Mhd. Gesamtlemmaliste/Belegarchiv
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  Belegarchiv/Konkordanz

Die hier aus dem elektronischen Belegarchiv ausgegebenen Stellen bilden den durch halbautomatische Lemmatisierung von digitalisierten Volltexten gewonnenen Kern einer umfassenderen Beleggrundlage, die für die Ausarbeitung des Mittelhochdeutschen Wörterbuchs verwendet wird. Bei der Benutzung des elektronischen Belegarchivs ist stets zu beachten, dass es Stellen enthalten kann, die anderen Stichwörtern zuzuordnen sind.

obe prp_adv (2226 Belege) Lexer Lexer-Nachtr. BMZ Findeb. Findeb.  

Lanc 67, 22 nye ein frummer man, der anders mannes nöten nicht gedecht, ob er im ye keyn lieb gethete, und diende im wiedder
Lanc 69, 6 die groß und starck waren; da wolt er off siczen ob ims not geschehe. Er wolt auch nymant sagen wes er
Lanc 69, 27 horten, das sie hercziclichen mit im begunden zu weynen, als ob yn vatter und můtter uffe legen. //Phariens und alle die
Lanc 70, 23 komen dann das yn ein ander enterbet und vertribet. Und ob er einen getruwen frunt verlúset, das ist mere schad und
Lanc 70, 31 mit im furen. Vierczig ritter wol gewapent furen mit im, ob yn ymand off der straß bestúnde, das sie sich und
Lanc 71, 36 listen die kint hatt hinweg gefurt. Ich weiß aber nicht ob sie mirs zu gut oder zu argk dethe; wann so
Lanc 73, 28 der ensol nymans beyten, er sol den ersten stich thun ob er mag. Du solt auch wol wißen das das groß
Lanc 74, 17 uch herren das gesaget das ir uch heruber wol beratent: ob ir mich des sicher wollent thun, ob ich Claudasen in
Lanc 74, 18 heruber wol beratent: ob ir mich des sicher wollent thun, ob ich Claudasen in myne hůt neme, wie groß syn missetat
Lanc 77, 3 husern die da branten, das sie als wol gesahen als obs mittertag gewest were. Und Phariens nefe und die mit im
Lanc 77, 17 rechte allermeiste angeet, darumb duncket mich das ich nicht mißsethun ob ich mym rechten herren hilff zu sym recht, der mir
Lanc 78, 12 und des konig Banes von Bonewig, sins bruders. Der sprach, ob sieß also möchten gemachen, das Phariens Claudas in sin gefengniß
Lanc 78, 20 gern thun wolten, und kamen wiedder zu Pharien und sprachen, ob er Claudas also in syn gefengniß wolt nemen als er
Lanc 79, 15 thun, da er beyde, gott und die welt, mit verluset. Ob gott wil, ir werdent nymer mit mynen schulden erdötet allediewil
Lanc 79, 18 das ich uch in gefengniß neme, biß das man gefreische ob die kint leben oder tot sint. Ir hant mir auch
Lanc 79, 23 myn gefengniß koment. Ich wil uch beschirmen vor allen mannen ob gott wil, das uch nymmer ubel geschicht alldiewil das ich
Lanc 79, 35 ern so sere forcht. Nochdann forcht er ein anders me: ob er yn also ließ von im ryten, das sin fynd
Lanc 80, 12 sols also wol machen das ir uwer truw wol behaltent ob gott wil.’ Claudas sprach, er wolt es gern thun, wann
Lanc 80, 33 sah all dry gewapent, da fraget er die zwen ritter ob sie in gefengniß wolten komen mit irm herren. Da sprachen
Lanc 80, 34 in gefengniß wolten komen mit irm herren. Da sprachen sie: ‘Ob gott wil, war unser herre fert, da wollen wir mit
Lanc 81, 20 mich yn zu tode schlagen und dötent mich auch danne ob ir wolt! Ich han synen dot vil lieber dann mynselbes
Lanc 82, 26 mögent noch manige stund sehen das es uch sere rúwe. Ob ir yne uber ein döten wollent, so schlagent mich fur
Lanc 84, 11 ende wie er Claudas mit dem kopff ans heubt schlug ob der tafeln da er aß zu eim hofe, da manch
Lanc 84, 17 sůne dot sy, und des bin ich als fro als ob der konig Claudas selb tot were, und michel fröer.’ ‘Werlich’,
Lanc 85, 26 umb des Bohortes zwey kint und darnach umb ir meyster. Ob allen dingen hutent uch das ir in der werlt ymant
Lanc 86, 24 was.’ ‘Eya edele jungfrauw, sagent mir, ee wir ichts reden, ob sie noch leben!’ ‘Ja’, sprach sie, ‘sie sint gesunt und
Lanc 86, 31 ir mir sagen, ich wúst fast gern wo sie weren, ob sie Claudas habe oder keyn ander ir fynt.’ ‘So viel
Lanc 86, 34 gemahelich und ersam pflieget, baß dann ir allesampt mochtent gethun, ob sie allhie werent. Nicht men mag ich sagen.’ ‘Jungfrauwe’, sprach
Lanc 88, 9 dann einen man mit im wolten senden. Sie wusten nit ob es verretery were oder enwere, und der solt ein gut
Lanc 88, 15 da fraget er die jungfrauwen welchen weg sie solten farn, ob sie durch des konigs Claudas lant solten farn oder neben
Lanc 88, 25 ir uwer jungkherren $t beyde besprechen solt.’ ‘Jungfrauw’, sprach er, ‘ob ich verliben muß, sagent mir wo ich verliben möge noch
Lanc 89, 27 und bekanten mich nit. Nymer helff mir gott’, sprach er, ‘ob ich úmmer andern meister gewinne dann uch, allediewil das irs
Lanc 90, 20 und hett wiedder sie gesprochen. Da fragt yn die jungfrau ob er zu im ryten wolt oder enwolt. ‘Frauw’, sprach er,
Lanc 91, 32 alles das thunt das ich uch heißen. Ich enwill uch ob got wil númmer das heißen @@s@thun das uch ymant zu
Lanc 92, 15 ich dann sicher’, sprach er, ‘das ich nit verraten sy?’ ‘Ob gott wil’, sprach Lambegus, ‘ir sint noch unverraten, wann ir
Lanc 92, 33 geschlecht. Darumb hoffen wir das sie noch frumm lút werden ob gott wil. Wenent ir aber nicht das ir sie beschirmen
Lanc 92, 36 und gůt mit yn wagen ee yn kein ubel geschehe. Ob gott wil, sie ensollen nit ymmer @@s@enterbt syn, wann es
Lanc 93, 1 ymmer @@s@enterbt syn, wann es sol unsern herren got erbarmen, ob es syn gnad sy. Vahent sie auch nach yrem hohen
Lanc 94, 29 nicht wo von das kum: es were dann als viel, ob ein kint byderwer were dann das ander und húbscher und
Lanc 94, 33 ‘Vil liebes kint’, sprach sie, ‘das sollen wir wol gesehen ob irs syn getürret. Ir werdent sicherlich ein der best und
Lanc 95, 1 irs hut gesprachent. Dißselb wort @@s@sol mich höhern man machen, ob got wil, dann ich úmmer wond worden syn ob irs
Lanc 95, 2 machen, ob got wil, dann ich úmmer wond worden syn ob irs nicht gesprochen hettet; wann das was ye sitherre das
Lanc 96, 25 hett. ‘Wir sollen syn gesellen nemen und sollen thun als ob wir sie döten wöllen; hatt sie Claudas dann lieb und
Lanc 97, 3 uß wolt laßen und off synselbs huß furen. Er gedacht, ob er sie dar möcht bringen, das sie da wol sicher
Lanc 97, 29 gefangen. Sie ritten zuhant zu dem thorn und gebarten als ob sie Pharien sere haßseten. Die des thornes huten die getruweten
Lanc 98, 10 batten. Da bewarnten sie ir stat und bereiten sich also obs yn not geschehe das sie sich werten. //Claudas kam fur
Lanc 98, 13 das er uß wolt ryten zu Claudasen und wolt versuchen ob er keynen friede an yn kund finden oder keyn gnad.
Lanc 98, 18 heiligen schwerent, ir sint nu die mechtigsten von dem lande, ob mich Claudas dot schlecht, das ir die dry dot schlahent,
Lanc 98, 28 das ich uch nicht gern enkúße, ee dann ich wiße ob ich recht habe oder unrecht.’ ‘Warumb sprechent ir das?’ sprach
Lanc 98, 36 beschließ und halt so lang biß man wol sicher sy ob sie @@s@wollen fried oder unfried; darumb han wir die stat

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