Mhd. Gesamtlemmaliste/Belegarchiv
  Kontextlänge: Wortformen  

  Belegarchiv/Konkordanz

Die hier aus dem elektronischen Belegarchiv ausgegebenen Stellen bilden den durch halbautomatische Lemmatisierung von digitalisierten Volltexten gewonnenen Kern einer umfassenderen Beleggrundlage, die für die Ausarbeitung des Mittelhochdeutschen Wörterbuchs verwendet wird. Bei der Benutzung des elektronischen Belegarchivs ist stets zu beachten, dass es Stellen enthalten kann, die anderen Stichwörtern zuzuordnen sind.

gewar Adj., Adv. (297 Belege) MWB   Lexer BMZ Findeb.  

Lanc 140, 25 under die augen, das er syn gedencken ließ und wart geware das er den großen weg gelaßen hett. ‘Was ist diß?’
Lanc 152, 37 er gelogiert was off der Humbern. Des wart der konig gewar @@s@und sin gesellschafft und sahen die sieben konig komen gerant
Lanc 158, 36 sie. ‘Were der tag lenger gewesen, ir wert es schier gewar worden.’ Er wart sere zornig und schampt sich, das er
Lanc 159, 32 uwer stercke icht enlaßent noch off uwer jugent! Als ir gewar werdent das uch die krafft ab gee und múd sint,
Lanc 161, 22 und wolt den berg off. Des wart der wiß ritter geware und reyt zu im und schlug yn off den helme
Lanc 162, 25 ein frischer an des stat. Da der wiß ritter des gewar wart das er sie gemeistern $t nicht enmocht als schier
Lanc 162, 28 den im der knapp bracht hette. Er wart zuhant wol geware das syn krafft gezwiveltiget was, er wart so licht und
Lanc 181, 3 in des koniges here wolten ryten das sies nicht solten gewar werden ee dann sie under sie kemen. Sie ritten also
Lanc 191, 27 ungemach der da gefangen was. Der herre wart auch wol geware das sie den wißen ritter nit wolten döten, und der
Lanc 195, 38 machen, und wir sollen dainn syn, das sie unser nit geware werden.’ ‘Das ist mir lieb’, sprach myn herre Gawan. @@s@Die
Lanc 199, 14 deten im das speres$/ stuck uß der schultern, sie wurden geware das er zwo ungemechlich wunden hett, ein nuw und ein
Lanc 241, 2 dann ich wonde!’ Der ritter besah yn und wart des geware das er im den schilt an den hals hing, und
Lanc 253, 10 ‘was hant ir gesprochen! Ir entobent doch nit! Wurd ers gewar, er hett uch licht ummer deste unwerder und alle frauwen;
Lanc 254, 5 ob im nicht sanfft were. Des wart myn herre Gawan geware und kam fur den konig gande. ‘Herre’, sprach er, ‘ir
Lanc 256, 27 fro und dancket im sere. ‘Nu sol ich des schier geware werden’, sprach sie. ‘Ich bitt uch eyner bete’, sprach sie,
Lanc 267, 25 fruntschafft habe als lang als ir beide lebent, das man gewar mög werden das er uwer ere lieb habe und myns
Lanc 277, 24 stunt des morgens fru uff ee dann sin der ritter geware wurd; darnach stunt der ritter off, und horten messe. Noch
Lanc 282, 30 die kónig beide uff so gemechlich das er ir nit geware enwart, und wunderten sich sere was dem ritter were das
Lanc 287, 15 das můst aber so stille gethan werden das das nyman geware wurd dann die konigin. ‘So bitt ich uch’, sprach er,
Lanc 289, 10 und brecht synen gesellen mit im also das es nymand geware wurd were er were. Der truchses seyt, er thete es
Lanc 290, 33 Das wundert die konigin sere was im were, und begund geware zu werden bi sym geleze was im ware. Und Galahot
Lanc 293, 22 suffczen, und die koniginn rette deste kurczlicher, wann sie wol geware wart wie dem ding was. ‘Sagent manlich’, sprach sie, ‘ir
Lanc 294, 7 hercz me zu ungemach $t was. Des wart die konigin geware und prufete das er fast blödiclich geyn den frauwen wert
Lanc 296, 32 kůst yn so lang das es die frauw von Maloaut gewar warde. ‘Vil lieber frunt’, sprach die koniginne, als ein wise
Lanc 299, 15 mir gott, frauw, ir sint alzu schalckecht das ir des gewar wurdent. Sitherre das ir des gewar wurden sint und es
Lanc 299, 16 schalckecht das ir des gewar wurdent. Sitherre das ir des gewar wurden sint und es wißent, so wil ich wol das
Lanc 306, 11 saß er fast lang. Und Key der truchses wart des geware, er ging zu mym herren Gawan und sagt es im.
Lanc 311, 20 alle gewapent und bereit zu jostiern. Sie wurden sin auch geware, und einer zaugt yn dem andern. Da sie ein wenig
Lanc 326, 31 und was in die kirchen gegangen. Des wart die frau gewar und ging nach im; sie sah wo er fur das
Lanc 342, 10 sprach das irn wol kentent.’ Da wart die kóniginne $t geware das der ritter geqwetschett was, und fragt yn wer es
Lanc 344, 15 und die kónigin nam sie einsit hien und wart wol geware was ir was. ‘So helff uch gott, frau, minnet ir
Lanc 359, 31 spere und stachen sie enczwey, und myn herre Gawan wart geware das im der ritter allweg der kelen rumet. Zu der
Lanc 369, 25 berg ein schone burgk stan und ein feste, und wart geware das allererst lute vor im geritten hetten. Er reit zuhant
Lanc 369, 28 und reit nach was er yemer mocht. Sie wurden sin geware und ritten deste balder. Die frau sah yn auch komen,
Lanc 371, 16 wann also viel das ieglicher den synen valte, da sie geware worden das yn Hestor so manlich halff. Hestor und der
Lanc 375, 2 fant sie offen und reit innen. Da das die lút gewar worden die dinnen waren, da slußen sie allsament ir thüren
Lanc 381, 29 und wolt an sie all vergattern. Des wart der herre gewar und ergreiff yn mit den briteln. ‘So mir alle heiligen’,
Lanc 392, 6 Hestor sere und wart sere rott. Des wart der herre geware und priset yn fast sere in synem herczen; also daten
Lanc 392, 29 gemechlich fur yn und was lang da ee er ir gewar wurde. Da er sie sah, da nam er sie zwuschen
Lanc 397, 27 hing den schilt an synen hals, das es Hestor nie geware wart, wann er unmúßig was mit eßen. Er ging furter
Lanc 397, 29 furter zu dem roß und sprang daroff. Da das Hestor gewar wart, da wust er wol das er verraten was, und
Lanc 411, 27 mochten, wann die jungfrau nit enwolt das man sin icht gewar wurde. ‘Herre’, sprach die jungfrauw, ‘wir sollen noch hint mit
Lanc 416, 5 einen großen slag off den helm. Min herre Gawann wart geware das im der slag we thet, und versah sich das
Lanc 420, 27 das yn myn herre Gawan nit bekente. Da wart er gewar das es der knapp was nach dem er reit suchende.
Lanc 424, 18 herre Gawan rant darwert so er baldest mocht und wart geware das es Segremors was Liderreis. Da warff er die glene
Lanc 427, 16 Sie ritten ein wenig furter, und myn herre Gawan wart gewar das er ieczunt von dem roß wolt vallen; er sprang
Lanc 429, 22 herre Gawan wie er dar kumen were, das sin nyman gewar wer worden. Sie retten allen yren willen und schuffen was
Lanc 430, 8 gein dem herczen haben ob dem decklachen, das ers nit geware werde, und der ander sol im den spieß mit dem
Lanc 436, 12 da ichs yn gedancken möcht, ich solt sies wol laßen gewar werden das ich ir frunt bin.’ Da fraget er yn
Lanc 444, 14 uch dann uberwunden!’ Mitt dem beqwam der ritter und wart geware das er sere blut, und forcht auch das er alda

Ergebnis-Seite: << 1 2 3 4 5 6 >>
Seite drucken