Mhd. Gesamtlemmaliste/Belegarchiv
  Kontextlänge: Wortformen  

  Belegarchiv/Konkordanz

Die hier aus dem elektronischen Belegarchiv ausgegebenen Stellen bilden den durch halbautomatische Lemmatisierung von digitalisierten Volltexten gewonnenen Kern einer umfassenderen Beleggrundlage, die für die Ausarbeitung des Mittelhochdeutschen Wörterbuchs verwendet wird. Bei der Benutzung des elektronischen Belegarchivs ist stets zu beachten, dass es Stellen enthalten kann, die anderen Stichwörtern zuzuordnen sind.

kamere F. (244 Belege) MWB   Lexer BMZ Findeb.  

Lanc 159, 15 schöne. Sie kam herwiedder uß zu im, und in jhener kamern waren viel liechter. ‘Herre ritter, wie behagent uch die schilt?’
Lanc 160, 5 ging eßsen, ee dann die jungfrauw mit im uß der kamern keme. Alle die oben und unden waren die hetten yn
Lanc 188, 3 der by dem großen sale stunde. Under im in eyner kamern waren zwo jungfrauwen besloßen, das waren dieselben die die frauw
Lanc 197, 31 wol gesunt was. Die mönch lehen im ein fast schön kamern, da er gemechelich inne was. Des morgens frú hort er
Lanc 204, 33 mocht komen. Er det ein bette machen in eim finster kamern und ging daroff ligen. Die frau von Noaus was myns
Lanc 205, 1 mit der hant und leit sie fur yn in die kamern. Sie dete ein fenster off, und der ritter dackt sich.
Lanc 205, 19 fürt es ir!’ sprach er. Die jungfrauw ging uß der kamern allachend; der ritter det ir synen arczat wiedder ruffen und
Lanc 212, 30 und kam zu einer thure da man zu eyner andern kamern inn ging. Da vor stunden zwen kupfferen ritter und hůten
Lanc 213, 25 ging zu eyner kúpfferinn súl, die stunt mitten in der kamern, und fant buchstaben daran geschriben, die sprachen: ‘Diße súl sol
Lanc 252, 21 sie, ‘geen wir syne wapen sehen!’ Sie gingen in ein kamern da er sich entwapent hett und besahen syne wapen. Sie
Lanc 253, 19 sie nit mer darzu endete, und ging hinweg in ir kammer und die frauw mit ir. Sie begund anderwert umb den
Lanc 277, 4 gaß, da hieß Galahot $t vier bette machen in syner kamern, die waren rilich und schön; und eins hieß er höher
Lanc 277, 11 thun. Ich wil hie by uch ligen in einer andern kamern, das ir deste baß rugent und hie me gemaches $t
Lanc 282, 35 was Galahot ußermaßen unfro und ging zu im in die kamer. @@s@Der ritter hort yn komen und trucket bald syn augen,
Lanc 283, 3 in sym schlaff thet; er ging zuhant wiedder uß der kamern. Darnach uber ein kurcze wil stunt der gut ritter off,
Lanc 285, 35 ritter, und die koniginn stund off und ging ußer der kamern da myn herre Gawan inne lagk vor ein fenster stan.
Lanc 308, 11 von jhener tafeln mit großen unfreuden und ging in die kamern zu der konigin und sagt ir wie im geschehen was,
Lanc 309, 27 er nu von mir fert.’ Er ging zuhant in ein kamer, da viel er off ein bette und macht großen jamer.
Lanc 339, 8 nam die frauwen von Rodestock und leit sie in ein kamern. ‘Nu wil ich uch heimlich sagen was ir thúnt: ir
Lanc 344, 13 frauwen namen die frauwen von Rodestock und trugens in ein kamern durch das volck das darzu kam schlahende. Sie kam wiedder
Lanc 344, 22 Die konigin hub sie off und ging zuhant ußer der kamern, sie rieff des geczwerges nifftel zu ir und batt sie
Lanc 345, 26 getrösten, und die frau von Maloaut hett sie in einer kamern besloßen, umb das das gemein volck den jamer icht sehe
Lanc 346, 19 den die jungfrau bracht hett, und trug yn in ir kamer, sie hing yn an die stat da sie yn alle
Lanc 346, 21 so sie off stunt, und allweg so sie in der kamern was so sah sie den schilt ane. Den schilt det
Lanc 350, 12 uch sagen’, sprach sie, ‘ir findent mich in der schönsten kamern die in dißem sal ist, geturrent ir mich suchen und
Lanc 350, 32 er beite des andern schlages nit. Er lieff in ein kamern, und myn herre Gawan sprang nach im in die kamer.
Lanc 350, 32 kamern, und myn herre Gawan sprang nach im in die kamer. Mit dem ducht yn wie er die jungfrau hört sprechen,
Lanc 350, 35 by ir, die was ußermaßen schöne. Er kam fur die kamern da sie inne waren, und die schon jungfrau rieff yn
Lanc 351, 1 jungfrauw’, @@s@sprach er und ging darwert. Da er in die kamern kam, da bestunden yn zuhant zwen ritter, und er kert
Lanc 351, 18 dem schwert, ‘ir hant mir gelobet das ich in dißer kamern des ritters namen erfarn solt den ir súchent und des
Lanc 351, 20 mir myn lip’, sprach sie, ‘ir kament in die besten kamern nicht die hieinne stet da ichs uch gelobet zu sagen!’
Lanc 351, 24 die jungfrauw mit dem schwert, ‘wann ir in die schönsten kamern sint komen, so hant ir sie erst gewunnen.’ ‘So geent
Lanc 353, 35 Sie wolt es thun nicht und leite yn zu der kammern dannen sie komen was. ‘Herre ritter’, sprach sie, ‘ir mußet
Lanc 354, 29 kund sin aber nit erkennen, wann es finster in der kamern was. Er ging hinweg und det alle die fenster off
Lanc 354, 29 hinweg und det alle die fenster off die an der kamern waren. Da sah myn herre Gawan umb sich, und ducht
Lanc 354, 31 herre Gawan umb sich, und ducht yn wies die allerschonst kamer were die er ie gesah, und ducht yn auch die
Lanc 355, 2 dem das der ritter schlieff. Der knapp ging in ein kamern und viel off ein bet, er schlug syn hende zuhauff
Lanc 355, 28 er, ‘ich bin wol genesen!’ Sie leiten yn in ein kamern da myn herre Gawan inne was. Er stunt off da
Lanc 363, 2 sin amie off eim bette lag und schlieff in einer kamern. Er ging by sie ligen durch rechte fruntschafft und rette
Lanc 390, 1 mit der @@s@hant in den pallast und darnach in ir kamer. Da entwapenten sie und ir jungfrauwen $t yn und saczten
Lanc 392, 25 Mit dem het man gebetet, und Hestor was in einer kamer sere herlich gebettet, wann er múd was und sere geqwetschet.
Lanc 392, 26 gebettet, wann er múd was und sere geqwetschet. In der kamern was noch ein bett gemacht eim andern ritter, ferre von
Lanc 393, 19 jungfrauw nam urlob zu im und ging frolich zu ir kamern und wonde ir ding sere wol han geschaffet. //Sie ging
Lanc 398, 4 fant einen alten ritter uff eim seßel siczen in einer kamern. Er ging fur yn und grußt yn, und der ritter
Lanc 398, 29 doten ritter yn gefurt, und Ladamas was vor in die kamern komen und sah Hestorn; das was im ußermaßen sere leit,
Lanc 399, 5 herren sin schwert off. Da leite yn Ladomas in ein kamern und besloß yn darinn, wann er forcht das etschwer uber
Lanc 399, 12 die welt Hestorn nit beschirmen. Also bleib Hestor in der kamern biß im der herre urlob gab, und hett darinn recht
Lanc 427, 35 im gnung geben’, sprach sie und leite sie in ein kamern zu der rechten hant. Sie thete die @@s@fenster off, und
Lanc 428, 6 und getruncken alle drů, da ging die jungfrau ußer der kamern und entwelt ein gut wil. Da kam sie wiedder und
Lanc 428, 13 schön warn und alle schwarcz. Darnach kamen sie in ein kamern, da stunden zwenczig habich und valcken off eim rick. Darnach

Ergebnis-Seite: << 1 2 3 4 5 >>
Seite drucken