Mhd. Gesamtlemmaliste/Belegarchiv
  Kontextlänge: Wortformen  

  Belegarchiv/Konkordanz

Die hier aus dem elektronischen Belegarchiv ausgegebenen Stellen bilden den durch halbautomatische Lemmatisierung von digitalisierten Volltexten gewonnenen Kern einer umfassenderen Beleggrundlage, die für die Ausarbeitung des Mittelhochdeutschen Wörterbuchs verwendet wird. Bei der Benutzung des elektronischen Belegarchivs ist stets zu beachten, dass es Stellen enthalten kann, die anderen Stichwörtern zuzuordnen sind.

hiute Adv. (821 Belege) MWB   Lexer BMZ Findeb.  

Lanc 267, 21 und das er myns herren des konigs not ansehe, der hut in angsten ist syn lant und syn ere zu behalten,
Lanc 267, 23 oder gnade zu behaben von uwer hilffe, das ers noch hut also thu, das er ummer uwer minne und uwer fruntschafft
Lanc 267, 27 sin hilff darzu thun, das myn herre der konig noch hut sin ere behelt und sin lant. Ich wil im zehen
Lanc 267, 29 ysen, die kurcz und starck syn, da von ir noch hůt manche schön jost sollent sehen; darczu wil ich im senden
Lanc 267, 31 wil ich mit mynen wapen thun verdecken. Wil er noch hut syn macht daroff thun, er erleit sie alle vier, das
Lanc 269, 2 zu bejagen, wir engewinnens villicht númmer als gut statte als hůt an dißem tage. Ich wil nemelich jhenem ritter volgen, er
Lanc 272, 3 múde, er ist allweg glich frisch und sin lip gerůget hut, er fechtet allen dißen tag, das duncket mich groß wunder.’
Lanc 274, 23 und bin herre uber alles diß groß here, das ir hut gesehen hant, und konig. Doch hant ir hut dem konig
Lanc 274, 24 das ir hut gesehen hant, und konig. Doch hant ir hut dem konig syn ere behalten und der koniginn uwere frauwen,
Lanc 274, 26 hant ir yn diß konigrich von Logres behalten, das ich hut sicherlich behalten hette, det ir alleyne.’ ‘Herre’, sprach der ritter,
Lanc 275, 31 das ir einen man baß geeren kúndent dann alle die hut lebent; das hant ir hut gar vergeßen, das ir den
Lanc 275, 31 geeren kúndent dann alle die hut lebent; das hant ir hut gar vergeßen, das ir den nit geeret hant der uch
Lanc 275, 32 gar vergeßen, das ir den nit geeret hant der uch hut uwer lant und uwer ere hat behalten.’ Darumb was der
Lanc 278, 22 der messe sprach Galahot zu sym gesellen: ‘Herre’, sprach er, ‘hut ist der tag das man vergatern sol: wolt ir nach
Lanc 278, 22 ist der tag das man vergatern sol: wolt ir nach hut wapen tragen?’ ‘Ja ich, herre’, sprach er. ‘So bit ich
Lanc 278, 23 er. ‘So bit ich uch’, sprach Galahot, ‘das ir noch hut myn wapen furent uff anefang rechter gesellschafft.’ ‘Das wil ich
Lanc 289, 5 gesellen wiedder. ‘Herre’, sprach er, ‘die konigin muß uch noch hůt sehen.’ ‘Hei herre’, sprach er, ‘so bitt ich uch durch
Lanc 298, 27 ritter der by uch saß in dem grase da wir hůt waren, ich weiß auch wol das er sinselbs lip als
Lanc 299, 3 kam. ‘Nu sagent mir’, sprach die koniginne, $t ‘warumb ir hůt sprachent das vier gut gesellen weren! Ein sach verlibet baß
Lanc 314, 10 zu mym herren Gawan: ‘Herre’, sprach er, ‘Segremor gefördert sich hút nie so sere, er hett noch zitt gnug.’ Er nam
Lanc 316, 14 schappel. ‘Jungfrau’, sprach myn herre Gawan, $t ‘got gebe uch hut seligen tag!’ ‘Herre’, sprach sie, ‘got gebe uch gůt abenture,
Lanc 317, 26 sie mit mir, da minnete sie dißen ritter, und noch hůt minnet sie yn ob allen die nu lebent; also glich
Lanc 317, 35 mit eim ritter der ir nachgebur was; der ist noch hut dißs tages der best ritter und der kúnest den man
Lanc 327, 7 wie es auch furter mit mir keme, ich wene, ir hut gern sehent das mir gut geschehe.’ ‘Hůt und ummer sehe
Lanc 327, 8 ich wene, ir hut gern sehent das mir gut geschehe.’ ‘Hůt und ummer sehe ichs gern’, sprach sie, ‘wann ir durch
Lanc 327, 14 ir fur uwer lieb amien sere vechtent und gewinnent noch hut ere und prise.’ Sie gab im den gurtel und das
Lanc 328, 15 irs hörent und wißent und alle die hie sint, das hut der fried zwúschen mir und uch ußget; da von wil
Lanc 329, 14 und den truhseßen got. ‘Ach edel ritter’, sprach Hestor, ‘gedenckent hůt wer ir sint und warumb ir ritter sint geheißen!’ ‘Enhabent
Lanc 331, 13 selig syn das ir ie geborn wurdent, ir hant mir hut groß freud gegeben!’ ‘Geent herfurwert’, sprach myn herre Gawan, ‘seht
Lanc 333, 5 bistu?’ ‘Ich bin der knapp, herre’, sprach er, ‘der uch hut uwer roß hielt. Ich han in dißem wald ein schön
Lanc 334, 4 gesellen sagten die mit im kamen. Auch han ich selb hut gehort mit mynen oren das er im schmehelich gnůg hat
Lanc 335, 16 konig Artus hoff gesucht, das ich yn nye finden kunde; hůt ist der dritt tag das ich dannen kam, da sagt
Lanc 368, 2 herbergen, wann mich duncket das irs wol dörffent, ir hant hut gefochten, als mich duncket an uwern wapen.’ ‘Ich han so
Lanc 371, 30 einer zwen, die andern enpfluhen uns. Also hatt uns gott hut geholffen’, sprach er, ‘und dirre gůt ritter, des dienst ich
Lanc 373, 15 Gott lon es mynen rittern, die mir fruntlich geholffen hant! Hůt an morgen det ich mir ein batt machen und batte,
Lanc 374, 5 ir úmmer fur eigen han’, sprach die frau, ‘wann irs hůt alles mit uwer byderbekeit gewůnnen hant.’ ‘Gott lone uch, frau’,
Lanc 385, 29 der herre, ‘das ir dalang icht me vehtent, ir hant hut so vil mit den wapen gethan. Enwolt irs enbern nit,
Lanc 385, 32 uch mit eren entretten des er uch zihet!’ ‘Ich enhan hut so viel nit gethan’, sprach Hestor, ‘ich beginne mit im
Lanc 388, 28 geschicht nymer’, sprach Margenor, ‘ich bin nehelich als starck als hut am morgen da wir fechten begunden. Han ich mynen helm
Lanc 393, 24 kam des morgens da Hestor uff stunt. ‘Got gebe uch hut seligen tag!’ sprach sie. ‘Also thú er uch, vil liebe
Lanc 397, 6 auch ein brot mit dir’, sprach es, ‘er aß villicht hut nit, und allediewil ob er in den brůnnen werde meren,
Lanc 403, 35 ‘Herre’, sprach myn herre Gawan, ‘by dem dinst den ir hut got getan hant, ich wil sin anders nit dann durch
Lanc 404, 28 nit fur Loverzep zu ritenne zu dem strit der noch hůt groß da wirt. Ich wil uch mynen schůler lihen der
Lanc 405, 13 er zu im, ‘beitent ein wil, ich wil uch noch hůt wisen wie ir alle uwer finde entschumpfiern mögent!’ ‘Wie were
Lanc 405, 16 ritter der under dem hymel lebet; mögent ir yn noch hůt haben, ir schaffet allen uwern willen.’ ‘Wie heißet er?’ sprach
Lanc 408, 11 Gawan, ‘wústent ir das wir herre komen solten?’ ‘Wir wustens hut am morgen wol’, sprach die ander und was hernyeder komen.
Lanc 414, 7 bereit. ‘Ob got wil’, sprach die frau, ‘ir werdent noch hut vil unbereit’, und fragte den herczogen wo er wolt das
Lanc 415, 33 gib dich uberwunden! Das rat ich dir, wann ich enweiß hůt keynen ritter lebende, solt er wiedder mich vehten, ich brecht
Lanc 416, 1 understanden.’@@s@ $t ‘Nu swig du! Die verretery die din bruder hůt det und die meyneyde die ir beide swurent, das wirt
Lanc 416, 2 und die meyneyde die ir beide swurent, das wirt noch hut alles uber dinen lip von mir bekeret.’ ‘Das sol man

Ergebnis-Seite: << 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 >>
Seite drucken