Mhd. Gesamtlemmaliste/Belegarchiv
  Kontextlänge: Wortformen  

  Belegarchiv/Konkordanz

Die hier aus dem elektronischen Belegarchiv ausgegebenen Stellen bilden den durch halbautomatische Lemmatisierung von digitalisierten Volltexten gewonnenen Kern einer umfassenderen Beleggrundlage, die für die Ausarbeitung des Mittelhochdeutschen Wörterbuchs verwendet wird. Bei der Benutzung des elektronischen Belegarchivs ist stets zu beachten, dass es Stellen enthalten kann, die anderen Stichwörtern zuzuordnen sind.

mâl#’1 stN. (327 Belege) Lexer Lexer-Nachtr. BMZ Findeb.  

Lanc 112, 19 vor metten zu eim mal und nach metten zu eim mal. Diß dethe sie on ein liecht, umb das sie wolt
Lanc 112, 23 jare das sie nicht me aß dann krut zu eim male in dem tag; manch tag was auch das sie nichts
Lanc 113, 1 ir kint lebendig weren oder dot. Sie lag zu eim mal alsus in irm gebet, und wart ir ir geist uß
Lanc 117, 21 dann ritter so sie allerschierst $t möcht. Sie hett manch mal ir loß gewurffen umb yn und hett wol geprúfet $t
Lanc 119, 29 des ensoll er nicht laßen.’ ‘Des herczen byderbkeit ist hundert mal beßer zu gewinnen dann des libes’, sprach die frauw. //‘Frauwe’,
Lanc 123, 18 verzigen. Man kund nye gefreischen das er ye zu eim male den rucken den fynden gekert zu fliehen da er mit
Lanc 140, 2 der knap het keynen gedanck wiedder zu komen zu dem mal, wann er von des koniges hant nicht ritter wolt werden.
Lanc 204, 21 die burg in ir gewalt. Ich bin yczunt wol dry male da gewesen: zum ersten mal sah ich yn schirmen mit
Lanc 204, 21 Ich bin yczunt wol dry male da gewesen: zum ersten mal sah ich yn schirmen mit der gebrudere eim, und der
Lanc 206, 32 ir straß. – Und das buch schwigt ir zu dißem male und sagt von dem siechen ritter. //So lang was der
Lanc 233, 23 uch sagen’, sprach er. ‘Zu dem konig kam zu eim male ein gewunt ritter, der bracht zwey glenstúck in synem libe
Lanc 234, 30 yne und schlugen off yne alle mit einander und zu mal. Sin roß wart dot gestochen, und er wert sich ußermaßen
Lanc 234, 36 von der stat kam dahien. Sie hetten yn wol drú mal geslagen, das er off syn kny viel. Das @@s@sah die
Lanc 237, 27 des konig Artus lút datenß ußermaßen wol und dulten zu mal viel. Min herre Gawan det es so wol vor den
Lanc 292, 17 ein wortzeichen dannen!’ sprach sie. ‘Ich fand uch zu einem mal zu der porten haltende und fraget uch ob ir darinn
Lanc 292, 20 der was wiß mit einer roten barre, zu dem andern male hett ich einen mit zweyn barren.’ ‘Diß wortzeichen bekenne ich
Lanc 299, 32 ich, frau’, sprach sie, ‘ich geminnet nye dann zu einem male; von der minne enhett ich anders nit dann gedencke.’ Das
Lanc 313, 1 freud machen wiedder als ee; also dete er wol sieben mal oder acht mal, das er alles nach unfreuden freud macht.
Lanc 313, 2 als ee; also dete er wol sieben mal oder acht mal, das er alles nach unfreuden freud macht. Des wunderten sich
Lanc 335, 15 mecht dann myn herre Gawan. Ich han yn wol funffczehen mal zu des konig Artus hoff gesucht, das ich yn nye
Lanc 342, 4 uch auch, frau’, sprach er, ‘das ir im zu einem male einen halben dienst datent den ir im wol vollen möchtent
Lanc 352, 25 gebe, ich vecht ee mit uch, und were uwer vier mal als viel.’ Und e ers wort volbracht, da raufften sie
Lanc 360, 11 grußet die konigin von eim ritter dem sie zu eim mal einen halben dienst dete, den sie im wol gancz mocht
Lanc 370, 22 so tút ir mir lieber dann ob ir mich hůndert mal erlöstent. Ich wolt ee dott sin ee er gevangen wurde;
Lanc 372, 4 sprach zu im: ‘Werlich herre, daran hant ir mir tusent mal als lieb getan als das ir mich von dem tode
Lanc 380, 32 so erwern wir uns wol, und wern ir noch zehen mal als viel, wann der steinweg enge ist.’ ‘Ach lieber Hestor,
Lanc 394, 30 gebart fast unfrölich. Er fragt es anderwert und das dritt mal, und er sprach ein wort nit. ‘Nu bistu wol ein
Lanc 486, 22 geet, ich wil uch sagen wie. //Mir kam zu einem mal in mynen gedanck das ich alle diß welt gewinnen wolt,
Lanc 490, 20 han das gůt wol das ich sie wiedder mach vier$/ mal als gut ob ich wil; darumb wil ich mich umb
Lanc 493, 10 yn wol uberlesen het, er seinte sich me dann zehen mal und bat den konig das ern einen jungen pfaffen dethe
Lanc 507, 3 erd bydemen, und die capelle thet als ob sie zu mal zu huffen wolt vallen. Darnach kam ein důnnerslag $t so
Lanc 507, 29 ging lang alumb yn schlahende und stechende, er hub alle mal das crucz darfur und herte das lang und lang. Zu
Lanc 540, 23 alle horten, und der konig seynte sich me dann hundert male. Da fraget er den bruder was er da mit thun
Lanc 543, 10 bringen das sies im geloben wolt; nochdann hett sieselb tusent mal gerner gesehen das er lenger bat und flehet; des halff
Lanc 543, 28 hett sie alle off ein tag verdient und darzu sehczig mal als viel, und wolt dann das er noch me durch
Lanc 548, 33 uberwinden, so mußt ir zur dritten postern zwen ritter zu mal besteen! Mögent ir dann die uberwinden, so kument ir zum
Lanc 562, 14 diß kelte das ich gelitten han enwolt ich zu einem mal also nit liden umb alles das der kónig Artus geleisten
Lanc 566, 3 mit henden. Da wurden im der sleg so viel zu mal das ers nit gedoln kunde, und bleib ein gůte wil
Lanc 581, 25 und hettens so wol gethan das sie beid wol funff$/ mal von den roßen zur erden waren komen. Lancelot rieff des
Lanc 593, 4 und warff das roß wiedder umb und reit wol sehs mal uber yn und dratte yn vast sere. Diß sah myn
Lanc 594, 32 da er mit gewesen was; das det er wol funff mal oder wol sehs mal. Diß sah myn herre Gawan und
Lanc 594, 32 was; das det er wol funff mal oder wol sehs mal. Diß sah myn herre Gawan und brißte den ritter ußermaßen
Lanc 606, 27 herlicher bette und schöner dann diß ist?’ ‘Ich han hundert mal schöner gesehen’, sprach er, ‘und herlicher dann diß ist.’ ‘Des
Lanc 631, 24 sprach er, ‘du hast manigen guten ritter gesehen sit dem mal das du ritter wurt zu allererst, du seht aber nie
Litan 818 uns daz intruwen,/ daz di dar uf buwen,/ di ane mal dar in comint/ unde daz rechte hant gefrumit;/ di warheit
Lucid 23, 11 werdent vil alt. Da bi ſint wib, die ʒe einem male funfʒene kint gewinnent. Da bi ſint lúte, die heiʒent armaſpi
Lucid 39, 3 eben ſůʒe alſe daʒ paradyſe. Jn die inſele comen ʒe einem male helige lúte uon geſchihte. Der gewant ſmachete nach dem ſmacke
Lucid 146, 15 alſo ſamſon, der mit enime kinebacken tuſent manne ʒů einem male erſlůc? //Do ſprach der iunger: Daʒ waʒ ein groʒe geʒierde.
Macer 25, 31 gestrichen, vertribet den schimen unde mit ezzige getempert vertribet das mal, ob mans an das ouge strichet. // Sinape heiset zu
Macer 50, 1 bire oder wine unde gestosene col dez tages zu zwei maln dar uf geleit. Col, růte, coliander, girstinmel unde ein wenic

Ergebnis-Seite: << 1 2 3 4 5 6 7 >>
Seite drucken