Mhd. Gesamtlemmaliste/Belegarchiv
  Kontextlänge: Wortformen  

  Belegarchiv/Konkordanz

Die hier aus dem elektronischen Belegarchiv ausgegebenen Stellen bilden den durch halbautomatische Lemmatisierung von digitalisierten Volltexten gewonnenen Kern einer umfassenderen Beleggrundlage, die für die Ausarbeitung des Mittelhochdeutschen Wörterbuchs verwendet wird. Bei der Benutzung des elektronischen Belegarchivs ist stets zu beachten, dass es Stellen enthalten kann, die anderen Stichwörtern zuzuordnen sind.

iht adv_prn (1115 Belege) MWB   Lexer Lexer-Nachtr. BMZ Findeb. Findeb.  

Lanc 291, 34 der truchses und halff mir.’ ‘Enbotent ir mir hie zwuschen ichtes?’ sprach die konigin. ‘Ja ich, frauw’, sprach er, ‘ich sante
Lanc 292, 14 ‘ich kam darinn, anders enweiß ich nit darumb.’ ‘Wißent ir icht ob ir mich ie da gesehent?’ ‘Ich han uch me
Lanc 294, 26 selber. Diß sprich ich darumb nit das ir hie mit icht ubels habent gethan das ir diß wort also eben hant
Lanc 295, 16 ‘Ir hatt des werlich recht’, sprach die konigin. ‘Wißent ir icht’, sprach sie, ‘durch wes willen er so vil mit den
Lanc 296, 6 welt!’ ‘Ich dethe alles das er geböte, bete er mich ichtes’, sprach sie. ‘Werlich frau’, sprach Galahot, ‘er hatt der macht
Lanc 296, 8 ‘er hatt der macht an imselber nicht das er uch ichtes kúnne gebitten; wann ich bitt uch fur yn. Und enbete
Lanc 297, 6 ‘myn geselle hat die macht nit das er wiedder uch icht mög gethun das missetan sy; ich han auch durch uwern
Lanc 300, 21 ir und der frauwen von Maloaut; und ee sie im icht sagte, da fragt sie yn by den trúwen die er
Lanc 300, 23 ‘by den truwen die ich uch schuldig bin!’ ‘Wißent ir icht, warumb ich uch han gefraget? Ich han myn minne nach
Lanc 310, 24 inn kam, wir mußen sicherlich daroff also gedencken das wir icht geuneret werden umb solche sach als da wir yczunt inn
Lanc 311, 11 nie kein abentur wiedderfur, da von wir zu dißen ziten icht sprechen wollen. Er was so ferre geritten das sich die
Lanc 319, 21 machen der mit silber klein besprenget ist; und wann er icht wiedder yren willen thut, so hatt sie yn geheißen, also
Lanc 326, 11 saget im das er keyn angst habe das er im icht entfliehe, er getur sin wol erbeiten.’ Min herre Gawan wust
Lanc 326, 24 darnach besah er synen halßberg und alle syn wapen, ob ichtes daran gebreche; herumb prißte yn Hestor ußermaßen sere und alle
Lanc 331, 23 wil ich nit, frau’, sprach myn herre Gawan, ‘das ir icht anders mögent gesprechen das ich icht anders hab getan dann
Lanc 331, 23 herre Gawan, ‘das ir icht anders mögent gesprechen das ich icht anders hab getan dann das ich zu recht sol; wann
Lanc 331, 24 dann das ich zu recht sol; wann duncket uch das ichtes iht heran ungethan sy, das bin ich bereit zu beßsern.’
Lanc 331, 24 das ich zu recht sol; wann duncket uch das ichtes iht heran ungethan sy, das bin ich bereit zu beßsern.’ ‘Ir
Lanc 333, 20 das ern zu syner herberge wolt bringen ee dann ers icht wúst. Er batt yn allweg das er by im blieb,
Lanc 339, 7 ir all ir schalkeit gelten ee dann sie von mir icht verre kům.’ Die konigin nam die frauwen von Rodestock und
Lanc 340, 31 welt betrúgt!’ Hestor enkund sie nicht erbieten das sie im icht sagen wolt, und ging mit ir biß in die herberg.
Lanc 345, 27 einer kamern besloßen, umb das das gemein volck den jamer icht sehe den sie macht. Hestor nam urlob zu dem konig
Lanc 354, 18 enbern nit, ich versuch $t es, ob ir mir daran icht missetruwet.’ ‘Ich sehe es gern, wer es uch lieb’, sprach
Lanc 358, 15 erschlagen was. Da fragt myn herre Gawan Egrevainen ob er icht wúst wer die jungfrauwen weren die yn also siech gemacht
Lanc 359, 5 und ungemach da von.’ Also was Egrevaim, sit er sich icht vermocht, ie und ie hochvertig und unbarmherczig. //Mynem herren Gawan
Lanc 361, 8 das wunder von dem walde.’ ‘Kúnnent ir mich den weg icht gewisen zu Norgales wert?’ sprach myn herre Gawan. ‘Ja ich
Lanc 367, 27 angst han, herre ritter’, sprach der herre, ‘das uch ymand ichts thú!’ ‘Ich enhan auch, herre’, sprach Hestor. ‘Ich bin werlich
Lanc 368, 3 so sere nicht gefochten, herre’, sprach er, ‘das ich umb icht beliben dörff, ich hett noch gern mere von dem ritter
Lanc 369, 20 im der arm enzwey were. Da fraget ern ob er icht wúst wo der ritter were der dem andern den arm
Lanc 370, 15 on angst were. ‘Des habent kein angst das ich uch icht hie enlaß!’ Sie ritten beide zu der burg wert, und
Lanc 370, 25 uch riten zu der burg wert. Und geschicht uch underwegen icht, so sendent den knappen bald wiedder zu mir, er sol
Lanc 371, 15 im aber so viel nit zustaten das wir von yn icht viel sagen wöllen, wann also viel das ieglicher den synen
Lanc 376, 31 recht?’ sprach Hestor. ‘Ir múßent uch entwapen ee ich uch icht da von sag; ir sint auch also sicher dalang als
Lanc 378, 34 ichselb mit der statt. Das halff alles nit das er icht schwern wolt. Da horten wir groß gerúff hie nyden by
Lanc 381, 31 hie by uns, darumb wil ich nit das ir nu icht me jostiernt; so got wil, so gewinnen wir aber me.
Lanc 385, 28 enrate ich uch nit’, sprach der herre, ‘das ir dalang icht me vehtent, ir hant hut so vil mit den wapen
Lanc 392, 33 sere weynende, ‘ich bitt uch durch gott das ir mich icht bedencket das ich herre zu uch bin komen, ich důns
Lanc 392, 36 wann ich sprech das ir got wilkume sint. Han ich ichtes wiedder uwern willen getan, das wil ich gern beßern; sagent
Lanc 395, 10 brucken. ‘Herre geczwerg’, sprach Hestor, ‘slagent ir mir myn roß icht me, ich slag uch selb das irs entsebett.’ ‘Ich thun’,
Lanc 398, 30 im ußermaßen sere leit, wann er wonde das er im icht gehelffen enmöcht. ‘Ach lieber herre’, sprach er zu Hestor, ‘was
Lanc 399, 24 konigin sehet’, sprach Galahot, ‘went ir ob uch deste baß icht were?’ ‘Deste bas?’ sprach er, ‘herre gott, ja es werlich,
Lanc 401, 7 gesehen wart, das sagent uns wise lút.’ ‘Ist die burg icht ferre dannen ir farnt?’ sprach myn herre Gawann. ‘Da hien
Lanc 401, 31 der einsiedel ob er synen herren den herczogen von Cambenick icht erkente. ‘Nein ich, herre’, sprach myn herre Gawan. Da besah
Lanc 404, 33 ‘So enwil ich nit’, sprach myn herre Gawan, ‘das ir icht furbas geet; kerent wiedder zu uwerm herren!’ Da @@s@sprach der
Lanc 405, 28 ir yczunt besprachent?’ ‘Ja ich, herre’, sprach er. ‘Wißent ir icht were er sy?’ ‘Furwar enweiß ich es nit’, sprach der
Lanc 411, 27 behendiclichst mochten, wann die jungfrau nit enwolt das man sin icht gewar wurde. ‘Herre’, sprach die jungfrauw, ‘wir sollen noch hint
Lanc 412, 29 Da fraget myn herre Gawan den knappen ob sin vater icht verurteilt noch were. ‘Neyn @@s@er, herre’, sprach der knapp, ‘myn
Lanc 413, 26 duncket es uch gůt.’ Da fragt er sie ob es icht ferre were. ‘Nein es, herre, da ensint nicht dann funff
Lanc 417, 20 wie er sin dingk an solt vahen, das er im icht entritte, wann yne ducht das er im ettwas sagen mocht
Lanc 417, 27 vor im besten. Dißer ist bynah uberwunden, were der ander ichts wert.’ Da das die jungfrau hort, da viel sie zuhant

Ergebnis-Seite: << 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 >>
Seite drucken