Mhd. Gesamtlemmaliste/Belegarchiv
  Kontextlänge: Wortformen  

  Belegarchiv/Konkordanz

Die hier aus dem elektronischen Belegarchiv ausgegebenen Stellen bilden den durch halbautomatische Lemmatisierung von digitalisierten Volltexten gewonnenen Kern einer umfassenderen Beleggrundlage, die für die Ausarbeitung des Mittelhochdeutschen Wörterbuchs verwendet wird. Bei der Benutzung des elektronischen Belegarchivs ist stets zu beachten, dass es Stellen enthalten kann, die anderen Stichwörtern zuzuordnen sind.

hiute Adv. (821 Belege) MWB   Lexer BMZ Findeb.  

Lanc 53, 31 uwer zu recht solt syn und uwers bruder. Er macht hůt synen sun zu ritter in uwer statt, die zu recht
Lanc 53, 35 muß syn syns rechten gutes, und der meyst verreter der hut lebet synen gewalt und syne herschafft da mit tribet!’ //Da
Lanc 59, 5 her Claudas, ich han uwere spise sere engolten, die ir hůt gegeben hant. Ir hant mich sere gewunt und wollent mir
Lanc 63, 10 werden, wann furwert ye erger ye erger. Min leit ist hut angegangen. Hůt am morgen waren zwen stanthart in der werlt,
Lanc 63, 10 furwert ye erger ye erger. Min leit ist hut angegangen. Hůt am morgen waren zwen stanthart in der werlt, daroff die
Lanc 63, 16 wolt oder enwolt. Er mag sich wol rúmen das yn hůt die welt allesampt angestorben ist mit dem tot der myn
Lanc 63, 17 allesampt angestorben ist mit dem tot der myn liebes kint hůt zurbrochen hatt. Wann nu keyn man wedder gott gestritten mag,
Lanc 68, 2 gnad, laßet mich nicht döten! Zu uwer selikeyt hant ir hůt gesprochen etschlich rede, die ich hut gehort han. Seht hin
Lanc 68, 3 uwer selikeyt hant ir hůt gesprochen etschlich rede, die ich hut gehort han. Seht hin myn schwert! Ich geb es uch
Lanc 68, 8 furbaß myn fruntschafft gewunnen mit der großen truw die ich hůt an uch funden han!’ Als schier als Claudas das gesprach,
Lanc 69, 4 hant. Ich enweiß auch nicht wie mirs kómet, ich han hut myner fynde ein michel teyl funden.’ Da hieß er dru
Lanc 70, 24 das ist mere schad und großer ruwe, das bin ich hůt an dißem tag wol geware worden.’ Der konig Claudas gurt
Lanc 71, 34 ‘Ach leyder, das waren die zwen winde die die jungfrauw hůt am morgen bracht gefurt da ich saß und aß. Nu
Lanc 82, 19 ir sint werlich dot, ir arnent es das ir mich hut geunert hant und hant gemacht das man mich ummer me
Lanc 85, 12 ir gebietent, umb das ir uns gelobent das ir noch hut nach yn sendent.’ Die frauw lachet und sprach, so ir
Lanc 93, 13 und sprach: ‘Eya gnade, liebe jungfrauw, ich spreche dasselb noch hůt diß tags. Aber ich gedacht an das lant das myns
Lanc 94, 18 sprach sie, ‘wie warnt ir so kúne das ir Lyonel hut nefe hießent, der eins edeln koniges kint ist und viel
Lanc 94, 37 er, ‘got von hymmel múß uch darumb eren das irs hut gesprachent. Dißselb wort @@s@sol mich höhern man machen, ob got
Lanc 108, 26 das er ein den kúnsten ritter zu gesellen hatt der hůt von synem bette offgestunt und der ein freischlich hercz in
Lanc 108, 30 wolt han geslagen umb alle die welt. Nochdann han ich hut gesehen die stunde, hett ich dich gehabt, ich enhett umb
Lanc 109, 12 sprach er, ‘alles das golt von der welt enhett ich hut am morgen fur synen lip nicht genomen. Und wißent das
Lanc 109, 17 er sprach, er wolt es gern thun. ‘Ir hant mir hut so vil liebes gethan das ich wol zu recht sol
Lanc 109, 20 uch úmmer gern dienen umb die ere die ir mir hut gethan hant. Herre’, sprach er, ‘ir wöllet das ich uwer
Lanc 110, 2 ‘sprach ich das, so sprach ich ware vor dißem tag; hůt hant ir mir me lieb gethan und me dienstes dann
Lanc 113, 24 alles das ich ye und ye begerte, ich befilhe im hut mynen geist.’ Sie deth ir bicht also siczende off yrm
Lanc 115, 32 ich wol wenen wil, und wißent auch wol das uch hut menig edelman besehen hatt umb die großen ere die uch
Lanc 130, 31 das ir nicht geenden mögent das endet keyn ritter der hůt lebet. Ich sagte uch vil me’, sprach sie, ‘wann das
Lanc 171, 12 noch das er von keynem manne vertriben mocht werden der hůt lebte, wann er so manige frumkeit $t hett gethan mit
Lanc 178, 10 alt nit, ich schlúg dir yczunt din heupt abe. Noch hut diß tags lauff und thu sie bald off und hut
Lanc 186, 10 synen rittern die mit im waren: ‘Als vil wúst ich hút vor der porten von der burg als ich nů weiß,
Lanc 188, 6 konigin. Sie rieff zu ir und sprach: ‘Frauw, ir hettent hut gut herberg und ich böse.’ ‘Werlich’, sprach die konigin, ‘ich
Lanc 195, 9 sinople mit einer silberin barren in bellung; der stach yn hút dott darumb das er sprach, er hett einen ritter lieber
Lanc 199, 18 wapen des tages nit me wolt thun. ‘Es ist mir hut sere mit ungevelle gegangen, das ist das ich einen so
Lanc 200, 5 ‘Er hatt zwo sere groß’, sprach der arczt, ‘ein von hůt und ein alt.’ Myn herre Gawan stund und gedacht ein
Lanc 201, 6 ‘Wann wolt ir, herre’, sprach er, ‘sie wollent von noch hut uber sieben wochen alhie wiedder uch thornyren; wollent ir alle
Lanc 202, 7 man mir sitherre das er zu dem thurney wer gewesen. Hůt sagt mir ein knapp das er alda dot were gestochen
Lanc 204, 11 zuhant muß ryten off myn urbare; wann kement ir von hůte uber vierczehen nacht herre wiedder, ich wolt uch werlichen wortzeichen
Lanc 204, 23 tages det er mere krafft als yn der arczat hieß. Hůt ist der dritt tag das ich yn ußerthalb der burg
Lanc 209, 30 also gut ritter nit als ir sint, er hett uch hut zwier thun ermorden.’ //Die die jungfrauwen hinweg furten fragten wer
Lanc 231, 33 keme der eins tags als schöne abentur geseh als ich hut gesehen han.’ ‘Was hant ir gesehen?’ sprach myn herre Gawan,
Lanc 237, 22 oder wir han daran nicht. Helfent mym herren dem konig hůt syner eren und uwer selber ere!’ Sie vergaterten mit großer
Lanc 239, 12 ir das laßent, so laßent mich farn! Die ritter sagen hut das die patellie sere groß sy gewesen und der strit
Lanc 241, 30 syn frúnt mane das sie im helffen und bring von hut uber ein jare all syn macht, so wil ich alhie
Lanc 249, 15 doch. //Er ist auch der sele arczat on arczeny. Hastu hut synen tranck genomen, das ist die penitencie von dynen sunden,
Lanc 252, 19 frauwe, ‘das er me dann ein roß múde hat gemacht hút oder zwey. Wol dan’, sprach sie, ‘geen wir syne wapen
Lanc 254, 5 kam fur den konig gande. ‘Herre’, sprach er, ‘ir hant hut fast viel gedacht ob der tafeln, man mercket es licht
Lanc 263, 37 koment noch bezitt gnung dar, man sol aber vechten von hut uber dry tage. Ich han uch uwer roß und uwer
Lanc 265, 8 die synen. Wir bedorffen sin auch wol an dißem tag hut.’ Sie retten lang von im, und er gereit noch nie
Lanc 266, 12 nicht. Saget im das wir im enbieten das er noch hůt also mit den wapen thú das wirs im dancken mögent,
Lanc 266, 13 thú das wirs im dancken mögent, und das er noch hůt so vil thu das er ummer prise und ere habe

Ergebnis-Seite: << 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 >>
Seite drucken