Mhd. Gesamtlemmaliste/Belegarchiv
  Kontextlänge: Wortformen  

  Belegarchiv/Konkordanz

Die hier aus dem elektronischen Belegarchiv ausgegebenen Stellen bilden den durch halbautomatische Lemmatisierung von digitalisierten Volltexten gewonnenen Kern einer umfassenderen Beleggrundlage, die für die Ausarbeitung des Mittelhochdeutschen Wörterbuchs verwendet wird. Bei der Benutzung des elektronischen Belegarchivs ist stets zu beachten, dass es Stellen enthalten kann, die anderen Stichwörtern zuzuordnen sind.

tagelanc Adj. (109 Belege)  

Lanc 276, 12 gelobet zu geben was ich im heisch, darumb das ich dalang mit im herberge. Ist das war?’ sprach er, und Galahot
Lanc 282, 10 hinweg’, sprach der ritter zu Galahot, ‘und thunt dem konig dalang gesellschafft; und hört ir icht von mir reden, das merckent
Lanc 298, 3 batt yn das ers fur úbel nit enhet, er múst dalang mit sinem gesinde schlaffen. ‘Sie hant mich sere lieb’, sprach
Lanc 314, 36 dann mich allein, sie getragent ob got wil ir schande dalang allein, ich helff sie yn tragen oder ich rechen sie
Lanc 329, 4 arme und sprach das sie sich wol gehabte, sie verlure dalang pfennigwert gutes von synentwegen. Da sprach der geczwerg: ‘Ich gesah
Lanc 330, 5 die schwarten. Sie waren beide darzu bracht das ir ietwedder dalang so kun was, er wond den lip verliesen oder sin
Lanc 333, 7 uch durch gott und durch uwer selbs gemach das ir dalang me mit mir belibent zu myner burg die man heißt
Lanc 333, 25 ‘wir han nicht ferre zu myne herberg, es ist auch dalang wol herbergens zitt, ich sag uch aber furware das ir
Lanc 350, 21 irn geleiten?’ ‘Ja ich, herre’, sprach sie. ‘So geschicht im dalang argk von mynentwegen’, sprach er, ‘nochdann hat er mir sere
Lanc 363, 21 ritter. ‘Nu saget mirs, edel ritter!’ sprach Hestor. ‘Ich enwúrd talang so edel das ichs uch sage, durch der túscherin willen
Lanc 367, 23 jostiern. ‘So mir all heiligen’, sprach der herre, ‘ir gejostiert talang wiedder yn, noch keyn man der von unsere gesellschafft ist!
Lanc 368, 1 gern zu der landen von Karefoß.’ ‘Ir solt mit mir @@s@talang beliben’, sprach der herre, ‘ich wil uch wol herbergen, wann
Lanc 375, 18 oder er wiset yn wie er uß keme. ‘Ir koment dalang daruß’, sprach er, ‘und wert irs der konig Artus selb,
Lanc 375, 20 darumb sint sie geflohen; wann in aller dißer statt ist dalang nymant so kúne der uch geturre herbergen noch dheinen farnden
Lanc 375, 32 er dete ubel das er die porten húwe, er mocht dalang me daruß nit. ‘Kument dann zu mym herren, ir múßt
Lanc 375, 33 me daruß nit. ‘Kument dann zu mym herren, ir múßt dalang me mit im bliben!’ Hestor forcht verretery und sprach, er
Lanc 375, 34 mit im bliben!’ Hestor forcht verretery und sprach, er keme dalang fur yn, er wolt auch noch herbergen nit. Der knapp
Lanc 376, 31 uch icht da von sag; ir sint auch also sicher dalang als ob ir by unser beider frauwen weret der konigin.’
Lanc 382, 28 yn keme, er gelobt im mit syner ritterschafft das yn dalang man berurte dann er alleyn. ‘Ach, wie keme ich als
Lanc 382, 34 ‘Er hat mir mit syner trúw das gesichert das mich dalang man berure dann er alleyn.’ ‘Mit mym urlob koment ir
Lanc 383, 16 Da sprach Margenor und schwur mit syner ritterschafft das yn dalang man berúrte dann ein ritter allein. ‘Des gebt mir uwer
Lanc 384, 8 zuhant wiedder machen und gelobet im das yn anders nymant dalang $t berúre dann ir alleyne!’ ‘Ich wils gern thun’, sprach
Lanc 385, 28 ‘Des enrate ich uch nit’, sprach der herre, ‘das ir dalang icht me vehtent, ir hant hut so vil mit den
Lanc 389, 13 gefangen gebet ee dann ich uch dot slag.’ ‘Das geschicht dalang’, sprach Margenor, $t ‘ob got wil.’ ‘Ich gebiete es uch
Lanc 389, 14 Margenor, $t ‘ob got wil.’ ‘Ich gebiete es uch werlich dalang me’, sprach Hestor und treib yn aber mit gewalt off
Lanc 396, 13 ritter?’ sprach er. ‘Ja er’, sprach sie. ‘So geschiecht im dalang me arg’, sprach er, und er reit zu im. ‘Ir
Lanc 401, 16 das ir mit mir farnt zu dem heremitaniten und blibent dalanc me alda dann das ir dar fúrt dannen ich kum
Lanc 404, 16 alda solt ir furter fragen zu Soroleis wert; ir enfindent dalang kint so cleyn, es wise uch off die straßen darwert.
Lanc 420, 10 er sie nit. ‘Also’, sprach die jungfrau, ‘ir mußent aber dalang mit mir bliben, wann ir sere wunt sint. Ich wil
Lanc 421, 24 beide wiedder mich vehtent’, sprach myn herre Gawan, ‘dann er dalang uwer gefangen werd, er hett dann dem knappen zu allererst
Lanc 449, 34 gewar, sie sollen sich dort inne verbergen, so das wir dalang menschen dort inne gesehen.’ Also bliben sie vor der brugken
Lanc 461, 18 der koniginn das sie sin nit warten endorfft, er mocht dalang nit zu ir komen; das sie fro were und gehilt
Lanc 492, 1 allen uwern willen sprechen’, @@s@sprach der konig, ‘jungfrau, uch geschicht dalang arg von mir noch von mynen luten, das gelob ich
Lanc 514, 11 hůt jost off der wiesen gethan were. Es wirt auch dalang me stich mit spern gestochen, somir Sant Jacob!’ Da wolt
Lanc 527, 35 schamte sich sere. ‘Herre Lancelot’, sprach er, ‘so wil ich dalang me umb fried bitten; ders haben mög, der hab es!’
Lanc 547, 6 möcht irs thun, so sehe ich gern das ir mich dalang herbergt.’ ‘Sit mir wilkum’, sprach jhener, ‘ich wil uch gern
Lanc 551, 20 noch kam ein mil dare, es ist auch herbergens zitt dalang me.’ So lang bat er yn und die jungfrau biß
Lanc 562, 17 sprach, sie wolt yn zu einer herberg furen da er dalang minne und gemach $t solt han. Da saß er uff
Lanc 574, 20 ‘Ir hant gnug darzu gethan’, sprach Morg, ‘ir mußent aber dalang men mit mir bliben! Ich wil uch des myn truwe
Lanc 605, 2 uff das best roß das ich alhie han!’ ‘Das geschicht dalang’, sprach der geczwerg, ‘er hatt mynen karch gelobt zu riten
Lanc 605, 4 ‘Du darfft darumb kein angst han’, sprach Lancelot, ‘das ich dalang von dem karch kum biß nacht!’ ‘Das duncket mich werlich
Lanc 613, 32 dann.’ ‘Des habent kein angst’, sprach er, ‘das er uch dalang hinweg fure, und weren sin noch zwen!’ Mit dem was
Lanc 628, 33 was. ‘So helff mir got!’ sprach er, ‘ich wil sin dalang angst gewinnen, ich wond das es vil angstlicher were dann
Lanc 630, 26 ‘du solt biß morn beiten und laßen den ritter rugen dalang me, er ist gewunt, man sol im sin wunden binden
Lanc 630, 33 geben und hieß yn daruff siczen, es wer im zitt dalang me zu herberge riten. ‘Herre’, sprach Lancelot, der sich nöte
Lanc 631, 12 das solt ir furwar wißen das uch in myner herberg dalang man gewalt thut umb uch zu bekennen, das wil ich
Lanc 631, 18 nit, so habt ir morn den strit in der hant; dalang me mögent irs haben nit!’ //Da saß Lancelot uff und
ReinFu K, 656 konde,/ Sprach: «wan get ir niht dannen stan?/ do sol talanc nieman vz gan,/ Daz wizzet, noch wol her in./ war
ReinFu K, 660 den sin din?/ Wan bern ir vil schone?/ iz ist talanc after none./ Wir mvnche sprechen niht ein wort/ vmb der
ReinFu K, 1178 daz erz ansach./ Reinhart sprach: «vil liebe vrvndin,/ ir schvlt talanc mit mir sin./ Izn weiz nieman, ob got wil,/ dvrch

Ergebnis-Seite: << 1 2 3 >>
Seite drucken