Mhd. Gesamtlemmaliste/Belegarchiv
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  Belegarchiv/Konkordanz

Die hier aus dem elektronischen Belegarchiv ausgegebenen Stellen bilden den durch halbautomatische Lemmatisierung von digitalisierten Volltexten gewonnenen Kern einer umfassenderen Beleggrundlage, die für die Ausarbeitung des Mittelhochdeutschen Wörterbuchs verwendet wird. Bei der Benutzung des elektronischen Belegarchivs ist stets zu beachten, dass es Stellen enthalten kann, die anderen Stichwörtern zuzuordnen sind.

mite adv_prp (7244 Belege) Lexer Lexer-Nachtr. BMZ Findeb.  

Eckh 5:51, 11 gar unreht. Ouch spriche ich sicherlīche, daz got sō gerne mit uns und durch uns līdet, sō wir aleine durch got
Eckh 5:51, 17 līden. Mac mich danne trœsten eines menschen līden, daz ez mit mir hāt, sō sol mich vil mź trœsten gotes mitlīden.
Eckh 5:51, 19 mitlīden. Ze dem vünften māle: solte und wölte ich līden mit einem menschen, den ich minnete und der mich minnete, sō
Eckh 5:51, 20 der mich minnete, sō sol ich gerne und gar billīche mit gote līden, der dā mit mir līdet und durch mich
Eckh 5:51, 21 ich gerne und gar billīche mit gote līden, der dā mit mir līdet und durch mich līdet von minne, die er
Eckh 5:53, 13 alles in götlīcher minne. Ein viur, sprichet künic Dāvīt, kumet mit gote und vor gote, daz brennet al umbe und umbe
Eckh 5:53, 16 bitterkeit. Noch ist daz sibende in dem worte, daz got mit uns ist in līdenne und mitlīdet mit uns: daz uns
Eckh 5:53, 17 worte, daz got mit uns ist in līdenne und mitlīdet mit uns: daz uns krefticlīche sol trœsten gotes eigenschaft dā von,
Eckh 5:54, 1 durch got, daz līdet er in gote, und got ist mit im līdende in sīnem līdenne. Ist mīn līden in gote
Eckh 5:55, 16 līdet, und ich wānde, im engebreste niht? Und ich spriche mit in: sicherlīche, węre ez leit und węre ez in leit
Eckh 5:58, 21 vater, ich bin komen wol zwei hundert mīle swęres weges mit grōzer koste und bite iuch, dar umbe ich ouch her
Eckh 5:59, 19 williclīche līp und sźle ūfgęben $t durch gotes gerehticheit. Dā mite sī des buoches ein ende. Doch sō wil ich noch
Eckh 5:60, 26 Senecā, sprichet: man sol von grōzen und von hōhen dingen mit grōzen und mit hōhen sinnen sprechen und mit erhabenen $t
Eckh 5:60, 26 sol von grōzen und von hōhen dingen mit grōzen und mit hōhen sinnen sprechen und mit erhabenen $t sźlen. Ouch sol
Eckh 5:60, 26 hōhen dingen mit grōzen und mit hōhen sinnen sprechen und mit erhabenen $t sźlen. Ouch sol man sprechen, daz man sōgetāne
Eckh 5:109, 13 hœret allez, daz der sźle anehaftende ist, begriffen und vermischet mit dem vleische, und hāt ein gemeine werk mit einem und
Eckh 5:109, 14 und vermischet mit dem vleische, und hāt ein gemeine werk mit einem und in einem ieglīchen gelide līphafticlīche als daz ouge,
Eckh 5:110, 3 tiuvelisch. Der selbe bœse geist hāt alle zīt sīn kōsen mit dem ūzern menschen, und durch in lāget er heimlīche alle
Eckh 5:110, 4 des innern menschen, rehte als der slange hāte sīn kōsen mit vrou Źven und durch sie mit dem manne Ādam kōsete.
Eckh 5:110, 5 slange hāte sīn kōsen mit vrou Źven und durch sie mit dem manne Ādam kōsete. Der inner mensche daz ist Ādam.
Eckh 5:112, 2 und heltet sich nāhe bī den wenden, labet sich noch mit milche. Der ander grāt ist, sō er iezent anesihet niht
Eckh 5:112, 10 unreht tuon, es enluste in doch niht; wan er ist mit minne gebunden alsō mit guotem vlīze mit gote, unz er
Eckh 5:112, 10 in doch niht; wan er ist mit minne gebunden alsō mit guotem vlīze mit gote, unz er in gesetzet und in
Eckh 5:112, 11 wan er ist mit minne gebunden alsō mit guotem vlīze mit gote, unz er in gesetzet und in gewīset in vröude
Eckh 5:113, 12 in sīnem acker lebende brunnen und übeltętige liute vulten sie mit erden; und dar nāch, dō diu erde wart ūzgeworfen, dō
Eckh 5:115, 14 geborn ūz dem obersten gote. Sīn eigenschaft ist wesen ein mit einem. Swer ez suochet under gote, der triuget sich selber.
Eckh 5:115, 16 der selbe meister ze dem vierden māle, daz diz ein mit nihte eigenlīcher vriuntschaft enhāt dan mit juncvrouwen oder megeden, als
Eckh 5:115, 16 māle, daz diz ein mit nihte eigenlīcher vriuntschaft enhāt dan mit juncvrouwen oder megeden, als sant Paulus sprichet: ich hān iuch
Eckh 5:116, 2 von līphafticheit. Noch vürbaz enhāt der mensche in einer wīse mit nihte niht gemeine, daz ist, daz er nāch disem noch
Eckh 5:116, 10 ouch wizzen, daz, die got blōz bekennent, die bekennent ouch mit im die crźatūre; wan bekantnisse ist ein lieht der sźle,
Eckh 5:118, 27 der wīssage Ezechiel, dō er sprach, daz ein michel adeler mit grōzen vlügeln, mit langen gelidern vol vedern manigerleie kam ze
Eckh 5:118, 27 dō er sprach, daz ein michel adeler mit grōzen vlügeln, mit langen gelidern vol vedern manigerleie kam ze dem lūtern berge
Eckh 5:119, 6 einœde, und ich wil dā sprechen in ir herze’ ein mit einem, ein von einem, ein in einem und in einem
Eckh 5:185, 4 VICARIUS VON TÜRINGEN, DER PRIOR VON ERFURT, BRUODER ECKHART PREDIGERORDENS MIT SOLCHEN KINDERN HĀTE, DIU in DIRRE REDE VRĀGETEN VIL DINGES,
Eckh 5:185, 6 DIRRE REDE VRĀGETEN VIL DINGES, DŌ SIE SĀZEN IN COLLATIONIBUS MIT EINANDER. //Von wārer gehōrsame daz źrste. Wāriu und volkomeniu gehōrsame
Eckh 5:187, 9 daz er im selben wil, noch minner noch mźr, und mit der selben wīse, dā er im mit wil. Und entęte
Eckh 5:187, 9 noch mźr, und mit der selben wīse, dā er im mit wil. Und entęte got des niht, in der wārheit, diu
Eckh 5:190, 9 ist ein ledic gemüete? Daz ist ein ledic gemüete, daz mit nihte beworren enist noch ze nihte gebunden $t enist noch
Eckh 5:191, 4 man ūfhœren, man envinde denne, daz man sich welle einen mit dem, den man gegenwertic hāt und bitet, daz ist got.
Eckh 5:191, 7 sprechent: ’eyā, herre, ich wölte gerne, daz mir alsō wol mit gote węre und alsō vil andāht hęte und vride mit
Eckh 5:191, 7 mit gote węre und alsō vil andāht hęte und vride mit gote, als ander liute hānt, und wölte, daz mir alsō
Eckh 5:197, 3 dinge, als vil, noch minner noch mźr, gāt got īn mit allem dem sīnen, als dū zemāle ūzgāst in allen dingen
Eckh 5:205, 6 niht. Der mensche ensol niht haben noch im lāzen genüegen mit einem gedāhten gote, wan, swenne der gedank vergāt, sō vergāt
Eckh 5:206, 8 des trankes. Oder der dā hitziclīchen ein dinc minnet $t mit ganzer kraft alsō, daz im niht anders ensmecket und ze
Eckh 5:207, 5 und bī den liuten. Diz enmac der mensche niht gelernen mit vliehenne, $t daz er diu dinc vliuhet und sich an
Eckh 5:208, 8 oder deheiniu werk, diu ūz sīner kunst suln geschehen. Dā mite ist im zemāle genuoc, daz er ouch wizze, daz er
Eckh 5:208, 11 er sīn werk ūz sīner kunst. Alsō sol der mensche mit götlīcher gegenwerticheit durchgangen sīn und mit der forme sīnes geminneten
Eckh 5:208, 12 Alsō sol der mensche mit götlīcher gegenwerticheit durchgangen sīn und mit der forme sīnes geminneten gotes durchformet sīn und in im
Eckh 5:210, 8 kumet, swie vremde ez in doch sī, ob er dā mite iht sī. Alsō suln wir haben ein wizzendez $t war$/
Eckh 5:211, 11 Und dar umbe, swenne der anehebende mensche iht sol würken mit den liuten, sō sol er sich krefticlīche gotes vor warnen

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