Mhd. Gesamtlemmaliste/Belegarchiv
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  Belegarchiv/Konkordanz

Die hier aus dem elektronischen Belegarchiv ausgegebenen Stellen bilden den durch halbautomatische Lemmatisierung von digitalisierten Volltexten gewonnenen Kern einer umfassenderen Beleggrundlage, die für die Ausarbeitung des Mittelhochdeutschen Wörterbuchs verwendet wird. Bei der Benutzung des elektronischen Belegarchivs ist stets zu beachten, dass es Stellen enthalten kann, die anderen Stichwörtern zuzuordnen sind.

përsône F. (171 Belege) Lexer BMZ Findeb.  

Parad 35, 32 sin nature forênit was mit gotlicher nature an einode der personen, so muiste daz sin daz he dise kunst hette, daz
Parad 36, 20 da forenit solde werdin mit gotlichir nature an einode der personen. in sinir sele warin geschaffin bilde allir dinge, daz he
Parad 44, 28 hat Got behaldin bi ume selbir: daz sint di dri personen, daz ist di forborginheit di Got den sinen gelobit hat.
Parad 45, 28 grôistin gnâde hatte, di da foreinit was mit des sonis personen for allin creaturen —: doch inmochte si siner sele nicht
Parad 66, 1 gotlicher nature. al da fluzit und also fluzit di dritte persone fon in beidin, daz ist der helige geist. sulle wir
Parad 66, 30 sprichit: ‘tres sunt’, ‘dri sint etc.’. he sprichit daz dri personen sint, wedir minnir noch me. ein ungeleubic meister sprach daz
Parad 66, 31 minnir noch me. ein ungeleubic meister sprach daz dri gotliche personen werin. he wolde abir daz nicht dan ein persone Got
Parad 66, 32 gotliche personen werin. he wolde abir daz nicht dan ein persone Got were: der vadir, und di anderin zwa, der son
Parad 66, 35 dan andere creature. were daz also, so mochte vil me personen sin, wan Got macht hait in ime unzellichin vil und
Parad 67, 2 hait. ein andir ungeleubic meistir Sabellius, der sprach daz der personen nicht dan eine were, und der gebe man manigin namen
Parad 67, 5 gude. und were daz also, so mochte noch vil me personen sin, wan man Gode noch vil me namen gegebin mochte.
Parad 67, 7 ist alliz velsch, und redin fon unsime gelaubin daz dri personen sint und di sint ein. daz man diz forneme, so
Parad 67, 9 fon sprechin. nicht in ist daz undirscheit mache under den personen dan dit, daz ein persone fon der anderin ist und
Parad 67, 9 daz undirscheit mache under den personen dan dit, daz ein persone fon der anderin ist und eine ein begin der anderin
Parad 67, 14 ummirme gesin mac. der vader ist ein begin der anderin personen, he ist ein begin ane begin. hirumme so mac numme
Parad 67, 18 des anderin, und so inwere auch nicht underscheit under den personen. wan alle manicvaldikeit ist fon eime, sprechin di meistere. hirumme
Parad 67, 28 alse ez ummirme gesin mac. da fon ist daz der personen nicht me inmac gesin. daz wort ist in deme forstentnisse
Parad 67, 37 eine mensliche nature, doch hat her Johannes, Petrus, iclich sine personen und sin wesin. und wan in den englin nicht materien
Parad 67, 39 nature. darumme hat iclich engil eine ganze nature und eine personen, und wan in Gode nicht materilichkeit in ist, darumme inmac
Parad 68, 21 meistere sprechin daz nicht inist daz undirscheit mache unter den personen wan di relacien, daz ist vaderschaft und sonschaft. daz man
Parad 68, 31 si ein, aber da si ein schauwin han zu den personen, da machen si underscheit. ein meister vragit warumme di relacien
Parad 68, 35 meister vregit auch warumme di relacien undirscheit machin undir den personen und nicht in deme wesine. da antwortit Hilarius zu: ‘ich
Parad 69, 1 da fone haldin, wan di wise zu fornemene wi dri personen sin und doch ein Got, daz ist ubir alle fornuft.
Parad 91, 8 hude disir meistir, deme ich geleube uber alle meistere, des persone eine ist in der gotheit, des sele ni gedorfite der
Parad 91, 31 ubirste creature und der heilige geist ist genant di dritte persone in der gotheit noch unsir wise, alleine da nicht erst
Parad 96, 34 sprichit ‘nicht’, daz ludit alse vil alse ein lokenunge der personen. vile daz wort uf di personen, so were ez valsch,
Parad 96, 35 alse ein lokenunge der personen. vile daz wort uf di personen, so were ez valsch, wan so inkente sich der vader
Parad 97, 4 ist der vader und der helige geist. darumme bekennen di personen alle und ist ein einic bekentnisse der drien personen. alleine
Parad 97, 5 di personen alle und ist ein einic bekentnisse der drien personen. alleine man ez deme sone sunderliche gebe, daz ist fon
Parad 97, 12 dan in deme sone, so in were nicht undirscheit der personen in Gode. ez ist drigerleige fluiz in Gode: der vader
Parad 97, 18 eginlichkeit gotlicher nature alse in deme vadere ist, di zwo personen. der andere fluiz ist da sich der vader kerit uf
Parad 99, 15 mit sime wesine, alleine da doch undirscheit si in den personen. di sele inist nicht alleine ein bilde Godis, si ist
Parad 101, 29 me, ie glicher und vollincumenir. in Gode ist underscheit der personen. in Gode ist auch uzfluiz, wan diz wort fluzit fon
Parad 101, 31 un beidin. in Gode ist auch ordenunge, daz da ein persone ist fon der anderin. in Gode ist auch undirscheit: daz
Parad 102, 7 underscheit, dan in Gode alleine gebin si underscheit under den personen. und wan di geginkeit underscheit machin under den personen, ein
Parad 102, 8 den personen. und wan di geginkeit underscheit machin under den personen, ein sint mit gotlicher nature und sin ein mit sime
Parad 102, 9 und sin ein mit sime wesine, hifon ist daz di personen ein sin in deme gotlichin wesine, und daz en ist
Parad 122, 6 sêle fon nature nicht gerechin. der gelaube ist daz dri personen sint in eime wesine und ein wesin in drin personen.
Parad 122, 7 personen sint in eime wesine und ein wesin in drin personen. hi zu ist zu cleine alliz naturlich licht und forstentnisse,
Parad 122, 9 naturlich licht inmac kein glichnisse hi zu geleistin. alleine dri personen sint, si inwirkin doch nicht alse dri, mer si wirkin
Parad 127, 22 lichtis daz ist licht fon deme lichte, daz ist di persone des sonis. der vader sprach ein wort, daz was sin
Parad 129, 16 inhette he ez in deme geiste nicht gesehin, daz dri personen sin, wi der vader sich irguzit mit allir vollincuminheit in
Pass_I/II_(HSW) 9926 uns gestalt!/ herre got, du gibest dich uns/ an der personen dines suns,/ als unse geloube hat entsaben,/ und wilt uns
Pass_I/II_(HSW) 10049 die engele erzeigen,/ wand sie sich alle neigen/ under di persone./ mensche, nu halt dich schone,/ wand ie reiner du hi
Pass_I/II_(HSW) 28933 ir einekeit./ sus sul wir an der gotheit/ bekennen dri personen/ und doch so unser schonen,/ daz wir einen got verstan./
Pass_I/II_(HSW) 29851 dir ist dirre als der./ din vil tugentliche ger/ die personen nicht ennimt,/ als der gerechtekeit enzimt,/ di wir an dir
Rennew 4613 kint.’/ er sprach: ‘ir vrawen die hie sint,/ schawet sine persone/ und habet iu daz zulone,/ swelher můt siner minne gert,/
Rennew 9961 Mahmet/ an menshen nie so wol getet/ als an dirre persone./ ez ist aller kinde ein krone/ die ie wurden in
SpitEich 23, 12 gemanschaft. //So ain brvder graven oder vrien oder ander wertlichen personen des spitals g#;ovt lihet oder mit in darvber ain gedinge
SpitEich 40, 16 an s#;eamelichen dingen. Man sol ofte z#;ove in senden die person, die in gotlich wort vnd lere sagen vnd si vnderwisen,

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