Mhd. Gesamtlemmaliste/Belegarchiv
  Kontextlänge: Wortformen  

  Belegarchiv/Konkordanz

Die hier aus dem elektronischen Belegarchiv ausgegebenen Stellen bilden den durch halbautomatische Lemmatisierung von digitalisierten Volltexten gewonnenen Kern einer umfassenderen Beleggrundlage, die für die Ausarbeitung des Mittelhochdeutschen Wörterbuchs verwendet wird. Bei der Benutzung des elektronischen Belegarchivs ist stets zu beachten, dass es Stellen enthalten kann, die anderen Stichwörtern zuzuordnen sind.

laʒ Adj. (311 Belege) Lexer BMZ Findeb.  

Lanc 273, 25 wern. Myn herre Gawan der wust aber wol das sin letste schare gar da nit enwas da er sie vergatern sah.
Lanc 279, 2 volck alles vergattert hett, da vergatert der gut ritter zu allerletste der Galahotes wapen ane fůrt; und alle die yn sahen
Lanc 282, 17 anders da nicht endete dann das sie spehte wieß zu letst solt ergan an den sachen darumb sie dar was komen.
Lanc 284, 28 ware, ich gesah yn aber nymer sither das ich zu letst von mym herren dem konig schiede.’ ‘Wie’, sprach der konig,
Lanc 298, 34 den roten wapen, er hett auch den prise zu dem letsten stritt, da waren sin wapen schwarcz. Da er des tages
Lanc 298, 38 stund gesehen das ich wonde das er mich minnete, zu letst da befande ich wol das des nicht enwas.’ Da begunde
Lanc 310, 12 mir leit were, hett ichs vergessen: unser gesellen, die zu letst mit uns in der suchung waren mit geschwornen eiden, die
Lanc 311, 3 gute wil sament, wann sie einander ußermaßen lieb hetten; zu letst musten sie doch scheiden. – Nu mußen wir ein wil
Lanc 314, 30 ritter da er saß und weinde uber jhem brunnen. Zu letst jostierten sie mit einander, und der ritter stach yn von
Lanc 356, 2 wil ich uch sagen, herre’, sprach Egravin. ‘Da ich zu letst von uch reit von der stat da der fried gemachet
Lanc 361, 28 der ritter gesaget hett das er mynen herren Gawan zu letst gesehen hett. Er reit gedencken nach syner amien, die er
Lanc 379, 16 Segremors jostiert mit vier spern wiedder den guten ritter. Zu letst wart er und sin roß darnider gestochen. Da det ich
Lanc 387, 28 heiß, und sin athem begunde kurczen, und wurden syn slege laß. Des wart Margenor ußermaßen fro; er lieff uff Hestorn, wann
Lanc 425, 14 von uch ritten off der landen da ir uns zu leste sahent, da der gezwergk den ritter blu der uns vier
Lanc 428, 4 und zu trincken. Segremors aß zu dem ersten krencklichen, und zuletst was er starck und mechtig worden das im nichts enbrast.
Lanc 444, 12 roß dot geslagen, wann sie den ritter verwunt sahen. Zu letst raufft er das schwert und reit zu im. ‘Herre ritter’,
Lanc 464, 2 furbas zu eim andern loch und ließ Galahuten da. Zur letsten passaien ließ sie Lanceloten. ‘Herre’, sprach sie, ‘alhie solt ir
Lanc 466, 9 konig nit und jagt fúrter einen ferren weg nach. Zu letst viel sin roß under im und was dot. Alda wart
Lanc 489, 34 ist in uwerm land sither geschehen sither ich uch zum letsten sah; @@s@ich wond das ir eintwedder dot wert oder gelemt.’
Lanc 500, 31 hett: ich han viel darumb geladet, da sah ich zu letst wo ein freischlich $t trach von osterwert fliegende qwam und
Lanc 507, 30 das crucz darfur und herte das lang und lang. Zu letst kam sie zu Galahut und det dem dasselbe; er hielt
Lanc 507, 32 der meister geheißen hett, und herte das ußermaßen lang. Zu letst kam sie zur mure da die ring geschriben $t stunden
Lanc 527, 1 Da wolten sie es nit thun, @@s@der konig must zu letst die wette nemen sins undanckes. Da sprachen die dri ritter,
Lanc 542, 2 seyt der bruder und alle die da waren, das sie zuletst gelobet wiedder zu keren und deth als es irs undanckes
Lanc 545, 29 irs versuchen?’ sprachen sie zun andern zweyn, und sicherten zu letst alle vier zuhauff das sie des nechsten montages all vier
Lanc 572, 7 im großen strit gaben ee er sie gemeistert; wann zu letst det er yn als er den andern zweyn gethan het,
Lanc 576, 20 gan eßen!’ Sie wert sich lang, doch ging sie zu letst eßsen durch der ritter bethe. Da man gaß, der herczog
Lanc 576, 25 wann sie vil richer und edeler was dann ich. Zu letst sprach sie, sie wolt mich nemen, ich must ir aber
Lanc 581, 3 verbieten. Da wurden sie zwen stridende und vehtend sere lang, zuletst uberwande $t yn der herczog und det im gefengniß sichern.
Lanc 591, 20 sich Galahut lang, und ir starcken ritter kam einer zu letst czwerch uff yn gerant mit einer starcken glenen und stach
Lanc 598, 6 das er dot were, des sie nit gleuben kund. Zu letst fand sie in yren buchern das er in irm lande
Lanc 598, 9 und von dorff zu dorff, biß das sie yn zu letst in eim wald fand so sere zu ungereche und verkert
Lanc 611, 27 wert er siehs; das enhalff alles nit, er must zu letst bi ir off das bette gan, und das er sin
Lanc 625, 29 das er fur wenckende und fliehende vor synen schlegen. Zu letst schlug er yn miteinander darnyder und ging mit beiden fußen
Lanc 635, 26 im in ein ander kamer. ‘Frauw’, sprach der konig, ‘dißer letst dienst den er uch gethan hatt sol wol versunen alles
Lanc 637, 5 im were. Node saget ers im, doch must es zu lest uß brechen. Da begunden die gefangen die konigin sere clagen
Lanc 641, 8 ob er verreter nicht were gewesen und on barmherczikeit. Zu letst must er entwichen $t fur Lancelot, da ern vil wirs
Litan 1337 dir herre beuelen/ lib unde selen/ zu eristen vnde zu lezisten,/ wande dv allir beste/ unse not vnde unse angist weist./ an
Macer 90, 2 zu erst gessin mit ander spise immer uf get zu leszisten, daz ist dar umme, wan er zu ersten dowet. Merretich
Märt 2143 und v%:irczikch mann/ do wolten zü im sein gegan./ der leczt scholt sein der lasser,/ zehauffen lieffens in das wazzer:/ sy
Märt 2143 wolten zü im sein gegan./ der leczt scholt sein der lasser,/ zehauffen lieffens in das wazzer:/ sy wolten ze Blasio sein
MarlbRh 21, 15 was dines herzen groʒ ungemach./ ////Nu kumen ich an sin lesten dach,/ daran sin not allermeiste lach./ wil wir sin krüze
MarlbRh 22, 12 //Wand ir entf#;einget beid vil wunden,/ e he quem zůr lester stunden./ din herz it wart ouch dicke wunt,/ als sin
MarlbRh 23, 33 vůr ouch hin al an gewant./ //Owi, nu kümt d#;ei leste not,/ din l#;eiven besteit de grimme dot./ in krüzigt d#;ei
MarlbRh 24, 20 gescheide./ //Nu, allerschönst, d#;ei #;ei gewart,/ it geit an leste hinevart./ din l#;eif bevilt an sinem ende/ sin geist in
MarlbRh 24, 24 ind s#;eis du, din herze leit/ van dem l#;eifsten $’t lest gescheit./ engein herze n#;eit $’n versteit/ dins r#;iugen herzen bittercheit./
MarlbRh 26, 19 is gehangen,/ he is gare eine wunde./ he lit d#;ei leste stunde,/ den grimmen dot./ ////Din adern brechent/ ind verlechent,/ din
MarlbRh 31, 29 is!/ ////L#;eif kint, laʒ mich ouch bit dir sterven,/ min leste bed laʒ mich erwerven!/ ich envorten d#;ei engstlich helle n#;eit;/
MarlbRh 121, 22 magtdům is aller sterren best,/ an schriven ich van im zůlest,/ du enhas engeinen stern so schone,/ de so sunderliche z#;eirt
MarlbRh 133, 17 g#;eude geven ich lof ind ere!/ ////Du ouch in diser lester arebeide/ Gewesen bis min recht geleide,/ Du has mich gelert

Ergebnis-Seite: << 1 2 3 4 5 6 7 >>
Seite drucken