Mhd. Gesamtlemmaliste/Belegarchiv
  Kontextlänge: Wortformen  

  Belegarchiv/Konkordanz

Die hier aus dem elektronischen Belegarchiv ausgegebenen Stellen bilden den durch halbautomatische Lemmatisierung von digitalisierten Volltexten gewonnenen Kern einer umfassenderen Beleggrundlage, die für die Ausarbeitung des Mittelhochdeutschen Wörterbuchs verwendet wird. Bei der Benutzung des elektronischen Belegarchivs ist stets zu beachten, dass es Stellen enthalten kann, die anderen Stichwörtern zuzuordnen sind.

nëve swM. (465 Belege) Lexer Lexer-Nachtr. BMZ Findeb.  

Lanc 131, 2 gesprechen mocht. Lancelot begunde sere weynen und lieff zu synem nefen Lyonel und zu Bohorte und kust sie. ‘Herre Lyonel’, sprach
Lanc 137, 36 herre Gawan kam erfur gesprungen und myn herre Ywan syn nefe und sprachen zu @@s@dem konig: ‘Herre, durch got gelobet es
Lanc 151, 7 was geheißen Leucan. Der Leucan, der darinn lag, was Josephs nefe von Arimathien, von dem das hohe geschlecht kam in Großen
Lanc 159, 20 got sagent mir wie myn gůte frauwe thú und myn nefen beyde!’ //Sie nam yn mit der hant und furt yn
Lanc 168, 28 sint ir?’ ‘Ich bin Gawan’, sprach er, ‘des konig Artus nefe, und diße die hie mit mir sint die sint gesellen
Lanc 170, 15 saget im alsus: ‘Konig Artus’, sprach er, ‘ich han uwern nefen und syn gesellen geleytet zu der Dolorosen$/ garden, sie hant
Lanc 171, 20 wónde finden unbeschlossen. ‘Nu enweiß $t ich leider war myn nefe komen sy und syn gesellen’, sprach der konig. Er fraget
Lanc 172, 29 sprach myn herre Gawan, ‘ich bins Gawan des konig Artus nefe.’ Da der vavasor sah das im syn augen naz waren
Lanc 180, 2 und fraget yn umb myn herren Gawan und umb synen nefen herrn Ywan. ‘Herre’, sprach er, ‘die sah ich beide gesunt.
Lanc 188, 16 Artus frower dann er ye me wart und kůst synen neven und darnach die andern all. Die konigin was ußermaßen fro
Lanc 194, 8 weiß wol das ir myn herre Gawan synt, des koniges nefe, der die jungfrau $t in gefengniß hatt gelaßen.’ ‘So mir
Lanc 195, 2 er wolt. Er was ryche und wolmögend und was Galahots nefe, der schönen Yoaniden $t sun. Er was herre uber das
Lanc 200, 31 furter von dem konig Artus und von hern Gawan sym neven. //Myn herre Gawan kam des morgens fru und wolt den
Lanc 201, 1 im darwert @@s@rytende und hett syn schwert geraufft. ‘Gawan, lieber neve’, sprach der konig, ‘hant ir funden das ir suchtent?’ ‘Neyn
Lanc 204, 8 myn roß wiedder gebent?’ ‘Ich binß Gawan, des konig Artus neve.’ ‘Was suchent ir hie?’ sprach Brun. ‘Wir suchen den ritter
Lanc 204, 20 Die burg ist zweyer gebrudere, $t die sint der frauwen neven, und die frauw hatt die burg in ir gewalt. Ich
Lanc 206, 12 wilen geschriben: ‘Hie lyt myn herre Gawan des koniges $t neve, und das ist syn heubt.’ ‘Also was hie geschriben von
Lanc 208, 23 ‘Es ist myn herre Gawan’, sprach sie, ‘des kónig Artus neve.’ Derselb sah synen gesellen an und sprach, er wolt nit
Lanc 214, 19 ein wile von mym herren Gawan furter sprechen des koniges neven, wie der gefure. //Myn herre Gawan und der ritter von
Lanc 219, 11 die koniginn und alle die in dem hofe waren. ‘Lieber nefe’, sprach der konig, ‘hant ir uwer suchen zu ende bracht?’
Lanc 234, 1 uch furwar das ich mynen vettern rechen wil und mynen neven, oder ir schlagent mich zu dot.’ Sie ritten beid hinderwert
Lanc 251, 23 mit den sporen und reyt zu mym herren Gawan. ‘Lieber neve’, sprach er zu im, ‘ich hett des guten ritters gesellschafft
Lanc 254, 27 Gawan wiedder ruffen. Er kam fur den konig. ‘Gawan, lieber nefe’, sprach er, ‘ir thút mir sere zorn das ir mich
Lanc 255, 25 was leit das er also gesworn $t hette. ‘Hei lieber nefe, warumb ließent ir nit ein sache buzenen, das ir doch
Lanc 258, 10 ich wen, ich seh yn als gern als iemand. Min nef Gawan sucht yn wol mit vierczig der besten ritter die
Lanc 261, 19 ritter, der was genant Gelegwians und was myns herren Ywans neve kebeschhalb. Und Galegwians sah yn komen und begerte syn so
Lanc 263, 7 ein gut teil. Der konig was sere unfro umb synen nefen, der sere geqwetschet was; der konig fragt yn wie es
Lanc 265, 15 Agwiseaus der konig von Schotlande, der was des konig Artus neve. Die vierden schar leyte der konig Yons, und myn herre
Lanc 265, 34 forchtet syn lant und sin ere verliesen, darzu lit myn nefe hie siech, das mich nit gelustet zu spotten. Ich han
Lanc 267, 15 duncket uch, han ich uch icht recht gesagt?’ ‘Vil lieber nefe’, sprach sie, ‘was wollent ir das ich darzu thú?’ ‘Das
Lanc 276, 17 ‘Herre’, sprach der konig mit den Hundert Rittern, der sin nefe was und sin truchses, ‘herre Galahot, bedenckent uch wol was
Lanc 302, 22 jare da nicht geligen, er múst anderswa riten. ‘Vil lieber nefe’, sprach der konig, ‘das ich hie blib, das macht nůr
Lanc 303, 17 und hett es dem konig Gloyer abe gewunnen, des koniges neven von Nortumberlande, und was zum stritt tot beliben. Im bleib
Lanc 303, 20 Galahot sere wirdeclichen halten, darumb das er sie eim synem neven zu wib wolt geben und wolt im das lant da
Lanc 305, 6 ußermaßen $t byderbe was und schön. Er was auch Lancelotes nefe und was des konig Bohortes sůn von Gaune, der Lancelotes
Lanc 305, 8 vetter was gewesen. Da er das erfure das er sin nefe was, da ward er so fro das er alles sines
Lanc 305, 17 fleck bleib lang off syner brust steen. Lancelot was synes nefen sere fro und bot im groß ere. – Nu laßen
Lanc 308, 16 sere frölich gegen ir, wann er allwegen unverzagt was. ‘Lieber nefe’, sprach die koniginne, ‘ich sieh, ir wollent diße reise ye
Lanc 308, 26 wol das ir beth nicht enhalff, und sprach: ‘Vil lieber nefe, sit irselber nicht enwißent wen ir suchent und laßt uwern
Lanc 309, 15 konig was sere ubel zu můt, wann er wond synen neven nummer me gesehen. $t Er rieff yn ane als er
Lanc 309, 28 mym herren Gawan und nam yn einhalb hien. ‘Vil lieber nefe’, sprach sie, ‘ir wollent hinweg farn und wißent selb nit
Lanc 314, 32 das er nit wust was er thun solt umb sin nefen hern Ywan, der im ußermaßen lieb was. Er begunde weynen
Lanc 335, 12 sprach er, er wers myn herre Gawan des konig Artus nefe. Da sprach ich das er gott wilkom must syn, und
Lanc 336, 11 die uch darumb fragent, das uch Gawan des konig Artus nefe ritter hab gemacht!’ Da wart Helains fröer dann er ie
Lanc 337, 27 möcht nach dem das ir sprechent, es were dann myn nefe Gawan. Des ist ein gut wil das er uß mym
Lanc 344, 5 er der frauwen von Rodestock gesant hett. ‘Seguratesen und synen nefen, frau’, sprach der ritter, ‘also glich als sie im zwo
Lanc 363, 1 den walt geritten gewapent, und @@s@myn amis kam zu synes neven pavilun geritten da sin amie off eim bette lag und
Lanc 367, 13 jung bazelier, der fast byderb was und was des herczogen neve, er hieß den knappen das er zu Hestor fúre und
Lanc 367, 30 zu den zweyn die abgestochen waren, und funden des herczogen nefen in unmacht ligende. Da er wiedder beqwam, da mocht er
Lanc 373, 28 das unser urlag mere wúrt, doch was er myner frauwen nefe.’ Da fragt yn Hestor wie er hieß. Da sprach er:

Ergebnis-Seite: << 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 >>
Seite drucken