Mhd. Gesamtlemmaliste/Belegarchiv
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  Belegarchiv/Konkordanz

Die hier aus dem elektronischen Belegarchiv ausgegebenen Stellen bilden den durch halbautomatische Lemmatisierung von digitalisierten Volltexten gewonnenen Kern einer umfassenderen Beleggrundlage, die für die Ausarbeitung des Mittelhochdeutschen Wörterbuchs verwendet wird. Bei der Benutzung des elektronischen Belegarchivs ist stets zu beachten, dass es Stellen enthalten kann, die anderen Stichwörtern zuzuordnen sind.

përsône F. (171 Belege) Lexer BMZ Findeb.  

Mechth 1: 2, 1 ze vordernde got und alles sin riche.» II. Von drin personen und von drin gaben Der ware gottes grůs, der da kumet
Mechth 1: 2, 8 s#;eussen schlaffe. So sihet sú einen ganzen got in drin personen und bekennet die drie personen in einem gotte ungeteilet. So
Mechth 1: 2, 9 einen ganzen got in drin personen und bekennet die drie personen in einem gotte ungeteilet. So gr#;eusset er si mit der
Mechth 1: 2, 13 nút beriht wirt, dis ist dú erste sache von drien personen. So zúhet er si fúrbas an ein heimliche stat. Da
Mechth 2: 19, 69 ist gewelbet und geordent und verlúchtet schone mit den drin personen [die beginnen alsust: Der ware gottes grůs, der da kumt von
Mechth 2: 22, 8 sele, ir hant das wol gesehen, das die engel einvaltige personen sint und das si got nit me lobent noch minnent
Mechth 3: 9, 6 din unzellichú wunne nieman was gemeine. Do lúhteten die drie personen $t also schone in ein, das ir ieglicher dur den
Mechth 4: 14, 3 und von des menschen edelkeit Ich sach und sihe drie personen in der ewigen h#;eohi, e gottes sun enpfangen wart in
Mechth 4: 14, 14 weder bein noch vleisch noch blůt mitte gegeben. Die ander persone das was ie der ewige sun. Alleine #.[der die menscheit
Mechth 4: 14, 17 gegeben, e Gabriel die botschaft tet. Were die selbe ander persone vor der botschaft vleisch #.[gewesen dur úns#.] ze l#;eosende, so
Mechth 4: 14, 19 es ein beginne wesen; das geschach nie. Die selbe ander persone was ein nature worden mit Adames menscheit, e er sich
Mechth 5: 2, 19 regens troppfen, alles gras, b#;vome, l#;vop und sant alles lebende personen werin und úns verdruken w#;eoltin, das wir (78#’r) niemer uf
Mechth 5: 25, 21 $t und da alsolich wunder tůt, das es mine drie personen al durchgat und r#;euret und reitzet und machet minnenlustig mine
Mechth 5: 27, 11 ane #.[ende und ane beginne#.]; din sele ist únser drier personen allernehstú brut.» O wie wunnenklichen Christi sele in der ganzer
Mechth 5: 31, 22 alle dine vrúnde, menschen, engel, heligen; nu, eb alle die personen sprechen k#;eonden, wolten und rieffen ane underlas untz an den
Mechth 6: 1, 97 steter meinunge alles sines herzen, so ist er ein gantz persone mit der heligen drivaltekeit. Aber der st#;vob der súnden der
Mechth 6: 16, 15 lúhtet erlich úber alle creaturen sch#;eone dur die heligen drie personen. Do begerte ich mit grosser gezogenheit, als man da ze
Mechth 6: 39, 3 únser vrowen und von ir gewalt O, o, o, drie personen hant ein namen in einem got ungeteilet. Si vliessent gegen
Mechth 6: 41, 10 enpfieng. Da von schinet der here gegenblik von einer ieglichen persone wider in die hohen majestat, da si usgevlossen hat. Der
Mechth 7: 9, 4 und r#;euffet denne in den himmel: «Herre, werin alle dise personen also vollekomen und also helig, eb es múglich were, als
Mechth 7: 24, 3 heliger geist. Das ist min gel#;vobe, das du bist ein persone der heligen drivaltekeit. Din s#;eussen minnenden brunnenvlússe vertilgent $t alles
Mechth 7: 37, 11 minnen, als er was von ahtzehen jaren; so ist sin persone den jungfr#;vowen allerminnenklichost und er ist allersch#;eonost. So volgent si
Mechth 7: 63, 14 heligen, als eb si komen wolten zů minem ende. Ire personen, die si waren, der ensach ich nit zwischen in, wan
Mügeln 10,10 wart gestricket in ein bant:/ die meit gebar uß den personen drien/ den sun aleine sunder spot –/ des wart die
Mügeln 172,10 dir lob, kraft, ere, wirde krie,/ einfaldig got, doch in personen drie:/ uß todes klamm uns frie,/ als du hast die
Mügeln 343,4 ein fletze han. / in gotes herzen decke/ sus dri personen stan./ den sun gebar aleine/ die reine $s an alles
Parad 3, 35 Utrecht waz daz si daz undirscheit mache undir den dri personen in gotlicher nature, und ouch daz der personen wedir minner
Parad 3, 35 den dri personen in gotlicher nature, und ouch daz der personen wedir minner noch me in der gotheit mac gesin. #s+Incipiunt#s-
Parad 9, 28 lebine. sent Augustinus und sente Ambrosius di sprechin daz ein persone ist in der anderen, der vadir in deme sone und
Parad 9, 32 daz kein grozir gesin inmac. sint dan daz di dri personen ein sint in deme gotlichen wesine, wie mac daz gesin
Parad 9, 33 in deme gotlichen wesine, wie mac daz gesin daz di persone des sones menschliche nature hait an sich genummen und nicht
Parad 9, 35 in ist doch nicht di der vader ist, daz ist persone. Johannes und her sint wol glich, wan si habint eine
Parad 9, 37 eine menscheit, si in sint abir nicht glich an den personen, wan der eine mac wol etwaz habin an siner personen,
Parad 9, 37 personen, wan der eine mac wol etwaz habin an siner personen, alse groze und varwe, daz der ander nicht inhait. der
Parad 10, 2 inist doch nicht di di der vader ist, an der personen. wan he ist ein andir an der personen dan der
Parad 10, 3 an der personen. wan he ist ein andir an der personen dan der vadir, wan der son enist nicht vadir. hette
Parad 10, 6 menscheit an sich nam alse her di ist, daz ist persone, so mochte her ein icliche nature an sich han genomen
Parad 15, 18 und one menige, deme werin hunderit alse ein. werin hunderit personen in der gotheit, di undirscheit konde genemen one zal und
Parad 15, 23 Gode one zal und one menige, der bekennit daz dri personen sin ein Got. //Der engil ist ouch so hoch. di
Parad 18, 14 dit ‘fiat’ ist gesprochin in der ewikeit in der drier personen einunge an gotlicher nature. ez wart ouch in deme puncte
Parad 18, 16 gesprochin in der foreinunge gotlicher und menslicher nature an einer personen. ez wart ouch gesprochin in Godes ewikeit und der sele
Parad 18, 36 ingefleischit. ez nam mensliche nature in sich und nicht eine personen. und von deme werke des heligen geistes gewart lib und
Parad 19, 3 noch, daz da was vollincumen Got und mensche an der personen Christi. sint den male daz di werc der heiligin drivaldikeit
Parad 19, 19 groiz pine durch uns an siner heiligen martil. alse dri personen sint in der gotheit und ein substantia oder wesin, also
Parad 19, 20 und ein substantia oder wesin, also ist in Christo ein persone und dri substancie oder wesin, daz ist gotheit, sele und
Parad 20, 9 allir creature. David sprichit: ‘in splendoribus sanctorum etc.’. in der personen des vadir. ‘in den schinen der heligin: von mime libe,
Parad 24, 5 daz he deme vadere foreinit si von deme underscheide der personen. groiz underscheit lit daran alse man sprichit ‘ein’ unde ‘foreinit’.
Parad 24, 9 Gode’, da bewisit he daz si undirscheidin sint an den personen. der son ist ouch ein offinbarunge des vadir. der son
Parad 29, 33 fornuft des vadir, und alleine si underschêdin sin an den personen, so habe si doch eine nature und ein wesin mit
Parad 33, 36 gotliche nature und mensliche nature also forenit warin an der personen des Godis sonis, daz ur iclich behilt an ume daz

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