Mhd. Gesamtlemmaliste/Belegarchiv
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  Belegarchiv/Konkordanz

Die hier aus dem elektronischen Belegarchiv ausgegebenen Stellen bilden den durch halbautomatische Lemmatisierung von digitalisierten Volltexten gewonnenen Kern einer umfassenderen Beleggrundlage, die für die Ausarbeitung des Mittelhochdeutschen Wörterbuchs verwendet wird. Bei der Benutzung des elektronischen Belegarchivs ist stets zu beachten, dass es Stellen enthalten kann, die anderen Stichwörtern zuzuordnen sind.

künne stN. (249 Belege) Lexer BMZ Findeb.  

RvEBarl 2052 verworhte in gotes hulde./ //Des himelrîches wünne/ verworhten sie ir künne./ ir schulde vuogte in solhe nôt,/ daz sie vervielen in
RvEBarl 2071 ein guoter man hiez Nôê,/ der tet vür al daz künne sîn/ rehtiu werc mit stæte schîn./ durch der liute sünde/
RvEBarl 2188 ûf genâde dar./ von der zwelf gebruoder art/ Israhêl daz künne wart./ die begunden in Egyptô/ vil krefteclîche wahsen sô,/ daz
RvEBarl 2675 suln gewalteclîche/ alle zungen sîn bereit/ dienstlîcher stætekeit/ und allez künne ie mêre/ durch sînes gewaltes êre."/ diz ist an Kriste
RvEBarl 6130 sehe tragen/ die krône bî der engel schar/ ob menschlîchem künne gar."/ //"Daz welle got!" sprach Jôsaphât,/ "in des hant ez
RvEBarl 8780 heinlich liep und lîpnar;/ swie sîn geslehte ungerne sî/ menschlîchem künne bî,/ daz mensche ez niht verbirt,/ als ez bî im
RvEBarl 8996 lasterlîchen tôt,/ sô machich elliu diu kint,/ diu in iuwerm künne sint,/ vremeden liuten undertân,/ daz sie müezen iemer hân/ in
RvEWchr 114 ane vie/ bi des heiligen Abrahames zit;/ und wie des kúnne wurtzete sit,/ biz Mo%.yses, din werdir degin,/ began mit dinir
RvEWchr 130 David,/ din kneht, din uz irwelter degin,/ began des selbin kúnnis pflegin/ mit kúnechlichir werdekeit,/ bi dem, als úns dú warheit
RvEWchr 485 die do wůhsen sere./ ie mere und abir mere/ sin kúnne wahsen do began./ sin wip im einin sun gewan,/ der
RvEWchr 1158 drizehende hiez./ da sih mit kreften nider liez/ diz selbe kúnne und ouh des scar,/ das was von Messa an Sephar:/
RvEWchr 1161 Sephar:/ vor dem ostirn gebirge nider/ lie sich das selbe kúnne sidir./ __ Nôe der lepte, das ist war,/ nah der
RvEWchr 1240 do sprach wider in ein iegeslih man/ ze sinim nehsten kúnne do/ mit gemeinim munde also:/ ‘machin al gemeine/ ziegil und
RvEWchr 1289 dú scrift úns kunt getan/ das fúnfzehin kúnne schar/ Japhetis kúnne gebar./ Sem der reine gůte man/ sibene und zweinzec súne
RvEWchr 1361 der andir teil Europa,/ Affrica der dritte hiez./ wa iegeslih kúnne sih nider liez,/ wie in dén teilen al dú lant/
RvEWchr 3121 hebit an/ das von Phalech geborn wart,/ und von dén kúnnin siner art,/ dú Got selber hate irchorn./ von Phalech wart
RvEWchr 5191 grozú gesleht gebaren,/ der iegeslichs mit sinir diet/ ze grozen kúnnin geriet,/ dú gewaltecliche/ vil witú kúnigriche/ sit stiftin bi ir
RvEWchr 8425 war genomen,/ wand er der gůtat virgaz;/ und gwan des kúnnis solhin has/ das er sih tegelich beriet/ wie er virdarpte
RvEWchr 8581 kumer danne kume/ dekein sun alda genas,/ der des selbin kúnnis was/ von der israhelschen schar:/ wan man die man irtranchte
RvEWchr 12714 das man nah der zit hin fúr/ von dez selben kunne schar/ neme dé ewartin gar,/ diez gén Gotte werren wert./
RvEWchr 13001 das ez pflege El%.yezer,/ der ist von Amissada%.y/ geborn: des kúnnis fúrste er si./ ouh soltu dabi kiesin mer:/ indem geslehte
RvEWchr 13018 schiet/ und průfte mit rehter zal/ dú geslehte úbiral/ von kúnne ze kúnne dar und dan,/ von hûs ze hûz, von
RvEWchr 13018 průfte mit rehter zal/ dú geslehte úbiral/ von kúnne ze kúnne dar und dan,/ von hûs ze hûz, von man ze
RvEWchr 15579 in ir geheizen erbelant,/ das si danne sl#;eugin gar/ Amalechis kúnnis schar/ und nieman lebin liezin/ die ir geslehtis hiezin,/ und
RvEWchr 18866 vant./ __ Als er hein kam in sin lant,/ des kúnnis lút von Effraim,/ und die kúnege mit im/ die er
RvEWchr 19920 Do Debora dú wise/ mit wislichem prise/ von Israhel des kúnnis pflag/ und der Gotis degin Barag,/ was in andern richin
RvEWchr 23601 můste allis ligen tot./ der kunig Saul alda gebot/ das kunne und das geslehte gar/ von ursprunge uf verderbin gar,/ und
RvEWchr 27384 so kech, an rate gar/ so wis das im des kúnnis schar/ volgte als er in do riet./ do nam er
RvEWchr 31634 die von Levi und Eleazar/ waren, und von .Ythamar/ des kúnnis waren ahte schar:/ dén hiez das jar und ouh die
RvEWchr 33169 fruht geborn/ were und dafúr uz irchorn/ das er des kúnnis were,/ das der vil gar virbere/ dienist insinin richin,/ und
SalArz 16, 54 vnde daz cickelinne. Du salt merken daz ein iclich uihes kunne daz eine vuchte muter hat. di wile iz iunc ist.
SAlex 1693 ein sturm grôz,/ ein dûsunt blieb dâ tôt/ von kriechischeme kunne,/ ê Alexander den vort gwunne./ //Alexandro mûwete daz./ ûf Bucifale
SAlex 5177 dâr was./ dâ entsprungen blûmen unde gras/ und wurze maniger kunne./ ih wêne ie walt gewunne/ alsô manige zîrheit./ er was
SHort 923 en horte./ nie hertze sich enporte/ so hoh noch engels kunne/ daz si die grosen wunne/ mohtint gar bevinden/ die du
SHort 1101 hat in miner not?/ des bistu, magt, gesegenot/ in allen kunne wibes/ und dú fruht dines libes!’/ __Gang mit der magt
SHort 5871 herr hoh geborn,/ der im zewip het erkorn/ von kaisers kunne ain frowen da,/ dú was genant Eucharia,/ gar schóne, wis,
SM:KvL 2: 4, 3 wart kunt,/ Mîn trût, ich schowe $s dich für elliu künne/ lieber mînem herzen, wan du bist gelükes vunt./ Dû bist
SM:UvS 10: 1, 3 wunnent niht ze rehte sich,/ Noch die vogel in ir kunne,/ noch die liute, dunket mich./ Nû, waz sol ich danne
SM:Wi 3: 1, 6 schône/ vögellîn in ir dône/ williklîchen hô,/ Sô des meijen kunne $s wunne $s machet/ unde lachet $s suozze berg unde
Spec 13, 26 uatir deſ kunigeſ Dauid. Div wrze Ieſſe bezeichente der iudin chunne, div gerte unſer fr#;vowen $.s$. Marien. Der bl#;ovme iſt der
Spec 86, 9 lobin ſinir gůte, daz er niemin widert durch ſin niderez chunni. Niemin ſi, der durch ſin unreht antlazziſ gezwîuele, want ani
Spec 95, 28 goteſ m#;voter, unſer fr#;vowe $.s$. Maria uon deme aller herſten chunne $.s$. Dauidiſ. Uon ir geburt ſprach der heilige ſpirituſ ſanctuſ
Spec 106, 28 geburt unſerſ heilareſ Ieſv Chriſti mit uoller antreite deſ ſaligen chunneſ, deſ uleiſlichen geſlæhteſ $t Ieſu Chriſti, offenbare zalte. Von dem
StrAmis 358 halbez gehiez,/ swaz er dâ gewünne./ dâ was manc edel künne/ von gebûren und von vrouwen,/ der mohte man dâ schouwen/
SüklV 73 wir in geworfen wurden/ durch Adames missetat,/ der aller manne chunne hat/ irworven michel arbeit/ mit siner chelgitechheit./ //Nu hore du,
Tauler 13,25 verunkúschet wurt, ouch mit minnen der creaturen, sú sint welicher kunne sú sint, und in dem hertzen mit willen gehabet tag
Tauler 17,21 daz ist die mirre die Got git, es si welicher kúnne liden daz si, innewendig oder ussewendig. O der die mirre
Tauler 22,21 daz marg. Aber diseme ber#;euren wurt begegent oder gevolget zweier kunne wise von zweier kunne lúten. Die ersten kumment mit irre
Tauler 76,4 //19. ___Die ander uzlegunge von der uffart seit von fúnf kunne gevengnisse domitte die lúte hie in zit swerliche gefangen werdent,
Tauler 76,9 und f#;eurte mit ime das gevengnisse gevangen. Man findet fúnf kunne gevengnisse domitte die lúte hie swerlich gevangen werdent in diser

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