Mhd. Gesamtlemmaliste/Belegarchiv
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  Belegarchiv/Konkordanz

Die hier aus dem elektronischen Belegarchiv ausgegebenen Stellen bilden den durch halbautomatische Lemmatisierung von digitalisierten Volltexten gewonnenen Kern einer umfassenderen Beleggrundlage, die für die Ausarbeitung des Mittelhochdeutschen Wörterbuchs verwendet wird. Bei der Benutzung des elektronischen Belegarchivs ist stets zu beachten, dass es Stellen enthalten kann, die anderen Stichwörtern zuzuordnen sind.

ie adv_k (1871 Belege) MWB   Lexer BMZ Findeb.  

BdN 351, 18 Galiênus spricht, sô der wein ie elter ist, sô er ie hitziger ist. Aristotiles spricht, man versuocht an newem wein oder
BdN 414, 28 her für lauzent des êrsten, und dar nâch werdent si ie lenger ie grüener. daz kraut, paideu si und er, hât
BdN 414, 28 lauzent des êrsten, und dar nâch werdent si ie lenger ie grüener. daz kraut, paideu si und er, hât gar ain
BdN 438, 32 wan si mag mit kainer widerwärtichait zeprochen werden, si wirt ie mêr und mêr gesterkt. dar umb spricht diu geschrift in
BdN 452, 10 Dragoditen und datz den Inden. Isidorus spricht, daz der stain ie pezzer sei, sô er ie gelber sei. er zeucht daz
BdN 452, 10 Isidorus spricht, daz der stain ie pezzer sei, sô er ie gelber sei. er zeucht daz glas auch an sich sam
BdN 464, 31 hân ich geleicht unserr frawen glenzen, wan sô man die ie mêr lobt mit andern crêatûren, sô man ir adel ie
BdN 464, 32 ie mêr lobt mit andern crêatûren, sô man ir adel ie mêr nidert; wenn aber man si læzt in irem aigenen
BdN 475, 10 in der erden dann kain ander gesmeid, und sô ez ie tiefer in der erden ist, sô ez der hell ie
BdN 475, 11 ie tiefer in der erden ist, sô ez der hell ie næher ist, und dar umb spricht man: gê zuo dem
BdN 484, 21 der ändert sein varb vierstunt in dem jâr und helt ie drei mônet ain varb, sam Origines spricht und historia Jeronimi.
BdN 493, 9 die ern. die vorgenanten männinne habent die art, wenn si ie minner unkäuschent, sô si ie sterker sint und ie pezzer
BdN 493, 10 habent die art, wenn si ie minner unkäuschent, sô si ie sterker sint und ie pezzer ze streiten. /Ez sint man
BdN 493, 10 si ie minner unkäuschent, sô si ie sterker sint und ie pezzer ze streiten. /Ez sint man und frawen die gênt
Eckh 5:27, 13 vürwâr, daz alle mîne steine solten verwandelt werden in golt, ie mê ich danne steine hæte und grœzer, ie lieber mirz
Eckh 5:27, 13 in golt, ie mê ich danne steine hæte und grœzer, ie lieber mirz wære; jâ, ich erbæte steine und erwürbe sie,
Eckh 5:28, 1 sie, ob ich möhte, die grôz wæren und der vil; ie sie mê wæren und grœzer, ie sie mir lieber wæren.
Eckh 5:28, 1 wæren und der vil; ie sie mê wæren und grœzer, ie sie mir lieber wæren. Alsô, sicherlîche würde der mensche krefticlîche
Eckh 5:32, 15 sneller und ist im sîn louf süezer und wünniclîcher; und ie ez verrer kumet von im selben und von allem dem,
Eckh 5:32, 17 dem, daz jenez niht enist, dâ ez zuo jaget, und ie unglîcher im selben und allem dem, daz jenez
Eckh 5:33, 1 allem dem, daz jenez niht enist, dar nâch wirt ez ie glîcher dem, dar zuo ez jaget. Und wan glîchnisse $t
Eckh 5:39, 10 daz bœse und übel ist, güete und gote unglîch. Und ie daz werk bœser ist und gote unglîcher, ie der widerkriec
Eckh 5:39, 11 unglîch. Und ie daz werk bœser ist und gote unglîcher, ie der widerkriec grœzer ist; und ie daz werk grœzer ist
Eckh 5:39, 11 ist und gote unglîcher, ie der widerkriec grœzer ist; und ie daz werk grœzer ist und gote glîcher, ie ir daz
Eckh 5:39, 12 ist; und ie daz werk grœzer ist und gote glîcher, ie ir daz werk lîhter, williger und lustiger ist. Und alliu
Eckh 5:42, 1 ouch ein got-vater-sun-und-heiliger-geist. Und daz ein machet uns sælic, und ie wir dem einen verrer sîn, ie minner wir süne und
Eckh 5:42, 1 machet uns sælic, und ie wir dem einen verrer sîn, ie minner wir süne und sun sîn und der heilige geist
Eckh 5:190, 5 dingen, daz ist, daz dâ gât ûz einem ledigen gemüete. Ie lediger daz ist, ie daz gebet und daz werk kreftiger,
Eckh 5:190, 5 dâ gât ûz einem ledigen gemüete. Ie lediger daz ist, ie daz gebet und daz werk kreftiger, wirdiger, nützer und lobelîcher
Eckh 5:194, 1 engibet keinen vride. Sie suochent alles unrehte, die alsô suochent: ie verrer sie ûzgânt, ie minner sie vindent, daz sie suochent.
Eckh 5:194, 2 suochent alles unrehte, die alsô suochent: ie verrer sie ûzgânt, ie minner sie vindent, daz sie suochent. Sie gânt als einer,
Eckh 5:194, 3 sie suochent. Sie gânt als einer, der eines weges vermisset: ie verrer er gât, ie mêr er irret. Mêr: waz sol
Eckh 5:194, 3 als einer, der eines weges vermisset: ie verrer er gât, ie mêr er irret. Mêr: waz sol er tuon? Er sol
Eckh 5:199, 6 dînen werken und in allem dînem lâzenne. in der wârheit, ie dû des mêr hâst, ie alliu dîniu werk, welherleie diu
Eckh 5:199, 7 dînem lâzenne. in der wârheit, ie dû des mêr hâst, ie alliu dîniu werk, welherleie diu sint, bezzer sint. Hafte gote
Eckh 5:211, 6 ein reht himelrîche. Wan, dem reht sol sîn, dem muoz ie under zwein dingen einez geschehen: eintweder er sol got nemen
Eckh 5:212, 4 vernunft iemer müezic sol werden oder geslâfen. Er sol sich ie mit den zwein kreften der vernunft und des willen erheben
Eckh 5:215, 3 menschen ze der huote und ze der tugent trîbet; wan ie sich der mensche krenker vindet, ie baz er sich der
Eckh 5:215, 3 der tugent trîbet; wan ie sich der mensche krenker vindet, ie baz er sich der sterke und des siges warnen sol.
Eckh 5:218, 6 in der wârheit als vil minne haben, als alle menschen ie gewunnen, und got als vil loben oder swaz dû erdenken
Eckh 5:218, 11 und in den willen gotes gebildet und geformieret ist. Jâ, ie des mêr ist, ie der wille rehter und wârer ist.
Eckh 5:218, 11 gotes gebildet und geformieret ist. Jâ, ie des mêr ist, ie der wille rehter und wârer ist. Und in dem willen
Eckh 5:223, 1 glîcher wîs, als ob er allez guot hæte gehabet, daz ie wart, in ganzer besitzunge und des williclîchen $t wære ûzgegangen
Eckh 5:226, 1 unser vrouwen der engel erschein: allez, daz si oder er ie geredeten, daz enhæte sie niemer muoter gotes gemachet, sunder, als
Eckh 5:228, 8 swie süeze der wîn sî an im selber, er muoz ie bittern von dem, durch daz er an mich kumet. in
Eckh 5:230, 8 dem lîdene sint, sô sol man daz lieht sehen. Jâ, ie mêr wir eigen sîn, ie minner eigen. Der mensche, der
Eckh 5:230, 8 man daz lieht sehen. Jâ, ie mêr wir eigen sîn, ie minner eigen. Der mensche, der des sînen wære ûzgegangen, der
Eckh 5:234, 2 lâzen engelten, und wære ir als vil, als alle menschen ie getæten: des enwil in got niemer lâzen engelten, er enmüge
Eckh 5:234, 3 er enmüge mit dem menschen alle heimlicheit haben, die er ie mit crêatûren $t gewan. Ob er in anders nû bereit
Eckh 5:235, 4 dingen ziehen wolte. Nim war! Wer was unserm herren $t ie lieber oder heimlîcher dan die aposteln wâren? Der bleip nie

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