Mhd. Gesamtlemmaliste/Belegarchiv
  Kontextlänge: Wortformen  

  Belegarchiv/Konkordanz

Die hier aus dem elektronischen Belegarchiv ausgegebenen Stellen bilden den durch halbautomatische Lemmatisierung von digitalisierten Volltexten gewonnenen Kern einer umfassenderen Beleggrundlage, die für die Ausarbeitung des Mittelhochdeutschen Wörterbuchs verwendet wird. Bei der Benutzung des elektronischen Belegarchivs ist stets zu beachten, dass es Stellen enthalten kann, die anderen Stichwörtern zuzuordnen sind.

mâl#’1 stN. (327 Belege) Lexer Lexer-Nachtr. BMZ Findeb.  

Herb 6764 ein swert/ Vn2de also manic strale;/ Also manic phil zv male/ Quame1n vf in gevarn./ Des en mochte er niht bewarn:/
Herb 11474 geleit/ An ein vnversuchte erbeit./ Achilles lac in quale/ Vo1n male zv male,/ Vo1n stunde. zv stunde/ Er mochte noch en=kvnde/
Herb 11474 ein vnversuchte erbeit./ Achilles lac in quale/ Vo1n male zv male,/ Vo1n stunde. zv stunde/ Er mochte noch en=kvnde/ Des tages
Herb 12818 Diz leste vnheil/ V3nde die erste quale/ Hette er zv male./ Er sprach: "ich bin vnselic geborn./ Mich hat mi1nne v3nde
Herb 13306 Vo1n ma1nne1n, vo1n rosse1n, vo1n phage1n/ Nie so vil zv male erslage1n./ Die zv troyge inne,/ Kinc, kvneginne,/ Ir kint, ir
Herb 16499 Vn2de bu1nden si zv ein2em phale/ Vn2de wurfen alle zv male/ Vf sie mit steine1n./ Ir fleisch mit irme gebeine/ Wart
Herb 17423 en=geschach nie wibe/ Vo1n svne sulche quale./ Zv dem selbe1n male,/ E sie volle1n were tot,/ Sine1n knechte1n er gebot,/ Daz
HeslApk 4308 Und koz im eine gemalen,/ Mit der her zu allen malen/ Sines leides sich irloste,/ Daz niderste, daz hoste/ Mit rede
HeslApk 18440 offen, da der vurst in gienc/ Und uz, der nie mal entpfienc/ Von suntlichem meine,/ Gesniten von dem steine/ Den Daniel
HvNstAp 6698 Hie ist so maniger hande tier:/ Si haben ain klaines mal an mir.’/ Er stund in kumerlicher not:/ Er wante leyden
Ipocr 200 pvluerez. v3nde rit ez vil cleine. v3nde nim ze drin malin ieclieſ mit drin vingeren geliche. v3nde t#;vo ez in ein
KLD:BvH 16: 4, 1 daz er sî swîgend kapfet an./ //Leite sî mich zeinem mâle hein zuo zir gedanke fiure,/ sît si mîner fröiden pfligt,/
KLD:GvN 5: 4, 2 gebant./ //Lôs $s in rehter wîbes güete sach ich zeinem mâle ir kiuschen wîbes lîp./ dâ von fröit sich mîn gemüete,/
KLD:GvN 9: 3, 2 //Solde ich sie vil minneclîche sehen als ich si zeinem mâle/ sach, sô wær mîn fröide grôz/ unde wære in sælden
KLD:GvN 18: 3, 2 fürbaz man./ //Minne, heile mîne wunden die ich dulde zallen mâlen,/ wiltu daz ich sorge enber. sît du dichs hâst underwunden,/
Konr 11,30 ſcrift, das der heilig engel $t alle tage chom ʒeime male in den ſelben wihære ad viſitandum lignum, das er da
Konr 17,22 vnd die tugende, ſwer ſines wůcheres vnd ſines obeʒes cʒeinem mal genoʒ, der lepte iemer mere in allen ſinen chreften vnt#;eotlich.
Konr 17,40 der heilige Chriſt. Swer des obeʒes vnd des #;owcheres ʒeinem male genivʒʒet, der lebet iemer mere mit wunne vnd mit fr#;voden
KvMSph 11, 1 die undern himel in tage $f:(4ra)$f. und in naht ain mol #;eumb daz ertreich. Und die aht himel widerfleizzend sich dem
KvMSph 11, 8 und sehzig; dar#;eumb volpringt $t der sternhimel seinen lauf ain mol in sehs und dreizzig tausent jaren. Also sprechen die haidenischen
KvMSph 46, 26 dem widerkerer dez krebs, den get deu sunne ze ainem mol in dem jare durch iren haubtpuncte, $t daz ist, so
KvWKlage 14, 6 strâle./ hin für die küniginne unfrô/ gienc si zuo dem mâle/ und huop ir rede hin zir alsô/ mit zühten sunder
KvWSchwanr 289 spehen/ daz grœste unbilde daz gesehen/ ie wart ze keinem mâle,/ der kêre sunder twâle/ mit mir zuo des meres
KvWSchwanr 333 hûse alzuo dem sê./ nieman beleip von liuten mê/ des mâles ûf der veste guot,/ wan dise frouwen ungemuot,/ die clagen
KvWSchwanr 607 und gnâde funden./ gevangen noch gebunden/ was der helt des mâles niht,/ dô wir sîn lant in unser phliht/ enphiengen von
KvWTurn 52 den tischen/ sprang in ein venster alzehant./ swaz er des mâles drinne vant/ von kostbærlichen vazzen,/ daz warf er an die
KvWTurn 109 enphangen hêrlîch wol,/ diu stat der ritterschefte vol/ des mâles wart geschouwet./ dô was der plân betouwet/ von des meien
KvWTurn 932 swære:/ er wart ein marterære/ nâch reiner tugent lêre./ des mâles dâ umb êre/ huop sich grôz malîe./ ûf in
KvWTurn 953 kumber dâ geseit./ ein cnappe von den wâpen reit/ des mâles dâ croijierende/ und mangen schilt brüevierende;/ der wart Rîchardes innen/
Lanc 6, 6 ferrer dann man mit einem bogen geschießen möcht zu dry malen, wann zu lande wert was es alles ein gebirg und
Lanc 8, 17 sich darwert. Ee er darwert kunde komen, was er drů mal darnyder gestochen, wann sie waren all zu roß und er
Lanc 17, 28 jamer erdencken, sie enmacht vil größern. Sie viel so manig mal in unmacht, $t das sie wonden das sie sterben solt
Lanc 17, 33 das wer uwer groß laster. Ir datent mir zu eynem mal dienst, des uch alhie wol wirt gelonet: ir batent mynen
Lanc 26, 33 stund. Er geminnet $t nye zu unrecht dann zu einem mal. Als man yn fragt warumb er so ungern $t mynnet,
Lanc 30, 1 ich dir wol getruwe:@@s@ $t ich ging fernat zu eynem mal gedenckende zu mirselb, wie ich were ein der mechtigst kunig
Lanc 34, 7 lack, da ensah yn nymant, er wónd, er were drů mal alter als er was, und darzu das er jungk was,
Lanc 45, 10 nicht enweiß das ich icht me eßse dann zu eim mal; das gebútet unser orden. Diße frauw erbarmet mich fast sere,
Lanc 45, 11 han es auch gut recht. Sie det mir zu eynem mal groß ere, die wolt ich ir gern vergelten. Ich wil
Lanc 47, 2 der konig Acgwisel sin neve geurlaget hetten, das das drit mal het gewesen das ern geurlaget hett. Sie hetten starck sůne
Lanc 53, 4 was von den Fremden Werden; der nante yne zu eynem mal ‘eya, herze one zaum’, wann yn nyman gekestigen kunde an
Lanc 57, 24 edeler koniges sun, ich han uch wol gelonet zu einem mal zu trincken!’ Lyonel was zornig und antwůrt der jungfrauwen: ‘Ich
Lanc 82, 4 Sie waren beide on schilt und schlugen einander zu allen malen durch die helm biß off die schwarten. Sie waren beide
Lanc 94, 6 das sie nymer niemand enkunde, und hett er sie hundert mal geritten.’ ‘Ich wil uch einen knappen lihen’, sprach sie, ‘der
Lanc 95, 5 hant mir diße gedient, und weren sie noch zu eim mal koniges kint, sither das ich yn geglichen mag mit edelkeit
Lanc 95, 15 enberen möcht, sie sehe yn doch des tages zu eynem mal, herzu stunt aller ir gedanck. Und reyt also gedencken biß
Lanc 96, 35 stat waren, und daten sie fur ygliche port ligen vier$/ mal zwenczig under rittern und under knappen. Phariens gedacht anderthalb wie
Lanc 102, 33 konig Claudas getet nye verreterye wiedder mich dann zu einem mal.’ Alsus geschweigte Phariens synen nefen und bracht yn mit großen
Lanc 112, 15 gern. Nochdann was die konigin von Bonewig ir schwester zehen mal geistlicher. Sie trug nacht und tag ein herin hemd ane
Lanc 112, 17 so siech das sie ye me geße dann zu einem mal des tages. Es was nye dheyn nacht, sie stúnde zwier
Lanc 112, 18 zwier off und sprech ir gebett, vor metten zu eim mal und nach metten zu eim mal. Diß dethe sie on

Ergebnis-Seite: << 1 2 3 4 5 6 7 >>
Seite drucken