Mhd. Gesamtlemmaliste/Belegarchiv
  Kontextlänge: Wortformen  

  Belegarchiv/Konkordanz

Die hier aus dem elektronischen Belegarchiv ausgegebenen Stellen bilden den durch halbautomatische Lemmatisierung von digitalisierten Volltexten gewonnenen Kern einer umfassenderen Beleggrundlage, die für die Ausarbeitung des Mittelhochdeutschen Wörterbuchs verwendet wird. Bei der Benutzung des elektronischen Belegarchivs ist stets zu beachten, dass es Stellen enthalten kann, die anderen Stichwörtern zuzuordnen sind.

morgen stM. (569 Belege) Lexer BMZ Findeb.  

Lanc 233, 12 ritten alle dar und wurden wol geherbergt die nacht. Des morgens hort der ritter messe und reit syn straßen, als der
Lanc 235, 29 von Noaus das ich noch hint darwert wil riten oder morn frúw zu dem lengsten.’ ‘Des ensolt $t ir nit thun’,
Lanc 235, 34 dann zu ersten zu der frauwen von Noaus.’ Des andern morgens was der konig bereit und fur zu Noaus wert. Da
Lanc 236, 13 ‘Herre’, sprach der konig mit den Hundert Rittern, ‘sendent mich morn frú dar!’ ‘Das ist mir lieb’, sprach Galahut. Des morgens
Lanc 236, 13 morn frú dar!’ ‘Das ist mir lieb’, sprach Galahut. Des morgens frú saß der konig mit den Hundert Rittern uff und
Lanc 239, 26 yn und sprachen: ‘Herre’, sprachen sie, ‘wolt ir uwer volck morn laßen striten frů wiedder des konig Artus volck?’ ‘Ja ich’,
Lanc 239, 32 virczig tusent vechten die noch nit zu strit kamen. Und morn wil ichselb wapen tragen und zu strit faren.’ Die nacht
Lanc 240, 5 wolt kein ander dann die er dar bracht hett. Des morgens frů da der stritt solt syn da reit der ritter
Lanc 258, 23 sprach sie zu dem konig, ‘gebent mir urlob, ich wil morn frú heimwert riten! Ich seh wol das ich mich vergebens
Lanc 261, 6 zu sim öheim dem konig: ‘Herre’, sprach er, ‘entreit Galahot morn kein wapen, so ensolt ir auch keyne tragen!’ ‘Das ist
Lanc 264, 4 im. ‘Herre’, sprach sie, ‘ich bevilhe uch got, ich muß morn anderswar farn da ich zu schaffen han.’ Der ritter dancket
Lanc 264, 14 dem ritter syn wapen an dem abent da der stritt morn solt wesen, sie leit yn schlaffen uff ir frauwen bette
Lanc 264, 16 dete das sie im gethun mocht durch irselbs ere. Des morgens stunt der ritter sere frú off, und die jungfrau was
Lanc 274, 6 das roß kam, da was er als frisch als des morgens da er begunde fechten; er begund allererst sin macht versuchen,
Lanc 277, 23 und gedacht wie ern by im behielt. Galahot stunt des morgens fru uff ee dann sin der ritter geware wurd; darnach
Lanc 282, 11 ir icht von mir reden, das merckent und sagent mir morn was sie von mir geredet haben!’ ‘Das wil ich gern
Lanc 288, 17 konig, wann er wolt sin von im nit laßen. Des morgens frú stunt Galahot off und fur zu sym gesellen, er
Lanc 288, 26 uch laßen.’ ‘Ich weiß wol’, sprach Galahot, ‘das sie uch morn gern wolt sehen, ich radte uch das ir sie sehent.’
Lanc 288, 32 wust von im. Es were noch zu bezit, sprach er, ‘morn sollen wir sicherlichen mere von im vernemen.’ ‘Ich weiß was
Lanc 289, 1 es umb den guten ritter were. Alsus fůr Galahot @@s@des morgens frú und des abends spate zu sym pavilun da sin
Lanc 299, 22 stunden die ir gebietent.’ ‘Nu laßent mich gewerden, ich wil morn frú die geselschafft vest machen zwúschen uns vieren’, sprach die
Lanc 300, 1 zwuschen Galahot und ir, ob Galahot @@s@anders nyrgen enmynnete. Des morgens frú stunt die konigin off und ir gesellen und gingen
Lanc 303, 11 sie bleib, und gebart als ob sies nöt dete. Des morgens frú schied der kónig und Galahot, und meniglich fur zu
Lanc 322, 1 und blieben die nacht da der gezwerg gesprochen hett. Des morgens frú horten sie ein messe und ritten ir straßen, also
Lanc 323, 35 Gawan fechten solt, und die nacht blieben sie da. Des morgens fru horten sie @@s@ein messe und ritten ir straß; vor
Lanc 330, 14 syn hercz wart im zwivalt kúner und stölczer dann des morgens da er fechten begund. Das marckten alle die wol die
Lanc 330, 15 die yn vechten sahen, das er frischer was dann des morgens; er schlug auch mere sleg und menigern. Das sah die
Lanc 335, 29 so guten willen hant’, sprach myn herre Gawan, ‘so geschehe morn frú in gottes namen, wann ich nicht lenger hie gesin
Lanc 335, 35 knappen schwester was vor im biß er entschlaffen was. Des morgens frú stund er uff, und sin wunden deten im so
Lanc 339, 9 ir solt noch hint zu uwer niffteln sprechen das ir morn heimwert $t wollent farn; ir solt auch sagen das ich
Lanc 369, 1 gesucht’, sprach er, ‘da manig gut groß abentur geschicht.’ @@s@//Des morgens stunt Hestor fru off, und der knap was bereit und
Lanc 374, 20 baten sie yn nicht me, und man ging schlaffen. Des morgens frú stunt Hestor uff und wapent sich; er nam urlob
Lanc 380, 12 mynen herren Ywan und Segremorn erlößt mit syner byderbkeit. Des morgens stunt er fru off, und das geruff wart aber groß
Lanc 385, 30 irs enbern nit, ir wöllent hie vehten, so fristens biß morn und koment dann beid herwiedder, so sint ir gerůget und
Lanc 388, 1 auch das Hestor @@s@stercker were und baß mögende dann des morgens da er begund striten, und rauwe yn das er den
Lanc 393, 23 vatter, ‘geschehe das.’ Die jungfrau ging slafen und kam des morgens da Hestor uff stunt. ‘Got gebe uch hut seligen tag!’
Lanc 401, 14 burg dannen ich kum, das des koniges volck von Norgales morn fru derzu wol sturmen, darumb rat ich uch das ir
Lanc 403, 11 dem herczogen von Kambenig, wie des koniges here des nehsten morgens solt vallen fur Loversep. ‘Welcher hatt recht’, sprach myn herre
Lanc 403, 26 herren Gawan was sanfft gebettet, und er ging slafen. Des morgens fru da der einsiedel sin metten gesungen hett, da kam
Lanc 411, 19 ging daran slafen mit der jungfrauwen die da was. Des morgens frú stunden die zwo jungfrauwen off und wackten die knecht.
Lanc 412, 1 einer slafen da @@s@man unser fast fro syn sol, und morn so sol ich uch, ob got wil, dar bringen da
Lanc 413, 2 knapp, ‘myn herre der herczog hatt im frist gegeben biß morn fru. Findet er iemant der fur yn vichtet da zwuschen,
Lanc 413, 29 der ritter were der fur irn herren fechten wolt. ‘Und morn frú’, sprach er, ‘so sendet einen knappen herwiedder; ob der
Lanc 414, 3 got als werlich hulff als ir herre recht hett. Des morgens fru kam die frau zu dem herczogen und sprach, ir
Lanc 420, 12 wunden thun besehen und binden, so ritent ir deste gemechelicher morn und deste bas.’ ‘Nu furt mir dißen schilt zu herberge
Lanc 423, 25 und man halff im das er zu bette kam. Des morgens fru stunt er off und wapent sich. Da kam der
Lanc 424, 2 da man yne groß ere thet und groß gemach. Des morgens frú wurden im sin wunden gebunden, darnach wapent er sich
Lanc 437, 31 sin wol. Die nacht blieben sie da und stunden des morgens frú off und namen urlob und ritten ir straßen. Sie
Lanc 441, 5 die ere gethan die man fremdem ritter gethun möcht. Des morgens frú stunt Hestor uff und hort ein messe. Darnach wapent
Lanc 442, 13 Lionel das er mit yn keme und anders nymant. Des morgens frú nam Lionel urlob zu dem konig und zu der

Ergebnis-Seite: << 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 >>
Seite drucken