Mhd. Gesamtlemmaliste/Belegarchiv
  Kontextlänge: Wortformen  

  Belegarchiv/Konkordanz

Die hier aus dem elektronischen Belegarchiv ausgegebenen Stellen bilden den durch halbautomatische Lemmatisierung von digitalisierten Volltexten gewonnenen Kern einer umfassenderen Beleggrundlage, die für die Ausarbeitung des Mittelhochdeutschen Wörterbuchs verwendet wird. Bei der Benutzung des elektronischen Belegarchivs ist stets zu beachten, dass es Stellen enthalten kann, die anderen Stichwörtern zuzuordnen sind.

hiute Adv. (821 Belege) MWB   Lexer BMZ Findeb.  

Lanc 421, 1 wem ich myn leit clagen sol dann @@s@uch. Ich reyt hůt e von der stat da ir den kampff vahtent und
Lanc 421, 28 ist der best ritter der ie gesehen wart, er hatt hůt gevohten wedder Glodoain des herczogen truchseßen von Cambenig.’ ‘Hatt er
Lanc 425, 7 off abentur, ob ich uch finden mocht. Da kam ich hut e in dißen walt ritende, und begegenten mir diße dri
Lanc 439, 27 ir solt me daran verliesen dann gewinnen das ir mirs hut geslůgent. Ich sol das uwer darfur hinweg riten, das meret
Lanc 451, 34 und manen uch als mynen rechten gesellen das uch noch hut aller der biderbekeit gedenck und aller der guten ritterschafft die
Lanc 451, 36 lib begingent, des wart uns nie me so not als hút off dißem tage.’ Da gehilt sich Hestor so manlich und
Lanc 460, 6 volck geslagen wart, der Blutes Vort; also heißt mans noch hut betag. Auch det es myn herre Gawan ußermaßen wol und
Lanc 473, 1 frau’, sprach er, ‘min herre Ywan hett zwey hundert ritter hut enmorgen fur die pfort gesant geyn dem waßer, im was
Lanc 473, 22 dem kinne und kußt yn sere sußeclichen. ‘Ich bevelhe dich hut demselben herren der sich an dem crucz ließ slagen durch
Lanc 473, 24 dem crucz ließ slagen durch unsern willen, das er dich hůt vor dem tode behúten muß und vor gefengniß!’ Da saczt
Lanc 473, 30 und sprach mit einer hohen stym: ‘Weiß got’, sprach er, ‘hůt sol man gute ritter erkennen! Sint allesamen fro und sicher,
Lanc 480, 18 herren und mir und darnach allen mynen frunden hant gethan hut an dißem tag. Darumb geb ich uch von dißem tag
Lanc 481, 3 sint.’ ‘Das ist werlich ware’, sprach der konig, ‘er hatt hůt me mit den wapen gethan, so mich duncket, dann zwey
Lanc 484, 32 bescheiden, das ist ummer die warheit, es ist uch aber hut sere vergeßen; ir hettent yczunt uwern lip nehelich unbescheidenlich $t
Lanc 485, 1 an uch, sit ich uch zu allererst erkante, @@s@als ich hut an uch han gesehen. Darumb wust ich gern was uch
Lanc 485, 2 sagetet mir ie alles das uch was, das hant ir hut nit gethan, darumb duncket mich wol das ir mir nit
Lanc 485, 6 erzúrnet, ir mochtent mir nit gethun das ich zurnen wolt. Hut ist mir auch des nit geschehen daroff ich it vil
Lanc 485, 7 daroff ich it vil acht, myn ungeval ist nit allererst hut angegangen, ich wen wol das es lang angegangen $t sy.
Lanc 485, 13 sprach Lancelot, ‘das uwer verlust sy angegangen? Ir sint noch hut diß tages richer dann keyn herre den ich lebende weiß,
Lanc 488, 26 mocht wol wißen das uch ettwas nahente was, ir begundet hut am morgen fru vil unfrölicher zu gebarn dann ich gewon
Lanc 493, 5 konigin stan. ‘Owe frau’, sprach er, ‘was großer unselikeit ist hůt herre zu hoff komen!’ und weint ußermaßen sere. Das hort
Lanc 493, 24 gerecht wip leßet, die gewihet koniginn ist als ich noch hut bi tag bin, also hatt er mich gelaßen und nymet
Lanc 494, 7 der mich wiedder in mynselbs lant fůrte, da ich noch hut in bin, und er bracht mich wiedder, das mir nymer
Lanc 502, 9 was uch diße acht meister gesagt hant, sie enlogen uch hůt eins wortes nit, als lieb mir got ist. Alles das
Lanc 502, 9 wortes nit, als lieb mir got ist. Alles das wir hut gesagt han von uwern treumen und noch sagen wöllen, das
Lanc 511, 14 farn, und weiß nit wann mir geburt wiedderzukomen; wann der hut lebt der stirbt morn, wir sint unsers libes nicht sicher.
Lanc 514, 11 konig, ‘wann ich wolt uber hundert miln sin, umb das hůt jost off der wiesen gethan were. Es wirt auch dalang
Lanc 516, 5 lang gewichte koniginn was gewesen one allerhande ansprache und noch hut den gewalt und die gewere hat; und bittet uch als
Lanc 527, 28 es noch nit. Nymer gehelff mir got, ob ich noch hut ein konigriche darfúr neme, ich must dißen kampff vechten, wann
Lanc 530, 32 groß schade das der ritter alsus sterben sol, er hatt hut so herlich gefochten und so lange!’ ‘Was wolt ir nu
Lanc 548, 13 ritter icht meisterten die der konig Artus hat. Er reit hut hie fúr, das seit man mir, und furt ein gefangen
Lanc 550, 14 der ritter hatt, das ein ritter hie were den ich hut gesehen han; ich weiß das furware wol, solt yn ymant
Lanc 553, 7 bruder mit ir zaubery in das vas da ir yn hut uß hůbet, und versprach im das er númer daruß enqweme,
Lanc 557, 31 knecht. ‘Min frau von Bristant, der knecht ich bin, solt hut am morgen zu @@s@des konig Artus hof riten irs neven.
Lanc 561, 1 der herre, ‘ich geben uch die burg uff die ir hůt gewůnnen hant, uwern willen mit zu thůn.’ ‘Also wil ich
Lanc 570, 29 zitt reit er von hinnen?’ sprach Lancelot. ‘Das det er hut enmorgen zu tercie’, sprach er. ‘Warumb ritt du mit im
Lanc 571, 23 erlößt werden als ir gesprochen hant, so koment sie nach hůt alle uß, oder ir kómet nymer keyner uß!’ ‘Nu múß
Lanc 571, 24 uß, oder ir kómet nymer keyner uß!’ ‘Nu múß uch hut derselb got helffen’, sprach sie, ‘der uch beßer hatt gemacht
Lanc 579, 13 ir ligende und leit sich zu im als ir sie hut fundet. Sich hat manch ritter daran versucht, das nie kein
Lanc 592, 6 was (des er was) dann uns. Darumb wil ich uch hut myn burg uffgeben, gerucht ir sie zu nemen, und wil
Lanc 596, 2 großen strit, ich schuff myns willen ein teil darinn; wann hut bin ich uberwunden in eim krancken torney und prúfen das
Lanc 600, 24 ich das ir mich lieb hettent biß an dißen tag hut. Des ist nit, des bin ich wol gewar worden, darumb
Lanc 601, 22 ‘herre, das were uch ferre beßer dann das ir noch hůt mere schand solt haben und laster!’ Der konig schweig, und
Lanc 605, 8 synen namen, und Lancelot wolten im sagen nit. ‘Ir sprachet hut ee, ir hettent mir als ein gut roß geben als
Lanc 612, 12 es uch nit me múde, ich wolt mit uch noch hůt riten und besprechen einen mynen öheim, den ich in guter
Lanc 613, 35 ie kein ritter gemacht. ‘Wilkomen die liebste’, sprach er, ‘die hut lebet! Ich wil es got úmmer @@s@loben das er mich
Lanc 619, 32 und knyet fur synen vatter: ‘Vatter’, sprach er, ‘uch ist hůt die meist er geschehen die uch ie me geschah!’ ‘Wie
Lanc 620, 5 freud von den starcken abenturen die uch begeynt synt.’ ‘Noch hut ist mir leyt das sie ymand weiß’, sprach Lancelot, ‘wann
Lanc 624, 31 als manigen stich mit der glenen gestochen als er noch hut gestochen hatt, ir strietent mit im nit umb das konigrich
Lanc 640, 16 sprechen múst das des nicht were.’ //‘So werdent irs noch hut wol bedörffen’, sprach Meleagant, ‘das ir sie entschuldigent $t so

Ergebnis-Seite: << 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 >>
Seite drucken