Mhd. Gesamtlemmaliste/Belegarchiv
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  Belegarchiv/Konkordanz

Die hier aus dem elektronischen Belegarchiv ausgegebenen Stellen bilden den durch halbautomatische Lemmatisierung von digitalisierten Volltexten gewonnenen Kern einer umfassenderen Beleggrundlage, die für die Ausarbeitung des Mittelhochdeutschen Wörterbuchs verwendet wird. Bei der Benutzung des elektronischen Belegarchivs ist stets zu beachten, dass es Stellen enthalten kann, die anderen Stichwörtern zuzuordnen sind.

êwart stM. (265 Belege) MWB   Lexer Lexer-Nachtr. BMZ Findeb.  

RvEWchr 9112 sinir zungin hat virbrant:/ darumbe sol man nu zehant/ den ewarten t#;eoten/ und mit strengen n#;eoten,/ den andern sol man brennen./
RvEWchr 9328 dem roten mer./ da bi der Madianiten her/ saz ein ewarte do,/ der waz geheizen Jetro,/ des zů name was Zineus./
RvEWchr 9340 und Eliezer,/ sus hiezen si. doch ê das er/ des ewarten tohter sa/ geneme, er m#;euste im sweren da/ das er
RvEWchr 9843 und Mo%.ysen den reinen man/ und Marien ir swester./ der ewart můtis vester/ Aaron ze wibe nam/ ein wip dú im
RvEWchr 9866 waren geborn/ die Got darzů hat irkorn/ das man die ewarten von in/ solte nemen dannen hin,/ und das si eine
RvEWchr 10713 andern wart geleit/ zopfir von iegelichir schar,/ das namen die ewarten gar:/ ez was ir nuz und ir geniez./ Got zeinir
RvEWchr 11514 ist min,/ von al der erde sult ir sin/ min ewartin, min heilig diet#.’:/ das sage Israhele.’ do scheit/ Mo%.yses der
RvEWchr 12002 der deit./ __ Got Mo%.yse da bi bescheit/ wie dez ewartin gewant,/ das dem ewartin was benant,/ solte sin und getan,/
RvEWchr 12003 Mo%.yse da bi bescheit/ wie dez ewartin gewant,/ das dem ewartin was benant,/ solte sin und getan,/ das er an im
RvEWchr 12019 edeln gesteine/ das ieman uf der erde vant,/ was dez ewartin gewant/ so manig wiz gezeiret,/ so wislich gefatieret,/ das da
RvEWchr 12428 Gotis gelt/ und ir stúre andas gezelt,/ an arche, an ewartin cleit/ unde dar uz wrden bereit/ altare, tisch und kerzestal/
RvEWchr 12470 alter und kerzstal/ und dú cleider uber al,/ dú der ewarte solt an han/ so er ze Gotis dienste solte gan,/
RvEWchr 12508 getorste komin:/ wan das wart uz genomin/ das der oberste ewart/ in dem jare zeiner vart/ gie drin unde opfirt sa/
RvEWchr 12522 craft allenthalben si./ dez gezeltes ander teil dabi/ was der ewartin schar/ bi dem hohsten ewartin gar/ irloubit und geméne,/ das
RvEWchr 12523 ander teil dabi/ was der ewartin schar/ bi dem hohsten ewartin gar/ irloubit und geméne,/ das si dú opfir reine/ dar
RvEWchr 12690 undersniten/ mit rehtim urchúnde;/ was fur sin selbes súnde/ der hohsteewarte solte Gote/ ze opfir gebin nah Gotis gebote/ und fúr
RvEWchr 12704 Gote;/ wie dú beidiu gemeinet/ soltin sin und gereinet,/ der ewart und das opfir wert/ dez Gote wart ze opfir gegert./
RvEWchr 12712 sinú kint,/ sine súne die ê genennit sint,/ zen hohsten ewarten chúr/ und das man nah der zit hin fúr/ von
RvEWchr 12715 zit hin fúr/ von dez selben kunne schar/ neme dé ewartin gar,/ diez gén Gotte werren wert./ der solte sin dar
RvEWchr 12727 gesat/ der von dem kúnne wart geborn/ und Gote ze ewartin irkorn:/ die solten inslehtir wise/ ezzin ir spise/ vor bi
RvEWchr 12735 sumde das nit mere/ Mo%.yses, er nam zehant/ das heilige ewartin gewant/ und slofte ez Aaronin an/ und sine súne. der
RvEWchr 12743 irchos der hohste Got./ //Do Aaron wart angeleit/ das heilige ewartin cleit,/ mit reiner dim#;eute groz/ Mo%.yses uf sin houbit goz/
RvEWchr 12780 uber ahte tage sit/ ein gemeine hoh gezit,/ da die ewartin woltin/ ane vahin, als si soltin,/ ir gebotin opfir Gote/
RvEWchr 12794 abe:/ dez namen, des amptis, al der habe,/ das den ewartin was benant,/ geloupeter sich alda zehant/ und hiez das irdesche
RvEWchr 12844 das hette zeiner ê/ in sinem kúnne iemerme,/ das der ewarte ane win/ solte und ane al daz trinchin sin/ das
RvEWchr 12960 rehtem altir si,/ an das geslehte von Levi:/ die suln ewarten ampt han./ so das also si getan,/ so mache iegelichir
RvEWchr 13035 sinir wal/ und si mit sinir kur uz schiet/ ze ewarten ubir al die diet./ doh hiez Got des geslehtes schar/
RvEWchr 13251 ich habe virjehin,/ und das gezelt gewihit wart/ und die ewarten nah der art/ als Got geboten hat alda,/ ab dem
RvEWchr 13782 was herzog ubir al das her,/ der ander ir aller ewart:/ er were ouh von der selbin art/ und der vil
RvEWchr 13963 das man billiche solte nemen/ von iegeslichis geslehtis schar/ ein ewart der ir neme war./ ez wær ein unfůg und ein
RvEWchr 14012 geslehte namen gar:/ ob Got von iegeslichir schar/ wolte im ewarten nemen/ odir ob im wolte gezemen/ das einir were ubir
RvEWchr 14227 lúten hin/ uf Hor den berg. als ime daz kleit,/ ewarten stole werde abe geleit,/ so leg das kleit vor al
RvEWchr 14230 der schar/ an sinin sun Eleazar,/ der nah im der ewarte min/ sol von rehtem altir sin.’/ Mo%.yses Gotis wigant/ vil
RvEWchr 15159 vihe und andir gelt/ wart zerteilet indie schar/ und dem ewarten Eleazar/ und dem lúte, als ez do Got/ ordinte und
RvEWchr 15256 niht,/ als dú heiligú schrift úns giht,/ wand das man ewarten von in/ nemin solte dannen hin,/ swa dú Gotis heilikeit/
RvEWchr 15312 der zorn/ gein im wurde virchorn;/ oder abir der hohste ewart/ sturbe und f#;eure des todes vart,/ so fůr er widir
RvEWchr 15445 zit,/ das man die kriege sunder lúge/ fúr den hohsten ewart zúge/ und swas der drubir spreche,/ das das nieman breche/
RvEWchr 15454 s#;eolte,/ ob er mit ungerihte/ die urteile virnihte/ die der ewarte vant./ da bi tet ouh sin lere irchant/ das in
RvEWchr 15483 und der niht lieze/ er volgete vrů und spate/ des ewarten rate,/ und niht des virbere/ das sin lere were:/ des
RvEWchr 15623 und ez behielten,/ das ez zer hosten hohgezit/ der hohste ewarte solte sit/ lesin dén Gotis lúten/ und daran dan betúten/
RvEWchr 16010 wie er ordente die schar,/ das si solten komen dar./ ewarten und Leuiten/ gebot er an den ziten/ das si Gots
RvEWchr 16141 berc da si uf was gesat,/ und danne solten striten./ ewarten unde Leuiten/ hiez er die arke vor dem her/ tragen
RvEWchr 16955 niderlaz unde benant/ ein h#;vobet stat: des bitten do/ die ewarten in S%.ylo/ unde mit in die Leuiten sit/ unz an
RvEWchr 17235 weinden unde clageten/ von Israhel der kúnne schar./ der hochste ewart Eleazar/ vil kurzlich #;voch nah im starp./ in S%.ychem sin
RvEWchr 17240 Gottes helt,/ sin sun, der wart nah im erwelt/ ze ewarten úber al dú diet,/ als Gottes gebot geriet/ das man
RvEWchr 18911 sibinzig stúgke irbat/ und mahte druz mit riheit/ das obirste ewarten kleit/ und das hohste gewant,/ ein kleit das was Epfot
RvEWchr 18921 im selbin machin do/ in sinir stat, dú hiez Effra./ ewart und rihter wart er da/ und brahte uf sinim altir
RvEWchr 21363 der lere Gotis gebotis/ da vor ê frumte Mo%.yses./ der ewarte Phynees,/ Aaronis nahkome, was do/ Gotis ewarte in S%.ylo/ und
RvEWchr 21365 frumte Mo%.yses./ der ewarte Phynees,/ Aaronis nahkome, was do/ Gotis ewarte in S%.ylo/ und richte die israhelschen schar./ dem embot das
RvEWchr 21818 Gote wurde irgebin/ eiginlich. nu saz da bi/ ein altir ewart hiez Hel%.y,/ der pflag bi dén ziten do/ Israhelis in

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