Mhd. Gesamtlemmaliste/Belegarchiv
  Kontextlänge: Wortformen  

  Belegarchiv/Konkordanz

Die hier aus dem elektronischen Belegarchiv ausgegebenen Stellen bilden den durch halbautomatische Lemmatisierung von digitalisierten Volltexten gewonnenen Kern einer umfassenderen Beleggrundlage, die für die Ausarbeitung des Mittelhochdeutschen Wörterbuchs verwendet wird. Bei der Benutzung des elektronischen Belegarchivs ist stets zu beachten, dass es Stellen enthalten kann, die anderen Stichwörtern zuzuordnen sind.

iht adv_prn (1115 Belege) MWB   Lexer Lexer-Nachtr. BMZ Findeb. Findeb.  

Lanc 147, 24 durch den uwern.’ ‘Ich wil nicht das ir fur mich icht vechtent, ir sint dann zum ersten genesen.’ Sie sant nach
Lanc 150, 38 tag das im keyn abenture nie beschach, da von wir icht sprechen wollen. Des selben nachtes lag er in eim hofe
Lanc 158, 31 mir, liebe jungfrau’, sprach er, ‘ob sie mir hie mit icht unrecht thún.’ ‘Nein sie nicht, werlich’, sprach sie, ‘dwil die
Lanc 159, 31 thun furen. Und hútet das ir uch off uwer stercke icht enlaßent noch off uwer jugent! Als ir gewar werdent das
Lanc 164, 35 das sieß all die wunderten die es horten. ‘Han ich icht men herzu zu thun?’ sprach er. Die burger antwurten im,
Lanc 173, 24 entwapenten. Sie gingen allenthalb off jhenen wert, ee dann sie icht offwert gingen. Da sie da unferre uffwert gegingen, da kamen
Lanc 177, 3 der die burg gewůnnen het, und besah ob der konig icht vil lút mit im hett; und hett geheißen, ob der
Lanc 179, 4 porten tatet.’ ‘Nu sag mir’, sprach der konig, ‘ist dir ichts kunt umb die ritter die hieinn begraben ligent, wer sie
Lanc 180, 7 ir hie?’ sprach er. ‘Ich wolt gerne arbeiten, hulff es icht’, sprach er, ‘das des koniges ritter erlößt wurden.’ ‘Darzu wil
Lanc 185, 23 der konig darinn mocht komen.’ ‘Frauw’, sprach er, ‘woltent irselb icht gern darinn komen?’ ‘Ja ich werlich’, sprach sie. ‘Ir mußent
Lanc 191, 9 uch nye keyner bete me gebat; hat er uch anders icht getan, nement recht von im als recht ist!’ Der ritter
Lanc 202, 2 rich gnug. Herre’, sprach sie, ‘gedencket uch eyner jungfrauwen $t icht die uch begegent es ist nit lang?’ ‘Ja es wol,
Lanc 202, 13 lone uch gott, jungfrauw!’ sprach myn herre Gawan; ‘hant ir ichtzt von im gehört da ir nu warnt?’ ‘Nein ich’, sprach
Lanc 202, 21 ob sie keyn mer wust. ‘Ich weiß dheyns die uch icht nucz sint zu wißen, wann als vil, ob ir diße
Lanc 203, 2 Sie begunde sere weynen und fragt den arczat ob er icht genesen $t mocht. ‘Ja er wol’, sprach der arczat. Der
Lanc 203, 9 ‘ratent es im!’ Der ritter sach wol, sprech er darwiedder icht, das er doch mit ir múst farn, und gelobet irs;
Lanc 206, 17 er sere unfro. ‘Jungfrau’, sprach er, ‘mag ich den namen icht anders wißen dann alsus?’ ‘Ja ich’, sprach sie, ‘wolt ir
Lanc 207, 7 myne gelieder wollen mir helffen.’ ‘Gedenckent ir zu dem thurney icht zu komen’, sprach der arczat, ‘so sehent ob ir gerner
Lanc 209, 1 das er syner geselschafft @@s@nit me wolt. ‘Und sprechent ir icht darwiedder, so wil ichs zuhant uff uch beherten.’ $t ‘Ich
Lanc 215, 10 den ritter mit dem Keheries zum ersten vaht, ob er icht west wo die zwo jungfrauwen weren die die ritter von
Lanc 216, 8 Brun. ‘Ir solt es werlich wol bedörffen, mögent ir uch icht gutes erwern.’ Brun wolt hinweg ryten, und Keheries wieddersagt im
Lanc 220, 30 ich all tage huten, das des konig Artus ritter daruber icht riten.’ ‘Warumb?’ sprach er, ‘was hant sie uch gethan?’ ‘Ich
Lanc 223, 37 sagen.’ ‘Sagent an getörsteclich!’ sprach der konig, ‘ir kúnnent mir icht wirsers kum gesagen dann ir mir gesaget hant.’ ‘So sag
Lanc 224, 26 sint das ir uff der erden allerliebst hant, wißent ir icht wer die frauw sy die ir also besehen hant?’ ‘Ich
Lanc 226, 4 gutest. ‘Ich sprich es darumb nit’, sprach er, ‘das ich icht wene das er ummer macht wiedder uch gewinne; wann ee
Lanc 232, 18 herren Ywan sprach das das der drytt were. Gedencket uch icht, frauw’, sprach er, ‘wie die jungfrau sprach die in dem
Lanc 236, 6 gingen, das sie dhein angst hetten das man off sie icht ritte. Galahut $t hort sagen das konig Artus komen were
Lanc 238, 13 priseten sie sere. Als man sie fraget ob ir frau icht gut were, so sprachen sie das ir frau wer ein
Lanc 238, 33 ‘Nimene’, sprach sie, ‘das ich sere gern thůn; gebristet uch ichts?’ ‘Neyn es nicht, frauw, anders nichts dann des ich uch
Lanc 243, 28 Der gut man fragt yn ob er der großen sunden icht bichtig were worden die er hett von des konigs Bannes
Lanc 245, 8 ich bit uch das ir mir sagent, ob ich herwiedder icht gethun möge, das des nicht geschehe.’ ‘Ich wil dir wol
Lanc 247, 16 gewinnen $t und dines volckes. Nu sage mir ob dich icht dunck ob ich dir icht wol geraten habe!’ ‘So helff
Lanc 247, 16 Nu sage mir ob dich icht dunck ob ich dir icht wol geraten habe!’ ‘So helff mir gott, lieber meister’, sprach
Lanc 247, 30 recht sage. Sie wusten nochda nit was sie dir sagten, iceme dann ein tobende mensch das rasete und nicht enweiß ob
Lanc 249, 20 blumen fragen. Ich han noch bißherre gewenet das kein blum icht rat kund gegeben.’ ‘Ich wil dich luterlich thun verstan’, sprach
Lanc 250, 17 Nu hut dich wol das du dich mit dißen schulden icht verließest, das rat ich dir. Wie duncket dich das ich
Lanc 251, 14 mir noch myn lant behalten hatt. Lieber meister, wißent ir icht were er sy? Ich enkennen sin nicht.’ ‘Ir sollent synen
Lanc 255, 16 bereitet hinwegzuriten: noch hútent uch allesampt das ir in unbederbe icht ritent! Ir sint allesampt so gůt ritter, das uch zu
Lanc 260, 35 dann wenig lúte, biß wir besuchen ob der konig Artus icht vil volckes hab; und wann das wir anderwert vergattern, @@s@so
Lanc 264, 34 und jhene jungfrauwen, und myn herre Gawan fragt ob ern icht gesehen mocht. ‘Ich wil yn uch wol thun sehen’, sprach
Lanc 265, 1 ‘Frauw’, @@s@sprach myn herre Gawan zu der koniginne, ‘gedencket uch icht das ich hie offwert alsus geqwetschet lag? Da sahen wir
Lanc 267, 10 der botschafft die zu im gethan wart, das er uch icht verschmahe; wann ir frauw richer synt dann diß ander frauwen,
Lanc 267, 14 Gawan zu der konigin, ‘wie duncket uch, han ich uch icht recht gesagt?’ ‘Vil lieber nefe’, sprach sie, ‘was wollent ir
Lanc 277, 13 herre, nů endůt mir die schand nit das ir mich icht höher legent dann ander ritter!’ ‘Nu habent kein angst darumb
Lanc 282, 10 Galahot, ‘und thunt dem konig dalang gesellschafft; und hört ir icht von mir reden, das merckent und sagent mir morn was
Lanc 283, 20 ist kein so hoch man off ertrich der wiedder uch icht hat gethan, er múß uch beßern nach uwerselbs willen!’ ‘Mir
Lanc 284, 4 zu im farn und solt im geselschafft leisten! Hörent ir icht von mir sagen, des bitten ich uch das irs helent
Lanc 287, 25 ir durch mich gedút; und verlörent ir durch mynen willen icht, ich wolts uch zwiveltig gelten. Was wenent ir darumb verliesen?’
Lanc 287, 30 ich zu got das ir yn von mynen schulden $t icht verliesent. Wann sol er doch komen?’ ‘So er úmmer allererst
Lanc 289, 15 wol gesprochen’, sprach sie, ‘ich enwil nit das ymant darumb icht wiße dann wir dru.’ ‘Also wil auch er, frau’, sprach

Ergebnis-Seite: << 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 >>
Seite drucken