Mhd. Gesamtlemmaliste/Belegarchiv
  Kontextlänge: Wortformen  

  Belegarchiv/Konkordanz

Die hier aus dem elektronischen Belegarchiv ausgegebenen Stellen bilden den durch halbautomatische Lemmatisierung von digitalisierten Volltexten gewonnenen Kern einer umfassenderen Beleggrundlage, die für die Ausarbeitung des Mittelhochdeutschen Wörterbuchs verwendet wird. Bei der Benutzung des elektronischen Belegarchivs ist stets zu beachten, dass es Stellen enthalten kann, die anderen Stichwörtern zuzuordnen sind.

ZZÎwein (451 Belege) BMZ  

Lanc 480, 33 det als sie darumb nit enwúst. Da begunde myn herre Ywan den großen wunder sagen den er desselben tages mit den
Lanc 481, 9 sprach sie und was ußermaßen fro. ‘Frau’, sprach myn herre Ywan, ‘Hestor loßte mich und Segremore $t ußer des koniges gefengniß
Lanc 481, 12 darnyder gestochen hett und Segremore und Giflete und myn herren Ywan in einer wiesen bi eim brůnnen. Alles das da was
Lanc 492, 21 der brieff uß der hant enpfiel. Da sprang myn herre Ywan off, der alweg gut und milt was, und begreiff $t
Lanc 492, 24 ist der mere, mag es ymant wißen?’ ‘Ay myn herre Ywan’, sprach er, ‘durch got gnade, fregent mich nit me, ir
Lanc 492, 28 er uffgestanden was da er dem schriber halff. ‘Min herre Ywan’, sprach die konigin, ‘kunnent ir mir icht gesagen was dem
Lanc 518, 30 da bleib Galahot und Lancelot und myn herre Gawan und Ywan sin neve und Key der truchseß, der allweg bi ir
Lanc 528, 14 hie niden in eim andern fenster, und was myn herre Ywan einsitt by ir und Key andersitt und Segremor und Giriflet
Lanc 537, 32 es alle die erbarmet die by im waren. Myn herre Ywan lieff bald zu eim einsiedel und bat yn durch got
Lanc 538, 4 uber sinen undetigen lip genomen hast.’ Des erschrack min herre Ywan sere da er diß hort; noch bat er im das
Lanc 545, 18 Lancelot was der ander, und der dritt was myn herre Ywan, und der vierd was Gales Gachalains der herczog von Clarencze.
Lanc 545, 28 geseit hatt.’ ‘Ich wolt des geselle syn’, sprach myn herre Ywan. ‘Wolt irs versuchen?’ sprachen sie zun andern zweyn, und sicherten
Lanc 546, 13 und Lancelot wolt under sie. Da begreiff yn myn herre Ywan und hielt yn. ‘Was saget ir, unselig man’, sprach er,
Lanc 546, 16 unfro und großen jamer machende. ‘Wie nu?’ seyt myn herre Ywan, ‘frauwen sollen weynen die ir ungemach nit gerechen mogen! Wol
Lanc 546, 22 zuhant hien geritten was. Sie blieben halten, und myn herre Ywan sprach, sie mochten licht verliesen das sie suchten, ir yglicher
Lanc 548, 16 muß ummer volgen. Wúste ich auch das yn myn herre Ywan oder Lancelot beschutten und ich sin nit enfunde, mir wer
Lanc 549, 15 die rede von im und sprechen furbas von mym herren Ywan wie das er gefůre. //Uns sagt die history das myn
Lanc 549, 16 das er gefůre. //Uns sagt die history das myn herre Ywan wol vier mile reit on abenture zu finden, da er
Lanc 549, 21 roßbare was mit eim roten samid bedackt, und myn herre Ywan grußt sie. Da gnadet sie im, und er fragt were
Lanc 549, 26 schande.’ Da hub sie den samit off, und myn herre Ywan sah wo ein bloch darunder lag, das was wol funff
Lanc 550, 2 hieß die jungfrau das bloch nyder seczen, und myn herre Ywan stunt ab und hub das cleit off. Da sah er
Lanc 550, 10 als im die sele zuhant uß wolt, und myn herre Ywan wart ußermaßen zornig. ‘Weiß got, herre’, sprach die jungfrauw, ‘nu
Lanc 550, 21 und so groß wieddermüde zuhant da er von mym herren Ywan und von dem herczogen gescheiden was, umb myn herren Gawan,
Lanc 550, 25 sagt uns die history das sin weg wiedder an hern Ywans weg ging. Da er gut wil geritten was, er hort
Lanc 550, 30 biß das die uff yn qwamen farnde die myn herre Ywan gesehen hett. Lancelot grußte die jungfrau, $t und sie gnadet
Lanc 550, 32 roßbare lege, und sie saget im als sie mym herren Ywan gesagt hett. ‘Es ist nit langk’, sprach sie, ‘das sich
Lanc 551, 3 im, und er verstunt sich zuhant das sie myn herren Ywan meynt. ‘Er ist myn geselle, jungfrau’, sprach er, ‘darumb were
Lanc 552, 34 im al uß und uß und wie das myn herre Ywan geselle were an der suchung und der herczog von Clarencze.@@s@
Lanc 553, 15 die rede von im und sprechen furbas von mym herren Ywan. //Uns sagt die history das myn herre Ywan wol dri
Lanc 553, 16 mym herren Ywan. //Uns sagt die history das myn herre Ywan wol dri mile mit nacht reit, da hort er ein
Lanc 553, 23 einer der das horn geblasen hett und sah myn herren Ywan gewapent komen. ‘Edel ritter’, sprach er, ‘ritt bald mit uns
Lanc 553, 24 mit uns zu hilff!’ ‘Was wirret dir?’ sprach myn herre Ywan. ‘Edel ritter’, sprach er, ‘mich hant dieb bestanden und hant
Lanc 553, 28 jungfrau die in dißer welt ist.’ Da reit myn herre Ywan in jhen hoff hien und sah wo vier dieb stunden
Lanc 553, 33 bogen under sie und bracht sie darzu und myn herre Ywan, @@s@das ir eilff dot bliben und die zwen entrůnnen; da
Lanc 554, 1 dot bliben und die zwen entrůnnen; da was myns herren Ywans roß dot, und er was selb sere gewunt. Der knapp
Lanc 554, 4 teil hetten die tiebe erslagen dot. Nochdann was myn herre Ywan ußermaßen $t fro, und det im alles das er mocht
Lanc 554, 6 mutter und sin schwester. ‘Herre’, sprach er zu mym herren Ywan, ‘sint umb uwer roß nit unfro das dot ist, ich
Lanc 554, 8 schones geben, das myns vatter was!’ Also was myn herre Ywan wol geherberget die nacht, und der knap satelt im sinselbs
Lanc 554, 10 uch nach myner macht.’ Da sagt es im myn herre Ywan. ‘Ay herre’, sprach er, ‘wie wol weiß ich wo ir
Lanc 554, 13 als ich lebe.’ ‘Des lon dir got!’ sprach myn herre Ywan und saß off das roß. Da nam er urlob zur
Lanc 554, 17 leidet uch da ir sin wolt!’ Da reit myn herre Ywein furbas die morgenstunde biß primzitt und kam in ein schön
Lanc 554, 33 ritter einer.’ ‘Wie heißt ir?’ sprach sie. ‘Man heißt mich Ywan’, sprach er. ‘Weiß got’, sprach sie, ‘ir hant noch den
Lanc 555, 9 warff die glene under den arm; dasselbe dete myn herre Ywan da er sah das er yn meynte. Er nam das
Lanc 555, 12 ast als ee. Da kam ein ander, und myn herre Ywan kerte im zu und stach yn so das er den
Lanc 555, 19 das sie forcht anderwert mit zu hangen, ob myn herre Ywan uberwunden wurd. ‘Das geschicht númer, ob gott wil’, sprach er,
Lanc 555, 24 sprang off das. Da qwam der funfft, und myn herre Ywan reyt yn und sin roß darnyder mit sim roß, das
Lanc 555, 35 und der knappe kam geyn yn rytende der myn herren Ywan die straß gewiset hett. Da bekante yn Melians @@s@und freget
Lanc 556, 3 konig Artus ritter’, sprach der knappe, ‘und hieß myn herre Ywan, er hat noch kam ein mile geritten.’ Da Lancelot das
Lanc 556, 6 den stritt von den viern rittern und von mym herren Ywan; er schrey sie an und warff die glen under den
Lanc 556, 7 warff die glen under den arme. Da was myn herre Ywan so múde das er nit me mocht, und Lancelot stach

Ergebnis-Seite: << 2 3 4 5 6 7 8 9 10 >>
Seite drucken