Mhd. Gesamtlemmaliste/Belegarchiv
  Kontextlänge: Wortformen  

  Belegarchiv/Konkordanz

Die hier aus dem elektronischen Belegarchiv ausgegebenen Stellen bilden den durch halbautomatische Lemmatisierung von digitalisierten Volltexten gewonnenen Kern einer umfassenderen Beleggrundlage, die für die Ausarbeitung des Mittelhochdeutschen Wörterbuchs verwendet wird. Bei der Benutzung des elektronischen Belegarchivs ist stets zu beachten, dass es Stellen enthalten kann, die anderen Stichwörtern zuzuordnen sind.

denken swV. (924 Belege) MWB   Lexer Lexer-Nachtr. BMZ Findeb.  

Lanc 426, 1 ‘ich hort yn ein wort sprechen, das ich vil nahe gedacht, er wers. Er sprach das es beßer were das der
Lanc 430, 4 tetens gern. Er sagt yn die sach. ‘Nů han ich gedacht’, sprach er, ‘das wir den ritter döten, das es nymer
Lanc 433, 24 knappen geleitet brachten. ‘Numene jungfrau’, sprach myn herre Gawan, ‘wie gedacht uch der roß?’ ‘Ich gedacht’, sprach sie, ‘schlug man uch
Lanc 433, 24 sprach myn herre Gawan, ‘wie gedacht uch der roß?’ ‘Ich gedacht’, sprach sie, ‘schlug man uch uwere roß underwegen tot, das
Lanc 433, 26 ich wonde das sie yczunt under uch erslagen wern.’ Da gedacht myn herre Gawan vil von ir biederbekeit. $t Also ritten
Lanc 448, 7 nit sere minnet; dasselb sprachen alle die das horten. Galahot gedacht aber das er yn strites wol behuten wolt als ferre
Lanc 448, 13 wonung die Galahot hett bi der stat von Sorhant. Da gedacht Galahot das er Lancelot zum Verlornen Wierd furen wolt, darumb
Lanc 450, 1 Da lag Lanczelot zu alleröberst@@s@ $t off dem torne und gedacht als er gewon was zu thun. Mit dem sah er
Lanc 453, 7 ummer gescheide, unser einer sy dann zu allererst uberwunden!’ Da gedacht im das Lancelot wiedder sie beide wolt han gefochten, und
Lanc 455, 18 rot im die augen sint von weynenne, darumb das er gedacht das ir wol umb yn verdient hettent das er uch
Lanc 472, 10 er so schier genesen was, umb das sie in allwege gedacht zu verliesen, wann sie yn manlich wúst und willig. Sie
Lanc 474, 12 Er det so vil mit den wapen das alle die gedachten die in dem strit waren und yn sahen, das nymant
Lanc 479, 33 ‘Das sichert her!’ sprach er, und sie sicherten im. Da gedacht Galahot wol warumb es gethan was, und sprach zu Lancelot:
Lanc 480, 21 der konig großen dangk in synem herczen, das sie ie gedacht von irselbes herczen, ungewißt und ungelert von wisern luten dann
Lanc 482, 25 er und sin geselle des koniges gesind worden waren. Er gedacht wol das er yn da von verliesen solt, als auch
Lanc 483, 15 zwen eistlich die Galahot getreumet waren. Herumb reit er und gedacht sere unfro in sim herczen; ydoch gebart er frolicher dann
Lanc 487, 11 ducht mich groß sin und groß wißheit, das ich desselben gedacht. Dißen gedanck hett ich werlich biß an den tag das
Lanc 487, 33 fur ir fuß nyder. Des erschrack Galahot ußermaßen sere und gedacht das das sin traum weren die im getreumet hetten. Alles
Lanc 488, 33 gemant da ich unfro umb was und da ich nach gedacht, das was umb einen traum, der mir traumde in der
Lanc 499, 6 konig Leodagan, da nam der konig Artus die dochter. Da gedacht der truchseß und sin mag das sie von siner dochter
Lanc 505, 33 allem sinem thund, ich weis wol das er des nie gedacht gein myner frauwen.’ ‘Ir sprecht wol das er uch getruwet’,
Lanc 509, 8 so das irs ere habt und ich auch! Ich han gedacht mynen barunen allen zu enbieten von mym lande und wil
Lanc 511, 13 allesampt die myn man sint, was diß ist: ich han gedacht in des konigs hoff Artuses zu farn, und weiß nit
Lanc 519, 25 schanden das es niemer wiedder in sin ere beqweme. Er gedacht das er selb herre mit gewalt $t solt werden; und
Lanc 519, 28 die zwolff barunen zu der konigin, die nit arges darzu gedacht, und det ir diß sagen. Sie wart sere unfro da
Lanc 522, 36 erschrack aber des sere das er ir nichtes enbot, und gedacht @@s@das er ir nit gar holt were als er gewon
Lanc 527, 24 ‘nu thu es durch dines gesellen $t willen Galahots und denck daran das er vil umb dinen willen gethan hat, und
Lanc 529, 25 Und er saczte das horn zum munde und bliese. Da dachte der ritter von Tamelirde das ers groß vorteil hett ob
Lanc 530, 22 und wust nit das heubt etwer mit zu decken. Da gedacht er das er verlorn were und ließ sich triben fur
Lanc 537, 14 gelobt alles das zu thun das er im riet. Da gedacht myn herre Gawan das er im nit me sagen wolt,
Lanc 544, 17 laster das ich yn gethan han.’ Da stunt Galahut und gedacht wie er Lancelot mit im zu lande bracht. ‘Herre’, sprach
Lanc 548, 2 uch gezogen wart in dem thorn zu Scavelon.’ Dem herczogen gedacht alles des wol, und was der frauwen ußermaßen fro. ‘Werlich
Lanc 550, 23 sie so schedlich verlorn hetten und so schentlich, das er gedacht, weren im vierczig ritter zu komen, er hett sie alle
Lanc 553, 18 sin straß. Uber ein kurcz wil hort ers aber und gedacht das man die zitt nahtes umb sůß nit bliese; er
Lanc 554, 29 hett. Er wundert sich der zweyer ding ußermaßen sere und gedacht das er nymer dannen gescheiden wolt, er hett sie dann
Lanc 565, 34 wol das er mit sim vehten nit enden mocht, und gedacht das ers dulden solt so er lengst möcht und furbas
Lanc 566, 6 sim libe nit were bliben, es were im abgeslagen; da gedacht er, was großer eren im geschehen mocht ob er zur
Lanc 569, 34 er da sah das sie kein swert sniden mocht, er gedacht das im nicht so gut were als das er durch
Lanc 572, 10 dem arm gereichen mocht, und trat off den tiel und gedacht umb die meisten ritterschafft $t die er ie gethan hett.
Lanc 584, 17 myn herren Gawan döten. Er entsloß die túre, und Lancelot gedacht das er den schlußel selb zu-$/ vergebens nit trúge. Da
Lanc 588, 33 rede bliben! Ich weiß furwar wol das Lancelot diß nie gedacht; wie auch dem ding anders sy, ich wil uch herumb
Lanc 591, 24 sim libe. Da erst begunde er mit yn striten und gedacht das er den lip dúwer verkeuffen wolt, wann er dotwunt
Lanc 594, 11 gan. ‘So helff mir got, frauw, darnach han ich wenig gedacht’, und schampt sich vast sere, wann er das schwert in
Lanc 595, 15 ist diß Lancelot nicht!’ ‘Des han ich allen dißen tag gedacht’, sprach myn herre Gawan. Mit dem funden sie sinen schilt,
Lanc 596, 13 jamer das sie nymant getrösten kunt. Es was nacht, sie gedacht in yrem můt das sie Lancelot mit yren augen nymer
Lanc 596, 18 herre Gawan und sin neve von Lancelot gescheiden waren, Lancelot gedacht das er zu Sorelois wolt ryten und wolt Galahut da
Lanc 602, 13 dar gewesen was von den gedencken die sie nach im gedacht. ‘Herre ritter’, sprach er, ‘wes ist diße frauwe die ir
Lanc 602, 19 war, frauw?’ sprach Lancelot. ‘Ja iß, herre’, sprach sie. Da gedacht er das er sehen solt wies mym herren Key ergan
Lanc 603, 8 Keyen und rant darwert was sin roß gestrecken mocht und gedacht zuhant das es Lancelot were, da er den großen wunder
Lanc 607, 14 ein michel teil. Lancelot bleib off dem bette ligend und gedacht nach eim wort das im sin frauwe von dem Lack

Ergebnis-Seite: << 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 >>
Seite drucken