Mhd. Gesamtlemmaliste/Belegarchiv
  Kontextlänge: Wortformen  

  Belegarchiv/Konkordanz

Die hier aus dem elektronischen Belegarchiv ausgegebenen Stellen bilden den durch halbautomatische Lemmatisierung von digitalisierten Volltexten gewonnenen Kern einer umfassenderen Beleggrundlage, die für die Ausarbeitung des Mittelhochdeutschen Wörterbuchs verwendet wird. Bei der Benutzung des elektronischen Belegarchivs ist stets zu beachten, dass es Stellen enthalten kann, die anderen Stichwörtern zuzuordnen sind.

halten stV. (957 Belege) MWB   Lexer Lexer-Nachtr. BMZ Findeb.  

Lanc 23, 19 syner truwe. //‘Das ist war’, sprach Claudas, ‘das Phariens hatt gehalten me dann dru jare des konig Bohortes kinde zwey in
Lanc 24, 1 vor Claudas und bat yn das er yn @@s@zu recht hielt und im riechten solt von Phariens, als man schuldig were
Lanc 25, 19 er wolt im off den heiligen schwern das er sie hielt mit eren; und wann das sie ritter mochten werden, wolt
Lanc 25, 32 geben, wann sie zu yrn jaren kemen und lant mochten halten. //Phariens gelobet dem konig und dem eyde den er geschworn
Lanc 27, 20 sich der konig Artus nicht wiedder yn getorst seczen. ‘Nochdann halt ich zwey konigrich, die man zu recht von im solt
Lanc 27, 25 Ich wil yn werlich urlagen inn kurczen stunden, oder er helt sin lant von mir zu lehen. Mir ist gesagt das
Lanc 32, 17 nit me. Da sprach Claudas: ‘Hörstu mich, ich han dich gehalten von eim cleynen kinde: ob ich dich zu tode schlage,
Lanc 34, 6 lac wart getragen. //Da die jungfrauw Lanceloten dru jare hett gehalten in dem lack, da ensah yn nymant, er wónd, er
Lanc 39, 3 wurdens fro und darnach alles diß lant. Ich wolt uch halten ersame und wol baß dann mynselbs lib und wolt fur
Lanc 41, 29 er, ‘koniges kint bin ich geheißen und bin auch darfur gehalten.’ ‘Nu wißent das sie uch bößlich erkennent die sprechent $t
Lanc 43, 6 er mit im brúder hett einen großen convent, die all hielten Sant Augustines regel und synen orden. //Der bruder was groß
Lanc 44, 23 warent, ir enkunnent yn nicht also sanfft gehalten als er gehalten ist.’ ‘Eya herre, durch got saget mir wo ist er,
Lanc 44, 32 fynden ist!’ ‘Frauw, wißent furware’, sprach er, ‘die yn da heltet die ließ im als nöt geschehen arg als irselb detet,
Lanc 45, 13 der konig, des sele got haben múß in sym ryche, hielt großen hoff an eim dryczehenden $t tag und cleyt manigen
Lanc 47, 14 an syne rede und sprach lut mit hoher stymme: //‘Gott halte dich, konig Artus’, sprach er, ‘als den frumsten man und
Lanc 50, 12 By den zyten spulgeten all die konig großen hoff zu halten iegliches jares desselben tages als sie gecrönet wurden. Das groß
Lanc 50, 35 und hett synen sun Dorins desselben tages ritter gemacht und hielt großen hoff. ‘Und Dorins gitt groß gůt hinweg’, sprachen sie,
Lanc 53, 27 ist, so groß herschafft tribet in uwerm lande und hoff heltet da ir zu recht hoff halten soltent und uwer herschafft
Lanc 53, 27 uwerm lande und hoff heltet da ir zu recht hoff halten soltent und uwer herschafft triben.’ ‘Wie’, sprach Lyonel, ‘heltet ein
Lanc 53, 28 hoff halten soltent und uwer herschafft triben.’ ‘Wie’, sprach Lyonel, ‘heltet ein ander hoff da ich hoff solt halten? Nu sagent
Lanc 53, 29 sprach Lyonel, ‘heltet ein ander hoff da ich hoff solt halten? Nu sagent mir zuhant wer er sy!’ ‘Entruwen herre, das
Lanc 53, 32 die zu recht heubt solt syn in uwerm lande, und heltet synen hoff darinn. Das můwet mich vil sere das das
Lanc 55, 25 meyster. Er spricht, er enwil synen hoff on uch nit halten. Es enwere auch keyn recht, ir enhulfet im hoff halten
Lanc 55, 26 halten. Es enwere auch keyn recht, ir enhulfet im hoff halten und groß hochgezitt machen.’ //Als schier als Lyonel diße botschafft
Lanc 56, 37 rylich, als konig zu recht sollen siczen da sie hoff halten. @@s@sin kron stund vor im uff eim stantharte, der was
Lanc 57, 12 hett des willen das er sie nymmer me in gefengniß gehielte. Er nam einen guldenin kopff, stunt vor im, der groß
Lanc 64, 14 stan und sah wo Phariens vor den andern allen gewapent hielt. Und Claudas rieff hernider zu im was er da mit
Lanc 69, 20 gewaget hett, die er auch so lang gezogen het und gehalten. Er wond das sie Claudas getötet hett und das er
Lanc 71, 8 machende, so lang das sie kamen da Claudas was und hielt off der straßen, die er weren wolt das sie zu
Lanc 71, 9 nicht enkemen. Da er sie komen sah, da bleibe er halten an eim holen weg und sprach, er wolt sich alda
Lanc 71, 11 stryte bereyt, da gebot er synen lúten das sie stille hielten biß er mit Claudas einwenig gerette. Claudas sprach zuerst zu
Lanc 73, 2 synen luten, die die besten waren beliben off der straßen haltende, und bieten syn alle und hielten zu stritt gereit. Er
Lanc 73, 2 beliben off der straßen haltende, und bieten syn alle und hielten zu stritt gereit. Er sagt yn was yn Claudas enbott,
Lanc 74, 5 mit truwen hilffet dem er zu recht helffen sol, des haltet uch an mynen lip, das im priß und ere geschicht!
Lanc 76, 3 groß gerúff das berg und tal alles wiedder schal. Claudas hielt die straß manlich und wert sich herlich und was ußermaßen
Lanc 76, 11 beide, roß und lut, tot blieben. Claudas und syn ritter hielten die straßen manlich, das Lambagus und syn volck yn nicht
Lanc 81, 16 er nach eyner helenbarten, die er lang in dem thurn gehalten hett, und ergreiff sie mit beyden handen und lieff uff
Lanc 91, 3 dann alle die in der werlt waren. Er was sanfft gehalten und ersam. Lancelot kam zu yn gegangen und hett ein
Lanc 92, 21 fußen und sprach: ‘Eya edel frauw, durch gott von hymel haltent diße kint wol, sie waren werlich eins des túersten mannes
Lanc 96, 28 verzyhen und můß uns schwern den friede úmmer me zu halten. Also blibet unser lant unverurlaget.’ //Alsus wurden sie allesampt des
Lanc 98, 36 komen fur ein stat, das man die stat beschließ und halt so lang biß man wol sicher sy ob sie @@s@wollen
Lanc 103, 4 thun. Phariens reyt uß und fand eynen gewapeten ritter ußerthalb haltende, den Claudas dar gesant hett. Er sprach zu Phariene das
Lanc 103, 6 yn alleyn bespreche, und wißt yn wo der ritter alleyn hielt und hett sin lut allesampt hinder sich getriben ferre von
Lanc 107, 26 zu im als ein ritter, mynen helm off mym heubt haltende und myn glenen an myner hant, mynen schilt an mynem
Lanc 109, 4 nach Pharien, und der bott fand yn ußerhalb der pforten halten gewapent, und hett synen helm off sym heubt und wartet
Lanc 112, 22 winter und summer mit bloßen fußen off die erden. Sie hielt irn orden wol von sprechen innewendig des closters und ußerhalb.
Lanc 113, 33 von Brytanien. //Uns sagt die hystory das der konig Artus hielt großen hoff und starcken eins ostertages; das was an demselben
Lanc 113, 35 an demselben tag das der aprill innging. Zu funff zyten hielt der konig großen hoff allwegen in dem jare und starcken.
Lanc 114, 1 allwegen in dem jare und starcken. An dem ostertag@@s@ $t hielt er allweg großern hoff und sterckern und ert yn men
Lanc 114, 6 pascetag men dann alle die hochzytt in dem jare. Er hielt des pascetages hoff, er hielt hoff des tages als so

Ergebnis-Seite: << 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 >>
Seite drucken