Mhd. Gesamtlemmaliste/Belegarchiv
  Kontextlänge: Wortformen  

  Belegarchiv/Konkordanz

Die hier aus dem elektronischen Belegarchiv ausgegebenen Stellen bilden den durch halbautomatische Lemmatisierung von digitalisierten Volltexten gewonnenen Kern einer umfassenderen Beleggrundlage, die für die Ausarbeitung des Mittelhochdeutschen Wörterbuchs verwendet wird. Bei der Benutzung des elektronischen Belegarchivs ist stets zu beachten, dass es Stellen enthalten kann, die anderen Stichwörtern zuzuordnen sind.

zehant Adv. (1173 Belege) Lexer BMZ Findeb.  

Lanc 200, 11 sien uff eyner roßbare dar hetten bracht. Das saget er zuhant mym herren Gawan. ‘Lieber herre und meyster, nu laßt mich
Lanc 200, 12 mich yn besprechen!’ sprach myn herre Gawan. Er leyte yn zuhant fur yn. ‘Herre’, sprach er, ‘seht myn herren Gawan, der
Lanc 200, 28 sere groß schade.’ Der ritter was ußermaßen fro und det zuhant bereiten alles das sie haben solten, und furen hinweg so
Lanc 202, 6 sagt mir das er dot were oder dotwunt; ich wart zuhant siech vor leid. Da sagt man mir sitherre das er
Lanc 203, 5 an, wann sie kust yn an den munt, und sah zuhant wol das es die frau von Noaus was, und wolt
Lanc 203, 19 hielt, da er vor ir inn reyt und die port zuhant nach im zu ging. Er wond wol das yn die
Lanc 203, 22 das er ir ein wort nit antwort. Da gedacht sie zuhant das er das were der die burg gewunnen $t hett;
Lanc 204, 11 nit sagen das ich darumb weiß’, sprach Brun, ‘wann ich zuhant muß ryten off myn urbare; wann kement ir von hůte
Lanc 206, 28 sagen ob ich wiedder uch darumb fechten sol.’ ‘Ich wil zuhant darumb vechten’, sprach Brun. Die jungfrauwen baten yn so vil
Lanc 209, 1 me wolt. ‘Und sprechent ir icht darwiedder, so wil ichs zuhant uff uch beherten.’ $t ‘Ich enwil nu nit fechten’, sprach
Lanc 209, 27 verreter’, sprach myn herre Gawan, ‘sint ir das, ich wils zuhant off uch bewern das ir mich felschlich verraten hant gegen
Lanc 211, 23 koniginne erlößt?’ ‘Ja sicherlich’, sprach der knappe. //‘Nu kere wiedder zuhant und sag myner frauwen der koniginn das sie sicherlich noch
Lanc 213, 2 er schlug mit beiden henden off die erden. Er sprang zuhant wiedder uff, er ergreiff syn schwert wiedder uff, das im
Lanc 214, 12 ir soltent uch ee gefangen fur sie geben.’ Er hort zuhant wol das er betrogen was, nochdann was im lieb das
Lanc 214, 29 ritter zu im. ‘Ir mußent fechten!’ sprachen sie. Man det zuhant die port off, und ein gewapent ritter kam uß. Sie
Lanc 214, 33 daroff siczen. Er saß daroff, und ein gewapent ritter kam zuhant uß geritten. Sie stachen zuhant zuhauff so nitlichen das sie
Lanc 214, 33 und ein gewapent ritter kam zuhant uß geritten. Sie stachen zuhant zuhauff so nitlichen das sie beide vielen. Sie sprungen zuhant
Lanc 214, 34 zuhant zuhauff so nitlichen das sie beide vielen. Sie sprungen zuhant wiedder uff und raufften ir schwert, sie vahten lang, und
Lanc 216, 3 kúne das ir das da getörrent wiedderreden, so wil ichs zuhant off uwern lip beherten!’ Er sagt sym bruder Keheries wie
Lanc 217, 18 das sieß durch synen willen wolten laßen. Egravins bereit sich zuhant und nam ein spere; er nam das roß mit den
Lanc 217, 36 er syn bruder beid nyder hett gestochen, da gedacht er zuhant das das der ritter were den er sůcht. Er reit
Lanc 218, 4 warten ware er kere!’ ‘Das ist mir lieb’, sprach sie. Zuhant da der thurney gescheiden was, der ritter der den thorney
Lanc 220, 7 mir den schilt!’ sprach sie. Er gab ir den schilt zuhant. Da sie den schilt gesah, $t sie hieß zuhant dem
Lanc 220, 8 schilt zuhant. Da sie den schilt gesah, $t sie hieß zuhant dem ritter wiedder ruffen. ‘Er ist der best ritter’, sprach
Lanc 221, 19 der ander sere weynende. Und der wirt viel in onmacht zuhant. Da er macht gewann, da sprach er zu dem ritter
Lanc 221, 20 er wolt sprechen als er yn gebeten hett, und viel zuhant wiedder in onmacht. Der ritter fur zuhant syn straß mit
Lanc 221, 21 hett, und viel zuhant wiedder in onmacht. Der ritter fur zuhant syn straß mit syner jungfrauwen und mit synen knechten. Da
Lanc 224, 22 zu besehenn und vergaß sinselbs. Und ein gewapent ritter kam zuhant zu im ritende, er sprach: ‘Herre ritter, was besehent ir
Lanc 226, 16 were. Er sah wie die statt gelegen was, und sah zuhant den thům; da ducht yn recht wie es Kamahelot $t
Lanc 227, 4 da nyden. ‘Neyn wir’, sprachen sie, und hetten auch ware. Zuhant waren sie darkomen und hetten des ritters nit gesehen der
Lanc 228, 26 enweiß wer unsern ritter gevangen hat.’ Myn herre Ywan fur zuhant gegen im off den furt. Da er sah das yn
Lanc 229, 7 im. Da er die konigin hort reden, da hub er zuhant syn heubt off und vergaß der hant da er die
Lanc 230, 22 ist der ander!’ Der ritter enwolt nit me und reit zuhant darwert so er baldest mocht. Diß sah der riese und
Lanc 230, 29 den riesen durch den lip mit der glene, das er zuhant dot bleib; er reit furter, und der ander kam gesprungen
Lanc 234, 5 jhen erden. Der ritter was jung und licht und sprang zuhant uff syn fuß und raufft syn swert. Der erbeizte von
Lanc 251, 36 entwapen und ging wiedder in syn joiale. Er leyt sich zuhant nyder und schlieff, wann er múde was und sere geqwetschet;
Lanc 252, 11 hett der frauwen gesaget das er komen were; sie hieß zuhant geen schlaffen. Da nymand da was dann sie zwo, da
Lanc 252, 12 da nam die jungfrauw ir hend vol kerczen, und gingen zuhant beide zu dem stalle da syn roß stund und funden
Lanc 255, 13 im anders nit des er geseyt. Min herre Gawan knyet zuhant nyder fur die heiligen und wolt zuhant schwern zu dem
Lanc 255, 14 herre Gawan knyet zuhant nyder fur die heiligen und wolt zuhant schwern zu dem ersten. ‘Ir herren’, sprach der konig, ‘ir
Lanc 257, 3 zu dem stritt. Hett ir mirs gesagt, ich hett uch zuhant laßen farn war ir hettet gewolt; nochdann wil ichs wißen,
Lanc 257, 6 ‘Des enmag ich nit, frau’, sprach er. Sie det yn zuhant wieder in die joialen thun und gebart als ir sere
Lanc 259, 2 ‘ich gab im wes er bedorfft.’ Sie hieß den ritter zuhant fur sich bringen und det als ir fast zorn were.
Lanc 260, 8 wapen ir wollent haben!’ ‘Schwarcz, frauw’, sprach er und ging zuhant in syn joiale. Die frau dete im einen schwarczen schilt
Lanc 261, 1 @@s@so wil ich das unser eintwedere entschumpfiert werde.’ Er gebot zuhant dem Ersten gewůnnenen Konig das er vergatterte mit drißig tusent
Lanc 262, 3 sah Galahot, und můt yn ußermaßen sere; er sante yn zuhant so vil hilff das das felt alles bedecket wart mit
Lanc 262, 29 dann die ander, wann welches erger hetten den sante man zuhant hilff. Also daten sie beidenthalb biß an den abent, sie
Lanc 263, 9 yn stunde, er antwort im ein wort nicht und viel zuhant in unmacht. Der konig und die koniginn begunden sere zu
Lanc 266, 20 jungfrauwen hort sagen von mym herren Gawan, da fraget er zuhant wo er were, und die jungfrauw sagt es im. ‘Er
Lanc 269, 29 koniges schar mit den Hundert Rittern durchbrochen wart und wart zuhant entschumpffiert. Sie wurden mit gewalt hinder getriben uff des Ersten

Ergebnis-Seite: << 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 >>
Seite drucken