Mhd. Gesamtlemmaliste/Belegarchiv
  Kontextlänge: Wortformen  

  Belegarchiv/Konkordanz

Die hier aus dem elektronischen Belegarchiv ausgegebenen Stellen bilden den durch halbautomatische Lemmatisierung von digitalisierten Volltexten gewonnenen Kern einer umfassenderen Beleggrundlage, die für die Ausarbeitung des Mittelhochdeutschen Wörterbuchs verwendet wird. Bei der Benutzung des elektronischen Belegarchivs ist stets zu beachten, dass es Stellen enthalten kann, die anderen Stichwörtern zuzuordnen sind.

gewar Adj., Adv. (297 Belege) MWB   Lexer BMZ Findeb.  

Lanc 446, 9 er da zum steynweg kam, myn herre Gawan wart sin geware und sante einen knappen zu im und hieß yn fregen
Lanc 449, 33 listen mögen wir darinn komen! Werdent unser die dort innen gewar, sie sollen sich dort inne verbergen, so das wir dalang
Lanc 453, 4 athem begunde wiedder komen und lengen. Da wart er des gewar und sprach: ‘Nu mag ich anders nicht gewinnen noch finden
Lanc 453, 34 er im nit antwurten kůnt. Des wart myn herre Gawan geware und sprang hinder yn also gewapent off das roß, er
Lanc 457, 29 herbergen und dri und dri, so das man ir nit geware wurde. ‘Ich und der ritter sollen auch also thun.’ ‘Wer
Lanc 459, 8 die erforchten die es sahen. Des wart myn herre Gawan gewar, der verre von im vergattert was an ein ander stat
Lanc 461, 4 wiedder uff ir roß siczen, wann sie vorcht das mans geware wurde, und hieß sie hinweg riten. ‘Lionel’, sprach sie, ‘sol
Lanc 461, 26 da myn herre Gawan zu sicht; und als sie dann geware werden das er sleffet, so sollen sie wiedder off stan,
Lanc 462, 25 die off ertrich lebet. Des was sie an dem schilde geware worden. //Als morgens vor dem tag stunden die zwen ritter
Lanc 476, 7 vergadert an den Sahsen mit sym volck. Da wurden sie gewar das Lancelot mit yn nit qwam, und begeinden mym herren
Lanc 484, 12 antlicz so er meist mocht, umb das es Galahot nit gewar wurde; so er me wúschet, so die wůnd me blutet,
Lanc 485, 12 gewinnung die mir got verluwen hett.’ ‘Wie sint ir des geware worden’, sprach Lancelot, ‘das uwer verlust sy angegangen? Ir sint
Lanc 488, 2 und ein knecht kam nach im gerant. Da er sin gewar wart, er beidet sin und fragt yn ob ymant da
Lanc 499, 9 und wolten sie bi den konig legen. Da wart mans geware und wolt man sie verderbt han, wann das es die
Lanc 501, 26 wann das ers ließ durch Galahots willen. Des wart Galahut geware und sprach, bi der truwe die er im schuldig were,
Lanc 522, 12 da lieber was gewesen dann sinselbes lip. Da sie da geware wart das er sie so lieb hett, sie fraget yn
Lanc 534, 2 allen mannen und wil es yn in kurczen stunden laßen geware werden das ich yn minne, und ich wil yn auch
Lanc 555, 31 wo das er mocht, so das es die andern nit gewar worden. – Nu schwiget die history von dem stritt ein
Lanc 574, 26 und det yn bald hinweg furen. Des wart die jungfrau geware die mit yn dar komen was; ir was by yn
Lanc 579, 9 det die frauwe den ritter. Da wart des der ritter gewar der der frauwen man was und mort den andern ritter
Lanc 581, 28 sie besloßen zwuschen yn waren. Da des koniges volck da geware wart das es Lancelot was, by dem großen wunder das
Lanc 584, 4 warff er das ander stuck hinweg, das ir Caracados nit geware wart; er was von der onmacht bekomen und wolt zur
Lanc 586, 28 wiedder erwachet, er enpfand es nit noch wart sin nicht geware. Sie versucht yn dick und besah ob ers icht gewar
Lanc 586, 28 geware. Sie versucht yn dick und besah ob ers icht gewar solt werden, wann sie forcht, ob ers geware were worden,
Lanc 586, 29 ers icht gewar solt werden, wann sie forcht, ob ers geware were worden, das er von sinen sinnen were komen. Nu
Lanc 586, 30 groß schalckeit mercken, wie sie da mit dete da sie geware wart das er daran nit prúfet: sie nam ein ir
Lanc 587, 20 sprang off und wond die jungfrauw griffen. Des wart Galahut geware, der sinen mut wol bekant, und hielt yn zwuschen sinen
Lanc 592, 16 qwam mit im in den hoff. Da die bruder sin geware wurden, sie enpfingen yn ußermaßen $t lieblich und daten im
Lanc 595, 20 Sie qwamen geritten off yn, so das er ir nit geware wart, und begriffen yn mit yren armen und halßten und
Lanc 599, 1 er sich in den walt so verburg das sin nymand geware wurde; alda solt er sehen das sin hercz lang gegert
Lanc 600, 24 dißen tag hut. Des ist nit, des bin ich wol gewar worden, darumb wil ich lenger mit uch nit bliben. Gebt
Lanc 602, 33 den meisten jamer machen von aller der werlt. Da er gewar wart das der so vil was die sie hinweg furten,
Lanc 607, 30 uff und begreiff sin schwert. Da er nymans bi im gewar wart, er slug die glene in zwei stuck und zoh
Lanc 613, 16 genomen hett, so was er verdort. Des wart die jungfrau geware; die reit bi im und hielt yn, da er yczunt
Lanc 627, 20 gesehen hetten. Man entwapent yn mit großen freuden, da man gewar wart das er kein dotwunden hett. Im was sanfft gebettet,
Lanc 629, 30 abegeslagen het, sie waren aber wiedder gancz. Da er des geware wart, er schneid den riemen von der lincken manickel enzwey
Lanc 630, 1 wart fro und begunde lachen. Des @@s@wart der konig Bandemagus geware, und hett im groß wunder warumb sie so sere lachet,
Lanc 634, 5 im geschehen were das er also gebaret. Da Meleagant des gewar wart das er sich nit enwerte, er slug uff yn
Lanc 636, 30 sich zuhant zu bette mit großen unfreuden, der sie nymand geware liß werden. Der konig kam fur sie und trost sie,
Lanc 637, 4 weinen, des er sich nit enthalten mocht. Und Lancelot wart geware das er weinde. Er rieff yn zu im und freget
Lanc 637, 13 er sichselben allerbehendiclichst $t gedöten möcht, das man es nit geware wurde; er gedacht das er lenger nit leben wolt als
Lanc 637, 16 eim sin schwert uß der scheiden; und jhener wart sin geware, er sprang uff und ergreif yn mit dem arme und
Lanc 639, 8 det das ysen alles so sanfft uß das es nymant geware mocht werden. //Die hende waren im aber alle zurißen von
Lanc 640, 3 und det yn mit im gan. Alda wart Lancelot allererst geware das im die ysen die hut von den henden gesnitten
LobSal 242 swelich enti dir man wolti varin,/ niheinis urlougis wart man giwari./ di heriverti warin stilli,/ do dagitin di helidi snelli./ niheinis
MarlbRh 3, 12 ein schine v#;iur algare./ des v#;iurs werden ich an dir geware,/ als ich din minne aneschowen,/ allerminsamst aller vrowen!/ //Du bis
MarlbRh 15, 21 dat du wolds sterken mich kranken,/ dat ich werlich wart geware,/ dat mine arbeit din wer algare:/ ich was d#;ei veder,
MarlbRh 21, 33 bittercheit můst din herze dragen!/ //Ich werden an dinen trenen geware,/ dat din herz is wunt algare./ //Schön můder, meʒig dine
MarlbRh 82, 24 riche!/ //Ich volgen eins wisen mannes worden,/ de des self gewar was worden,/ dat de burne geistlicher wisheide/ entsprünge an der
MarlbRh 88, 24 minnere./ al d#;ei ander engelsche schare/ wirt sines groʒen v#;iurs geware./ //Al der geist, d#;ei levent alda,/ der enis engein god

Ergebnis-Seite: << 1 2 3 4 5 6 >>
Seite drucken