Mhd. Gesamtlemmaliste/Belegarchiv
  Kontextlänge: Wortformen  

  Belegarchiv/Konkordanz

Die hier aus dem elektronischen Belegarchiv ausgegebenen Stellen bilden den durch halbautomatische Lemmatisierung von digitalisierten Volltexten gewonnenen Kern einer umfassenderen Beleggrundlage, die für die Ausarbeitung des Mittelhochdeutschen Wörterbuchs verwendet wird. Bei der Benutzung des elektronischen Belegarchivs ist stets zu beachten, dass es Stellen enthalten kann, die anderen Stichwörtern zuzuordnen sind.

angest stF. (374 Belege) MWB   Lexer BMZ Findeb.  

KvHeimUrst 1285 sicherheit:/ si buten triuwe und manigen eit/ daz er âne angest wære./ daz geloubete in der gewære./ er bereite sich und
KvHeimUrst 1918 vil chûme,/ sît mir der spîse zeran./ des ich grôze angest gewan/ waz mir ze tuonne töhte./ ob ich fürbaz varn
KvWHerzm 209 und mit lîbe,/ liebest aller wîbe,/ daz ich des michel angest habe,/ man trage tôten mich ze grabe,/ ê daz diu
KvWLd 14, 32 mit leide/ diu gelieben beide:/ der tac si nôt und angest lêrte./ mangen herzesüezen kus/ enphiengens ûf der minne weide/ dicke
KvWSchwanr 828 frechen noch sô balden/ hân wir dekeinen ritter/ der unser angest bitter/ beriuwen lâze sîniu lit./ wê daz der fürste Gotfrit,/
KvWSchwanr 1522 iedoch dâ niht beleip/ der unverzagte ritter./ swie vaste ir angest bitter/ würde und ir beswærde/ mit rede und mit gebærde,/
Lanc 5, 16 ich ließ uch umb keynerleyslahte gut mit sorgen oder mit engsten. Ich ensprichs darumb doch nit das keyn man die burgk
Lanc 5, 37 augst eins fritages zu abent. Der konig was in großen angsten von dem weg den er hatt zu farn, wann es
Lanc 9, 26 als ein unfro man, der sere befangen $t was mit engsten: ‘Herre Claudas, herre Claudas, ir sint wol wißen furwar, $t
Lanc 17, 5 koniginne inn was. Des wart die frauw erfert und hett angst, begriff er sie, das er ir laster mocht thun, und
Lanc 19, 17 ruw wer vil mere gewesen und ir jamer und ir angst. Die koniginn von Gaune enbot der abtißinn und deth zuhant
Lanc 32, 15 den schwerten, das Claudas synes libes nye in so groß angst kam, und rieff yn an, das er off hört ein
Lanc 33, 35 er und sin knapp wiedder einander weren, und die großen angst, die im sin knapp det, der engewog er nye. Da
Lanc 55, 13 sie alle die nacht und wacheten; und Phariens hett groß angst, wann er synen herren so zornig sah. Und Lyonel enwart
Lanc 56, 12 da mit endút des wir laster oder schaden gewinnen noch angst unsers libs.’ ‘Lieber meyster’, sprach Lyonel, ‘wißent ir was ir
Lanc 68, 1 @@s@gesprochen hett, und sprach als ein man der des todes angst hett: ‘Ay Phariens, durch got gnad, laßet mich nicht döten!
Lanc 70, 21 mit großen sunden und lebet tag und nacht mit großen angsten und mit großen sorgen. Wann es mag kein größer ruw
Lanc 71, 26 mir, wann ich wedder vor uch noch vor yn keyn angst hett; ich gab uch alles das ir woltet, wedders myn
Lanc 72, 19 unschuldig was des man yne zeihe. Phariens was in großen engsten wie er Claudas synen lip behielt und syn ere und
Lanc 72, 28 das er yn verraten het. Alsus was er in großen engsten was er da mit thun möcht. Er bedacht sich lang
Lanc 85, 9 wol das uns anders nicht enwere dann das wir groß angst fur sie hetten, das sie Claudas ertötet hett durch unsern
Lanc 93, 3 von sie komen sint, sie sollent noch ir fynde mit angsten thun siczen. Sie mögen wol sicherlich in ir lant komen,
Lanc 104, 33 wol bedorffen!’ Sie saßen off und ritten hinweg mit großen engsten, wann sie wol wißen das sie die stat nicht lang
Lanc 106, 31 wiedderraten, ich muß e zu Claudas farn, ich han keyn angst das er mich döte; in syner gefengniß muß ich ein
Lanc 106, 35 an dem rat wern gewesen.’ ‘Ir endörffent von synentwegen keyn angst haben, ich bin von im herre zu uch komen!’ Sie
Lanc 107, 15 entfarn.’ ‘So helff mir gott’, sprach Lambegus, ‘ich han wenig angst das er mich töde slage als lang als er weiß
Lanc 131, 3 kust sie. ‘Herre Lyonel’, sprach er, ‘ir dörffent kein groß angst han umb das uch Claudas uwer lant genomen $t hatt.
Lanc 138, 16 uwer frauwen von mynentwegen und sagent ir, ob sie keyn angst hatt das ir ein ritter nicht zustaten mög gestan zu
Lanc 153, 3 ferre als man zwiernat geschießen mocht. Der koniginne wart so angst das sie uber die Hůmbre reyt und fant den furt.
Lanc 155, 29 als er offrecht stund, so hetten sie vor keynen man angst, wann als schier als der in die burg keme der
Lanc 166, 6 nymant gewege. ‘Ich endůn’, sprach sie, ‘des endörffent ir keyn angst haben.’ Die burger namen yn und leyten yn in das
Lanc 166, 15 Nu forchten sie das es nymer abekem, wann sie hetten angst das sie den ritter nymer vierczig tag dainn möchten behalten;
Lanc 208, 5 ‘Herre, ich han uch dalang geherbergt, $t ir dorffent kein angst biß morn han; furter versicher ich uch nit.’ ‘Lieber herre’,
Lanc 223, 22 in seil umb die helse gestrickt. Da hetten sie groß angst das man sie hencken wurd; sie sprachen, wolten ir funff
Lanc 236, 6 Galahuttes gezelt und umb syn here gingen, das sie dhein angst hetten das man off sie icht ritte. Galahut $t hort
Lanc 242, 22 got, wann ich bin ußermaßen sere erschrocken und han große angst.’ ‘Das ist wunder’, sprach der gůt man, ‘das der radt
Lanc 249, 16 die penitencie von dynen sunden, so bedarff din sele kein angst haben vor dem ewigen tode. Der arczat wol heißet on
Lanc 250, 20 mich duncket wie ich ytzunt erlößt sy von mynen großen engsten die ich hett, und ist mir sere wol zu můt
Lanc 260, 25 konig sere wilkomen, und was ir sere fro, wann er angst hett das sie nit enkemen. Alsus was der konig Artus
Lanc 264, 12 biß an den andern tag, und der konig hett groß angst umb den stritt, wann er syns volcks viel verlorn hett.
Lanc 265, 32 oder böse.’ ‘Liebe frauw’, sprach die koniginn, ‘ich han ander angst underhanden $t dann die ir sehent. Wol das myn herre
Lanc 265, 33 ir sehent. Wol das myn herre der konig in großen engsten ist und forchtet syn lant und sin ere verliesen, darzu
Lanc 267, 21 er myns herren des konigs not ansehe, der hut in angsten ist syn lant und syn ere zu behalten, die er
Lanc 272, 16 die er bracht, das sie bald vergaterten ungescharet. ‘Enhant keyn angst!’ sprach er, ‘ich sol uch hilff gnung senden.’ Da vergaterten
Lanc 272, 36 den ritter. //Galahot sprach zu dem ritter das er keyn angst enhett. ‘Ich enhan auch, herre’, sprach er sere stolczlich. ‘Herre
Lanc 273, 22 zu synen lúten, ‘sit sicher das wir dalang me kein angst durffen gewinnen von den luten die ich noch gesehen $t
Lanc 275, 34 koniginne und myn herre Gawan. Min herre Gawan hett groß angst das er Galahotes gesell wurd, wann sich Galahot sin gerumet
Lanc 277, 13 mich icht höher legent dann ander ritter!’ ‘Nu habent kein angst darumb das uch úmmer kein man verkere das ich uch
Lanc 280, 3 $t ‘Herre’, sprach er, ‘ir mogent wol fúrwert riten on angst, ich wil ein wenig wiedder uch reden.’ Und einer sprach
Lanc 284, 5 helent und es nymant sagent dann mir.’ ‘Des habent kein angst’, sprach Galahott, ‘das ich úmmer gesage das ich weiß das

Ergebnis-Seite: << 1 2 3 4 5 6 7 >>
Seite drucken