Mhd. Gesamtlemmaliste/Belegarchiv
  Kontextlänge: Wortformen  

  Belegarchiv/Konkordanz

Die hier aus dem elektronischen Belegarchiv ausgegebenen Stellen bilden den durch halbautomatische Lemmatisierung von digitalisierten Volltexten gewonnenen Kern einer umfassenderen Beleggrundlage, die für die Ausarbeitung des Mittelhochdeutschen Wörterbuchs verwendet wird. Bei der Benutzung des elektronischen Belegarchivs ist stets zu beachten, dass es Stellen enthalten kann, die anderen Stichwörtern zuzuordnen sind.

ach Interj. (259 Belege) MWB   Lexer Lexer-Nachtr. BMZ Findeb.  

Tr 7772 die wunden unde ir varwe,/ nu erkande siz gelüppe dâ./ ’ach armer spilman’ sprach si sâ/ ’dû bist mit gelüppe wunt.’/
Tr 9462 schœne volmæne!’/ hie mite genanter unde sprach/ kûme unde kûmeclîchen: ’ach,/ wer sît ir unde wâ bin ich?’/ ’â ritter, mahtû
UvZLanz 3668 nu getar ich nimer mêre/ samt im gevarn einen fuoʒ./ ach, ach, daʒ ich in lâʒen muoʒ/ umbe sölhe geschiht!’/ siu
UvZLanz 3668 getar ich nimer mêre/ samt im gevarn einen fuoʒ./ ach, ach, daʒ ich in lâʒen muoʒ/ umbe sölhe geschiht!’/ siu enwiste
UvZLanz 4388 tuo mir selhen rât,/ daʒ ich dir diene imer mê!/ ach leider, wê mir ôwê!/ Minne ist nieman bereit,/ eʒ enkome
UvZLanz 4406 nâtûre./ mîns herzen nâchgebûre/ dem gan ich sælden aller meist./ ach Minne, waʒ du wunders weist!’/ //Dô sus alle ir sinne
Wh 217, 9 rechen/ an dîn selbes kinde?/ bî tumpheit ich dich vinde.’/ ‘ach ich vreuden arm man,/ daz ich sölh kint ie gewan’,/
Wh 253,12 der bêde machet und hât,/ den kristen und den heiden!/ ach waz vlust in beiden/ an mir wuohs, bêde in und
Wh 345,25 ze sun erkôs,/ unz er den lîp durh iuch verlôs./ ach wer sol nû minne pflegen,/ sît sô hôher prîs ist

Ergebnis-Seite: << 1 2 3 4 5 6
Seite drucken