Mhd. Gesamtlemmaliste/Belegarchiv
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  Belegarchiv/Konkordanz

Die hier aus dem elektronischen Belegarchiv ausgegebenen Stellen bilden den durch halbautomatische Lemmatisierung von digitalisierten Volltexten gewonnenen Kern einer umfassenderen Beleggrundlage, die für die Ausarbeitung des Mittelhochdeutschen Wörterbuchs verwendet wird. Bei der Benutzung des elektronischen Belegarchivs ist stets zu beachten, dass es Stellen enthalten kann, die anderen Stichwörtern zuzuordnen sind.

erstân V. (200 Belege) MWB   Lexer Lexer-Nachtr. BMZ Findeb.  

Lucid 118, 13 nuwen e der gnade. //Do ſprach der iunger: Durch waʒ erſtůnt er in der naht? Der meiſter ſprach: Daʒ er vnſ
Lucid 118, 16 ſo ieman weiʒ, ʒe weler wile er fun deme tode erſtůnt deſ nahteſ, alſe lúʒel mac ieman wiſſen, ʒe weler wile
Lucid 118, 18 [54#’r] dem iungeſten dage. //Do ſprach der iunger: Durch waʒ erſtůnt er mit dem ertbideme? Der meiſter ſprach: Daʒ er da
Lucid 119, 1 dem iungeſten dage komen wolte. //Der iunger ſprach: Vnſer herre erſtůnt an dem ſameſtage. Durch waʒ began wir die vrſtende an
Lucid 119, 4 alle ſameſtac. Do firetent die iuden den ſibenden ſameſtac. Do erſtůnt er aber an dem erſthen ſamiſtage. Do namen wir den
Lucid 120, 1 com er geriten ʒe ieruſalem an dem balmedage. Deʒ ſunnendageſ erſtůnt er uon dem dode. Deſ ſunneſdageſ com der heilige geiſt
Lucid 120, 5 er geſcriben hat in apocalipſi. Deſ ſunnendagiſ ſuln wir #;voch erſtan mit libe vnde mit ſelen an dem iungeſten dage. //Do
Lucid 121, 6 ſich die lúna, do unſer herre gemartilet wart vnde och erſtůnt uon dem tode. Wen begengen wir die oſtern nach der
Lucid 136, 4 ſtirbet die ſele. So er denne ſine ſúnde ruwet, ſo erſtat die ſele von dem tode der hellen. //Der iunger ſprach:
Lucid 136, 6 dem tode der hellen. //Der iunger ſprach: An welheme dage erſtant ſie? Do ſprach der meiſter: An dem oſterdage an der
Lucid 136, 7 der meiſter: An dem oſterdage an der wile alſe got erſtůnt. //Der iunger ſprach: Lebit ieman denne? Do ſprach der meiſter:
Lucid 136, 13 Waʒ geſchith denne? Do ſprach der meiſter: So die gůten erſtant, ſo ʒuckent ſie die engel uf ʒe gote, vnde die
Lucid 136, 15 denne lebint, die werdint #;voch uf geʒucket. Die ſterbint vnde erſtant an einer wile. Die vbelen ſterbint von forhte vnde werdint
Lucid 136, 17 rihtet got uber lebinde vnde uber toten. //Der iunger ſprach: Erſtant #;voch die in ir můter libe ſterbent? [64#’v] Do ſprach
Lucid 136, 18 [64#’v] Do ſprach der meiſter: Die da lebendic werdint, die erſtant. //Der iunger ſprach: Jn welheme altere oder in welheme geweſſede?
Lucid 136, 24 beren ein lowe, wie mac uon den allen der menſche erſtan? Do ſprach der meiſter: Daʒ deʒ menſchen fleiʒ waʒ, daʒ
Lucid 136, 25 Do ſprach der meiſter: Daʒ deʒ menſchen fleiʒ waʒ, daʒ erſtat. Daʒ deʒ diereſ waʒ, daʒ blibet. Der eʒ geſchafin het,
Lucid 136, 27 Der eʒ geſchafin het, der can eʒ wol geſcheiden. Sie erſtant alle, daʒ in einſ hareſ niht gebriſtet. //Der iunger ſprach:
Lucid 137, 10 hant oder me oder minre, die veiʒet oder magir warint, irſtant die #;voch alſo? Do ſprach der meiſter: Die ʒwei hobitt
Lucid 137, 11 alſo? Do ſprach der meiſter: Die ʒwei hobitt hant, die erſtant ouch mit ʒweigen $t vnde iegeliche ſele hat iren lichamen
Lucid 137, 16 meiſter: Alſe vil ſo deʒ ſamen waʒ deʒ vatireſ, daʒ erſtat an dem uater. So vil eʒ waʒ der můter, daʒ
Lucid 137, 17 an dem uater. So vil eʒ waʒ der můter, daʒ erſtat an der můter. //Der iunger ſprach: Wie getanen lichamen hant
Lucid 141, 18 von den ſelben, daʒ ſi an der iungeſten vrſtende niht erſtant, alſe do geſcriben ſtat: #.:Non reſurgent $t impii in iudicio#.;?
Lucid 144, 11 meiſter ſprach: Jn dem alter alſe got waʒ, do er erſtůnt. Jedoch wen daʒ frolicher iſt, daʒ beide, kint vnde alte
Lucid 150, 12 alſe vnſerſ herren grap den lichamen nith moht enthaben. Er erſtůnt vnde gienc durch beſloʒſen túre, alſo iſt ouch ir lichamen.
Mechth 5: Reg. 13 haben IX. Von der ere sibenzig mannen, die mit Christo erstůnden ze gezúge X. Wie dú súnde si gelich gottes gr#;eossi
Mechth 5: 9, 1 wende. IX. Von der ere sibenzig manne, die mit Christo erstůnden ze gezúge An dem heren ostertage, do únser losunge #.[geoffenbaret
Mechth 5: 9, 3 únser losunge #.[geoffenbaret wart also sere#.], das Jhesus_Christus also gewalteklich erstůnt und also erlich rumete sin grap, das die juden und
Mechth 5: 9, 7 wurden gehelget mit des heligen geistes lere iemer me, do erstůnden #.[uf sibenzig man mit únserem herren#.]. Die waren gewesen gottes
MNat 6, 10 hant. wan er wart deʒ sunnentages geborn, deʒ selbin tages erstuont er, unde sant sine gabe deʒ heiligen geistes sinen iungern
NibB 780,3 daz muos$’ et alsô sîn./ von ir hovereise $s im erstuont michel sêr:/ sîn vater unt sîn$’ muoter $s gesach daz
PfJud 28 iemer gneſeſt in deme iungeſten urdeile. da criſtenen onde ivden erſten ſolen. daz du unſhuldik biſt. deſ dich dirrer man zihet.
PrBerthKl 6, 84 daʒ er enphahet waren got vnd waren menſche alſ er erſtvnt von dem tode vnd alſ er ſitʒet ʒe der ʒeſwen
PrMd_(J) 344, 19 mochtet wole geloubin, daz er got wêre. von deme tôde irstûnt er, ce himele vûr er: des inwolt ir allis nicht
PrOberalt 14, 5 dem urtail und alle menschen die ie wurden $t die erstent auz den grewern und choment f#;eur in. alle menschen die
PrOberalt 22, 29 suntær von der gab des almæchtigen gotes von sinen s#;eunten erstet und daz recht minnent wirt und im die s#;eunt leiden
PrOberalt 22, 33 sele tot. der hie in disem libe von den s#;eunden erstet, der ist ledich des andern todes, daz ist diu ewig
PrOberalt 26, 2 ewigen tode erledigt wart und unser heilant von dem tode erstunde, unt#;eotlicher und unverwertlicher, und den t#;eotlichen menschen mit siner heren
PrOberalt 26, 10 dem recht. also unser herre, unser heilant, von dem tode erstanden ist, also schullen auch wir ersten von den s#;eunten die
PrOberalt 26, 11 heilant, von dem tode erstanden ist, also schullen auch wir ersten von den s#;eunten die der sele tot sint zů dem
PrOberalt 26, 21 erst urstende daz er in disem libe von sinen s#;eunden erstet. ze der andern urstende an dem jungisten tag so erstet
PrOberalt 26, 22 erstet. ze der andern urstende an dem jungisten tag so erstet er vil vr#;eolich, so im mein træchtin lonet mit den
PrOberalt 44, 23 w#;eurden. do er nach siner marter an dem dritten tag erstunde, do straft er si umb ir ungelauben, er gestillet $t
PrOberalt 48, 33 alle die #;eubel und gůt die an dem jungistem tag ersten můzzen und ir lon enpfahen m#;euzzen nach ir werchen, also
PrOberalt 53, 7 si in an daz chr#;eutze. an dem dritten tag do erstund er: an dem fritage hiengen si in, an dem samtztage
PrOberalt 53, 8 dem samtztage lag er in dem grab, an dem suntage erstund er. daz seit unser herre vor alles sinen jungern ê
PrOberalt 53, 40 er gechr#;eutzet m#;eoht werden, daz er ersterben m#;eoht, daz er ersten m#;eoht, do ward alles menschlich ch#;eunne gesehent, und daz liht
PrOberalt 55, 1 hiligiu sel ze helle f#;eur, daz er von dem grab erstunde, daz er wider ze himel fůr, daz alles ist sein
PrOberalt 66, 38 wunder begie, do er gemartert wart und von dem tode erstunt und ze himel fur, do wart er chunt der menige,
PrOberalt 68, 19 daz er gemartert w#;eurde, daz er an dem dritten tag erstund von dem tode, daz er ze himel fur, daz er

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