Mhd. Gesamtlemmaliste/Belegarchiv
  Kontextlänge: Wortformen  

  Belegarchiv/Konkordanz

Die hier aus dem elektronischen Belegarchiv ausgegebenen Stellen bilden den durch halbautomatische Lemmatisierung von digitalisierten Volltexten gewonnenen Kern einer umfassenderen Beleggrundlage, die für die Ausarbeitung des Mittelhochdeutschen Wörterbuchs verwendet wird. Bei der Benutzung des elektronischen Belegarchivs ist stets zu beachten, dass es Stellen enthalten kann, die anderen Stichwörtern zuzuordnen sind.

müede Adj. (175 Belege) Lexer BMZ Findeb.  

Lanc 58, 26 geschrey noch mere, und der konig kam gelauffen und was múde, wann er lang gelauffen hett. Er sah auch wol das
Lanc 102, 25 wurden. Phariens und Lambegus ritten zu dem großen thurn als múd lút die sere gestritten hetten und sere gewunt waren an
Lanc 112, 24 auch das sie nichts nit aß. Sie was dick so múd von singen und von betten, von wachen und von fasten,
Lanc 155, 17 zehenen so viel gefochten het das yn ducht das er múd were und nicht me mocht fechten, so sante man dem
Lanc 155, 20 ein ritter nicht gemeistern: als ein man einen andern man múd gemacht hatt oder zwen oder dry oder vier, so mag
Lanc 158, 35 was. Das ist uch beßer dann erger. Ir sint nů múd gnug’, sprach sie. ‘Were der tag lenger gewesen, ir wert
Lanc 159, 32 ir gewar werdent das uch die krafft ab gee und múd sint, so laßent es nicht, ir nement den schilt mit
Lanc 159, 34 nement den schilt mit der einen barren. Als ir darnach múde werdent, so nement den mit den zweyn, und zu letst,
Lanc 162, 19 mit einer roten barren in bellune. Der wiß ritter was múde worden, und was im syn schilt nah abgeschlagen; er was
Lanc 162, 22 was im der athem kurcz worden, und hett sie auch múd gemacht und sere geqwetschet und an maniger stat gewunt. Sie
Lanc 162, 35 Sie qwetsten yn sere, wann als schier als ir eyner múd wart, so bestund yn der ander der frisch was und
Lanc 163, 28 wiedder yn enkůnten komen die er gewunt het und die múd waren; und die innwendig waren enkunten heruß nit komen, wie
Lanc 192, 10 das roß geen wo das es wolt. Das roß was múde und hett ein groß tagefart gegangen, und was an eim
Lanc 192, 13 worden, und gingen große graben da durch. Sin roß was múd und sturczt in eynen graben, das das roß ein lang
Lanc 227, 18 kerte wiedder umb, es schwamm so lang biß das es múde wart. Das roß ging under das waßer, und der ritter
Lanc 251, 36 joiale. Er leyt sich zuhant nyder und schlieff, wann er múde was und sere geqwetschet; er enbeiß nie eßsens des tags.
Lanc 252, 19 furwar’, sprach die frauwe, ‘das er me dann ein roß múde hat gemacht hút oder zwey. Wol dan’, sprach sie, ‘geen
Lanc 262, 31 sich. Beidenthalb enwas wedder ritter noch knecht, er were so múde das er nicht me enmocht. Galahotes lúte furten einen myns
Lanc 272, 3 was nit eins hellers wert gegen dißem; er wirt nit múde, er ist allweg glich frisch und sin lip gerůget hut,
Lanc 273, 7 ir mogent verriten in dißem tage. Enmag ich uch auch múde nicht gemachen, so enmachet uch off ertrich nymand múde.’ Er
Lanc 273, 8 auch múde nicht gemachen, so enmachet uch off ertrich nymand múde.’ Er erbeißet von sim roß und gabs im, und der
Lanc 277, 18 schier entschlaffen, wann er des tages sere gefochten hett und múde was gewesen. Da Galahot sah das er entschlafen was, da
Lanc 277, 21 Der ritter schlieff alle die nacht fast sere, wann er múd was, und clagt sich in dem schlaff alle die nacht.
Lanc 315, 14 die augen nicht slug. Also slug er biß er so múde wart das er nit me geslagen mocht, und hieß yn
Lanc 323, 28 sin roß und floh was er ummer mocht. Da Hestor múd was und sie ferre gnung gejagt hett, da kam er
Lanc 326, 8 ritter habe der fur sie fechten wölle, der ist noch múde von den großen tagverten die er geritten hatt und von
Lanc 326, 15 dritten. ‘Nu herre truchseß’, sprach der bot, "ist uwer ritter múde?’ ‘Entruwen’, sprach er, ‘myn herre ist aber so múd nicht,
Lanc 326, 15 ritter múde?’ ‘Entruwen’, sprach er, ‘myn herre ist aber so múd nicht, er uberwinde uwern ritter wol, und weren ir auch
Lanc 330, 1 begund ietwederm@@s@ $t sin athem abgeen. Ir arm waren yn múde, und ir athem begunden yn kurczen, das yn beiden růgens
Lanc 334, 32 das man zu recht gewunten rittern sol thun die vehtens múd sint. Der knappe hett ein fast schön schwester die noch
Lanc 368, 30 trincken; man dete im alles das gemach das man eim múden ritter zu recht thun solt. Da die spise bereit was,
Lanc 371, 11 tot slug und lemte den dritten. Hestor hett syn roß múde gemacht mit jagen und kunde yn nit lenger gevolgen; und
Lanc 371, 13 tag daroff gestritten und gejostiert. Auch was der ritter vehtens múde, und was das nit wunder, wann er wiedder zwenczig ritter
Lanc 374, 36 sim roß und leite es nach im; er wart so múde ee er den fels halben off kam, und wart im
Lanc 387, 17 das halff yn ein gůt wil biß er selb so múde wart das im sin athem enging. Er hielt sich als
Lanc 387, 21 Hestor schlug ein slag in den andern und wonde nymer múde werden, wann er so viel krefft an imselber wúst. Er
Lanc 387, 29 fro; er lieff uff Hestorn, wann er noch nit viel múd was, und begund yn sere laden mit slegen. Hestor dackt
Lanc 390, 14 zuhant, wann es by dem abend was. Margenor was so múde das er nit wol eßen mocht; und Hestor sprach zu
Lanc 392, 26 Hestor was in einer kamer sere herlich gebettet, wann er múd was und sere geqwetschet. In der kamern was noch ein
Lanc 416, 14 roßen gesaßen und das sie beid schwach gnug waren und mude. Uff dem graben allumb was manig man dem lieb were
Lanc 416, 21 mocht off den graben, sie sah das sie beid gnug múde waren; und da sie myn herren Gawan so sere bluten
Lanc 421, 21 benemen wolt. ‘Laßt mich wiedder yn fehten biß unser eyner múd werde oder uberwunden!’ ‘Ja’, sprach myn herre Gawan, ‘ob irn
Lanc 423, 25 der best dienst.’ Min herre Gawan was wunt und sere múde, und man halff im das er zu bette kam. Des
Lanc 443, 8 syn und sprach das ers im hette. Der knapp was múde, und myn herre Gawan hieß yn bald wiedder keren. ‘Ich
Lanc 446, 24 lang das ir keyner so wol gerúst was, er were múd genůg; sie waren beide sere wunt und hetten viel blutes
Lanc 474, 19 also behelffen kunde in eim stritt. Des koniges here, das múde was und schompffiert, $t das wart wiedder frech und biederbe.
Lanc 483, 27 im hett. Also ritten sie lang, und Galahots pfert was mude, wann er schwer und groß was; es stieß sich an
Lanc 529, 6 die ahsel und die arm so sere das er zuhant múde was und bat umb gnade: ‘Ay edel ritter’, sprach er,
Lanc 556, 7 glen under den arme. Da was myn herre Ywan so múde das er nit me mocht, und Lancelot stach den ersten
Lanc 611, 32 thú?’ sprach er. ‘Ich wene das ich uch also sere múde als ir mich múwet.’ ‘Múw ich uch?’ sprach sie. ‘Ja

Ergebnis-Seite: << 1 2 3 4 >>
Seite drucken