Mhd. Gesamtlemmaliste/Belegarchiv
  Kontextlänge: Wortformen  

  Belegarchiv/Konkordanz

Die hier aus dem elektronischen Belegarchiv ausgegebenen Stellen bilden den durch halbautomatische Lemmatisierung von digitalisierten Volltexten gewonnenen Kern einer umfassenderen Beleggrundlage, die für die Ausarbeitung des Mittelhochdeutschen Wörterbuchs verwendet wird. Bei der Benutzung des elektronischen Belegarchivs ist stets zu beachten, dass es Stellen enthalten kann, die anderen Stichwörtern zuzuordnen sind.

bejagen swV. (211 Belege) MWB   Lexer Lexer-Nachtr. BMZ Findeb.  

Erinn 271 gūte/ die tragent wulfīn gemūte,/ si bebirsent swaz si mugen bejagen./ diu triwe ist gärlīch erslagen/ under den die läien sint:/
Erinn 347 er hāt got vil ce danchen/ der sich ān die bejaget,/ der hāt der hōhverte widersaget -,/ die verläitent si vil
GvJudenb 966 dem house die magt./ mir hat mein munt den tot bejagt,/ den andern vor der porten:/ mit sundichen worten/ han ich
Herb 11769 paris,/ We1nne er ere v3nde pris/ An dem herren hette beiaget./ Des quame1n die sine1n zv geiaget,/ Vf ir finde grite1n./
Herb 11997 uwer manheit./ Zv de1n ere1n gehort erbeit./ Wolle1n wir ere beiage1n,/ So mvzze1n wir erbeit trage1n./ Vnser richter ist tot./ Nv
Herb 12325 Vnse gote ez vns vergu1nne1n,/ Ob wir hie deheine1n pris beiage1n./ Wie dicke sol ich wissage1n,/ Daz ich gewissaget han:/ Dis
Herb 15865 mich ez dar vz trage1n./ Ich wil dir ere mite beiage1n,/ So die criche1n fliehent hinne1n,/ Vn2de wil dich wol mi1nnen./
Herb 16562 mit miner lere/ Hat ir dise ere/ Hie zv troyge beiaget./ Daz golt, daz ir herren traget,/ Die guldine1n vingerlin a1n
HvNstAp 482 es wol mit eren tragen/ Und preyß auff dem ors pejagen./ Sein helm fürt ain rundel,/ Prait und sinebel:/ Die serene
HvNstAp 1134 ir mir helffen tragen?/ So will ich er an euch pejagen:/ Hundertt tausent mautt/ In den kiel ich schutt,/ Do ich
HvNstAp 19653 Lasset dar umb ewr pagen!/ Welt ir eren an mir pejagen,/ Wol her! ich pin sein unverzagt:/ Nu sey ew von
Iw 3523 unde wīs/ und hān vil manegen herten prīs/ ze rīterschefte bejaget,/ hāt mir mīn troum niht missesaget./ ich bejagte swes ich
Iw 3525 ze rīterschefte bejaget,/ hāt mir mīn troum niht missesaget./ ich bejagte swes ich gerte/ mit sper und mit swerte:/ mir ervaht
Iw 7179 sīne sinne/ nāch etelīchem gewinne,/ dā mit er sich wol bejage/ und ouch vertrībe die tage./ alsō heten sī getān:/ ir
KLD:GvN 39: 3, 4 und sīnen tribelslagen./ mit sīnem umbesweife/ kund er sich wol bejagen,/ ein guot geschirre tragen./ //Sīnen tribelwegge den nam si in
KLD:UvL 4: 2, 4 mir noch an ir gelinge,/ daz ich sęlde an ir bejage./ des gedingen bin ich frō./ got geb daz ichz wol
KLD:UvL 10: 5, 6 unde sprich/ wie ich nāch swęre $s trōst an ir bejage/ unde ir bewęre $s mīn triuwe: daz sage./ //‘Mit stętem
KLD:UvL 27: 4, 1 rāt/ sīn trūren hāt für missetāt./ //Mit sorgen niemen kan bejagen/ werdes wībes minne und ouch ir friundes gruoz./ trūren mac
KLD:UvL 30: 6, 6 leides mag ich niht getragen./ wie sol ich ir lōn bejagen?/ herre, daz sült ir mir sagen.’/ //Frouwe, dā soltū mich
KvWHvK 218 erstuont/ an disem ōsterlichen tage,/ sō gunnet mir daz ich bejage/ iuwer keiserlīche gunst./ sīt daz ir habent die vernunst/ daz
KvWHvK 658 er den vater mīn erslagen,/ ich lieze in mīne gunst bejagen/ und tęte im mīne gnāde schīn;/ daz nim ich ūf
KvWLd 32,285 mir iemer tiure:/ von dekeiner stiure/ verlorne zīt ich wider bejage./ /Der Mīssenęr hāt sanges hort in sīnes herzen schrīne,/ sīn
KvWTurn 209 sīten schinen von den sporn./ si wolten prīs gar ūzerkorn/ bejagen unde erīlen./ gelīch zwein doners phīlen/ gesnurret quāmen si dāher./
KvWWelt 21 aller tugende vol./ swā mite ein man zer werlte sol/ bejagen hōher wirde prīs,/ daz kunde wol der herre wīs/ bedenken
Lanc 41, 21 anderswar dar mich gott gewiset, da ich licht alles das bejage des ich darff. Wann ich von uch scheide, so wil
Lanc 127, 10 die sich des gern underwindent durch brise und ere zu bejagen.’ ‘Von dem gerichet mich nummer dheyn man’, sprach er, ‘ich
Lanc 130, 9 und suchent groß abentur! Also mśgent ir briß und ere bejagen. Sint an einr stat so ir minst mögent, und thunt
Lanc 150, 37 das yn nymant solt erkennen als der prise und ere bejagen solt. Er reit allen den tag das im keyn abenture
Lanc 189, 37 enden mere sagen allen den die gern prise und ere bejagen wollen.’ ‘Was ist das?’ sprach er. ‘Myn frauw die konigin
Lanc 198, 1 komen: etschlich @@s@waren dar komen umb priß und ere zu bejagen, und etschlich durch gewinnunge. Die wapenten sich all des morgens
Lanc 269, 1 schönst vergaterung; wir sint komen @@s@umb ere und prise zu bejagen, wir engewinnens villicht nśmmer als gut statte als hůt an
Lanc 269, 3 sicherlich ein frům ritter. Der nu prise und ere wol bejagen der volge mir! Ich han also uffgeleit das ich den
Lanc 269, 18 zu were komen. Sie sprachen da das sie priß wolten bejagen $t mit im oder sie wolten mit im tot bliben.
Lanc 304, 19 thorn gethan und zehen ander sariande die priß und rům bejagen wolten. Die abentur in dem lande von Logers und in
Lanc 308, 1 volgetet, ob ir ummer @@s@ere oder priß wollent gewinnen oder bejagen, so volgent mir!’ Und myn herre Gawan ging zu syner
Lanc 360, 35 da piniget ich mich darzu das ich prise und ere bejagt; ich batt sie aber. Sie sprach, sie wolts thun, wann
Lanc 379, 3 ich sie uß ließ, wann sie prise und ere wolten bejagen. Ich wśst wol das sie beide byderbe manne waren und
Lanc 498, 7 herre der darinn ist! Den besteet myn herre Gawan und bejagt briß und ere da mit. Das er uch dot slug,
Lanc 559, 28 frauwen neve: ‘darumb wil ich das er briß und ere bejage, wann er ir mäg ist, ob er mir volgen wil;
Lanc 620, 6 sie ymand weiß’, sprach Lancelot, ‘wann schanden han ich vil bejaget, mer dann eren, an der schönsten abenturen die ie funden
Lanc 625, 13 es wol gethun torsten, umb prise und umb ere zu bejagen. Sie stachen off jhen schilde, und der ritter brach sin
MF:Reinm 68: 1, 6 mac entriuwen sō gebāren,/ daz sī vil līhte ein wort bejaget,/ daz si krenket in ir jāren./ in ruoche, werz dem
MF:Wolfr 5: 3, 9 vröiden vunt."/ Swie balde ez tagete,/ der unverzagete/ an ir bejagete/ daz sorge in vlōch./ unvrömedez rucken,/ gar heinlīch smucken,/ ir
MF:Wolfr 6: 4, 4 mīn trūren müeze swinden/ und ein liebez ende an dir bejagen mīn langez gern?/ Dīn güetlīch gelāz mich twanc/ daz ķch
NibB 29,2 mohte wunder sagen./ Sigmunt unde Siglint $s die mohten wol bejagen/ mit guote michel źre; $s des teilte vil ir hant./
NibB 169,2 hōrten sagen,/ dō īlten si der friwende $s deste mźr bejagen,/ unz daz her Liudegast $s sīner küenen man/ zweinzec tūsent
NibB 455,2 niemen sagen,/ sō mac diu küneginne $s vil lützel iht bejagen/ an dir deheines ruomes, $s des si doch willen hāt./
Parz 8,7 hōher art./ vor den wirt nimmer niht gespart,/ des ie bejagen mac mīn hant./ ich wil kźren in diu lant./ ich
Parz 52,13 daz lźch er dem der manegen ruom/ mit sīner hant bejagete/ (gein strīter nie verzagete):/ Lahfilirost schahtelacunt/ nam ez mit vanen
Parz 103,2 wunsches zil./ //si kźrte ir herze an guote kunst:/ des bejagte si der werlde gunst./ frou Herzeloyd diu künegin,/ ir site

Ergebnis-Seite: 1 2 3 4 5 >>
Seite drucken