Mhd. Gesamtlemmaliste/Belegarchiv
  Kontextlänge: Wortformen  

  Belegarchiv/Konkordanz

Die hier aus dem elektronischen Belegarchiv ausgegebenen Stellen bilden den durch halbautomatische Lemmatisierung von digitalisierten Volltexten gewonnenen Kern einer umfassenderen Beleggrundlage, die für die Ausarbeitung des Mittelhochdeutschen Wörterbuchs verwendet wird. Bei der Benutzung des elektronischen Belegarchivs ist stets zu beachten, dass es Stellen enthalten kann, die anderen Stichwörtern zuzuordnen sind.

nochdan Adv. (126 Belege) Lexer Findeb.  

Lanc 269, 24 dem andern. Also taten des schwarczen ritters gesellen und erselb; nochdan hettens sies unglich wiedder zwenczig tusent zu fechten, und enmöchten
Lanc 279, 8 von des guten ritters forchten, wann er wiedder yn was; nochdann enwústen sies nicht ob ers were oder nit were. Sie
Lanc 279, 14 uberladen mit luten. Des konig Artus lút waren sere beengstet, nochdann vertrug yn der gůt ritter und schonet ir wo er
Lanc 290, 29 das ir hie sint und Galahot hie by mir siczet; nochdann enweiß ich nit ob ir der ritter sint den ich
Lanc 293, 36 dem tage, frau’, sprach er, ‘das ich ritter geheißen was, nochdann enwas ichs nit.’ ‘By den truwen die ir mir schuldig
Lanc 294, 24 michs sprechen hieß der múß des wortes ummer gelobet syn. Nochdann han ich dick also gesprochen zu manigem ritter, der wenig
Lanc 296, 9 uch fur yn. Und enbete ich uch fur yn nicht, nochdann soltent ir zu recht darnach sten das ir ein so
Lanc 296, 24 yn sie sehens, das wer mir große schande. Wil ers nochdann enbern nicht, ich kúß yn vil gern.’ Des wart der
Lanc 299, 34 den sie lieber hett gehabt $t dann irn eigen lip, nochdann sagt sie der koniginn nicht von im. Da gedacht die
Lanc 307, 30 Ich wil es uch auch wol erlaßen zu mynem ende; nochdann ist mir lieber das wir allsament meyneidig sint worden dann
Lanc 308, 35 wortzeichen von im, das man mirs da by glauben mag; nochdann enweiß ich nit were er sy oder wo ich yn
Lanc 311, 6 der suchung, wann hett er getan, sie were nit geschehen. Nochdann spricht das buch furter von ieglichem sunderlich wies im herging.
Lanc 319, 2 und zwuschen Sigurates’, sprach das gezwerg zu mym herren Gawan. ‘Nochdann hatt myn frau all wege thun belegen mit rittern und
Lanc 319, 31 das er kum eynen gesehen kund der an im was, nochdann uberwant er den stritt mit einander. Des traumes was Hestor
Lanc 328, 28 geschworn’, sprach Segurates, ‘und darzu alle die von uwerm lande, nochdann múst sie mir leisten das sie mir gelobet hatt.’ ‘Von
Lanc 330, 24 wann im was manig starck wunde in synen lip geslagen. Nochdann wert er sich fast sere, wann er starck was gewesen
Lanc 339, 22 konigin, ‘das ich sie nicht bitten soll umb den geczwerg, nochdann wil ichs laßen nit, ich wölle darumb bitten; ich wil
Lanc 344, 2 syns schwertes sere fro, also was der truchseß syns gefangen. Nochdann $t enwústen sie nicht were er was ders yn gesant
Lanc 350, 22 sie. ‘So geschicht im dalang argk von mynentwegen’, sprach er, ‘nochdann hat er mir sere leit gethan.’ Da ließ er den
Lanc 351, 22 gelobet zu sagen!’ ‘So leytent mich dar, jungfrauw!’ sprach er, ‘nochdann wolt ich gern wißen zu allererst ob ich diße jungfrauw
Lanc 352, 14 der also schön ist und also hie muß ligen fulen, nochdann gesah ich nie baß gemachten ritter!’ ‘Das soltet ir sprechen’,
Lanc 361, 17 schuldig sint ußzuvolgen.’ ‘Des glaub ich wol, jungfrauw’, sprach er, ‘nochdann $t wúst ichs gern, woltent ir mirs sagen.’ ‘Nein ich’,
Lanc 385, 37 brechen umb uch zu behalten; und uberwúndent ir yn wol, nochdann han ich angst @@s@das sie etschlich schalckeit darczu wurden keren;
Lanc 423, 3 von Sorelois sy.’ ‘Und were er alda’, sprach der knapp, ‘nochdann enkúndet ir nit wol zu im komen vor den múlichen
Lanc 443, 18 ich hie dißhalb bliben muß ungefochten.’ ‘Uberwindent $t ir mich, nochdann ist ungefochten; ir múßent nochdann vehten wiedder zehen sariande, die
Lanc 443, 18 ungefochten.’ ‘Uberwindent $t ir mich, nochdann ist ungefochten; ir múßent nochdann vehten wiedder zehen sariande, die wol gewapent sint mit helmexten
Lanc 447, 14 Ir hant mir vor wilen gedienet; wer aber des nit, nochdann sint irselb so biederbe ritter das ichs zu recht nit
Lanc 452, 9 den konig anderwerb darnyder mit der brust von dem roß, nochdann was er ein ußermaßen starck ritter. Und Hestors roß sprang
Lanc 457, 24 den lip hett verlorn, ob er von ir geritten were; nochdann qwam er ee dann das here von dannen gescheiden were.
Lanc 459, 21 ‘Rat irs’, sprach myn herre Gawan, ‘so thun wir also; nochdann strit ich wiedder myn öheim ungern und wiedder myn selbs
Lanc 484, 10 ‘Bin ich gewunt?’ $t sprach er und wúst es nit, nochdann was er aller beblut under den augen und vor der
Lanc 484, 23 unser pfert!’ sprach er und det als im nit wirre; nochdann was er im lib sere geqwetscht, als es kein wunder
Lanc 491, 3 und von der konigin und von der frauwen von Maloaut. Nochdann weren sie baß enpfangen und ir were vil baß gepflegen,
Lanc 495, 14 ‘von myner frauwen wegen, das an dem brieff nit enstunt; nochdann wart nie kein man geborn, er hett da mit zu
Lanc 495, 33 man da lebende wust. Also wart uwer zweyer brutlofft gemacht. Nochdann $t was kein ritter in myns herren hoff der wúst
Lanc 505, 7 icht als volkomen sy als der sin sol, er sol nochdann ein groß tugend an sym libe han, da dißer sere
Lanc 507, 34 bald zur thur wiedder uß da sie inn komen was; nochdann was sie fast beschlossen, und sahen sie nicht me. @@s@//Da
Lanc 520, 13 so gewerlich man, der yn beide, dot und lebende sah; nochdann wollen wir uns beraten.’ Da gingen sie uß und berieten
Lanc 530, 33 darzu thu?’ sprach der konig, ‘ich kan im gehelffen nit; nochdann verliese ich den ritter nöde, ich verlúre mir lieber die
Lanc 533, 9 urlob und begund sere weinen; also det der konig selbe, nochdann hett er sies gern enthalten. Da nam Galahut die konigin
Lanc 536, 1 sere fulen das nymands bi @@s@yn bliben kunde vor stanck; nochdann hetten sie alle die arczat von der werlt. Da myn
Lanc 536, 35 lieber neve’, sprach er, ‘ich kan myn hercz nit uberwinden; nochdann weiß ich das ir mir anders nit sagent wann die
Lanc 543, 10 kunde sie nie darzu bringen das sies im geloben wolt; nochdann hett sieselb tusent mal gerner gesehen das er lenger bat
Lanc 546, 24 solt synen weg sunderlich halten. Das daten sie; es was nochdann verre tages, und yglicher volget siner huffslag. – Nu schwigen
Lanc 554, 4 ein teil, und ein teil hetten die tiebe erslagen dot. Nochdann was myn herre Ywan ußermaßen $t fro, und det im
Lanc 555, 1 er. @@s@‘Er heißt Gawan, durch des willen ich diß dol; nochdann ist mir leider umb Segremor, der dort an jhem stecken
Lanc 557, 2 Er was vor im und begreiff yn mit dem bridel, nochdann hett er sich entzeichent so er meist mocht; er fraget
Lanc 565, 3 was so verdoret das er nit enwust wo er was; nochdann det im der gestanck wirs und das kalt dann die
Lanc 569, 15 und cleider holten zu irn landen und des sie bedorfften; nochdann gab yn Morge allen gnug und hett yne schöne hußer
Lanc 577, 4 Jemerlichen Thorn solt syn. Des waren die gesellen ußermaßen fro; nochdann zwivelten sie ob es were oder nit. Da ritten die

Ergebnis-Seite: << 1 2 3 >>
Seite drucken