Mhd. Gesamtlemmaliste/Belegarchiv
  Kontextlänge: Wortformen  

  Belegarchiv/Konkordanz

Die hier aus dem elektronischen Belegarchiv ausgegebenen Stellen bilden den durch halbautomatische Lemmatisierung von digitalisierten Volltexten gewonnenen Kern einer umfassenderen Beleggrundlage, die für die Ausarbeitung des Mittelhochdeutschen Wörterbuchs verwendet wird. Bei der Benutzung des elektronischen Belegarchivs ist stets zu beachten, dass es Stellen enthalten kann, die anderen Stichwörtern zuzuordnen sind.

nein adv_prt (411 Belege) BMZ Lexer Findeb.  

Lanc 248, 14 den lewen in dem waßer sehen das die sunde bezeichent. Neyn, er was in dem waßer nicht, got enkam nie in
Lanc 256, 32 wolt ir mirs in dheyn wise nit sagen?’ sprach sie. ‘Neyn ich werlich, frauw’, sprach er, ‘ich ließ mir ee myn
Lanc 263, 29 frauwen und fragt sie ob myn herre Gawan dot were. ‘Neyn er’, sprach sie, ‘er ist aber so geqwetschett $t das
Lanc 276, 4 der werlt lebet!’ ‘Sint ir das nicht’, sprachen sie, ‘herre?’ ‘Neyn ich’, sprach er, ‘ich wúrd aber noch hint der richste
Lanc 278, 7 so sere gelobet das irs nu nicht wiedder mögent komen.’ ‘Nein nicht’, sprach er, ‘ich gedencke umb das hohe wort das
Lanc 280, 32 noch cleine geselschafft $t getan, das ist mir sere leit.’ ‘Neyn herre’, sprach der ritter, ‘ir solt zu mym herren dem
Lanc 281, 29 darwiedder keme, und ich laß uch sere nót on mich.’ ‘Nein herre’, sprach er, ‘ir sollent gern thun alles das uch
Lanc 283, 22 uch leit das ir myn herre sint und myn geselle?’ ‘Nein herre, durch got’, sprach er, ‘ir hant vil me durch
Lanc 288, 7 aber ob er kein mere vernomen het von dem ritter. ‘Neyn ich noch nit, frau’, sprach er. ‘Lieber frunt’, sprach sie,
Lanc 290, 4 die konigin und fragt yn ob er syn truchses were. ‘Neyn er, frauwe’, sprach er, ‘myn truchses $t sol mit im
Lanc 291, 7 ir der sint der den stritt des tages uberwant.’ $t ‘Nein ich, frau’, sprach er. ‘Warn uwere wapen nit schwarcz, so
Lanc 291, 11 ir den stritt nicht den ersten tag und den andern?’ ‘Neyn ich, frauwe’, sprach er, ‘ich was es nicht.’ //Die konigin
Lanc 295, 2 der frauwen nie kein in mym herczen keynen gewalt gewan!’ ‘Neyn’, sprach sie, ‘diß enhilffet uch nit, ich han des vil
Lanc 297, 16 er. //‘Wißent ir nu’, sprach sie, ‘wes gesellschafft ir hant?’ ‘Neyn ich, frau’, sprach Galahot. ‘Ir hant Lancelotes gesellschafft von dem
Lanc 299, 13 baß.’ ‘Wißent ir’, sprach die koniginne, ‘wer der ritter sy?’ ‘Nein ich werlich, frau’, sprach sie, ‘ir hant doch wol gehórt
Lanc 299, 31 frauwen von Maloaut ob sie irgen minnete in der welt. ‘Nein ich, frau’, sprach sie, ‘ich geminnet nye dann zu einem
Lanc 300, 22 ir sagte ob er keyne frauw minnete von rechter mynne. ‘Nein ich, frau’, sprach er, ‘by den truwen die ich uch
Lanc 313, 14 riten, und Segremor ergreiff yn mit den zugeln und sprach: ‘Neyn herre, ir sollent dar nit riten! Ir wißent lang wol
Lanc 321, 21 das ir beliben $t mustent, wann ir nicht roßes enhant: nein ir’, sprach er, ‘ir múßent mit uns farn, ich wil
Lanc 325, 21 das er zuhant sprech das er yn wol uberwinden möge?’ ‘Nein er nicht.’ ‘Er antwort uch als ein byderber man; ir
Lanc 351, 23 zu allererst ob ich diße jungfrauw gewunnen hett oder nit.’ ‘Neyn ir, herre’, sprach die jungfrauw mit dem schwert, ‘wann ir
Lanc 352, 4 gescheident.’ ‘Ich besehe zu allererst was under dem golter lige.’ ‘Neyn’, sprach sie. ‘Ich wil ummer sehen’, sprach er, ‘was es
Lanc 358, 16 wer die jungfrauwen weren die yn also siech gemacht hetten. ‘Nein ich werlich’, sprach er, ‘recht weiß ich sin nit, wann
Lanc 359, 21 schwert und wolt dem ritter zu, und der ritter sprach: ‘Neyn herre ritter’, sprach er, ‘wir komen noch allezitt zu den
Lanc 361, 18 er, ‘nochdann $t wúst ichs gern, woltent ir mirs sagen.’ ‘Nein ich’, sprach sie, ‘ich enwils uch nit sagen, ir koment
Lanc 363, 12 ir vor yemant mere angst dann vor dem einen ritter?’ ‘Neyn ich, herre’, sprach sie, ‘ich weiß wol das mich sin
Lanc 364, 23 das swert ußer der hant und det den helm abe. ‘Neyn’, sprach Hestor, ‘diß enhilffet uch nit, ir engebet uch dann
Lanc 365, 10 des strites ledig laßen das er wiedder yn gethan hett. ‘Nein’, sprach der ritter, ‘ich wolts uch nöt erlaßen, und wolt
Lanc 365, 24 ander gnade dann die jungfrau wil, der ritter bin ich.’ ‘Neyn edel ritter’, sprach er, ‘so were ich dot. Sie haßet
Lanc 365, 28 han; seht hien myn schwert, das gib ich uch off!’ ‘Neyn’, sprach die jungfrau $t zu Hestor, ‘nement es nit off!’
Lanc 366, 21 was auch alda, und Hestor hieß sie beid wiedder keren. ‘Nein herre’, sprach der ritter, ‘ich wil mit uch ryten biß
Lanc 367, 1 synen helm off und hiesch synen schilt und sin spere. ‘Nein herre’, sprach der knapp, ‘ir endörffent es nicht, ich kenne
Lanc 367, 5 einer ob das syn herre were der da herre ritte. ‘Nein er’, sprach der knappe, ‘es ist ein fremde ritter, und
Lanc 368, 24 gesehen wurde. ‘Ist das uwer herre, lieber sun?’ sprach er. ‘Nein er, lieber vatter’, sprach er, ‘dirre ist vil beßer ritter
Lanc 369, 21 der ritter were der dem andern den arm enzwey steche. ‘Neyn ich, herre’, sprach er, ‘anders dann das er vor unserm
Lanc 377, 16 geding mit im mache, wann ich ein alt man bin. Nein, es betrúßet mich nit, doch wolt ich wol das er
Lanc 382, 30 gern dar, verlúre ich myner truw nicht darmit!’ sprach Hestor. ‘Neyn’, sprach der ander, ‘ir laßet es darumb nit, ir sint
Lanc 385, 35 ‘Des enwene ich nit das er des gestat’, sprach Hestor. ‘Neyn’, sprach der herre, ‘daran enhaltent uch nit, ir sahent doch
Lanc 388, 9 Wolt ir mir uwern namen sagen? Ich wúst yn gern.’ ‘Nein herre’, sprach Hestor, ‘dißen kampff mag ich mit eren nit
Lanc 400, 33 geistlich man ducht. ‘Herre’, sprach er, ‘sint ir ein einsiedel?’ ‘Nein ich, herre’, sprach er, ‘ich bin aber ein gelert man.’
Lanc 401, 11 were, wann es uns yczunt nah an dem abende ist.’ ‘Neyn ir, herre’, sprach der man, ‘diß lant ist alles zurstört
Lanc 401, 31 ob er synen herren den herczogen von Cambenick icht erkente. ‘Nein ich, herre’, sprach myn herre Gawan. Da besah yn der
Lanc 403, 4 lant. ‘Wißent ir den weg da hien?’ sprach der einsiedel. ‘Nein ich werlich’, sprach myn herre Gawan. Da fraget er yn
Lanc 405, 30 sagen, ich seyt uch was man mir von im seyte.’ ‘Neyn ich werlich’, sprach der ritter. ‘So saget man mir’, sprach
Lanc 406, 9 helffen?’ sprach myn herre Gawan zu des herczogen $t bruder. ‘Nein er, herre’, sprach er, ‘darumb das ir uns helffent’, und
Lanc 412, 25 nit enschuldigen’, sprach myn herre Gawan, ‘noch nieman fur yn?’ ‘Neyn herre’, sprach sie, ‘er ist des herczogen truchseß und ist
Lanc 412, 29 Gawan den knappen ob sin vater icht verurteilt noch were. ‘Neyn @@s@er, herre’, sprach der knapp, ‘myn herre der herczog hatt
Lanc 413, 27 gůt.’ Da fragt er sie ob es icht ferre were. ‘Nein es, herre, da ensint nicht dann funff engelsche milen hien.’
Lanc 420, 3 mocht. Sie fragt yn ob er sie also begeben wolt. ‘Neyn jungfrau’, sprach er, ‘ich enwurd aber nymer fro, ich hab
Lanc 422, 1 uns uwern @@s@namen sagen, das ich yn des vehtens erlaße.’ ‘Neyn’, sprach myn herre Gawan, ‘ich wil nit das ir icht

Ergebnis-Seite: << 1 2 3 4 5 6 7 8 >>
Seite drucken