Mhd. Gesamtlemmaliste/Belegarchiv
  Kontextlänge: Wortformen  

  Belegarchiv/Konkordanz

Die hier aus dem elektronischen Belegarchiv ausgegebenen Stellen bilden den durch halbautomatische Lemmatisierung von digitalisierten Volltexten gewonnenen Kern einer umfassenderen Beleggrundlage, die für die Ausarbeitung des Mittelhochdeutschen Wörterbuchs verwendet wird. Bei der Benutzung des elektronischen Belegarchivs ist stets zu beachten, dass es Stellen enthalten kann, die anderen Stichwörtern zuzuordnen sind.

êr adv_k_prp (1510 Belege) MWB   Lexer Lexer-Nachtr. BMZ Findeb.  

Lanc 181, 3 koniges here wolten ryten das sies nicht solten gewar werden ee dann sie under sie kemen. Sie ritten also biß sie
Lanc 183, 6 forchtent $t nicht’, sprach der wiß ritter, ‘er solt mich ee dot schlagen ee dann er uch hinweg fúrte, oder ich
Lanc 183, 6 sprach der wiß ritter, ‘er solt mich ee dot schlagen ee dann er uch hinweg fúrte, oder ich sol so sere
Lanc 184, 13 koniges gesinde. Diß dete der wiß ritter den truchseßen schwern ee dann er von im schied, und das er sie all
Lanc 185, 18 diech gestochen was. Und der konig sprach, er wolt yn ee dahien laßen furen; und die konigin und manig ritter furen
Lanc 186, 16 zu mym herren Gawan wiedder wolt ryten. Und alle die ee geweynt hetten begunden zu ruffen: ‘Vahent yn, vahent yn!’ Und
Lanc 187, 2 sere darmit.’ Er reyt hinweg allein und weinde sere; und ee das er von ir schied, da bat er sie das
Lanc 188, 12 die burg nit wolt rumen, er hett dann die kónigin ee gesehen; und ir gesellin hett ir gesaget wie er nit
Lanc 199, 6 und raufft jhens schwert. Der ander sah das der konig ee off was dann er, und sprang off mit großem zorn,
Lanc 203, 35 sie selb da hien, des enmag ich nit.’ ‘Ich wil ee zu im farn ee dann ich uch mit einander sehe
Lanc 203, 36 des enmag ich nit.’ ‘Ich wil ee zu im farn ee dann ich uch mit einander sehe fechten.’ ‘Ir kument dalang
Lanc 205, 10 getruwe was gewesen. Dißen brieff hett die jungfrauw vor gelesen ee dann er im in die hant kam. //Er wart ußermaßen
Lanc 207, 14 Der arczat wolt in dheyn wise von im nit scheiden ee der thorney ergangen was. Sie ritten zu des einsiedels huß
Lanc 212, 12 sie bliben. Ir mußent den zauber brechen von der burg ee dann ir ußer gefengniß koment.’ ‘Mag ich dann den zauber
Lanc 214, 10 wol das uwer byderbekeit und uwer frumkeit nicht mocht verdulden, ee dann sie in gefengniß belibe, ir soltent uch ee gefangen
Lanc 214, 11 verdulden, ee dann sie in gefengniß belibe, ir soltent uch ee gefangen fur sie geben.’ Er hort zuhant wol das er
Lanc 220, 19 es uch nit’, sprach er, ‘ich sehe dann sin schilt ee.’ Die frauwe ging zu dem nagel da der schilt an
Lanc 221, 9 in uwer herberg, ich wil hinweg ryten und bitt uch, ee dann ich von uch scheid, das ir mir ein beth
Lanc 226, 5 icht wene das er ummer macht wiedder uch gewinne; wann ee ich des wönde, mir were ee lieber das ich tot
Lanc 226, 5 wiedder uch gewinne; wann ee ich des wönde, mir were ee lieber das ich tot were.’ Man geschwieg des, und der
Lanc 236, 24 selb nit. Darumb wil ich nit das ir uch wapent ee dann erselb kumme; dann wil ich das ir uch wapent
Lanc 250, 21 ist mir sere wol zu můt an mym herczen, das ee sere unfro was. Ich hoff auch zu got, sendet mich
Lanc 250, 28 ere thun wem er wolt, er stunt off gegen yn, ee dann er wůst das sie konig weren. ‘Herre’, sprach der
Lanc 256, 32 sie. ‘Neyn ich werlich, frauw’, sprach er, ‘ich ließ mir ee myn heubt abslagen ee dann ich es sagte.’ ‘Das wirt
Lanc 256, 33 frauw’, sprach er, ‘ich ließ mir ee myn heubt abslagen ee dann ich es sagte.’ ‘Das wirt uch werlich leyt’, sprach
Lanc 257, 24 und die koniginn, und enpfing sie mit großen eren; und ee sie in die stat kam, da enhett die frau dalanc
Lanc 259, 25 von rechter mynne, so helff mir gott, ich ließ mir ee myn heubt abeslagen dann ichs uch sagte.’ ‘So mußent ir
Lanc 260, 15 det er yn. Sie furen mit im wol vierczehen nacht, ee dann der fried ußging, mit großer macht, und legerten off
Lanc 267, 2 durch wunder zu. Er det so viel mit den wapen, ee dann er syn glene all dry zurbrach, das myn herre
Lanc 267, 5 sym libe gethun mocht; so manige herlich joste thet er ee dann syn glene alle dry brachen. Da sie alle dry
Lanc 267, 36 Min herre Gawan rieff der jungfrauwen zu im die auch ee dem ritter die botschafft hett gesagt, @@s@und sant sie wiedder
Lanc 275, 2 gebe als ich thun. Nu sag ich uch als ich ee sprach: wolt ir mit mir herbergen, ich wil noch thun
Lanc 275, 4 wes ir mich bittent, und wil uch des sicher machen ee dann ir von mir scheident.’ ‘Herre’, sprach der ritter, ‘man
Lanc 276, 18 sin truchses, ‘herre Galahot, bedenckent uch wol was ir thůt, ee dann wirs im geloben; es ist ein vil hohe sach!’
Lanc 277, 24 ern by im behielt. Galahot stunt des morgens fru uff ee dann sin der ritter geware wurd; darnach stunt der ritter
Lanc 282, 1 ir ein wil geswigen. Nů engere ichs nit zu wißen @@s@ee dann uch lieb ist.’ ‘Wie behaget uch des koniges thůn’,
Lanc 300, 20 ir gesellschafft under ir und der frauwen von Maloaut; und ee sie im icht sagte, da fragt sie yn by den
Lanc 308, 37 ir zu mym herren dem konig koment und besprechent yne ee dann ir hinweg @@s@farnt!’ Sie rieff einer jungfrauwen zu ir
Lanc 311, 28 got habent myn gnade’, sprach er, ‘ich bekante uwer nit ee ich by uch kam!’ ‘Das weiß ich werlich wol’, sprach
Lanc 313, 1 ein wil @@s@begund er aber sin freud machen wiedder als ee; also dete er wol sieben mal oder acht mal, das
Lanc 313, 32 sach! Wolt irs aber enbern nit, ich strit mit uch ee ich uch sage das wiedder mynen willen ist.’ Mit dem
Lanc 314, 15 sprach das sich der gut man zu recht sol bedencken ee dann er affenheit bestee zu thun, die baß zu ubel
Lanc 315, 28 //‘Ach herre, durch got laßent uns alsus nicht, ir vahent ee ein roß, das wir gancz nit zu fuß ligen!’ Er
Lanc 316, 22 sprach sie, ‘das uch got schande und unere geben muß ee dann ir ummer von hindann komen mußent.’ Mit dem entzůb
Lanc 317, 3 groß vorteil hett der mit recht fechte. ‘Ich wil nemlich ee vehten’, sprach er, ‘ee dann ich also von hindann scheide,
Lanc 317, 4 mit recht fechte. ‘Ich wil nemlich ee vehten’, sprach er, ‘ee dann ich also von hindann scheide, ich weiß dann wer
Lanc 320, 11 dann nicht fure enfur. Der knecht kam zu dem baum ee dann Hestor, wann er sich lang wapent; er saczt die
Lanc 325, 1 @@s@enlaßt uch nit, frauw’, sprach sie, ‘ich wolt alles das ee verliesen das ich in der werlt han dann ich Hestor
Lanc 325, 11 sie, ‘das ir uwern lip durch mynen willen wollent wagen ee dann ir myn kůnne gewinnent!’ ‘Ich dete vil me durch
Lanc 327, 35 herumb nit enwißse. ‘Ich wille es yn fragen’, sprach sie, ‘ee dann er den helm off das heubt secze.’ Sie kamen

Ergebnis-Seite: << 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 >>
Seite drucken