Mhd. Gesamtlemmaliste/Belegarchiv
  Kontextlänge: Wortformen  

  Belegarchiv/Konkordanz

Die hier aus dem elektronischen Belegarchiv ausgegebenen Stellen bilden den durch halbautomatische Lemmatisierung von digitalisierten Volltexten gewonnenen Kern einer umfassenderen Beleggrundlage, die für die Ausarbeitung des Mittelhochdeutschen Wörterbuchs verwendet wird. Bei der Benutzung des elektronischen Belegarchivs ist stets zu beachten, dass es Stellen enthalten kann, die anderen Stichwörtern zuzuordnen sind.

vrüeje Adj. (421 Belege) Lexer BMZ  

Lanc 236, 13 sprach der konig mit den Hundert Rittern, ‘sendent mich morn frú dar!’ ‘Das ist mir lieb’, sprach Galahut. Des morgens frú
Lanc 236, 13 frú dar!’ ‘Das ist mir lieb’, sprach Galahut. Des morgens frú saß der konig mit den Hundert Rittern uff und reyt
Lanc 239, 27 ‘Herre’, sprachen sie, ‘wolt ir uwer volck morn laßen striten frů wiedder des konig Artus volck?’ ‘Ja ich’, sprach Galahut, ‘wann
Lanc 240, 5 kein ander dann die er dar bracht hett. Des morgens frů da der stritt solt syn da reit der ritter von
Lanc 258, 23 sie zu dem konig, ‘gebent mir urlob, ich wil morn frú heimwert riten! Ich seh wol das ich mich vergebens han
Lanc 261, 9 vergattern!’ //Sie bereiten sich in beiden siten des andern tages frú und horten messe, nach der messe wapenten sie sich. Des
Lanc 264, 17 mocht durch irselbs ere. Des morgens stunt der ritter sere frú off, und die jungfrau was alda gereit und halff yn
Lanc 277, 23 gedacht wie ern by im behielt. Galahot stunt des morgens fru uff ee dann sin der ritter geware wurd; darnach stunt
Lanc 278, 20 von unfreuden. Also ging der tag hien. Des andern tags fru stunt Galahot und sin geselle uff und horten ein messe.
Lanc 282, 31 das er nachtes so jemerlich gebaret. By andersitt was Galahot frú offgestanden und was komen in sin pavilune, das er synen
Lanc 288, 18 wann er wolt sin von im nit laßen. Des morgens frú stunt Galahot off und fur zu sym gesellen, er sagt
Lanc 289, 1 umb den guten ritter were. Alsus fůr Galahot @@s@des morgens frú und des abends spate zu sym pavilun da sin geselle
Lanc 289, 3 bleib Galahot aber by dem konig, und des andern tages fru fůr er zu sym gesellen wiedder. ‘Herre’, sprach er, ‘die
Lanc 299, 22 die ir gebietent.’ ‘Nu laßent mich gewerden, ich wil morn frú die geselschafft vest machen zwúschen uns vieren’, sprach die koniginn
Lanc 300, 1 Galahot und ir, ob Galahot @@s@anders nyrgen enmynnete. Des morgens frú stunt die konigin off und ir gesellen und gingen zu
Lanc 303, 11 bleib, und gebart als ob sies nöt dete. Des morgens frú schied der kónig und Galahot, und meniglich fur zu sym
Lanc 304, 16 geschriben wart, so mocht er dardurch riten wann er wolt, fru oder spate. Warde er aber uberwunden, so bleib er in
Lanc 311, 12 verstunt was die lút retten. Des dritten tages was er fru off gestanden, als uns die history sagt, und reit alle
Lanc 320, 1 @@s@das ers nymer also geließ. Er stunt des andern tages frú off, und ich was alldiewil zu kirchen, und er dete
Lanc 322, 2 blieben die nacht da der gezwerg gesprochen hett. Des morgens frú horten sie ein messe und ritten ir straßen, also riten
Lanc 323, 35 fechten solt, und die nacht blieben sie da. Des morgens fru horten sie @@s@ein messe und ritten ir straß; vor mittemtag
Lanc 326, 30 yn zu wunder. Des dritten tages was myn herre Gawan fru offgestanden und was in die kirchen gegangen. Des wart die
Lanc 333, 12 herre Gawan, ‘ich herberget gern mit uch, were es so frú nicht; ich han noch viel zu thun, darumb enstet mir
Lanc 334, 26 und Segurates noch gerner dann sie allesament. Des nehsten tages fru reyt die frau zu hoff wert mit ir gesellschafft und
Lanc 335, 29 guten willen hant’, sprach myn herre Gawan, ‘so geschehe morn frú in gottes namen, wann ich nicht lenger hie gesin mag
Lanc 335, 35 schwester was vor im biß er entschlaffen was. Des morgens frú stund er uff, und sin wunden deten im so sanfft
Lanc 346, 31 sie die jungfrauwen so sere het erzörnet. Des andern tages frů bereit sich die jungfrau von Rodestock und wolt wiedder zu
Lanc 348, 26 myn herre Gawan die nacht. Des andern tages stunt er fru off und reit so lang biß er mit abenture in
Lanc 358, 14 an den andern tag. Da wapent sich myn herre Gawan frú und wolt hinweg, und Egrevaim det im ein schones roß
Lanc 369, 1 ‘da manig gut groß abentur geschicht.’ @@s@//Des morgens stunt Hestor fru off, und der knap was bereit und halff yn wapen.
Lanc 374, 20 sie yn nicht me, und man ging schlaffen. Des morgens frú stunt Hestor uff und wapent sich; er nam urlob zu
Lanc 380, 12 und Segremorn erlößt mit syner byderbkeit. Des morgens stunt er fru off, und das geruff wart aber groß uber all die
Lanc 401, 14 dannen ich kum, das des koniges volck von Norgales morn fru derzu wol sturmen, darumb rat ich uch das ir mit
Lanc 403, 26 Gawan was sanfft gebettet, und er ging slafen. Des morgens fru da der einsiedel sin metten gesungen hett, da kam er
Lanc 411, 20 daran slafen mit der jungfrauwen die da was. Des morgens frú stunden die zwo jungfrauwen off und wackten die knecht. Da
Lanc 413, 2 ‘myn herre der herczog hatt im frist gegeben biß morn fru. Findet er iemant der fur yn vichtet da zwuschen, so
Lanc 413, 29 ritter were der fur irn herren fechten wolt. ‘Und morn frú’, sprach er, ‘so sendet einen knappen herwiedder; ob der herczog
Lanc 414, 3 als werlich hulff als ir herre recht hett. Des morgens fru kam die frau zu dem herczogen und sprach, ir ritter
Lanc 423, 26 man halff im das er zu bette kam. Des morgens fru stunt er off und wapent sich. Da kam der herczog
Lanc 424, 2 man yne groß ere thet und groß gemach. Des morgens frú wurden im sin wunden gebunden, darnach wapent er sich und
Lanc 437, 32 wol. Die nacht blieben sie da und stunden des morgens frú off und namen urlob und ritten ir straßen. Sie wurden
Lanc 441, 5 ere gethan die man fremdem ritter gethun möcht. Des morgens frú stunt Hestor uff und hort ein messe. Darnach wapent er
Lanc 442, 13 das er mit yn keme und anders nymant. Des morgens frú nam Lionel urlob zu dem konig und zu der koniginne
Lanc 442, 33 des bericht da er nach fraget. Des morgens was er fru off und hort ein messe, darnach $t nam er urlob
Lanc 446, 8 einsiedel, ‘ir ritent morn biß mittentag gemehelich dare.’ //Des morgens fru was Hestor off, und der einsiedel wißte yn die straß
Lanc 463, 11 roß und namen urlob zur nehsten nacht wiedderzukomen. Des morgens frú hingen die von der Velse des koniges schilt und Keheriet
Lanc 464, 32 weynen und macht groß jamer al die nacht. //Des morgens frú namen die von der burg der ritter schild alle vier
Lanc 488, 26 das uch ettwas nahente was, ir begundet hut am morgen fru vil unfrölicher zu gebarn dann ich gewon an uch was,
Lanc 489, 19 gebart Galahot frölicher dann im zu můt were. Des morgens frú sante er sin knappen fur zu Sorelois nach rittern und
Lanc 518, 10 man ir diß saget, und was ußermaßen unfro. Des morgens frú bereit sich Galahot und alle die des andern tages mit

Ergebnis-Seite: << 1 2 3 4 5 6 7 8 9 >>
Seite drucken