Mhd. Gesamtlemmaliste/Belegarchiv
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  Belegarchiv/Konkordanz

Die hier aus dem elektronischen Belegarchiv ausgegebenen Stellen bilden den durch halbautomatische Lemmatisierung von digitalisierten Volltexten gewonnenen Kern einer umfassenderen Beleggrundlage, die für die Ausarbeitung des Mittelhochdeutschen Wörterbuchs verwendet wird. Bei der Benutzung des elektronischen Belegarchivs ist stets zu beachten, dass es Stellen enthalten kann, die anderen Stichwörtern zuzuordnen sind.

urstende stF. (140 Belege) Lexer BMZ Findeb.  

PrOberalt 37, 16 bezaichent die hiligen junger, den unser herre nach siner hiligen urstende ir sin auf tet, daz si die hiligen schrift verstunden,
PrOberalt 44, 21 do si sein marter gesahen, do warten si siner hiligen urstende und heten die zůversicht daz si da mit aller ir
PrOberalt 53, 10 ob si unfro waren sines todes, daz si siner hiligen urstende getr#;eostet w#;eurden. der red aller verstunden si nicht. daz aver
PrOberalt 69, 7 von des genaden wir iz allez haben. nach siner hiligen urstende tet er in den sin auf, daz si die hiligen
PrOberalt 82, 12 unser herre geschaffen hat, wie sich diu fræud ze der urstend unsers herren, des almæchtigen gotes, sich fræut der himel und
PrOberalt 82, 20 mit wucher und mit sang und fr#;eouent sich siner hiligen urstend. und daz tůt alles daz got beschaffen hat. nu gedencht
PrOberalt 85, 22 daz selb gewæt bezaichent die fræud unser hochzit. die hilig urstend unsers herren, diu hat fræude bracht beidiu dem menschen hie
PrOberalt 85, 24 enerde und auch den engeln da ze himel. mit siner urstend hat er uns des ewigen leibs gewiz gemachet. so erfræuent
PrOberalt 86, 4 doch dem iteln grab gelaubet. do er in die hiligen urstende chunt getet, do hiez er si gen, daz si den
PrOberalt 86, 28 unsern s#;eunten so ersten m#;euzzen, daz wir ze der jungisten urstende mit den erwelten die v#;eollichlich fræude besitzen m#;euzzen amen. Nu
PrOberalt 87, 11 erschein, daz si in ze aller erst nach siner hiligen urstend sach. ir sere und ir leid waz mer dar umbe
PrOberalt 88, 14 von dem grab, Maria, diu da bot waz siner heren urstende. unser herre wart an schulde gewizigt, daz wir s#;eundær unser
PrOberalt 89, 14 nach ir s#;eumelichen sinen jungern, und dennoch etlich sein hilig urstende nicht gelaubten v#;eollichlichen, daz er si gevestent, dar umb erschein
PrOberalt 89, 26 den masen, daz er der hertze erheilt die sein hilige urstende niht gelaubten. er zaiget auch sinen hiligen leip also getanen
PrOberalt 89, 28 zaiget auch sinen hiligen leip also getanen nach siner heren urstend, also wir alle nach der gemainen urstende werden. er waz
PrOberalt 89, 28 nach siner heren urstend, also wir alle nach der gemainen urstende werden. er waz unverwertlich und macht man in do griffen,
PrOberalt 90, 4 ich eu, minen frid lazze ich eu’. nach siner heren urstende do bracht er in selben fride, also wir iz hiut
PrOberalt 90, 19 urteil. daz unser herre die masen siner wunden nach siner urstend haben wolt, daz tet er nicht vergeben, er tet iz
PrOberalt 90, 20 sach: er tet iz dar umb, daz er nach siner urstend sinen jungern zaigt, daz auch si gevestent wurden an dem
PrOberalt 91, 19 frid. daz er sinen truten, sinen erwelten junger siner hiligen urstende zwifeln lie, daz tet er durch uns die nach siner
PrOberalt 95, 10 viertzich tag die er mit in waz nach siner hiligen urstende. er sprach aver zů in, si ensæchen sein nicht: do
PrOberalt 95, 39 diu wart in verwandelt ze grozzer fr#;eoude nach siner heren urstende, also da geschriben stet: gavisi sunt discipuli. der juden unfr#;eoude
PrOberalt 96, 42 benemen.’ die fr#;eoude di die hiligen heten von unsers herren urstende, von siner ůffert, von der chunft des hiligen geistes, die
PrOberalt 97, 37 von siner marter, daz si gefræut wurden von siner hiligen urstende; $t ob si unfro wurden, so er hintz himel f#;eure,
PrOberalt 98, 8 var.’ daz ergie an dem viertzigisten tag nach siner hiligen urstende. do er mit in ret und si segenot, do chom
PrOberalt 101, 37 ze wizzen ist von got. iz ch#;eumt diu zit miner urstende, miner auffert ze himel. so ich eu den heiligen geist
PrOberalt 105, 13 die virtzig tag ergiengen nach unsers herren, dez hiligen Christes, urstende, do erschein er sinen hiligen jungern und straffet si und
PrOberalt 105, 27 alsam tet er sinen hiligen jungern. daz si die hiligen urstende unseres herren so træg gelaubten daz ergie durch unser heil
PrOberalt 106, 1 er in daz si der heidenscheft nicht predigten, nach siner urstende do sprach er: ‘vart in diu werlt und predigt’, sam
PrOberalt 107, 32 Do unser herre an dem vierzigisten tag nach siner hiligen urstende ze gesicht siner hiligen junger ze himel fur, do wart
PrOberalt 120, 15 mit sinem heiligen tode erlediget hab und mit siner heiligen urstende der ewigen unt#;eoticheit gewiz gemacht hab und mit sin selbes
PrOberalt 130, 2 tot. der ist sælich, der teil hat an der ersten urstende. der erst tot daz sint die s#;eunde. diu erst urstende
PrOberalt 130, 2 urstende. der erst tot daz sint die s#;eunde. diu erst urstende daz ist antlaz der s#;eunde. swelher sæliger mensch antloz siner
PrOberalt 130, 23 diu ere siner unt#;eoticheit diu er het nach siner heiligen urstende. diu grozze menig diu zů im chom, diu bezeichent diu
PrOberalt 130, 24 im chom, diu bezeichent diu heidenschaft diu nach siner heren urstende von der predige der heiligen poten zu dem gelauben chomen
PrOberalt 131, 40 vor siner marter; ze dem andern mal nach siner heiligen urstende, e er ze himel f#;eur. ze dem einem mal do
PrOberalt 132, 2 in werffen scholten. ze dem andern mal, nach siner heiligen urstende, do hiezz er si zeswenthalben des schiffelins in werffen, do
PrOberalt 132, 16 ietwederthalben hin geh#;eorent ze dem andern vischen. nach siner heiligen urstende, do hiez unser herre sein heilig junger zeswenthalben des schiffleins
PrOberalt 138, 1 diu dinch mit den wir genesen sch#;euln. nach siner heren urstende tet unser herre den heiligen boten den sin auf, daz
PrOberalt 142, 26 sant Pauls lert die juden daz si gelaubten die heiligen urstent diu an dem achtoten tag ergie. der die zehenzech emmer
PrOberalt 155, 28 zwen pfenning. der ander tag ist auch nach siner heiligen urstende. die zwen pfenning daz sint diu zwei urch#;eunde an den
RvEBarl 2986 bin erstanden und bin noch bî dir,/ du erkennest mîne urstende an mir."/ diz wort ist bewæret hie./ manegiu zeichen dô
RvEBarl 2989 ist bewæret hie./ manegiu zeichen dô begie/ Krist nâch der urstende sîn,/ diu er tet sînen jungern schîn:/ in manige wîs
RvEBarl 3719 in den tôt oder in den lîp./ sus gloube die urstende./ dâ nimt der tôt ein ende,/ wan der verlornen hôhiu
RvEBarl 3796 allen lônen wil./ wie an der welte ende/ geschiht diu urstende,/ des hân ich dich verswigen niht./ der vorhte und ouch
RvEBarl 3901 uns lôste von der helle nôt/ und daz sîn reine urstende/ dem tôde gab ein ende,/ der von Adâme uns gerbet
RvEBarl 6798 mit sîner lêre phlac/ den sünden machen ende/ mit sîner urstende/ und dar nâch ze himele vuor?"/ Jôsaphâtes herze swuor,/ daz
RvEBarl 8254 leben seit/ und nâch des lîbes ende,/ nâch tôde, ein urstende./ //Nû merke, wie daz möhte ergân,/ daz ein lîp dâ
RvEBarl 8332 im verdarp:/ er gap dem tôde ein ende/ mit sîner urstende./ diu himelvart uns goffent ist,/ die hât der vil reine
RvEBarl 10748 gebôt./ //Er gap dem tôde ein ende./ sît nâch der urstende/ und nâch der gotes ûfvart,/ dô gar an Kriste ervüllet

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