Mhd. Gesamtlemmaliste/Belegarchiv
  Kontextlänge: Wortformen  

  Belegarchiv/Konkordanz

Die hier aus dem elektronischen Belegarchiv ausgegebenen Stellen bilden den durch halbautomatische Lemmatisierung von digitalisierten Volltexten gewonnenen Kern einer umfassenderen Beleggrundlage, die für die Ausarbeitung des Mittelhochdeutschen Wörterbuchs verwendet wird. Bei der Benutzung des elektronischen Belegarchivs ist stets zu beachten, dass es Stellen enthalten kann, die anderen Stichwörtern zuzuordnen sind.

zehant Adv. (1173 Belege) Lexer BMZ Findeb.  

Lanc 157, 10 yn das er gefengniß must geloben und sichern. Er sprang zuhant off syn roß und ergreiff syn glene, er nam das
Lanc 157, 13 jhen erden flůg. Jhener was starck und behende und sprang zuhant wiedder uff und ergreiff das schwert mit der hant; der
Lanc 157, 17 das horn bliese. Der wechter bließ, und der ritter reit zuhant uß, der groß und lang was und starck. Darumb enließ
Lanc 158, 17 und zu der nasen und zu den oren. Er bleib zuhant in amacht ligen, und die off der muren waren kunden
Lanc 159, 28 der einen barren umb uwern halß thút, so solt ir zuhant eines ritters krafft gewinnen zu der sterck die ir nů
Lanc 162, 14 kurczer zyt darzu das er nit me mochte. Er rieff zuhant eim andern und floh was er úmmer mocht in die
Lanc 162, 15 was er úmmer mocht in die burg. Ein ander kam zuhant also frisch an jhens stat der da geflohen was. Also
Lanc 162, 18 ane biß nach primzytt, wol gegen terciezytt. //Eyn knapp kam zuhant rytende off das felt und bracht einen wißen schilt ubersilbert
Lanc 162, 24 worden, wann das sie ein wenig gefochten hetten, das sie zuhant off die burg flohen; und zuhant kam ein frischer an
Lanc 162, 24 gefochten hetten, das sie zuhant off die burg flohen; und zuhant kam ein frischer an des stat. Da der wiß ritter
Lanc 162, 26 nicht enmocht als schier als im lieb were, er warff zuhant dasselb hinweg das im bliben was von dem schilt, und
Lanc 162, 28 den schilt den im der knapp bracht hette. Er wart zuhant wol geware das syn krafft gezwiveltiget was, er wart so
Lanc 162, 29 krafft gezwiveltiget was, er wart so licht und so starck zuhant das er dheynes schlages enzube noch dheyner wunden, der er
Lanc 162, 30 enzube noch dheyner wunden, der er manige hett. Er nam zuhant das roß mit den sporn und reyt under sie alle
Lanc 163, 12 weren beliben dann sie ein ritter so schentlich gejagt hett. Zuhant da im die jungfrauw den schilt umb den hals getet,
Lanc 164, 6 wo zehen ritter darinn stunden gewapent. Und die jungfrauw kam zuhant und begreiff yn aber mit dem zaum. Sie det im
Lanc 164, 19 und lang was. Als schier als ern sah, er viel zuhant darnyder und traff ein gewapeten ritter und traff im den
Lanc 164, 24 keyn hoffnung das sie sich úmmer erweren mochten; sie vielen zuhant nyder und flohen under die porten. Da das der wiß
Lanc 164, 25 die porten. Da das der wiß ritter ersah, er viel zuhant von dem roß und raufft syn schwert. Er lieff nach
Lanc 164, 33 die hant gelaßen, so sint sie uberwunden!’ Ein jungfrauwe bracht zuhant die schlußel und entschloß die porte, und die port gab
Lanc 170, 13 tot were mit den wißen wapen, Aiglins sant synen bruder zuhant zu dem konig Artus, das er im diße mere solt
Lanc 174, 10 recht, wann ir ein falscher verreter sint!’ Er ging hinweg zuhant als er diß gesprach, und Galeguentins $t hett noch nit
Lanc 174, 17 yn gancz mit einander in dem fuer gebraten. Da wart zuhant groß gerúffe, und kamen zuhant zugelauffen und wolten mit exten
Lanc 174, 17 dem fuer gebraten. Da wart zuhant groß gerúffe, und kamen zuhant zugelauffen und wolten mit exten und mit allerhande ding Galeguentinen
Lanc 175, 20 es umb sie stee und wo sie sint!’ Er sprang zuhant off von der tafeln und hieß im syn cleider bringen
Lanc 175, 26 kum dann zu erst erwiedder’, sprach er, ‘wann ich wil zuhant herwiedder komen.’ Sie gelobet im synen willen, und er reit
Lanc 175, 34 abe tet, sie wolt yn besehen. Er det den helm zuhant abe. Die jungfrauw nam yn in ir beide arme und
Lanc 175, 35 und kußt yn fur synen můnt, und er bekant sie zuhant: sie was syner frauwen jungfrauw eine von dem Lack; und
Lanc 182, 4 sichert mir gefengniß!’ $t sprach er, ‘oder ich slag uch zuhant uwer heubt ab.’ Jhener lag zuhant $t in syner ungewalt
Lanc 182, 4 ‘oder ich slag uch zuhant uwer heubt ab.’ Jhener lag zuhant $t in syner ungewalt und antwurt im ein wort nit,
Lanc 182, 10 nymer me off ritter wolt geryten, er wolt yn dann zuhant zu tot slagen. Uber ein lang wile kam der ritter
Lanc 183, 33 ir wol sehen wie myner frauwen gespottet was!’ und reyt zuhant hinweg. Der konig und syn volck kamen aldar geritten da
Lanc 184, 6 ‘Herre’, sprach der gefangen ritter, ‘wolt ir senden dißen herren zuhant nach mym truchseßen?’ ‘Ja ich’, sprach er, ‘es ist mir
Lanc 184, 8 $t getrúlich thú.’ ‘Das wil ich thun’, sprach der einsiedel zuhant und schwur off den heiligen. Er saß off synen esel
Lanc 185, 32 die porten off thun’, sprach der wechter. Man det im zuhant $t die porten off. Mit dem kam der konig und
Lanc 185, 37 gern thun’, sprach der konig und schwur also. Da wurden zuhant @@s@die porten beid off gethan. Sie ritten inn und funden
Lanc 187, 17 daten im die von der statt groß ere. Des morgens, zuhant da der wechter den tag kůnte, da stund der konig
Lanc 187, 22 von dem konig und von der konigin, da reit er zuhant zu mym herren Gawan und zu synen gesellen. ‘Ir herren
Lanc 188, 17 fro das myn herre Gawan noch lebte. Der konig fragt zuhant wo sie gewest hetten. ‘Ich enkans uch nit fast wol
Lanc 189, 17 nit syn’, sprach myn herre Gawan. //Der konig Artus sant zuhant einen botten dem konig von Uber den Marcken und enbot
Lanc 189, 30 was. Er lag da nit úber nacht, wann er reyt zuhant wiedder hinweg und reyt also den ganczen tag, das im
Lanc 192, 4 saget ir wie gethan syn schilt was. Da wúst sie zuhant wol das es derselb ritter was der die Dolorosen Garden
Lanc 195, 11 ist selbe sere wunt’, sprachen sie. Myn herre Gawan gedacht zuhant das es der ritter were der off der roßbare lag
Lanc 195, 13 die zwey glenestuck ußer dem libe gezogen hett. Er reyt zuhant hinach fur jhens pavilune da die zwey hundert ritter waren.
Lanc 195, 26 des?’ sprach der ritter. //Da bekant yn myn herre Gawan zuhant und sah wol das es was Elyes Liblois. Elyes bekant
Lanc 197, 10 hat myn frau von Noaus off gehalten.’ Der ritter dete zuhant die roßbare wiedder umb keren und sprach, er wolt ir
Lanc 197, 32 was. Des morgens frú hort er messe und deth sich zuhant wapen. Der konig Artus was komen mit großer macht und
Lanc 198, 22 spere zu synem knecht und reyt wiedder yn und stach zuhant $t einen ritter von sim roß. Da allererst begund der
Lanc 198, 33 wert. Der ander ritter sah yn komen und saczt sich zuhant gegen im. Sie brachen yren spere beyde und blieben siczende.
Lanc 199, 15 ungemechlich wunden hett, ein nuw und ein alt. Sie enboten zuhant dem konig mit den Hundert Rittern das er dot were.

Ergebnis-Seite: << 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 >>
Seite drucken