Mhd. Gesamtlemmaliste/Belegarchiv
  Kontextlänge: Wortformen  

  Belegarchiv/Konkordanz

Die hier aus dem elektronischen Belegarchiv ausgegebenen Stellen bilden den durch halbautomatische Lemmatisierung von digitalisierten Volltexten gewonnenen Kern einer umfassenderen Beleggrundlage, die für die Ausarbeitung des Mittelhochdeutschen Wörterbuchs verwendet wird. Bei der Benutzung des elektronischen Belegarchivs ist stets zu beachten, dass es Stellen enthalten kann, die anderen Stichwörtern zuzuordnen sind.

tugen V. (208 Belege) Lexer BMZ Findeb.  

TrSilv 659 sine muter bat:/ "wande so getan uolc/ z#;ov dirre rede niene touc;/ mít den nemac sentrecht nicht sin"./ do sprach die here
UvZLanz 309 fuogt er sich an sölhe stat,/ diu im dar zuo tohte,/ daʒ er wol sprechen mohte/ wider sîne vrowen die künigîn./
UvZLanz 516 ir mîn ze gesellen,/ daʒ verdien ich immer gerne./ mir entouc niht zenberne/ swes ir an mich gesinnent./ durch die vrouwen
UvZLanz 1624 viel/ und bat in guotes muotes sîn./ siu sprach, waʒ touc der dienest mîn,/ den ich iu von kinde tete,/ entwerent
UvZLanz 3424 weren nâch der sage,/ als er was ûʒ gesprenget./ waʒ touc daʒ mære gelenget?/ diu ritterschaft sich zerlie./ nu gehôrtent ir
UvZLanz 4166 dicke tet/ des er gelachen mohte./ swaʒ ze den êren tohte,/ des was diu burc berâten/ mit der kemenâten,/ an gesinde
UvZLanz 4783 gemeʒʒen./ an dem was niht vergeʒʒen/ swaʒ ze meisterlîchen dingen touc:/ ân daʒ ein, daʒ er niht vlouc,/ sô stuont er
UvZLanz 4873 man wolde./ die stecken wârn von golde,/ die dar zuo tohten,/ diu wintseil geflohten/ von cleiner bortsîden./ ir sult des niht
UvZLanz 5861 gewant/ ob den enkelen erwant/ alsô daʒ eʒ ir niht tohte./ der bote vrâcte, ob er mohte/ sagen, waʒ eʒ betûte./
UvZLanz 6793 erdenken kunde,/ daʒ man des dâ begunde,/ doch eʒ lützel töhte./ der künec sprach, swie er möhte/ deheine wîle geleben,/ so
UvZLanz 7984 manegen tac,/ mîn her Lanzelet_du_Lac./ //Durch der liute niugerne/ so entouc mir niht zenberne,/ ich sage iu daʒ ze mære,/ wer
UvZLanz 8167 herren vome lande,/ vil küene wîgande./ swer et dar zuo tohte,/ daʒ er gerîten mohte,/ der was zuo dem gespræche komen,/
UvZLanz 8712 in gebete schône/ swaʒ er gewinnen möhte/ und zêren wol töhte/ und daʒ in liep wære./ Artûs der êrbære,/ der künic
UvZLanz 8880 Spangenlant,/ diu sich in gelîchen mohten./ gereite, diu dar zuo tohten,/ der was sich wol gevliʒʒen./ die helde wârn verwiʒʒen./ ir
UvZLanz 9036 geriten,/ der noch diu welt möhte/ baʒ gedenken obeʒ in töhte./ iedoch sol si helfen daʒ,/ man sprichet in deste baʒ,/
UvZLanz 9414 kein ritterschaft,/ die er gereichen mohte./ diz werte unz im tohte/ sîns lîbes kraft mit der jugent./ er gelepte mit ganzer
UvZLanz 9420 er sîner kinde kint gesach/ mit wahsender werdikheit./ nu waʒ touc iu mêr geseit/ wan daʒ in got sô wol tet,/
VAlex 204 unt wie er den erchiesen mahti/ unt gestechen, sô daz tohte;/ unt alsô der stich wêre getân,/ sô lêrtern zû dem
VMos 6, 24 iruullen. Got ſprah deme manne do. uil gůtlichen ʒů. waʒ tovhc dir an der erden. eine ʒe$/ lebene. ich gibe dir
Volmar 706 bekant/ und die man haben möhte./ ich enweiz waz ez töhte/ oder war zuo daz guot wêre,/ ob ich ir nante
Volmar 863 karc/ noch kein roubær sô starc/ daz im sîn list tüge/ daz er im geschaden müge/ noch bœser geiste dehein,/ die
Wernh 678 was vil ungesagede:/ si muose ir harn ofte,/ mêre dennez getohte. $[*1*mere *2*danne *3*ir *4*tohte F $]/ uber lanc gie si
Wernh 678 muose ir harn ofte,/ mêre dennez getohte. $[*1*mere *2*danne *3*ir *4*tohte F $]/ uber lanc gie si dar,/ dô sprach diu
Wh 5,28 diu lant swâ si möhten./ ob si ze dienste iht töhten,/ stieze in diu sælde rehtiu zil,/ si erwurben rîches lônes
Wh 17, 8 rouben/ wolden, ob sie möhten./ nu sehet war zuo wir töhten,/ ob wir liezen den selben segen/ des wir mit dem
Wh 19, 5 slac:/ jener saz, dirre lac./ die ze bêder sîte dâ tohten/ gein strîte, die wâren gevlohten/ in ein ander sêre./ dô
Wh 35,28 sprechen sol,/ niht in enpfliehen mohte,/ wan dem ze vliegen tohte./ dem künege Margotte/ man jach daz manec sîn rotte/ wol
Wh 58,24 geben rât,/ war ich kêren möhte!/ wie mir dîn kraft getöhte,/ wære wir an disen stunden/ gesunt und âne wunden;/ wolden
Wh 64, 4 rîcher Sarrazîn/ dir des gelîchen möhte,/ der wîbe lôn im töhte./ sît man sô tiuwer gelten muoz/ hôhe minne und den
Wh 64,25 die jâmerbæren nôt:/ des hilfet in dîn junger tôt./ waz touc ich nu lebende?/ der jâmer ist mir gebende/ mit kraft
Wh 66, 1 beiden,/ daz ich kunde ûz gescheiden/ //[D]ienst der dâ engegen töhte:/ ich enkunde ouch noch enmöhte,/ ob mîn tûsent wæren./ mîn
Wh 66,16 sô kurc,/ die man erkennen mohte,/ diu baz ir wirde tohte/ denne mînem armen prîse:/ ich weiz wol, ist got wîse,/
Wh 91,17 trîben:/ er enliez dâ niht belîben/ swaz im ze nutze tohte./ mit êren er dô mohte/ komen vür die porten sîn./
Wh 96,12 Orangis pflac/ gâhens swaz er mohte./ swaz al des hers tohte/ beidiu ze orse und ze vuoz/ vür Orangis komen muoz./
Wh 152,16 diu wîp/ oder als ein kint nâch dem ei?/ waz touc helden sölh geschrei?/ welt ir manlîche leben,/ so müezet ir
Wh 160,22 solde wil ich zins/ von mînem vrîem lîbe geben./ waz touc mir doch mîn altez leben?’/ sus sprach von Paveie Irmschart:/
Wh 167, 2 trôst.’/ //‘Owê wem solt ich trœsten geben,/ oder war zuo touc mîn leben?/ mîn vunden vreude ist vlüstic,/ mîn hœhe ist
Wh 170,19 er sî ritter oder sarjant,/ turkopel oder swer ze strîte tüge.’/ ob diz mære iht verre vlüge?/ ez warp mit kraft
Wh 180, 8 sprach nâch swester orden:/ ‘ei rœmischer künec, herre mîn./ waz touc iuwer tohter liehter schîn/ und ir süezer minneclîcher munt?/ dem
Wh 221,22 lüge verderben/ dîn triuwe an dîn selbes vruht,/ ouwê waz touc dîn altiu zuht?/ dû verwurkest an mir al dîn heil./
Wh 234, 3 loyschierten./ die vürsten sunder zierten/ ir ringe als ez in tohte:/ ir deheiner doch enmohte/ gelîchen der heiden ringe wît./ mit
Wh 280,30 daz ich pflæge, swenne ich möhte,/ sölher güete diu mir getöhte/ ûzerhalp der valschen wîse:/ des möht ich komen ze prîse./
Wh 328,29 tûsent ieslîch schar/ het, des wil ich geswîgen gar./ waz touc diu hant vol genant/ gein dem her ûz al der
Wh 378,28 der im sô geziehen möhte/ daz gein sînem prîse iht töhte./ er verlôs ouch wîbe hulde/ nie mit valschlîcher schulde./ //[D]urh
Wh 413, 6 strîtes sich bewac!/ der getorste und mohte./ lützel iemen daz getohte,/ daz er im gæbe gegenstrît./ iedoch an der selben zît/
Wh 455,17 ist mich ûf geerbet/ daz ich sus bin verderbet?/ waz touc mir nû vürsten name?/ mîn tôtiu vreude, niht diu lame,/
Wig 1028 / swâ %..er in gedienen mohte, / iegelîchem als im tohte. / rîterschefte was dâ vil; / mit hunden und mit
Wig 1252 ouch an in suochten, / den gap er als in tohte, / swen erz gewinnen mohte. / aller hande rîter spil /
Wig 2764 kulter rîche / in sîn%..er âmîen schôz geleit. / waz touc nu mêr dâ von geseit? / diu was ze wunsche
Wig 3474 des er haben mohte, / als ez im ze nemen tohte. / dar nâch bettet man in / under daz gezelt

Ergebnis-Seite: << 1 2 3 4 5 >>
Seite drucken