Mhd. Gesamtlemmaliste/Belegarchiv
  Kontextlänge: Wortformen  

  Belegarchiv/Konkordanz

Die hier aus dem elektronischen Belegarchiv ausgegebenen Stellen bilden den durch halbautomatische Lemmatisierung von digitalisierten Volltexten gewonnenen Kern einer umfassenderen Beleggrundlage, die für die Ausarbeitung des Mittelhochdeutschen Wörterbuchs verwendet wird. Bei der Benutzung des elektronischen Belegarchivs ist stets zu beachten, dass es Stellen enthalten kann, die anderen Stichwörtern zuzuordnen sind.

morgen stM. (569 Belege) Lexer BMZ Findeb.  

Lanc 130, 5 schöne als ir des libes sint und als wol gemacht. Morn zu nacht solt ir zu dem konig sprechen das er
Lanc 131, 23 sprach er, ‘saget mym herren dem konig das er mich morn ritter mach, als er myner frauwen gelobet. Ich wil nit
Lanc 131, 29 lenger knapp; darumb $t sagent mym herren das er mich morn ritter mach, ich wol uber ein nit lenger beyten!’ ‘Diß
Lanc 131, 32 er, ‘uwer knapp enbútet uch by mir das ir yn morn ritter machent.’ ‘Welcher knapp ist das?’ sprach der konig. ‘Herre’,
Lanc 131, 38 ritter werden?’ sprach der konig. ‘Ja er, herre’, sprach er, ‘morn des nehsten tages.’ @@s@‘Hört ir des icht, herre Gawan’, sprach
Lanc 132, 9 die koniginn, ‘kam er nechten erst zu hofe und wil morn ritter werden?’ ‘Ja er, frauw’, sprach er, ‘mich duncket das
Lanc 134, 26 ‘Neyn er noch’, sprach myn herre Ywan, ‘er sol aber morn fru ritter werden; er hatt yczunt die cleyder an, das
Lanc 134, 34 Myn herre Ywan was alle die nacht mit im. Des morgens da es tag wart da leyte er yn wiedder in
Lanc 143, 26 zwen ritter und furent die jungfrauwe mit yne, und des morgens frú bringent sie die jungfrauw mit yn wiedder gefuret $t
Lanc 143, 30 gern’, sprach der knappe, ‘off solch rede das ir mich morn frú leytent da ich den großen ritter finde mit der
Lanc 145, 2 sprach er, ‘so wil ichs nicht.’ Sie gingen schlaffen; des morgens stunden sie frů off, und der knapp sprach zu dem
Lanc 147, 13 sol: ich bin darzu bereit, wolt ir yczunt, wolt ir morn oder wann ir wolt.’ ‘Herre’, sprach sie, ‘myn herre der
Lanc 147, 20 wol laßen und uwern frůmmen, wolt ir zuhant, wolt ir morne.’ Die frauw dete yn entwapen und fant die wunden groß
Lanc 148, 26 fried zwuschen dem nuwen ritter und mym herren Key. Des morgens frú kam der konig von Northumberland und syn geselschafft by
Lanc 151, 2 die sin wol pflagen und daten im groß ere. Des morgens frú bereit er sich hinweg zu ryten und bevalh synen
Lanc 152, 36 wiedder yn waren und yn urlageten, hetten sich gesamelt eins morgens frú und kamen den konig Artus suchen da er gelogiert
Lanc 154, 24 der des waldes hůt, da er wol geherbergt was. Des morgens frü stunt er off und reit wol biß zu meßzytt,
Lanc 158, 28 me herfúr, die porte ist beschlossen; ir gewinnent $t auch morn zytt gnug zu vechten.’ ‘Das ist mir leyt’, sprach er,
Lanc 158, 29 ich ir noch hint me schlúg; also vil hett ich morn deste mynner zu thun. Nu saget mir, liebe jungfrau’, sprach
Lanc 158, 32 geet, so ensint sie nicht schuldig me zu fechten, wann morn fru hant ir den stritt aber an der hant vil
Lanc 159, 22 von dem Lack hat mich herre zu uch gesant, und morn solt ir uwern namen wißen und uwers vatter namen und
Lanc 159, 24 und uwer mutter. Diß muß geschehen off jhener burg, die morn ee vesperzytt uwer sol syn, und ir solt herre daruff
Lanc 159, 30 sterck me dann ir vor hant gehabt. Ich sol sie morn alle dry off das felt thun furen. Und hútet das
Lanc 160, 12 burg lang gewesen was. //Alsus ging die nacht hien. Des morgens fru dete die jungfrauw ein messe singen und dete den
Lanc 163, 1 und kleyn. Da kam die jungfrauw dar @@s@die im des morgens fur die port gefolget hett, und der knapp kam mit
Lanc 168, 10 wißen.’ Myn herre Gawan, und syn gesellschafft $t stunden des morgens frú off und horten messe; nach der messe furen sie
Lanc 168, 30 dalang me herbergen in die stat da niden und koment morn frú herwiedder!’ Min herre Gawan det als im der man
Lanc 168, 33 ritter, ‘das dalang me die port off kume noch auch morne!’ Die von der statt da nyden wolten wol das der
Lanc 171, 35 sprach der man, ‘ich mag uch nit innlaßen, wann sendent morn zu primzytt herwiedder einen ritter und fart dalang me dort
Lanc 172, 8 tal, da alle die brůnnen sprungen die da waren. //Des morgens fru zu primzytt sant der konig einen ritter fur die
Lanc 182, 22 mich anderswo legen wo ir wolt, ich wil uch diße morn allesampt in uwer gewalt geben, wann ich wol sehen das
Lanc 184, 32 ich herwiedder kume, ich wil noch hint herwieder komen oder morn frú zu dem lengsten.’ Sie gelobentens im allesamen mit ir
Lanc 184, 34 es was wol um tercie. Und der konig hett des morgens umb primzytt ein ritter fur die porten gesant; $t der
Lanc 187, 17 und daten im die von der statt groß ere. Des morgens, zuhant da der wechter den tag kůnte, da stund der
Lanc 187, 24 gethan hant, also das ir dalang me hie blibent und morn frú zu der Dolorosen Garden rytent. Alda findent ir myn
Lanc 197, 31 ein fast schön kamern, da er gemechelich inne was. Des morgens frú hort er messe und deth sich zuhant wapen. Der
Lanc 198, 2 bejagen, und etschlich durch gewinnunge. Die wapenten sich all des morgens fru und furen all uff das felt. //Der konig von
Lanc 200, 19 siech were das er im nicht geantwurten möcht, und wolt morn fru wiedder komen und wolt yn fragen. Er reyt zu
Lanc 200, 32 von hern Gawan sym neven. //Myn herre Gawan kam des morgens fru und wolt den gewunten ritter besprochen $t han. Da
Lanc 208, 5 han uch dalang geherbergt, $t ir dorffent kein angst biß morn han; furter versicher ich uch nit.’ ‘Lieber herre’, sprach myn
Lanc 208, 7 mir leit.’ Der ritter herbergt sie wol und ersam. Des morgens fur myn herre Gawan dannen mit syn zweyn jungfrauwen, und
Lanc 211, 25 komen, des mag sie wol sicher syn, noch hint oder morn frú zu dem lengsten!’ ‘Herre’, sprach der knapp, ‘ich enweiß
Lanc 212, 4 baldest mocht. Die nacht was er alle dinne, und des morgens frú kam ein getaget jungfrauw zu im und sprach durch
Lanc 214, 13 zurbrochen hette. Die nacht bleib er uff der burg; des morgens frů reyt er hinweg, sie enkunden yn lenger nit behalten.
Lanc 215, 25 beliben die nacht da und waren sere wol geherbergt. Des morgens fru stunden sie off und wapenten sich, sie namen die
Lanc 221, 6 lang und gedacht welches beßer were gethan. Er stunt des morgens frú off und wapent sich biß an das heubt und
Lanc 224, 4 er in den walt wolt farn schießen. Er saß eynes morgens frú off und hieß myn herren Gawan mit im farn
Lanc 225, 2 sprach er, ‘ir mußent dalang me mit mir herbergen, und morn fru wil ich uch leiten da hin ich uch gelobet
Lanc 226, 6 were.’ Man geschwieg des, und der konig sprach, er wolt morn in den walt ryten, und nant alle die die er
Lanc 226, 12 des andern tages volgen solt, da stunden sie beid des morgens frú off und ritten hinweg. Sin wirt reit vor, und

Ergebnis-Seite: << 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 >>
Seite drucken