Mhd. Gesamtlemmaliste/Belegarchiv
  Kontextlänge: Wortformen  

  Belegarchiv/Konkordanz

Die hier aus dem elektronischen Belegarchiv ausgegebenen Stellen bilden den durch halbautomatische Lemmatisierung von digitalisierten Volltexten gewonnenen Kern einer umfassenderen Beleggrundlage, die für die Ausarbeitung des Mittelhochdeutschen Wörterbuchs verwendet wird. Bei der Benutzung des elektronischen Belegarchivs ist stets zu beachten, dass es Stellen enthalten kann, die anderen Stichwörtern zuzuordnen sind.

angest stF. (374 Belege) MWB   Lexer BMZ Findeb.  

Lanc 474, 7 er mit im von ir, wann er sines libes groß angst hett und anders nit. Da allererst mocht man Lancelots biederbekeit
Lanc 496, 15 Bertelaken, ‘und trug sie dannen off sim hals mit großen engsten synes libes, wann sie sin rechte frau was. Also wart
Lanc 498, 9 sprach die jungfrau, ‘hant ir myns herren Gawans icht groß angst, kument ir herre fur yn und nement den kampff fur
Lanc 499, 32 her hat gesant zu mynen großen nöten und zu mynen engsten. Nu seht uwer selbs ere an und darnach des koniges
Lanc 515, 18 dann alle dieß welt mit eim andern. Herumb habent kein angst! Blibet sie mit dem konig, ir solt dick ir gesellschafft
Lanc 515, 22 ob sie mit dißem laster ervolget wirt.’ ‘Des sint on angst als lang wir lebent, das er sie ummer getöde, und
Lanc 524, 24 ‘Werlich’, sprach Lancelot, $t ‘ich qwam nie in so groß angst me. Da ist keyn zwivel ane, ich muß mit ir
Lanc 524, 26 beschúten nit, ir helffent mir dann darzu!’ ‘Nu habent kein angst!’ sprach Galahut, $t ‘ir solt yczunt sehen das myn frauw
Lanc 553, 26 und hant mir nehelich myn gesind erslagen; nu han ich angst das sie myn muter gedödet haben und myn schwester geuneret
Lanc 557, 18 hinweg geritten sy, nů wil ich im volgen, wann ich angst han das er zu groß sach understan sol.’ ‘Des hant
Lanc 557, 19 das er zu groß sach understan sol.’ ‘Des hant keyn angst!’ sprach Galahut, ‘er kompt noch herwiedder, ich weiß wol war
Lanc 563, 12 aber ist er ein wenig lenger, er ist aber on angst und geet bi einer capellen, die man heißet Morgen Capelle.’
Lanc 563, 16 uwer wunden wol geheiltent, und kertent dann herwiedder. Ich han angst, rident wir durch dißen walt also, das ir da von
Lanc 564, 3 unser eintwedder ußbringen sol!’ ‘So helff mir got’, sprach sie, ‘angst und arbeit hört groß darzu.’ ‘Weiß got’, sprach er, ‘nu
Lanc 564, 10 zum ding niht viel. Da schamt sich Lancelot und het angst das sies fur einen rům hett das er ir gesagt
Lanc 567, 32 Er wúst nicht was der mere was, und hett groß angst das yn das gewúrme uberall eßsen solt da ers so
Lanc 603, 5 sie yn den wunder sah machen, und hett sin groß angst das er dot bliben möcht, wann des volckes alzu viel
Lanc 603, 25 darab nit enfiel. //Also bleib Lancelot zu fußen mit großen engsten und lieff nach Meleagant was er úmmer gelauffen mocht. Da
Lanc 604, 10 von ir und sprechen furbas von Lancelot, der mit großen engsten zu fuß ist bliben. //Uns sagt die history das Lancelot
Lanc 605, 3 karch gelobt zu riten biß nacht!’ ‘Du darfft darumb kein angst han’, sprach Lancelot, ‘das ich dalang von dem karch kum
Lanc 610, 31 und gedacht ob er sin schwert holn wolt, und hett angst, ob er also bloß @@s@under sie qwem, das es sin
Lanc 613, 32 gewalt nemen sol, ir helffent mir dann.’ ‘Des habent kein angst’, sprach er, ‘das er uch dalang hinweg fure, und weren
Lanc 616, 28 ich wol das des nit ist, wann gut ritter kein angst sol haben wo das man zu recht biederbkeit began sol.’
Lanc 617, 13 und bin Symeu genant und bin alhie in dißer großen angest, als du selb wol prúfen magst. Das det mir ein
Lanc 625, 10 rittern die den strit gern sahen. Lancelots wirt bydemet vor engsten, und er trost yn das er on angst were, sin
Lanc 625, 10 bydemet vor engsten, und er trost yn das er on angst were, sin solt gut rat werden. Das velt was schön
Lanc 628, 27 weynden, und sie sprachen das sie weinden umb die großen angst die sie hetten vor im, wie das er uber die
Lanc 628, 33 ‘So helff mir got!’ sprach er, ‘ich wil sin dalang angst gewinnen, ich wond das es vil angstlicher were dann sie
Lanc 629, 19 das hercz begunde swichen von der qwetschunge und von der angst von dem schwert und von dem waßer das eistlich darunder
Lanc 632, 15 ich dir mit myner truwe das er vor anders nymant angst darff haben dann vor dir alleine; ich wart nye verreter,
Litan 344 wir zu dem besten solden gan:/ daz ist der meist angist den wir han,/ wene daz ist doh unse zuvirsicht,/ dv
Litan 781 er dines namen gehugete,/ daz got durh dinen willen/ sin angist mose gestillen./ daz was ime vil ane mjnne./ uon himele sagete
Litan 1219 njemer werden rat./ des sih dauid wol uerstat./ uon den angisten er irscrihte./ er sprah ’herre nit ne ganc zu gerichte/
Litan 1339 vnde zu lezisten,/ wande dv allir beste/ unse not vnde unse angist weist./ an dir stet alzos din uolleist,/ swes wir di
Litan 1416 gebunden,/ vnde alle di uf deme wazzere uarn/ uor allin angistin muzistu si bewarn;/ kuninge vnde rihtere/ vnde ir nahuolgere/ gesterke
Lucid 98, 11 ſint die kint dirre welte, von den die criſtenh[42#’r]eit groʒ angeſt lidet, e ſi ſú ʒů dem rehten gelouben bringe. Vnder
Macer Reimvorr. 23 worte mit untphlichte,/ der ich mus vor dem gerichte/ mit angest zu antworte stan,/ da nimant mac vorsprechen han,/ ob ich
MarlbRh 18, 11 sin herz entf#;einc/ vam r#;iun, de ime zůg#;einc./ de meiste angest in begreif./ mich wundert, dat he ze live bleif./ //Na
MarldA 186 sal gescheiden/ den lif van der selen./ //In der grozer engeste/ cum du mir ce troste/ unde hilf, daz min sele/
Mechth 2: 13, 3 mere dú minne sin,/ zwúschent irdenschen dingen und dir sol angest und vorhte sin,/ zwúschent súnde und dir sol has und
Mechth 3: 19, 3 arm gesehen: Die einen sint minnenklich arm und hant iemer angest, das inen ze vil werde diser armen erden; die andern
Mechth 3: 19, 5 pinlich arm (47#’r) und l#;voffent iemer umbe und hant grossen angest, das in nit m#;eoge werden diser armen erden. Hie zů
Mechth 4: 2, 22 was denne ein mensche alleine. Vor dem selben hatte ich angest, das mir die helige smacheit und dú luter gottes liebi wúrde
Mechth 4: 15, 12 selen we tůt. Bistu denne grel, so ist da grossú angest ane, das dich der túfel gesalbet hat. XVI. Die grosse
Mechth 4: 16, 12 sich selben dunkent.» «Warumbe?» $t «Ie heliger minne, ie grosser angst, (64#’v) und ie maniger trost, ie steter vorhte. Aber dú
Mechth 5: 2, 26 min gemach, mine notdurft und allen minen irdenschen trost mit angest und mit vorhten und mit ellendigem herzen enpfa, so ist
Mechth 5: 35, 44 troste wellest komen allen den beswerten selen, die hútte mit angest von irme lichamen scheidin, das du, erbarmherziger got, ir behalter
MF:Mor 32: 3, 1 lützel was versêret/ ir vil vröuden rîchez <rôtez> mündelîn./ /Gr%/ôz %/angest hân ich des gewunnen,/ daz verblîchen süle ir mündelîn
MF:Reinm 34a: 4, 2 /Mir enmac niht leides widerstân:/ des wil ich gar ân angest sîn./ ergât ez, als ich willen hân,/ ich lege si
MF:Reinm 34b: 2, 2 sanc./ /Mir enmac niht missegân:/ des wil ich gar ân angest sîn./ kaeme ez, als ich willen hân,/ sô laege ez

Ergebnis-Seite: << 1 2 3 4 5 6 7 8 >>
Seite drucken