Mhd. Gesamtlemmaliste/Belegarchiv
  Kontextlänge: Wortformen  

  Belegarchiv/Konkordanz

Die hier aus dem elektronischen Belegarchiv ausgegebenen Stellen bilden den durch halbautomatische Lemmatisierung von digitalisierten Volltexten gewonnenen Kern einer umfassenderen Beleggrundlage, die für die Ausarbeitung des Mittelhochdeutschen Wörterbuchs verwendet wird. Bei der Benutzung des elektronischen Belegarchivs ist stets zu beachten, dass es Stellen enthalten kann, die anderen Stichwörtern zuzuordnen sind.

zehant Adv. (1173 Belege) Lexer BMZ Findeb.  

Lanc 270, 28 werlt ummer mere verwißen zu schanden!’ $t Der knapp reit zuhant hinweg und sagt Hervius von Rinel also als im enbotten
Lanc 273, 9 von sim roß und gabs im, und der ritter sprang zuhant daroff und vergattert manlich als von erst und gebaret als
Lanc 273, 11 hett. Galahot saß off ein ander roß das man im zuhant bracht, und reit wiedder hinder sich und hieß die zehentusent
Lanc 275, 25 zwuschen jhenem waßer und jhenem gebirg hinweg.’ Der konig saß zuhant $t off und all syn besten ritter mit im, und
Lanc 276, 2 getruwent.’ ‘Das wil ich gern thun’, sprach Galahot und reit zuhant nach yne. ‘Ir herren’, sprach er, ‘volgent mir, ich sol
Lanc 277, 1 großen eren wart der gut @@s@ritter enpfangen. Man entwapent yn zuhant, und Galahot hieß im herliche cleider bringen, die det er
Lanc 279, 9 sies nicht ob ers were oder nit were. Sie wurden zuhant innerhalb ir lecze gejaget, wann sie zu sere uberladen waren
Lanc 279, 18 iergent sehe, er begund im lut zu růffen. Galahott kam zuhant gerant was er mit sporn geriten mocht. ‘Lieber frúnt, was
Lanc 280, 19 synen luten und thet sie wiedder affter ziehen. Da sante zuhant der konig nach der konigin, die sere großen jamer macht.
Lanc 281, 16 als wol kund erkennen und gerne, das schinet allhie $t zuhant wol.’ Alsus sprach myn herre Gawan zu Galahot; und Galahot
Lanc 281, 25 ‘Das ist mir lieb’, sprach der konig, ‘ir mußent aber zuhant herwiedder $t komen!’ Er reyt hinweg zu sim pavilune und
Lanc 282, 24 gelegen. Da er off syn bett kam, da begund er zuhant schlaffen; nach der mitternacht kert er sich und want sich
Lanc 283, 3 und wond das ers in sym schlaff thet; er ging zuhant wiedder uß der kamern. Darnach uber ein kurcze wil stunt
Lanc 283, 8 geweint. Doch gebart er fast frölich wiedder Galahoten und stunt zuhant gegen im off. //Galahot nam yn mit der hant und
Lanc 286, 24 ‘Ir hant ußermaßen wol geredet’, sprach der konig. Galahut fur zuhant zu sim pavilune und fant synen gesellen trurig. Galahot fragt
Lanc 287, 18 ob ich uch daran nit bewar’, sprach Galahot. ‘Nu thunt zuhant uwer pavilune bereiten und alles uwer ding und logiert uff
Lanc 288, 28 vertriben han mit eren und mit freuden’, und wurden im zuhant die augen vol waßers. Das sah Galahot und ließ zuhant
Lanc 288, 29 zuhant die augen vol waßers. Das sah Galahot und ließ zuhant die rede bliben; er saß off das roß und reit
Lanc 290, 11 frauwen gangen. Und die frau von Maloaut kante den ritter zuhant, wann er manigen tag mit ir gewesen $t was. Sie
Lanc 290, 24 erden als der sich sere schampte; da wúste die konigin zuhant wol das ers was. Galahot sprach zu sym truchseßen das
Lanc 300, 20 und die konigin nam yn zu ir. Sie sagt im zuhant von ir gesellschafft under ir und der frauwen von Maloaut;
Lanc 301, 2 mynen lip, uwern willen mit zu thun.’ Die konigin rieff zuhant der frauwen von Maloaut und sprach: ‘Ich wil, frauw, das
Lanc 306, 3 unrecht trúcken: wann die sach beidenthalb wart gesagt, so wart zuhant gerecht urteil daroff gesprochen. An dem funffczehenden tag was die
Lanc 306, 23 in dem konigrich von Logers; dasselbe ampt enpfing die tochter zuhant da sie zu hofe kam. Sie was ein die schönst
Lanc 309, 21 statt gewinne; und laßent ir mich aber farn, ich kům zuhant herwiedder $t wann ich mere von dem guten ritter gefreische.’
Lanc 309, 26 me gesehe wann er nu von mir fert.’ Er ging zuhant in ein kamer, da viel er off ein bette und
Lanc 316, 34 werlich dot’, sprach myn herre Gawan, ‘du sagst mir dann zuhant $t were der ritter were der ob dem bronne so
Lanc 318, 12 so fro, hett sie von im gehört reden, sie wer zuhant unfro worden. //Also hatt sie der ritter lang geurlaget’, sprach
Lanc 320, 15 von im getraumet hett, wann im sin hercz unfro wart zuhant da er den schilt sah, und wúst wol das er
Lanc 320, 16 wol das er myner nifftel unfrúntschafft hett. Darumb begund er zuhant unfreud zu machen, als du selbe wol seht. Darnach gedacht
Lanc 320, 23 ritter verlöre, so nöt hett ich yn verlorn. Ich saß zuhant off myn roß, da ich messe gehort hett, und reit
Lanc 321, 18 er im so viel ubels alda sprach. //Der gezwerg det zuhant mym herren Gawan sin wapen bringen und Hestori; sin nifftel
Lanc 325, 20 sie, ‘wie yn darumb ducht.’ ‘Wolt ir, frauw, das er zuhant sprech das er yn wol uberwinden möge?’ ‘Nein er nicht.’
Lanc 326, 3 komen sy der fur uch vehten wolle. Myn herre ist zuhant bereit yn zu besteen, er enbutet uch auch das der
Lanc 327, 36 dann er den helm off das heubt secze.’ Sie kamen zuhant uff das felt und funden beidersitt viel volckes. ‘Frau’, sprach
Lanc 331, 9 wils sere gern thun’, sprach myn herre Gawan und sant zuhant nach der frauwen. Die frauw kam zu im so fro
Lanc 334, 8 sols sere swerlich rechen!’ und gebot das man den geczwerg zuhant ving. Des nehsten tages enpfing Segurates alles sin gut von
Lanc 335, 13 sprach ich das er gott wilkom must syn, und entwacht zuhant. Ich ging zu myner můter und sagt ir mynen traum,
Lanc 335, 14 und sie wart ußermaßen $t fro. Da můst ich ir zuhant myn trúw geben das mich nymer ander man ritter mecht
Lanc 342, 24 sie die jungfrau von dem Lack.’ Da wúst die konigin zuhant wol wer die jungfrau was, und nam die jungfrau an
Lanc 344, 10 schier vergaß.’ //Das hort die frauw von Rodestock und vil zuhant in unmacht, wann sie alle diße welt so lieb nicht
Lanc 344, 22 fuß sere weynende. Die konigin hub sie off und ging zuhant ußer der kamern, sie rieff des geczwerges nifftel zu ir
Lanc 345, 13 sere weinende sprach, sie wolt beliben; und Hestors wapen wurden zuhant fur getragen. //Hestor wapent sich biß an das heubt und
Lanc 347, 26 gewesen, da wart nye mensch so unfro men. Sie sprach zuhant das sie nymmer me fro wurd, und fragt den knappen
Lanc 351, 1 darwert. Da er in die kamern kam, da bestunden yn zuhant zwen ritter, und er kert yn zu und slug den
Lanc 351, 29 Des bettes hůten zehen gewapent ritter und saßen da by. Zuhant da sie myn herren Gawan gesahen, sie saczten ir helm
Lanc 356, 30 des ritters blut der darnach der beste ist." Sie slugen zuhant in den walt und ritten ir straß; da wůste myn
Lanc 359, 16 ein knapp stunt da by under eim baum und bliese zuhant ein horn. Mit dem sprang der ritter off syn roß
Lanc 360, 31 sie wolt nymer keynen knappen nemen noch geminnen. Ich wart zuhant ritter da ich das hort, des ist nit ein jare.
Lanc 369, 26 geware das allererst lute vor im geritten hetten. Er reit zuhant nach yn und sah wo dri ritter ein frauwen furten,

Ergebnis-Seite: << 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 >>
Seite drucken