Mhd. Gesamtlemmaliste/Belegarchiv
  Kontextlänge: Wortformen  

  Belegarchiv/Konkordanz

Die hier aus dem elektronischen Belegarchiv ausgegebenen Stellen bilden den durch halbautomatische Lemmatisierung von digitalisierten Volltexten gewonnenen Kern einer umfassenderen Beleggrundlage, die für die Ausarbeitung des Mittelhochdeutschen Wörterbuchs verwendet wird. Bei der Benutzung des elektronischen Belegarchivs ist stets zu beachten, dass es Stellen enthalten kann, die anderen Stichwörtern zuzuordnen sind.

nochdan Adv. (126 Belege) Lexer Findeb.  

Eckh 5:21, 5 geeiniget sîn, daz der mensche daz selbe mit gote welle, nochdenne ob ez sîn schade und joch sîn verdüemnisse wære. Dar
Eckh 5:25, 17 vater und muoter, swester und bruoder und ze im selben. Nochdenne, als ich dâ oben geschriben hân: künde ein mensche daz
Eckh 5:58, 9 daz er mich dar nâch grœzlîcher und rîchlîcher begâben wölte. Nochdanne setze ich, daz der mensche, der mich minnet und mir
Eckh 5:114, 8 aleine valle in den menschen manigerleie îtelkeit, lîden und jâmerkeit, nochdenne $t blîbet er in dem bilde gotes und daz bilde
Herb 652 ist niht anders mere,/ Do sie die mi1nne ane geswanc;/ Noch|dan was sie so kranc./ Sint quam sie in i1n die
Herb 3415 fol,/ Ob ich sie vollen zelen sol./ Drizzic waren ir noch|dan/ Vn2de ane furste1n so manic man,/ Die mit in kvme1n
Herb 4813 bewarte1n:/ Ir waren drizzic der kebeskint./ Zehene ir genant sint./ Noch|dan ich ir gescribe1n vant/ Sibenzehene genant./ Dri sint ir vber
Herb 14202 fiere,/ Die ich for habe genant,/ So sin ir drizzic nochdant,/ Die vo1n den fiere1n flizzent./ Funfzic wazzer schiezent/ Her in
Herb 14395 ein swert,/ Daz sie vure zv troyge wert./ Als sie nochdant/ Deiphebus tot eruant,/ Do was da beitens niht./ Vz irme
Hiob 1887 Elyphas nicht vernam./ Job hilt dy warheit als daz zam./ Noch den Elyphas nicht inliez/ Er ſtrafte Job und in beſtiez/
Lanc 8, 8 von dem thorn und rieff mit hoher stymm: ‘Verraten, verraten!’ Nochdann $t enwonde er niht das die porten wern entschloßsen. Er
Lanc 9, 7 aber des werffens wol entstanden, hetten sie spise gnug gehabt; nochdann werten sie sich freißlich sere, und Banin vor den andern
Lanc 18, 7 im ließ bliben, dann sie zu Claudas wurd gefuret, wann nochdann möcht er die kint döten ob er wolt, und sprach
Lanc 27, 20 das sich der konig Artus nicht wiedder yn getorst seczen. ‘Nochdann halt ich zwey konigrich, die man zu recht von im
Lanc 31, 1 ich hulff uch biß an mynen @@s@dot. Ich húlff uch nochdann zu recht und zu unrecht. Hettent aber ir den willen
Lanc 34, 10 leren, als man zu recht sol thun eynes koniges kint. Nochdann enwúst nymant von yrm gesinde wer er was, dann die
Lanc 46, 26 me hoher lut da ist, so mir ye lieber ist. Nochdann weiß ich wol vorware das der konig Artus bißherre so
Lanc 52, 17 haßen. Und detent ir yn groß ere alle tag teglich, nochdann gleubt mans uch nit, diewil sie in gefengkniß sint, ir
Lanc 63, 25 so großen jamer das er alle die erbarmet dieß horten, nochdann die yn nicht lieb hetten. Phariens und allen den rittern
Lanc 64, 24 das er im zu letst die kint must wiedder geben. Nochdann gedacht er das er sie wolt wiedder geben so er
Lanc 64, 27 als Phariens mit im hett. Wie kranck syn hilff was, nochdann hett er sich unberaten die kint wiedder zu gebene, so
Lanc 67, 19 mir alles das genomen das in der welt ich han, nochdann wil ich yn vor dem tode beschútten wo ich mag,
Lanc 73, 7 gefreischet das er unschuldig ist an unser herren tode; und nochdann möchtet irn mit rechtem urteil töten. Darumb wil ich das
Lanc 75, 7 ein byderman sol, ir hant strit gnung wiedder sie alle. Nochdann wil ich das man mir myn heubt abschlag, $t sie
Lanc 77, 14 das er recht hat. Und hett er auch unrecht, $t nochdann mochtet ir mit eren die besserung han genomen die er
Lanc 78, 29 im, nu wen ich wol das ers fast nöt thu. Nochdann wil ichs yn fragen, das irs allesampt hörent.’ Er reyt
Lanc 79, 34 verrettery gethan hett oder darumb das ern so sere forcht. Nochdann forcht er ein anders me: ob er yn also ließ
Lanc 98, 17 dick me ubels von einem menschen dann an im sy. Nochdann wil ich das ir off den heiligen schwerent, ir sint
Lanc 100, 26 mit dem schwert erreichen mag, da enspare ich uwer nit. Nochdann mögent ir me forchten als lang als Lambegus lebet, das
Lanc 100, 28 dot sicherlichen, mag er uch uberwinden. Und were Lambegus dot, nochdann lege uwer tode in myner hant. Ob ir den herren
Lanc 105, 29 sint! Und wúst ich wol das ich darumb sterben solt, nochdann enwolt ich nicht laßen, ich wolt zu im ryten, um
Lanc 108, 15 ‘Sieh hie, din dot lyt in myner hant, und stest nochdann und redest stolczeclich!’ ‘Das meynet das ich uch wenig forcht’,
Lanc 108, 29 ‘ob ich dich wolt han geslagen umb alle die welt. Nochdann han ich hut gesehen die stunde, hett ich dich gehabt,
Lanc 110, 27 Das was dieselb jungfrauw die durch synen willen gewunt was. Nochdann enwolt er nicht laßen, er lieff zu Pharien sym meister
Lanc 112, 13 von großem zorn und von großem jamer den sie machten. Nochdann enließ sies darumb nicht, sie ging alle nacht zu metten
Lanc 112, 14 gan mocht. Sie was fast geistlich und diende gott gern. Nochdann was die konigin von Bonewig ir schwester zehen mal geistlicher.
Lanc 123, 22 stunden, die alle waren vor unsers herren gottes geburt. Und nochdann, sitherre das unser herre gott gemartert wart, hat man manigen
Lanc 127, 31 zwenczig noch dryßig. Und möchtens wol dryßig zu ende bringen, nochdann enweiß unser dheyner warumb er uns so groß ein ding
Lanc 138, 14 den besten ritter gegeben und dar gesant den ich hett. Nochdann wen ich wol furware das uwer frauw wol da mit
Lanc 154, 5 unglucke, so ist er zu recht wol geschant. Das ist nochdann $t manigem guten manne gescheen, das yn der böse ritter
Lanc 168, 20 ‘ich wil vil gern mit uch ryten war ir gebietent, nochdann weiß ich nit was ir da schaffen wollent.’ ‘Man hatt
Lanc 210, 27 manigem ritter fehten als unser ist, und úberwinden wir die, nochdann ensint wir nit ledig vor den andern.’ ‘Das sint bose
Lanc 214, 12 sie geben.’ Er hort zuhant wol das er betrogen was, nochdann was im lieb das er den zauber und das gauckel
Lanc 242, 8 er, ‘ich weiß vil baß wer du bist dann duselber; nochdann weistu wol das du nit ein gerecht kauft kint bist
Lanc 243, 33 gethan $t hett und das es im gar vergeßen were, ‘nochdann ist die sunde fast groß’, sprach er. Er ging bald
Lanc 244, 20 uber din konigrich. Sie sollen dich begeben on yren danck, nochdann sollen sie dinen dot lieber han dann din leben. Ich
Lanc 252, 18 sie, ‘mich duncket, wie es me gearbeit hab dann gerůget, nochdann enfůrt er diß roß von hindann nicht.’ ‘Nu wißent furwar’,
Lanc 257, 3 ich hett uch zuhant laßen farn war ir hettet gewolt; nochdann wil ichs wißen, es sy uch lieb oder leit, ich
Lanc 261, 34 wol zwenczig tusent, und Galahotes lut waren wol drißig tusent. Nochdann hettens des konig Artus lút vil beßer dann die andern.
Lanc 262, 37 wart im so zorn das er im nymand hieß volgen; nochdann volget im manch stolcz ritter. @@s@Er kam wiedder under die

Ergebnis-Seite: 1 2 3 >>
Seite drucken