale in allen sinen húsern wone denne alleine er. Er wonet in dem vride der heligen minnesamkeit und
Mechth 2: 23, 53 alle mine not sunder aller miner vienden dank úberwinde? Nu alleine (27#’v) ich armú vil gůtes versumet habe, so wil ich
Mechth 2: 24, 33 die der vergift so vol sint, das si es nit alleine m#;eogent getrinken, si m#;eussen si gottes kinden bitterlichen schenken. Stephane,
Mechth 2: 24, 60 einem ertzbischof oder dem babest. Ich han enheinen gewalt denne alleine, das ich súndegen mag.» Do sprach er mit grimme: «Das
Mechth 2: 24, 64 in der w#;eostunge, wan mir sint #;eolú ding ellende sunder alleine got. Herre himelscher vatter, zwúschent dir und mir gat ane
Mechth 2: 25, 72 allerminneklichost in der selben stunde./ Die gr#;eossi mines richtůmes ist alleine din/ und úber mich selber soltu gewaltig sin./ Ich bin
Mechth 2: 25, 139 und min ist ein, ungedrukt/ von allen mannen sunder dich alleine.»/ Dis sint dú wort des sanges./ Der minne stimme und
Mechth 2: 26, 11 starker denne ich wesen. Das bůch ist drivaltig und bezeichent alleine mich. Dis bermit, das hie umbe gat, bezeichent min reine,
Mechth 2: 26, 52 únsern ebencristanen haben, so si missetůnt, das wir in das alleine getrúwelich sagen, so m#;eogen wir manig unnútze rede bewaren. Amen.
Mechth 3: 1, 83 und gottes brediere und geistliche minnere koment in die k#;eore, alleine si nit megde sin. Ja, si koment erlich in Kerubin!
Mechth 3: 1, 160 Sie singent alsust: «Wir loben den, der úns geschaffen hat, alleine wir in nie gesahen; m#;eohten wir pine liden, so w#;eolten
Mechth 3: 1, 172 hove mag gedienen, so git man ime (36#’v) die alm#;eusen alleine dur die gottes liebi. Dis ist werlich nútze, wan ie
Mechth 3: 5, 20 mir s#;eolle ergan an minem ende. Mer an diner ansch#;vowunge alleine so weis ich nit von leide; so hast du, herre,
Mechth 3: 9, 5 ist geschehen, do du, herre, were besclossen in dir selben alleine und din unzellichú wunne nieman was gemeine. Do lúhteten die
Mechth 3: 9, 16 sol der mensch sin], wand, lieber vatter, das heisset vr#;eode alleine, das man si in grosser meine und in unzellicher wunne
Mechth 3: 9, 23 wunders wellen beginnen, so bilden wir den mensch na mir; alleine ich grosses jamer vorsihe, ich můs doch den mensch eweklich
Mechth 3: 9, 71 s#;eolte sin g#;eottinne sin gewesen, wan ir was das brútbette alleine gegeben; do wolte si mir nit langer glich wesen. Nu
Mechth 3: 13, 6 die unlobliche girheit. diem#;eutigú minne von heliger einvaltekeit gesiget alleine úber die hoffart und bringet die sele mit gewalt in
Mechth 3: 13, 15 dú liget alstille und ir sint allú ding bitter sunder alleine got. Dú r#;euffende minne von edeler ungedult dú swiget niemer
Mechth 3: 15, 45 «Ire súnden waren heimlich, nu sint si in disem grunde alleine mit den túvelen gebunden.» Do betr#;eubete sich des menschen sele
Mechth 3: 17, 8 das ich fúr die armen sele tete. Ich sah in alleine und sin pine mohte er mir nit erz#;eogen. Er was
Mechth 3: 21, 47 vor Lutzifer in solicher ahte gebunden ligen; kumt er aber alleine dar, so ist der túfel sin gumpan. Die ungel#;vobigen meister
Mechth 3: 21, 62 swarz vlinsstein; $t der sol tragen das werk iemer mere. Alleine dú helle hat weder grunt noch ende, si het doch

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