Mhd. Gesamtlemmaliste/Belegarchiv
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  Belegarchiv/Konkordanz

Die hier aus dem elektronischen Belegarchiv ausgegebenen Stellen bilden den durch halbautomatische Lemmatisierung von digitalisierten Volltexten gewonnenen Kern einer umfassenderen Beleggrundlage, die für die Ausarbeitung des Mittelhochdeutschen Wörterbuchs verwendet wird. Bei der Benutzung des elektronischen Belegarchivs ist stets zu beachten, dass es Stellen enthalten kann, die anderen Stichwörtern zuzuordnen sind.

kein prn_adj (1815 Belege) MWB   Lexer BMZ Findeb.  

BdN 337, 9 paumen si und er ist, und der er pringt nümmer kain fruht, man muoz si paid nâhent zu enander pelzen. sô
BdN 349, 15 wan aller anderr harz und hât ainen wunderleichern smack wan kain ander harz. Platearius spricht, daz man dar auz und auz
BdN 350, 10 und paz gesmach, daz die peinen dar ab samnent, wan kainerlai ander honig. ez ist auch des paums schat den menschen
BdN 352, 16 kraft in dem magen und in den gelidern. ez ist kain ezzen oder kain trinken, daz die nâtürleichen hitz sô vast
BdN 352, 17 magen und in den gelidern. ez ist kain ezzen oder kain trinken, daz die nâtürleichen hitz sô vast sterk, sam der
BdN 358, 33 velt durchfäuht. aber an andern steten gibt diu staud nümmer kainen balsemsaft. iedoch spricht Avicenna, daz diu erd durchfäuhtt werd, dâ
BdN 359, 19 wenn er niht auzdünst. der zaher ist mêr werhaft denn kain ander zaher. der paum haizt balsamus, aber sein holz oder
BdN 360, 20 hant niht verdoln, er dringt zehant durch die hant, wan kainerlai fäuht dringt sô vaste durch. Michahel der Schott spricht, der
BdN 360, 25 mit ezzeichwaschen, wenn man in dar inn welzet. er nimt kainer andern fäuht zuomischen. des gelaub ich Megenbergær niht, wan sô
BdN 361, 14 kaum behalten,’ wan man vindet kaum ainen menschen, der nie kain tôtsünd hab getân, ez sein zwelfpoten oder ander hailigen, ân
BdN 371, 8 frawen zuo ainer archen seins aingeporn suns, dar inn er kain mail nie enpfieng. //VON DEM MATZENPAUM. /Macis ist ain pâm,
BdN 377, 19 weirach, der ze andern zeiten auz dem paum fleuzt, hât kainen adel gegen dem weizen und ist niht sinbel sam der
BdN 384, 26 hailen und dar zuo ist auch cinamomespulver guot, hâst dû kainen andern. //VON DEM ANEIS. /Anisium haizt aneis und haizt auch
BdN 389, 22 klâr, dar umb, daz si die lungen paz fuorent dann kainerlai ander dinch, und dar umb macht man saufen auz dem
BdN 402, 34 ain gemain art, daz si den menschen paz fuorent wan kainerlai ander korn, und daz ist durch die geleichnüss, die si
BdN 403, 33 ez gestalt ist sam ain swertes kling. daz kraut hât kainen stengel, ez hât neur pleter auz seiner wurz gewahsen und
BdN 405, 3 man si mit der hant væht. den sâmen schol man kainem menschen ze ezzen geben, wan er tœtet und pringt den
BdN 406, 13 geschiht. wenn man die wurzel seudet mit rôsenöl, sô ist kain erznei, diu der geleich zuo dem smerzen, den diu muoter
BdN 406, 23 frawen ist gezogen under den sündærn und gewan doch nie kain mail von sündendorn. frawe, hêr und gnâden vol, des lâz
BdN 407, 28 frawen, und wenn man in mischt mit swebel, der nie kain feur hât berüert, und ain fraw dar über sitzt, sô
BdN 408, 28 zuo andern kräutern und allermaist zuo köl, dâ læt si kain schedleich tier wahsen. ist auch, daz man ir ain stückel
BdN 413, 16 wan daz gerstenwazzer und ietweders wazzer plæt, aber man vindet kain wazzer, daz siechen läuten pezzer sei wan daz gerstenwazzer, daz
BdN 429, 6 sint zuo der oder zuo der erznei. aber der ist kainz an den stainen, daz man müg gesprechen oder gezaigen oder
BdN 431, 8 corneoli haizent, und daz graben was sô gar behent, daz kain ir nâchkom in geleichen möcht an den werken. ez ist
BdN 434, 21 oder zuo ainer lucern, daz allzeit print, alsô daz si kain ungewiter noch kain regen erleschen mag. //VON DEM AMANTEN. Amantes
BdN 434, 22 lucern, daz allzeit print, alsô daz si kain ungewiter noch kain regen erleschen mag. //VON DEM AMANTEN. Amantes ist ain edel
BdN 438, 31 læzt sich niht tailen noch durchgraben, wan si mag mit kainer widerwärtichait zeprochen werden, si wirt ie mêr und mêr gesterkt.
BdN 441, 6 daz man die cristallen vinde in vil landen, dâ nümmer kain frost noch kain eis hin köm. ain sinbel cristall, wenn
BdN 441, 6 cristallen vinde in vil landen, dâ nümmer kain frost noch kain eis hin köm. ain sinbel cristall, wenn diu an der
BdN 441, 33 spricht auch, an welher stat der stain sei, dâ schad kain donr noch kain himelplatzen niht. der stain ist dick gar
BdN 441, 33 welher stat der stain sei, dâ schad kain donr noch kain himelplatzen niht. der stain ist dick gar scharpf an ainer
BdN 454, 11 der swerz weiz und rôt streimeln sein, und daz spricht kain maister von der nâtûr. aber Platearius spricht, daz onicha oder
BdN 454, 29 sprüch ‘daz aug ist ain klaineu wonung, wan ez leidet kainen gast.’ //VON DEM OSTOLAN. /Ostola oder optalius ist ain stain,
BdN 457, 26 ist der pest, der von India kümt, und der ist kainer durchläuhtich. der stain behelt den leip und diu glider ganz
BdN 458, 33 dû pist ain saphir der hailigen hoffenung, wan ich waiz kain sicherr zuofluht in allen ängsten und in nœten, wenn der
BdN 459, 1 wan den gar edeln saphir, die muoter der parmherzichait, Marîam. kain jud noch kain ander ketzer mag mich des gewenden, wan
BdN 459, 1 edeln saphir, die muoter der parmherzichait, Marîam. kain jud noch kain ander ketzer mag mich des gewenden, wan ich sprich, daz
BdN 460, 16 hât er von dem onicen. man spricht, daz der stain kain ander tugent hab denn daz der onix niht geschaden müg,
BdN 474, 19 hât dann ander gesmeid. ez scheint ze aller zeit und kain unsauberkait mag ez verzeren. man vint ez in etleichen pächeln
BdN 475, 10 anlegen wil. daz golt wirt tiefer in der erden dann kain ander gesmeid, und sô ez ie tiefer in der erden
BdN 475, 26 feur und enpfæht ain fäuhten dar inn. ez verprennt auch kain swebel, der doch ander gesmeid verprennt, wan sein nâtürleich wesen
BdN 479, 12 daz kupfer stinkt und dœnt doch wol und zerpricht von kaim rost. //VON DEM EISEN. /Ferrum haizt eisen. daz ist kalter
BdN 479, 18 verzert von im selber und wirt auch leihticleicher belaidigt wan kain ander gesmeid und belaidigt auch ander dinch, daz im zuo
BdN 480, 5 gern ziehen und handeln und læzt sich paz giezen dan kain ander gesmeid. ez ist ain stumm an im selber, aber
BdN 482, 23 sê in dem land India, der haizt Aspaltides, dâ mag kain lebendig dinch inn under sinken. sô mag in dem sê
BdN 483, 25 daz in aber niemant getrinken mag, und bedäut die nümmer kain guot werk würkent, und wenn man si dar umb strâfet,
BdN 485, 4 ist den sibenden tag, dar umb, daz er sehs tag kain wazzer gibt und an dem sibenden gibt er gar gnunk
BdN 486, 16 von ainander sint, die zeprechent sich von ainander, und wirt kain lebentich dinch dar auz; würd aber ain lebentich dinch dar
BdN 486, 23 etswaz ain menschleich gestalt habent an dem leib und doch kain menschleich sêl habent. die gesêlten wundermenschen sint auch zwaierlai. etleich
BdN 489, 3 niht gesünt, sô hêt der stern kreft und ander crêatûr kain gewalt gehabt über den menschen. aber ez sint ander wundermenschen,

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